Anuncios

Una nova veu trenca el silenci: «També vaig ser maltractada per Antonio David»

Les declaracions de Rocío Carrasco en la sèrie documental 'Rocío, contar la verdad para seguir viva', han posat baix el punt de mira a Antonio David Flores. De fet, Mediaset ha decidit despedir al col·laborador perquè ha sigut acusat de maltractar a la seua exdona.

 

D'esta forma, Rocío s'ha guanyat el suport de molta gent i ha animat altres dones a denunciar estos casos. És més, Mari Ángeles Delgado, mare d'Aída Nizar, ha carregat contra Antonio David.

Anuncios

 

La relació entre Mari Ángeles i Antonio David Flores

Antonio David Flores ha sigut un dels col·laboradors més polèmics de la televisió. Cal recordar l'enfrontament que va tindre amb Aída Nízar en el plató de 'Enemigos íntimos' en què el col·laborador fins i tot va alçar-se de la cadira i va dirigir-se cap a ella perquè amb to burlesc li va dir que és «un gran pare».

 

De fet, la resta de col·laboradors van haver d'intervindre per a parar la forta discussió. Des d'este moment, Mari Ángeles, mare d'Aída, ha decidit no tindre contacte amb el col·laborador. Tot i això, van coincidir en el 'reality' 'Acorralados' de Telecinco, en el que van protagonitzar algunes discussions. 

 

La mare d'Aída Nízar carrega contra Flores en el seu compte d'Instagram

Després del documental de Rocío Carrasco, la mare d'Aída Nízar s'ha animat a publicar un vídeo en el seu compte d'Instagram per a acabar de tacar la imatge d'Antonio David. En el vídeo apareixen imatges dels conflictes que van protagonitzar en 'Acorralados' i també imatges de quan va estar a punt d'agredir a la seua filla en 'Enemigos íntimos'.

 

En el vídeo ha manifestat que «Antonio David és el pitjor ser: nociu, maquiavèl·lic i maltractador. La meua filla va ser la primera en dir-ho, però ningú la va creure. Això em demostra que la maldat mai triomfa i que el karma existix».

 

Assegura que va ser maltractada 

Per si no n'hi haguera prou, Mari Ángeles assegura que «vaig ser víctima d'este ser, d'este individu que es diu Antonio David. Vaig ser maltractada, insultada i calumniada. Ja vaig dir-ho l'any 2011», assegura. A demés, afegix que «em va acusar de clavar-li un ganivet i de robar i ficar-ho baix el seu matalàs. Em va voler enganxar, però Dioni i Reche es van posar al mig per a que no em pegara. Ho vaig denunciar en 2011, però ningú em va fer cas».

 

«És un maltractador, cínic, mentider i molt manipulador. En 'Acorralados' em va amenaçar dient que em faria la vida impossible. També m'ho va dir ben clar en 'Salsa Rosa' amb els seus ulls de sàdic, però és que ningú ha vist estos ulls?», manifesta Mari Ángeles.

 

D'altra banda, Mari Ángeles ha volgut enviar-li un missatge a Rocío Carrasco: «Tota la força per a tu, Rocío. Tot el meu afecte. Has aguantat massa, però lluita, que vals molt. Lluita perquè no conseguisca el que vol. Ell voldria que t'hagueres matat. I també et puc dir les paraules que tenia cap a tu i que no van eixir a la llum. T'odiava i volia el pitjor per a tu».

 

Finalment, ha afegit: «Una persona que parla de la mare dels seus fills d'esta forma, què podria fer-me a mi, a una simple col·laboradora? (…) És una mala persona. Amb tot el meu afecte, Rocío».

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios