S’obri la porta als fronts atlàntics

Núvols

 

Segur que des de fa uns dies heu escoltat que el cap de setmana estarà passat per aigua i per un descens de les temperatures provocat per l’arribada d’un ‘riu atmosfèric’ que des de demà mateix no ens deixarà veure el sol, farà baixar les temperatures i deixarà bona cosa de pluja.

Són previsions encertades però no per a la Comunitat Valenciana. Són previsions segurament molt acurades i encertades per al nord-oest, l’oest, el sud-oest i el centre de la Península, però a la Comunitat Valenciana les previsions són ben diferents perquè ací el ponent potser arribe a bufar amb més força però també és cert que va calfant-se pel camí i entre dissabte i dilluns les temperatures s’enfilaran per damunt dels 25 graus al centre i a la costa, i fins i tot s’aproparan als 30 en punts del litoral de València.

Esta nit ja hem notat el canvi en la direcció del vent i amb el pas de les hores els núvols deixaran el cel més ennuvolat però només cal esperar ruixats dèbils en punts de l’interior.

 

Oratge hui divendres 29 octubre

Les temperatures nocturnes han pujat, i tot i el descens de la insolació pujaran també pujaran les temperatures diürnes.

 

Temperatures hui divendres 29 octubre

El cap de setmana començarà amb temperatures suaus (altes fins i tot si tenim en compte que estem a les acaballes d’octubre i les mínimes quedaran per damunt dels 15 graus a la costa i les màximes per dalt dels 25) i amb pas de núvols que només deixaran algun ruixat de més entitat al nord, i plugims dèbils a les comarques centrals i interiors de València i d’Alacant.

Oratge demà dissabte 30 octubre

 

Temperatures demà dissabte 30 octubre

Diumenge i dilluns anirà afegint-se l’efecte del ponent que bufarà des de hui divendres i les temperatures encara pujaran més. Arraparan els 27-28 graus a la costa i els 20-22 per l’interior on diumenge també pot ploure dèbilment.

 

Oratge a partir del diumenge 31 octubre

Dimarts el vent serà més fresc en girar a mestral i portar una massa d’aire més fresca. La nuvolositat encara serà variable i prou abundant amb ruixats dèbils que avançaran de nord a sud, entrant pel nord de Castelló i eixint pel sud d’Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.

Un Raig llançat rep a un Llevant urgit per puntuar

El Llamp encadena sis partits sense perdre i es mesura el dilluns (21.00) a un Llevant penúltim, que necessita sumar per a acostar-se a la salvació després de l'ensopegada de l'Elx.

La falla Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una figura de 'Onírica'. L'elecció tanca els indults i precedix al veredicte infantil.

Diego Ventura reafirma a València el seu lideratge en el rejoneo

El rellonejador sevillà va tallar dos orelles en la matinal de Falles i va eixir a coll després de dos faenes de precisió i ajust. Cartagena i Vicens van quedar molt per davall.

35 intervencions pel vent a València fins a les 16.00, amb caigudes de branques, antenes i tanques

Els bombers han atés 27 avisos a la ciutat i 8 a la província pel vent, amb ratxes de fins a 103 km/h i avisos taronja i groc.