Una nova veu trenca el silenci: «També vaig ser maltractada per Antonio David»

Les declaracions de Rocío Carrasco en la sèrie documental 'Rocío, contar la verdad para seguir viva', han posat baix el punt de mira a Antonio David Flores. De fet, Mediaset ha decidit despedir al col·laborador perquè ha sigut acusat de maltractar a la seua exdona.

 

D'esta forma, Rocío s'ha guanyat el suport de molta gent i ha animat altres dones a denunciar estos casos. És més, Mari Ángeles Delgado, mare d'Aída Nizar, ha carregat contra Antonio David.

 

La relació entre Mari Ángeles i Antonio David Flores

Antonio David Flores ha sigut un dels col·laboradors més polèmics de la televisió. Cal recordar l'enfrontament que va tindre amb Aída Nízar en el plató de 'Enemigos íntimos' en què el col·laborador fins i tot va alçar-se de la cadira i va dirigir-se cap a ella perquè amb to burlesc li va dir que és «un gran pare».

 

De fet, la resta de col·laboradors van haver d'intervindre per a parar la forta discussió. Des d'este moment, Mari Ángeles, mare d'Aída, ha decidit no tindre contacte amb el col·laborador. Tot i això, van coincidir en el 'reality' 'Acorralados' de Telecinco, en el que van protagonitzar algunes discussions. 

 

La mare d'Aída Nízar carrega contra Flores en el seu compte d'Instagram

Després del documental de Rocío Carrasco, la mare d'Aída Nízar s'ha animat a publicar un vídeo en el seu compte d'Instagram per a acabar de tacar la imatge d'Antonio David. En el vídeo apareixen imatges dels conflictes que van protagonitzar en 'Acorralados' i també imatges de quan va estar a punt d'agredir a la seua filla en 'Enemigos íntimos'.

 

En el vídeo ha manifestat que «Antonio David és el pitjor ser: nociu, maquiavèl·lic i maltractador. La meua filla va ser la primera en dir-ho, però ningú la va creure. Això em demostra que la maldat mai triomfa i que el karma existix».

 

Assegura que va ser maltractada 

Per si no n'hi haguera prou, Mari Ángeles assegura que «vaig ser víctima d'este ser, d'este individu que es diu Antonio David. Vaig ser maltractada, insultada i calumniada. Ja vaig dir-ho l'any 2011», assegura. A demés, afegix que «em va acusar de clavar-li un ganivet i de robar i ficar-ho baix el seu matalàs. Em va voler enganxar, però Dioni i Reche es van posar al mig per a que no em pegara. Ho vaig denunciar en 2011, però ningú em va fer cas».

 

«És un maltractador, cínic, mentider i molt manipulador. En 'Acorralados' em va amenaçar dient que em faria la vida impossible. També m'ho va dir ben clar en 'Salsa Rosa' amb els seus ulls de sàdic, però és que ningú ha vist estos ulls?», manifesta Mari Ángeles.

 

D'altra banda, Mari Ángeles ha volgut enviar-li un missatge a Rocío Carrasco: «Tota la força per a tu, Rocío. Tot el meu afecte. Has aguantat massa, però lluita, que vals molt. Lluita perquè no conseguisca el que vol. Ell voldria que t'hagueres matat. I també et puc dir les paraules que tenia cap a tu i que no van eixir a la llum. T'odiava i volia el pitjor per a tu».

 

Finalment, ha afegit: «Una persona que parla de la mare dels seus fills d'esta forma, què podria fer-me a mi, a una simple col·laboradora? (…) És una mala persona. Amb tot el meu afecte, Rocío».

 

Últimes notícies

Estrenes i grans musicals al Principal d’Alacant fins a gener de 2027

El Teatre Principal d’Alacant ha avançat la programació entre octubre de 2026 i gener de 2027, amb dos estrenes estatals i dos grans musicals. Les entrades es podran comprar des del 7 de setembre pels canals habituals del teatre.

Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, guardonades als premis de l’empresa familiar d’Alacant

L’AEFA reconeix Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, així com els empresaris Vicente Berbegal i Coral Erum, en la XXXI edició dels seus premis, que se celebrarà el 29 de setembre a Torrevieja.

Més de cent noves startups de Lanzadera impulsen l’eficiència i la digitalització empresarial

Lanzadera ha incorporat 124 noves startups al seu programa d’acceleració a València, centrades en millorar l’eficiència i la digitalització de processos empresarials. Gairebé 9 de cada 10 ja facturen i 4 de cada 10 basen la seua solució en intel·ligència artificial, automatització o robòtica.

Catalá reclama que Bernabé complisca la seua faena com a delegada fins a l’últim dia

L’alcaldessa de València, María José Catalá, evita valorar la candidatura de Pilar Bernabé a l’alcaldia però li exigix que, mentres siga delegada del Govern, prioritze la seguretat i no es bolque només en la campanya electoral. Catalá insistix que la seua obligació és coordinar Policia Nacional i Guàrdia Civil i millorar la seguretat a la ciutat.

Educació garantix la llibertat de càtedra i nega una persecució al professorat

La consellera d’Educació, Mari Carmen Ortí, assegura que la Inspecció educativa no perseguirà el professorat i que la llibertat de càtedra està garantida per a tot el col·lectiu docent.

Més de 100 xefs trien València per a repensar la gastronomia espanyola

Més d’un centenar de cuiners de tot l’Estat s’han reunit a València en l’Assemblea Autonòmica d’Euro-Toques per a debatre sobre producte local, tradició i futur de la cuina espanyola.

El Valencia CF iguala el seu pitjor inici de lliga en deu temporades

El Valencia de Carlos Corberán només ha sumat un punt en les quatre primeres jornades de LALIGA EA Sports 2026-27 i iguala així el seu pitjor inici de les últimes deu campanyes, registrat en la temporada 2024-25 amb Rubén Baraja.

Aemet activa avís taronja al sud de València per màximes de 40 graus este dimarts

Aemet ha activat este dimarts l’avís taronja per calor extrema al litoral i interior sud de la província de València, amb màximes de fins a 40 graus, i preveu també pluges intenses i tempestes dimecres al nord d’Alacant i sud valencià.