La CHE alerta sobre possibles crescudes sobtades en barrancs del nord-oest de Castelló

La Confederació Hidrogràfica de l’Ebre (CHE) ha emès una alerta a la població per possibles crescudes sobtades a conseqüència dels avisos grocs de l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) per pluges intenses. Aquestes crescudes podrien afectar els barrancs i les lleres menors en el nord-oest de Castelló.

A més de Castelló, altres zones en avís inclouen Castella i Lleó (Soria), el País Basc (Àlaba), Navarra, La Rioja, Aragó, així com parts de Catalunya com Lleida i Tarragona. Les pluges s’esperen per a la tarda d’aquest dimarts 13 de juny.

Per tal de garantir la seguretat de la ciutadania, es recomana estar atents a l’evolució de les dades meteorològiques i hidrològiques a través de les pàgines web de l’Agència Estatal de Meteorologia www.aemet.es, del SAIH Ebre www.saihebro.com, i de la CHE www.chebro.es. A més, és fonamental seguir les recomanacions dels Serveis de Protecció Civil per evitar incidents.

La població ha de mantenir-se informada sobre possibles actualitzacions d’aquesta situació, ja que les condicions meteorològiques poden variar ràpidament, incrementant així el perill de crescudes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.