15.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

La policía americana dispara a un hombre negro que estaba al suelo con los brazos levantados

 

La policía de los Estados Unidos vuelve a generar polémica después de disparar, el pasado lunes, un hombre negro sin ningún motivo aparente en Miami, en el estado de Florida. Charles Kinsey era un terapeuta que cuidaba a un joven con autismo. Tal como muestran las imágenes grabadas por un testigo que se encontraba en la zona, el hombre estaba tumbado en el suelo con los brazos arriba y fue entonces cuando recibió el disparo. Según el jefe de policía de Miami, Gary V. Eugene, los agentes fueron al lugar de los hechos porque habían recibido un aviso de que en aquella zona había un hombre armado con una pistola con la intención de suicidarse y que confundieron el arma con un camión de juguete.

 

El abogado de la víctima, según apunta La Vanguardia, ha explicado que Kinsey preguntó a los policías porque lo habían disparado y le respondieron que no lo sabían. Ahora, el hombre se recupera en un hospital de la ciudad y su vida no corre peligro. Con este nuevo episodio, la opinión pública negativa sobre las actuaciones racistas por parte de la policía americana crece todavía más.

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.