Uns lladres tiren a un discapacitat al riu des de 5 metres d’altura

 

La Guàrdia Civil ha detingut en el municipi de Las Torres de Cotillas, en Múrcia, a set xics, alguns menors d’edat, com a presumptes autors d’un delicte de lesions, robatori amb violència, detenció il·legal, omissió de socors i homicidi en grau de temptativa. Els acusats van assaltar a una persona amb discapacitat i, després, la van llançar al riu Segura. 

 

Els impactants fets es van produir el passat mes de novembre, quan la víctima es va presentar davant la Guàrdia Civil per a denunciar que havia patit agressions i coaccions d’uns desconeguts, mentres es trobava en un parc del municipi.

 

Concretament, l’home va assegurar que li van nugar els peus i les mans i va quedar immobilitzat en un banc. Després, segons l’escrit de la víctima, els acusats van accedir a sa casa, després van regirar tot el domicili i li van furtar rellotges, un telèfon mòbil i altres objectes de valor.

 

El van tirar al riu Segura des d’una altura de cinc metres

Uns dies després, la víctima es va presentar de nou en la Guàrdia Civil, esta volta per a denunciar que, mentres passejava quan ja era de nit, va coincidir per sorpresa amb un dels xics que l’havien atacat, que el va amenaçar per a que retirara la denúncia.

 

Posteriorment, la situació es va tornar més violenta i la víctima va ser forçada a entrar en un cotxe, a on es trobaven els altres presumptes assaltants. A continuació, el van portar a una zona allunyada a la vora del riu Segura, a on el van obligar a baixar del cotxe i el van tirar des d’una altura de cinc metres al mateix riu.

 

La víctima va conseguir eixir de l’aigua amb dificultat, nadant poc a poc i va caminar banyat més de tres quilòmetres, fins a arribar a casa ja molt entrada la nit. El cas es troba ara en mans del jutjat d’instrucció de Molina de Segura i de la Fiscalia de Menors de Múrcia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.

Troben a la platja de l’Almadrava un bust romà d’època altoimperial en excel·lent estat

Unes obres de regeneració a la platja de l'Almadrava, a Alacant, han tret a la llum un bust romà de marbre blanc dels segles I-II d. C., probablement vinculat a la deessa Venus.

Una cort indonèsia anunciarà el dilluns la sentència pel naufragi de la família valenciana en Komodo

El tribunal de Labuan Baix comunicarà el dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana.

Pérez Llorca anuncia un nou Pla de Ciència lligat a una llei de Ciència i Innovació en la Comunitat

El Consell treballa en un nou Pla de Ciència vinculat a la futura llei de la Ciència i la Innovació, acompanyat d'un acord plurianual de finançament universitari i mesures per a reforçar talent i beques.

Hugo Duro veu la classificació europea com un gran premi per a acomiadar Mestalla

Hugo Duro confia que el València aprofite el seu opcion d'entrar en la Lliga Conferència davant el Barcelona i convertir el comiat de Mestalla en un gran premi per a la aficion.

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana reafirma el seu suport total a Zapatero i la seua confiança en la Justícia

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, reitera el seu suport total a l'expresident José Luis Rodríguez Zapatero i subratlla la seua confiança plena en la Justícia després de la seua imputació en la causa sobre Plus ultra.

L’Habitació Roja celebra 30 anys amb un concert indie simfònic al costat de l’Orquestra de València

L'Habitació Roja celebra el seu 30 aniversari amb un concert especial en el Palau de la Música, on reinterpretarà el seu repertori en format indie simfònic al costat de l'Orquestra de València sota la direcció de Daniel Abad.

El 78% del professorat rebutja la proposta d’Educació i la majoria vol seguir la vaga

Un 78% del professorat rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 60% vol mantindre la vaga indefinida i les mobilitzacions en l'ensenyança pública valenciana.