Uns lladres tiren a un discapacitat al riu des de 5 metres d’altura

 

La Guàrdia Civil ha detingut en el municipi de Las Torres de Cotillas, en Múrcia, a set xics, alguns menors d’edat, com a presumptes autors d’un delicte de lesions, robatori amb violència, detenció il·legal, omissió de socors i homicidi en grau de temptativa. Els acusats van assaltar a una persona amb discapacitat i, després, la van llançar al riu Segura. 

 

Els impactants fets es van produir el passat mes de novembre, quan la víctima es va presentar davant la Guàrdia Civil per a denunciar que havia patit agressions i coaccions d’uns desconeguts, mentres es trobava en un parc del municipi.

 

Concretament, l’home va assegurar que li van nugar els peus i les mans i va quedar immobilitzat en un banc. Després, segons l’escrit de la víctima, els acusats van accedir a sa casa, després van regirar tot el domicili i li van furtar rellotges, un telèfon mòbil i altres objectes de valor.

 

El van tirar al riu Segura des d’una altura de cinc metres

Uns dies després, la víctima es va presentar de nou en la Guàrdia Civil, esta volta per a denunciar que, mentres passejava quan ja era de nit, va coincidir per sorpresa amb un dels xics que l’havien atacat, que el va amenaçar per a que retirara la denúncia.

 

Posteriorment, la situació es va tornar més violenta i la víctima va ser forçada a entrar en un cotxe, a on es trobaven els altres presumptes assaltants. A continuació, el van portar a una zona allunyada a la vora del riu Segura, a on el van obligar a baixar del cotxe i el van tirar des d’una altura de cinc metres al mateix riu.

 

La víctima va conseguir eixir de l’aigua amb dificultat, nadant poc a poc i va caminar banyat més de tres quilòmetres, fins a arribar a casa ja molt entrada la nit. El cas es troba ara en mans del jutjat d’instrucció de Molina de Segura i de la Fiscalia de Menors de Múrcia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.