La DGT preveges més de 700.000 desplaçaments de llarg recorregut a les carreteres valencianes en el pont de desembre

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

La Direcció general de trànsit (DGT) preveu un total de 701.720 desplaçaments de llarg recorregut en l’àrea d’influència de la Comunitat Valenciana durant el pont de desembre. És el 10,6 per cent del total estatal que s’espera durant l’operació especial Constitució-Inmaculada 2024.

La Comunitat Valenciana és destinatària de gran part del trànsit turístic que procedix de Madrid i províncies limítrofes del centre de la península. En esta operació especial de trànsit, les mesures de regulació, ordenació i vigilància del tràfic s’iniciaran aquest dijous a les 16 hores i conclouran la mitjanit del diumenge 8, explica Delegació de Govern.

Durant este període tindrà lloc un important moviment de vehicles per tota la xarxa viària espanyola, amb desplaçaments de llarg i curt recorregut que afectaran de manera significativa a les carreteres la destinació de les quals siguen les zones de muntanya per a la pràctica d’esports d’hivern, les zones turístiques de descans i les de segona residència.

L’eixida dels grans nuclis urbans tindrà lloc en dos fases: en la vesprada del dijous i durant el matí del divendres, mentre la tornada estarà centrada en el diumenge.

Les hores més desfavorables per a viatjar en estos dies es concentren entre les 16.00 i les 21.00 del dijous, les 10.00 i les 14.00 del divendres i de 10.00 a 14.00 i de 16.00 a 21.00 del diumenge.

Agents de l’agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil prestaran especial atenció a les incidències del trànsit per a aconseguir una major fluïdesa i seguretat.

Per a afavorir la circulació en les zones més conflictives, la DGT ha previst la paralització de les obres en les carreteres i la restricció de la circulació de camions, inclosos els que transporten determinades mercaderies en certs trams, dates i hores, entre altres mesures.

La delegada del Govern a la Comunitat, Pilar Bernabé, realitza una crida als conductors perquè extremen les precaucions i respecten la normativa de circulació: “És fonamental evitar les distraccions, no fer ús del telèfon mòbil, portar posat el cinturó de seguretat i ben ancorats els menors en els seus sistemes de retenció infantil. A més, és vital respectar la velocitat establida en la via i adaptar-la a les condicions de la mateixa i, per descomptat, no posar-se al volant si s’ha ingerit alcohol o altres drogues”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.