S’obri la porta als fronts atlàntics

Núvols

 

Segur que des de fa uns dies heu escoltat que el cap de setmana estarà passat per aigua i per un descens de les temperatures provocat per l’arribada d’un ‘riu atmosfèric’ que des de demà mateix no ens deixarà veure el sol, farà baixar les temperatures i deixarà bona cosa de pluja.

Són previsions encertades però no per a la Comunitat Valenciana. Són previsions segurament molt acurades i encertades per al nord-oest, l’oest, el sud-oest i el centre de la Península, però a la Comunitat Valenciana les previsions són ben diferents perquè ací el ponent potser arribe a bufar amb més força però també és cert que va calfant-se pel camí i entre dissabte i dilluns les temperatures s’enfilaran per damunt dels 25 graus al centre i a la costa, i fins i tot s’aproparan als 30 en punts del litoral de València.

Esta nit ja hem notat el canvi en la direcció del vent i amb el pas de les hores els núvols deixaran el cel més ennuvolat però només cal esperar ruixats dèbils en punts de l’interior.

 

Oratge hui divendres 29 octubre

Les temperatures nocturnes han pujat, i tot i el descens de la insolació pujaran també pujaran les temperatures diürnes.

 

Temperatures hui divendres 29 octubre

El cap de setmana començarà amb temperatures suaus (altes fins i tot si tenim en compte que estem a les acaballes d’octubre i les mínimes quedaran per damunt dels 15 graus a la costa i les màximes per dalt dels 25) i amb pas de núvols que només deixaran algun ruixat de més entitat al nord, i plugims dèbils a les comarques centrals i interiors de València i d’Alacant.

Oratge demà dissabte 30 octubre

 

Temperatures demà dissabte 30 octubre

Diumenge i dilluns anirà afegint-se l’efecte del ponent que bufarà des de hui divendres i les temperatures encara pujaran més. Arraparan els 27-28 graus a la costa i els 20-22 per l’interior on diumenge també pot ploure dèbilment.

 

Oratge a partir del diumenge 31 octubre

Dimarts el vent serà més fresc en girar a mestral i portar una massa d’aire més fresca. La nuvolositat encara serà variable i prou abundant amb ruixats dèbils que avançaran de nord a sud, entrant pel nord de Castelló i eixint pel sud d’Alacant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.