7.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Una nova veu trenca el silenci: «També vaig ser maltractada per Antonio David»

Les declaracions de Rocío Carrasco en la sèrie documental 'Rocío, contar la verdad para seguir viva', han posat baix el punt de mira a Antonio David Flores. De fet, Mediaset ha decidit despedir al col·laborador perquè ha sigut acusat de maltractar a la seua exdona.

 

D'esta forma, Rocío s'ha guanyat el suport de molta gent i ha animat altres dones a denunciar estos casos. És més, Mari Ángeles Delgado, mare d'Aída Nizar, ha carregat contra Antonio David.

 

La relació entre Mari Ángeles i Antonio David Flores

Antonio David Flores ha sigut un dels col·laboradors més polèmics de la televisió. Cal recordar l'enfrontament que va tindre amb Aída Nízar en el plató de 'Enemigos íntimos' en què el col·laborador fins i tot va alçar-se de la cadira i va dirigir-se cap a ella perquè amb to burlesc li va dir que és «un gran pare».

 

De fet, la resta de col·laboradors van haver d'intervindre per a parar la forta discussió. Des d'este moment, Mari Ángeles, mare d'Aída, ha decidit no tindre contacte amb el col·laborador. Tot i això, van coincidir en el 'reality' 'Acorralados' de Telecinco, en el que van protagonitzar algunes discussions. 

 

La mare d'Aída Nízar carrega contra Flores en el seu compte d'Instagram

Després del documental de Rocío Carrasco, la mare d'Aída Nízar s'ha animat a publicar un vídeo en el seu compte d'Instagram per a acabar de tacar la imatge d'Antonio David. En el vídeo apareixen imatges dels conflictes que van protagonitzar en 'Acorralados' i també imatges de quan va estar a punt d'agredir a la seua filla en 'Enemigos íntimos'.

 

En el vídeo ha manifestat que «Antonio David és el pitjor ser: nociu, maquiavèl·lic i maltractador. La meua filla va ser la primera en dir-ho, però ningú la va creure. Això em demostra que la maldat mai triomfa i que el karma existix».

 

Assegura que va ser maltractada 

Per si no n'hi haguera prou, Mari Ángeles assegura que «vaig ser víctima d'este ser, d'este individu que es diu Antonio David. Vaig ser maltractada, insultada i calumniada. Ja vaig dir-ho l'any 2011», assegura. A demés, afegix que «em va acusar de clavar-li un ganivet i de robar i ficar-ho baix el seu matalàs. Em va voler enganxar, però Dioni i Reche es van posar al mig per a que no em pegara. Ho vaig denunciar en 2011, però ningú em va fer cas».

 

«És un maltractador, cínic, mentider i molt manipulador. En 'Acorralados' em va amenaçar dient que em faria la vida impossible. També m'ho va dir ben clar en 'Salsa Rosa' amb els seus ulls de sàdic, però és que ningú ha vist estos ulls?», manifesta Mari Ángeles.

 

D'altra banda, Mari Ángeles ha volgut enviar-li un missatge a Rocío Carrasco: «Tota la força per a tu, Rocío. Tot el meu afecte. Has aguantat massa, però lluita, que vals molt. Lluita perquè no conseguisca el que vol. Ell voldria que t'hagueres matat. I també et puc dir les paraules que tenia cap a tu i que no van eixir a la llum. T'odiava i volia el pitjor per a tu».

 

Finalment, ha afegit: «Una persona que parla de la mare dels seus fills d'esta forma, què podria fer-me a mi, a una simple col·laboradora? (…) És una mala persona. Amb tot el meu afecte, Rocío».

 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana marca un IPC del 3,2% al desembre i supera la mitjana nacional

La inflació en la Comunitat Valenciana es va situar en el 3,2% al desembre, per damunt del 2,9% d'Espanya. Vivenda i hostaleria van impulsar la dada regional.

Heimtextil concentra a Frankfurt la innovació del tèxtil alacantí

Catorze firmes de l'Alcoià i el Comtat participen en la principal fira europea de la tèxtil-llar, amb focus en tapisseria, decoració i noves tendències. La delegació ha rebut visites institucionals i reforça la seua projecció exportadora.

Aitana Mas i Alberto Ibáñez no optaran a la reelecció com a portaveus d’Iniciativa

Els portaveus d'Iniciativa-Compromís, Aitana Mas i Alberto Ibáñez, no repetiran en el càrrec en el congrés del 28 de març a València. Ella prioritza el seu procés oncològic i ell se centrarà en la seua labor en el Congrés.

Dijous amb cel buidat que tendirà a nuvolós i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

Cel poc nuvolós o buidat gran part del dijous i augment de nuvolositat al final, amb alguna precipitació feble aïllada a l'interior de València. Temperatures estables i vent fluix amb canvis de direcció.

Doblet de Chimy Ávila i remuntada que fica al Betis en quarts

El Betis va véncer 2-1 a l'Elx en La Cartoixa amb dos gols de Chimy Ávila entre el 68 i el 80, després del 0-1 de Pétrot. Va patir, però va certificar el passe a quarts.

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.