Uns lladres tiren a un discapacitat al riu des de 5 metres d’altura

 

La Guàrdia Civil ha detingut en el municipi de Las Torres de Cotillas, en Múrcia, a set xics, alguns menors d’edat, com a presumptes autors d’un delicte de lesions, robatori amb violència, detenció il·legal, omissió de socors i homicidi en grau de temptativa. Els acusats van assaltar a una persona amb discapacitat i, després, la van llançar al riu Segura. 

 

Els impactants fets es van produir el passat mes de novembre, quan la víctima es va presentar davant la Guàrdia Civil per a denunciar que havia patit agressions i coaccions d’uns desconeguts, mentres es trobava en un parc del municipi.

 

Concretament, l’home va assegurar que li van nugar els peus i les mans i va quedar immobilitzat en un banc. Després, segons l’escrit de la víctima, els acusats van accedir a sa casa, després van regirar tot el domicili i li van furtar rellotges, un telèfon mòbil i altres objectes de valor.

 

El van tirar al riu Segura des d’una altura de cinc metres

Uns dies després, la víctima es va presentar de nou en la Guàrdia Civil, esta volta per a denunciar que, mentres passejava quan ja era de nit, va coincidir per sorpresa amb un dels xics que l’havien atacat, que el va amenaçar per a que retirara la denúncia.

 

Posteriorment, la situació es va tornar més violenta i la víctima va ser forçada a entrar en un cotxe, a on es trobaven els altres presumptes assaltants. A continuació, el van portar a una zona allunyada a la vora del riu Segura, a on el van obligar a baixar del cotxe i el van tirar des d’una altura de cinc metres al mateix riu.

 

La víctima va conseguir eixir de l’aigua amb dificultat, nadant poc a poc i va caminar banyat més de tres quilòmetres, fins a arribar a casa ja molt entrada la nit. El cas es troba ara en mans del jutjat d’instrucció de Molina de Segura i de la Fiscalia de Menors de Múrcia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.