Una nova veu trenca el silenci: «També vaig ser maltractada per Antonio David»

Les declaracions de Rocío Carrasco en la sèrie documental 'Rocío, contar la verdad para seguir viva', han posat baix el punt de mira a Antonio David Flores. De fet, Mediaset ha decidit despedir al col·laborador perquè ha sigut acusat de maltractar a la seua exdona.

 

D'esta forma, Rocío s'ha guanyat el suport de molta gent i ha animat altres dones a denunciar estos casos. És més, Mari Ángeles Delgado, mare d'Aída Nizar, ha carregat contra Antonio David.

 

La relació entre Mari Ángeles i Antonio David Flores

Antonio David Flores ha sigut un dels col·laboradors més polèmics de la televisió. Cal recordar l'enfrontament que va tindre amb Aída Nízar en el plató de 'Enemigos íntimos' en què el col·laborador fins i tot va alçar-se de la cadira i va dirigir-se cap a ella perquè amb to burlesc li va dir que és «un gran pare».

 

De fet, la resta de col·laboradors van haver d'intervindre per a parar la forta discussió. Des d'este moment, Mari Ángeles, mare d'Aída, ha decidit no tindre contacte amb el col·laborador. Tot i això, van coincidir en el 'reality' 'Acorralados' de Telecinco, en el que van protagonitzar algunes discussions. 

 

La mare d'Aída Nízar carrega contra Flores en el seu compte d'Instagram

Després del documental de Rocío Carrasco, la mare d'Aída Nízar s'ha animat a publicar un vídeo en el seu compte d'Instagram per a acabar de tacar la imatge d'Antonio David. En el vídeo apareixen imatges dels conflictes que van protagonitzar en 'Acorralados' i també imatges de quan va estar a punt d'agredir a la seua filla en 'Enemigos íntimos'.

 

En el vídeo ha manifestat que «Antonio David és el pitjor ser: nociu, maquiavèl·lic i maltractador. La meua filla va ser la primera en dir-ho, però ningú la va creure. Això em demostra que la maldat mai triomfa i que el karma existix».

 

Assegura que va ser maltractada 

Per si no n'hi haguera prou, Mari Ángeles assegura que «vaig ser víctima d'este ser, d'este individu que es diu Antonio David. Vaig ser maltractada, insultada i calumniada. Ja vaig dir-ho l'any 2011», assegura. A demés, afegix que «em va acusar de clavar-li un ganivet i de robar i ficar-ho baix el seu matalàs. Em va voler enganxar, però Dioni i Reche es van posar al mig per a que no em pegara. Ho vaig denunciar en 2011, però ningú em va fer cas».

 

«És un maltractador, cínic, mentider i molt manipulador. En 'Acorralados' em va amenaçar dient que em faria la vida impossible. També m'ho va dir ben clar en 'Salsa Rosa' amb els seus ulls de sàdic, però és que ningú ha vist estos ulls?», manifesta Mari Ángeles.

 

D'altra banda, Mari Ángeles ha volgut enviar-li un missatge a Rocío Carrasco: «Tota la força per a tu, Rocío. Tot el meu afecte. Has aguantat massa, però lluita, que vals molt. Lluita perquè no conseguisca el que vol. Ell voldria que t'hagueres matat. I també et puc dir les paraules que tenia cap a tu i que no van eixir a la llum. T'odiava i volia el pitjor per a tu».

 

Finalment, ha afegit: «Una persona que parla de la mare dels seus fills d'esta forma, què podria fer-me a mi, a una simple col·laboradora? (…) És una mala persona. Amb tot el meu afecte, Rocío».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.