S’obri la porta als fronts atlàntics

Núvols

 

Segur que des de fa uns dies heu escoltat que el cap de setmana estarà passat per aigua i per un descens de les temperatures provocat per l’arribada d’un ‘riu atmosfèric’ que des de demà mateix no ens deixarà veure el sol, farà baixar les temperatures i deixarà bona cosa de pluja.

Són previsions encertades però no per a la Comunitat Valenciana. Són previsions segurament molt acurades i encertades per al nord-oest, l’oest, el sud-oest i el centre de la Península, però a la Comunitat Valenciana les previsions són ben diferents perquè ací el ponent potser arribe a bufar amb més força però també és cert que va calfant-se pel camí i entre dissabte i dilluns les temperatures s’enfilaran per damunt dels 25 graus al centre i a la costa, i fins i tot s’aproparan als 30 en punts del litoral de València.

Esta nit ja hem notat el canvi en la direcció del vent i amb el pas de les hores els núvols deixaran el cel més ennuvolat però només cal esperar ruixats dèbils en punts de l’interior.

 

Oratge hui divendres 29 octubre

Les temperatures nocturnes han pujat, i tot i el descens de la insolació pujaran també pujaran les temperatures diürnes.

 

Temperatures hui divendres 29 octubre

El cap de setmana començarà amb temperatures suaus (altes fins i tot si tenim en compte que estem a les acaballes d’octubre i les mínimes quedaran per damunt dels 15 graus a la costa i les màximes per dalt dels 25) i amb pas de núvols que només deixaran algun ruixat de més entitat al nord, i plugims dèbils a les comarques centrals i interiors de València i d’Alacant.

Oratge demà dissabte 30 octubre

 

Temperatures demà dissabte 30 octubre

Diumenge i dilluns anirà afegint-se l’efecte del ponent que bufarà des de hui divendres i les temperatures encara pujaran més. Arraparan els 27-28 graus a la costa i els 20-22 per l’interior on diumenge també pot ploure dèbilment.

 

Oratge a partir del diumenge 31 octubre

Dimarts el vent serà més fresc en girar a mestral i portar una massa d’aire més fresca. La nuvolositat encara serà variable i prou abundant amb ruixats dèbils que avançaran de nord a sud, entrant pel nord de Castelló i eixint pel sud d’Alacant.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.