Obrin diligències contra els detinguts per la mort d’un home a Xèrica per homicidi imprudent

CASTELLÓ, 13 (EUROPA PRESS)-

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció únic de Sogorb ha obert diligències prèvies contres els dos homes detinguts per la seua presumpta implicació en la mort d’un altre home en les inmedidaciones d’un bar de Xèrica per un delicte d’homicidi per imprudència, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

El jutjat va rebre l’atestat de la Guàrdia Civil i, arran d’ell, va obrir estes diligències prèvies. Està pendent el tràmit de citar a declarar tant als dos investigats com als testimonis dels fets.

La mort es va produir durant la nit del dilluns 12 al dimarts 13 d’agost. Fins al lloc es va desplaçar un equip mèdic del SAMU que va realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada a la víctima, però no va haver-hi resposta i els efectius sanitaris van confirmar la mort, segons va explicar el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.