L’actriu Elisa Mouliaá denuncia a Íñigo Errejón davant de la Policia per assetjament sexual

MADRID, 25 (EUROPA PRESS)

L’actriu Elisa Mouliáa ha denunciat davant de la Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional al ja exdiputat de Sumar al Congrés Íñigo Errejón per haver-hi presumptament assetjat sexualment d’ella. La també presentadora ha assegurat que li va obligar a tenir una relació sexual que no va consentir, i que li va fer sentir envaïda.

Segons la denúncia, a la qual ha tingut accés TVE i ha arreplegat Europa Press, els fets van tenir lloc entre finals del 2021 i principis del 2022, en el domicili de l’exportaveu de Sumar al Congrés. Segons es relata en la denúncia, Errejón va ficar a Mouliaá en una habitació, va tancar el pestell i va començar a besar-la i tocar-la en les seues zones íntimes, en cap moment sense consentiment.

La pròpia actriu va anunciar anit en la xarxa social X que havia sigut víctima d’assetjament sexual per part d’Íñigo Errejón, poc després que l’exportaveu de Sumar en la Cambra baixa anunciara que renunciava al seu escó i abandonava la política per suposats problemes de salut mental i afectius.

Últimes notícies

Rescatada una parella jove atrapada hores a la Serra d’Orihuela

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada per Bombers d’Alacant després de quedar bloquejada en una zona de difícil accés de la Serra d’Orihuela.

Iván Ortolá domina al Sachsenring i s’emporta la seua segona victòria de l’any per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha liderat de principi a fi la cursa de Moto2 al G.P. d’Alemanya al Sachsenring i ha guanyat per només 72 mil·lèsimes davant de Daniel Holgado, amb Izan Guevara tercer i el líder del Mundial, Manuel González, sisé.

Rescatada una parella jove atrapada de nit a la Serra d’Oriola

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada pel Grup Especial de Rescat del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant després de quedar atrapada en una zona de difícil accés de la Serra d’Oriola.

Iván Ortolá arrasa a Sachsenring des de la ‘pole’ i guanya Moto2 per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha dominat el Gran Premi d’Alemanya de Moto2 de principi a fi i ha sumat la seua segona victòria de la temporada, superant Daniel Holgado per només 72 mil·lèsimes. Izan Guevara ha completat el podi i el líder del Mundial, Manuel González, ha sigut sisé.

Els pescadors de l’Albufera, exemple clau en la conservació del llac, segons el Consell

El Consell ha remarcat en el sorteig centenari de redolins el paper fonamental dels pescadors en la conservació de l’Albufera i en la gestió sostenible dels recursos del llac, en l’any del 40 aniversari del Parc Natural.

Cinc dotacions de bombers continuen treballant en l’incendi de la planta de reciclatge d’Aielo de Malferit

Cinc dotacions del Consorcio de Bomberos de Valencia continuen treballant en l’extinció d’un incendi declarat dissabte en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit, amb recomanacions de protecció a la població per fum intens.

València redueix un 13 % el trànsit a les vies principals durant el mes de juny

Les principals vies de València han registrat en juny un 13 % menys de trànsit que en 2025, amb 77.200 vehicles menys entrant a la ciutat i descensos respecte a 2023 i 2019.

Carlos Espí gaudix d’una primera setmana de pretemporada intensa i amb victòria del Llevant

El davanter Carlos Espí ha tancat la primera setmana de pretemporada del Llevant amb bones sensacions, molta faena i un gol en el triomf per 2-1 contra el Leganés a Buñol.