Uns lladres tiren a un discapacitat al riu des de 5 metres d’altura

 

La Guàrdia Civil ha detingut en el municipi de Las Torres de Cotillas, en Múrcia, a set xics, alguns menors d’edat, com a presumptes autors d’un delicte de lesions, robatori amb violència, detenció il·legal, omissió de socors i homicidi en grau de temptativa. Els acusats van assaltar a una persona amb discapacitat i, després, la van llançar al riu Segura. 

 

Els impactants fets es van produir el passat mes de novembre, quan la víctima es va presentar davant la Guàrdia Civil per a denunciar que havia patit agressions i coaccions d’uns desconeguts, mentres es trobava en un parc del municipi.

 

Concretament, l’home va assegurar que li van nugar els peus i les mans i va quedar immobilitzat en un banc. Després, segons l’escrit de la víctima, els acusats van accedir a sa casa, després van regirar tot el domicili i li van furtar rellotges, un telèfon mòbil i altres objectes de valor.

 

El van tirar al riu Segura des d’una altura de cinc metres

Uns dies després, la víctima es va presentar de nou en la Guàrdia Civil, esta volta per a denunciar que, mentres passejava quan ja era de nit, va coincidir per sorpresa amb un dels xics que l’havien atacat, que el va amenaçar per a que retirara la denúncia.

 

Posteriorment, la situació es va tornar més violenta i la víctima va ser forçada a entrar en un cotxe, a on es trobaven els altres presumptes assaltants. A continuació, el van portar a una zona allunyada a la vora del riu Segura, a on el van obligar a baixar del cotxe i el van tirar des d’una altura de cinc metres al mateix riu.

 

La víctima va conseguir eixir de l’aigua amb dificultat, nadant poc a poc i va caminar banyat més de tres quilòmetres, fins a arribar a casa ja molt entrada la nit. El cas es troba ara en mans del jutjat d’instrucció de Molina de Segura i de la Fiscalia de Menors de Múrcia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació garantix la llibertat de càtedra i nega una persecució al professorat

La consellera d’Educació, Mari Carmen Ortí, assegura que la Inspecció educativa no perseguirà el professorat i que la llibertat de càtedra està garantida per a tot el col·lectiu docent.

Més de 100 xefs trien València per a repensar la gastronomia espanyola

Més d’un centenar de cuiners de tot l’Estat s’han reunit a València en l’Assemblea Autonòmica d’Euro-Toques per a debatre sobre producte local, tradició i futur de la cuina espanyola.

El Valencia CF iguala el seu pitjor inici de lliga en deu temporades

El Valencia de Carlos Corberán només ha sumat un punt en les quatre primeres jornades de LALIGA EA Sports 2026-27 i iguala així el seu pitjor inici de les últimes deu campanyes, registrat en la temporada 2024-25 amb Rubén Baraja.

Aemet activa avís taronja al sud de València per màximes de 40 graus este dimarts

Aemet ha activat este dimarts l’avís taronja per calor extrema al litoral i interior sud de la província de València, amb màximes de fins a 40 graus, i preveu també pluges intenses i tempestes dimecres al nord d’Alacant i sud valencià.

UGT denuncia manca de bombers mínims als parcs de València davant Treball

UGT Serveis Públics PV ha denunciat davant la Inspecció de Treball el Consorci Provincial de Bombers de València per incomplir, segons el sindicat, les dotacions mínimes de plantilla acordades per al període 2026-2029, en un context de risc elevat per calor extrema i possibles pluges torrencials.

Rècord històric de passatgers a l’aeroport de Castelló i nova ruta amb Eivissa en 2027

L’aeroport de Castelló ha batut el seu rècord mensual amb 52.337 passatgers en agost i preveu reforçar en 2027 la connexió amb Balears amb més vols a Palma i una nova ruta directa amb Eivissa.

Pilar Bernabé presenta el seu projecte per a ser alcaldessa dels 87 barris de València en 2027

Pilar Bernabé ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a encapçalar la llista a l’alcaldia de València en 2027, amb un projecte centrat en habitatge, renaturalització i atenció als 87 barris de la ciutat.

Pilar Bernabé es presenta a València com el seu projecte vital i promet posar la ciutat al centre

Pilar Bernabé ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’alcaldia de València en 2027 i ha promés centrar totes les seues polítiques en la ciutat, amb mesures sobre vivenda, turisme i renaturalització urbana.