El gos jove més bell d’Espanya és valencià

 

‘Blaser de Mil Lunas’, un gos d’Almoradí, en la comarca del Baix Segura (Alacant), de la raça braco alemany, nascut fa tretze mesos, s’ha proclamat com el gos «més bell» d’Espanya en la classe ‘jove’ de 9 a 18 mesos.

 

L’animal va guanyar en la categoria de bellesa en l’exposició canina que va tindre lloc en el Palau de Fires i Exposicions (IFEPA) de Torrepacheco (Múrcia), en una competició en la que van concursar gossos procedents de tota Espanya.

 

‘Blaser de Mil Lunas’ va conseguir en Torrepacheco els dos últims punts que ho van convertir en un dels gossos «més bells d’Espanya».

 

El propietari ha assenyalat que el gos ha participat en diversos dels concursos canins de la província d’Alacant i que els jurats dels concursos aprecien que l’exemplar complisca amb els requisits d’una raça «de caça».

 

«Ha de tindre una morfologia, un pit, unes mesures, una sèrie d’estàndards de la raça», ha detallat l’amo i ha explicat que el gos porta un control de menjars, fins a tres al dia, per a que tinga una lluentor en el pèl i perquè no li caiga.

 

A més, l’exigència de la competició obliga a controlar que «no s’arrape» o que «no es trenque una cama». L’animal que té 13 mesos deixarà de competir en classe ‘jove’ als 18 mesos i estarà en classe ‘oberta’ fins als 24, quan ja serà gos de la classe ‘adulta’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut a Alacant per robar en un hotel fent-se passar per un client britànic

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 36 anys acusat de robar en lhabitació dun hotel després de suplantar la identitat dun hoste britànic, al qual havia furtat abans una motxilla a la Explanada dEspanya.

Catalá veu en la sentència del TSJCV un aval jurídic a l’ampliació nord del port de València

La nova resolució del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja el recurs d’Acció Ecologista Agró i, segons l’alcaldessa María José Catalá, reforça el suport jurídic a l’ampliació nord del port de València.

Cultura reunirà dijous les autonomies i la Policia per reforçar la seguretat als museus

El Ministeri de Cultura ha convocat per a este dijous una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per revisar la seguretat dels museus després dels robatoris a Badajoz, Albacete i Villena, que han obert una polèmica amb la Generalitat i han activat mesures a altres territoris.

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.