Una nova veu trenca el silenci: «També vaig ser maltractada per Antonio David»

Les declaracions de Rocío Carrasco en la sèrie documental 'Rocío, contar la verdad para seguir viva', han posat baix el punt de mira a Antonio David Flores. De fet, Mediaset ha decidit despedir al col·laborador perquè ha sigut acusat de maltractar a la seua exdona.

 

D'esta forma, Rocío s'ha guanyat el suport de molta gent i ha animat altres dones a denunciar estos casos. És més, Mari Ángeles Delgado, mare d'Aída Nizar, ha carregat contra Antonio David.

 

La relació entre Mari Ángeles i Antonio David Flores

Antonio David Flores ha sigut un dels col·laboradors més polèmics de la televisió. Cal recordar l'enfrontament que va tindre amb Aída Nízar en el plató de 'Enemigos íntimos' en què el col·laborador fins i tot va alçar-se de la cadira i va dirigir-se cap a ella perquè amb to burlesc li va dir que és «un gran pare».

 

De fet, la resta de col·laboradors van haver d'intervindre per a parar la forta discussió. Des d'este moment, Mari Ángeles, mare d'Aída, ha decidit no tindre contacte amb el col·laborador. Tot i això, van coincidir en el 'reality' 'Acorralados' de Telecinco, en el que van protagonitzar algunes discussions. 

 

La mare d'Aída Nízar carrega contra Flores en el seu compte d'Instagram

Després del documental de Rocío Carrasco, la mare d'Aída Nízar s'ha animat a publicar un vídeo en el seu compte d'Instagram per a acabar de tacar la imatge d'Antonio David. En el vídeo apareixen imatges dels conflictes que van protagonitzar en 'Acorralados' i també imatges de quan va estar a punt d'agredir a la seua filla en 'Enemigos íntimos'.

 

En el vídeo ha manifestat que «Antonio David és el pitjor ser: nociu, maquiavèl·lic i maltractador. La meua filla va ser la primera en dir-ho, però ningú la va creure. Això em demostra que la maldat mai triomfa i que el karma existix».

 

Assegura que va ser maltractada 

Per si no n'hi haguera prou, Mari Ángeles assegura que «vaig ser víctima d'este ser, d'este individu que es diu Antonio David. Vaig ser maltractada, insultada i calumniada. Ja vaig dir-ho l'any 2011», assegura. A demés, afegix que «em va acusar de clavar-li un ganivet i de robar i ficar-ho baix el seu matalàs. Em va voler enganxar, però Dioni i Reche es van posar al mig per a que no em pegara. Ho vaig denunciar en 2011, però ningú em va fer cas».

 

«És un maltractador, cínic, mentider i molt manipulador. En 'Acorralados' em va amenaçar dient que em faria la vida impossible. També m'ho va dir ben clar en 'Salsa Rosa' amb els seus ulls de sàdic, però és que ningú ha vist estos ulls?», manifesta Mari Ángeles.

 

D'altra banda, Mari Ángeles ha volgut enviar-li un missatge a Rocío Carrasco: «Tota la força per a tu, Rocío. Tot el meu afecte. Has aguantat massa, però lluita, que vals molt. Lluita perquè no conseguisca el que vol. Ell voldria que t'hagueres matat. I també et puc dir les paraules que tenia cap a tu i que no van eixir a la llum. T'odiava i volia el pitjor per a tu».

 

Finalment, ha afegit: «Una persona que parla de la mare dels seus fills d'esta forma, què podria fer-me a mi, a una simple col·laboradora? (…) És una mala persona. Amb tot el meu afecte, Rocío».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.