Un lleó ingressa en un hospital d’humans per ser tractat de càncer

Ejemplo de shortcode con estilo
Imatge del lleó en una sala d’oncologia de Sud-àfrica | UAEM ININ   A vegades, algunes històries animals podrien ser 100% humanes. Este és el cas d’un lleó de Sud-àfrica que es diu Caos i que ha hagut d’ingressar en un hospital oncològic per a humans per tal de ser tractat de càncer. L’animal està […]
Imatge del lleó en una sala d'oncologia de Sud-àfrica

Imatge del lleó en una sala d’oncologia de Sud-àfrica | UAEM ININ

 

A vegades, algunes històries animals podrien ser 100% humanes. Este és el cas d’un lleó de Sud-àfrica que es diu Caos i que ha hagut d’ingressar en un hospital oncològic per a humans per tal de ser tractat de càncer. L’animal està considerat un ancià dins de la seua espècie, ja que té 16 anys. Hem de tindre en compte que els lleons en llibertat duren només entre 10 i 14 anys, mentres que els que estan en captiveri poden arribar a viure fins a 22 anys.

 

En concret, este exemplar de lleó patix un càncer de pell en el nas i els responsables del parc Santuari d’Animals i Mussols Lory Park van contemplar de seguida la possibilitat que l’animal ingressara en un centre hospitalari d’humans per tal de ser tractat de la seua malaltia. S’han filtrat imàtgens del procés i és prou impressionant vore al rei de la selva dins d’una sala hospitalària.

 

 

El lleó, tractat com un pacient més

El lleó ingressat pesa 258 quilos i el seu procés no ha sigut fàcil. L’animal va ser traslladat a Pretòria, on hi ha l’hospital Muelmed Mediclinic, a on va entrar per la porta del darrere lligat i anestesiat per a evitar mals majors. Esta opció era l’única possible, ja que no hi ha cap centre veterinari en el país que practique la radioteràpia.

 

Una volta dins de l’hospital, els metges especialitzats en radioteràpia i un oncòleg van tapar els ulls de l’animal amb benes, igual com la zona sana de la pell del nas. «És el nostre xiquet i farem el que siga per ell», va afirmar la seua cuidadora, Kara Heynis, que va afirmar que assumiran el cost del tractament tot i que siga car. El càncer també s’ha convertit en un alifac entre els animals.

 

L’hospital du a terme de forma legal este tractament perquè també té la llicència de centre zoològic. Este procés durarà prop d’un mes, temps en què l’animal viurà en un recinte tancat amb poca llum solar acompanyat d’una lleona.  

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

El Elche remunta davant el Pinatar i avança en la Copa del Rei

El conjunt il·licità ha guanyat 1-3 la UD Pinatar a Lo Pagán, després de començar perdent, en la primera ronda de la Copa del Rei Mapfre.

La vacuna del meningococ B s’incorpora als 12 anys a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana incorpora una dosi contra el meningococ B als 12 anys i amplia la vacunació del VPH i del VRS.

Vox expulsa Juanma Badenas i Cecilia Herrero de la formació

El Comité de Garantías de Vox ha expulsat Juanma Badenas i Cecilia Herrero. El seu pas al grup de no adscrits figura en l’orde del ple municipal de divendres.

El Centre del Carme dedica a Halloween una visita a l’obra de Segrelles

El Centre del Carme ha organitzat per al 28 d’octubre una visita guiada sobre el terror en l’obra de José Segrelles. L’exposició es podrà vore fins a gener de 2027.

Alicante Smartphone Film Festival repartirà 2.000 euros en premis al novembre

El festival celebrarà la cinquena edició del 16 al 21 de novembre a Alacant, amb projeccions, tallers i més de 200 curtmetratges rebuts.

Pérez Llorca reclama que Feijóo incorpore veus valencianes al Govern

Juanfran Pérez Llorca ha defensat que Alberto Núñez Feijóo compte amb valencians en un futur Govern i ha demanat diàleg després de les eleccions generals del 29 de novembre.

La Universitat d’Alacant liderarà una aliança de 11 universitats europees

La Universitat d’Alacant ha assumit la presidència de T4EU amb una agenda centrada en la innovació blava i verda i la cooperació entre universitats.

Gil Lázaro situa el 29N entre «Espanya i canvi» o «Sánchez i caos»

El candidat de Vox al Congrés per València ha defensat el seu missatge per al 29 de novembre i ha avançat una campanya intensa, encara que és «moderadament optimista».