S’obri la porta als fronts atlàntics

Núvols

 

Segur que des de fa uns dies heu escoltat que el cap de setmana estarà passat per aigua i per un descens de les temperatures provocat per l’arribada d’un ‘riu atmosfèric’ que des de demà mateix no ens deixarà veure el sol, farà baixar les temperatures i deixarà bona cosa de pluja.

Són previsions encertades però no per a la Comunitat Valenciana. Són previsions segurament molt acurades i encertades per al nord-oest, l’oest, el sud-oest i el centre de la Península, però a la Comunitat Valenciana les previsions són ben diferents perquè ací el ponent potser arribe a bufar amb més força però també és cert que va calfant-se pel camí i entre dissabte i dilluns les temperatures s’enfilaran per damunt dels 25 graus al centre i a la costa, i fins i tot s’aproparan als 30 en punts del litoral de València.

Esta nit ja hem notat el canvi en la direcció del vent i amb el pas de les hores els núvols deixaran el cel més ennuvolat però només cal esperar ruixats dèbils en punts de l’interior.

 

Oratge hui divendres 29 octubre

Les temperatures nocturnes han pujat, i tot i el descens de la insolació pujaran també pujaran les temperatures diürnes.

 

Temperatures hui divendres 29 octubre

El cap de setmana començarà amb temperatures suaus (altes fins i tot si tenim en compte que estem a les acaballes d’octubre i les mínimes quedaran per damunt dels 15 graus a la costa i les màximes per dalt dels 25) i amb pas de núvols que només deixaran algun ruixat de més entitat al nord, i plugims dèbils a les comarques centrals i interiors de València i d’Alacant.

Oratge demà dissabte 30 octubre

 

Temperatures demà dissabte 30 octubre

Diumenge i dilluns anirà afegint-se l’efecte del ponent que bufarà des de hui divendres i les temperatures encara pujaran més. Arraparan els 27-28 graus a la costa i els 20-22 per l’interior on diumenge també pot ploure dèbilment.

 

Oratge a partir del diumenge 31 octubre

Dimarts el vent serà més fresc en girar a mestral i portar una massa d’aire més fresca. La nuvolositat encara serà variable i prou abundant amb ruixats dèbils que avançaran de nord a sud, entrant pel nord de Castelló i eixint pel sud d’Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià ennuegat en un restaurant de Cullera

Dos guàrdies civils reanimen a un home de 86 anys que va deixar de respirar després d'ennuegar-se mentres menjava en un restaurant de Cullera. L'ús ràpid de la maniobra de Heimlich va permetre que l'ancià expulsara el menjar i recuperara la respiració abans de ser traslladat a l'hospital.

Cinc persones ateses per inhalació de fum en un incendi en una vivenda de Pedralba

Un incendi declarat de matinada en una vivenda de Pedralba ha obligat a atendre cinc persones per inhalació de fum, una d'elles traslladada a l'Hospital de Llíria.

Obres entre Puçol i Vila-real obliguen a Renfe a substituir 72 trens per autobusos este diumenge

Les obres d'Adif entre Puçol i Vila-real tallaran la circulació ferroviària des de la nit del dissabte fins al migdia del diumenge, i Renfe substituirà 72 trens per autobusos en Rodalia i Mitjana distància.

L’hostaleria de València eleva un 7,8% la seua facturació en les Falles 2026 i millora les previsions

Els bars i restaurants de València tanquen les Falles 2026 amb un increment mitjà de facturació del 7,78% respecte a 2025 i un balanç millor del que es preveu pel sector.