Uns lladres tiren a un discapacitat al riu des de 5 metres d’altura

 

La Guàrdia Civil ha detingut en el municipi de Las Torres de Cotillas, en Múrcia, a set xics, alguns menors d’edat, com a presumptes autors d’un delicte de lesions, robatori amb violència, detenció il·legal, omissió de socors i homicidi en grau de temptativa. Els acusats van assaltar a una persona amb discapacitat i, després, la van llançar al riu Segura. 

 

Els impactants fets es van produir el passat mes de novembre, quan la víctima es va presentar davant la Guàrdia Civil per a denunciar que havia patit agressions i coaccions d’uns desconeguts, mentres es trobava en un parc del municipi.

 

Concretament, l’home va assegurar que li van nugar els peus i les mans i va quedar immobilitzat en un banc. Després, segons l’escrit de la víctima, els acusats van accedir a sa casa, després van regirar tot el domicili i li van furtar rellotges, un telèfon mòbil i altres objectes de valor.

 

El van tirar al riu Segura des d’una altura de cinc metres

Uns dies després, la víctima es va presentar de nou en la Guàrdia Civil, esta volta per a denunciar que, mentres passejava quan ja era de nit, va coincidir per sorpresa amb un dels xics que l’havien atacat, que el va amenaçar per a que retirara la denúncia.

 

Posteriorment, la situació es va tornar més violenta i la víctima va ser forçada a entrar en un cotxe, a on es trobaven els altres presumptes assaltants. A continuació, el van portar a una zona allunyada a la vora del riu Segura, a on el van obligar a baixar del cotxe i el van tirar des d’una altura de cinc metres al mateix riu.

 

La víctima va conseguir eixir de l’aigua amb dificultat, nadant poc a poc i va caminar banyat més de tres quilòmetres, fins a arribar a casa ja molt entrada la nit. El cas es troba ara en mans del jutjat d’instrucció de Molina de Segura i de la Fiscalia de Menors de Múrcia.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.