La neu deixa atrapats a diferents cotxes en Sinarcas, Vallibona i el Port de Querol

Complicacions en les carreteres per la neu

Els bombers provincials de Castelló han intervengut en carreteres de Vallibona i el Port de Querol | Diputació de Castelló

 

El temporal de neu que afecta este diumenge a tot el territori valencià ha provocat que diferents cotxes queden atrapats per la neu en les carreteres d’alguns municipis com Sinarques, en la Plana d’Utiel (València), i Vallibona (Els Ports) i en el Port de Querol (Castelló), segons ha informat el 112.

 

D’una banda, efectius del Consorci Provincial de Bombers de València han intervingut quan un total d’11 vehicles han quedat bloquejats en la CV-390 en Sinarques. També han actuat en Puçol per la caiguda d’un arbre.

 

De la mateixa manera, els bombers provincials de Castelló han assistit a diferents cotxes atrapats per la neu en la zona de Vallibona i el Port de Querol. Els efectius del consorci també estan atenent incidències en les comarques d’Els Ports, Alt Maestrat i Alcalatén,

 

Els cossos i forces de seguretat d’estes zones han demanat precaució en les carreteres i recomanen evitar la circulació si no és necessari en els punts afectats pel temporal

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.