La policía americana dispara a un hombre negro que estaba al suelo con los brazos levantados

 

La policía de los Estados Unidos vuelve a generar polémica después de disparar, el pasado lunes, un hombre negro sin ningún motivo aparente en Miami, en el estado de Florida. Charles Kinsey era un terapeuta que cuidaba a un joven con autismo. Tal como muestran las imágenes grabadas por un testigo que se encontraba en la zona, el hombre estaba tumbado en el suelo con los brazos arriba y fue entonces cuando recibió el disparo. Según el jefe de policía de Miami, Gary V. Eugene, los agentes fueron al lugar de los hechos porque habían recibido un aviso de que en aquella zona había un hombre armado con una pistola con la intención de suicidarse y que confundieron el arma con un camión de juguete.

 

El abogado de la víctima, según apunta La Vanguardia, ha explicado que Kinsey preguntó a los policías porque lo habían disparado y le respondieron que no lo sabían. Ahora, el hombre se recupera en un hospital de la ciudad y su vida no corre peligro. Con este nuevo episodio, la opinión pública negativa sobre las actuaciones racistas por parte de la policía americana crece todavía más.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.