Obrin diligències contra els detinguts per la mort d’un home a Xèrica per homicidi imprudent

CASTELLÓ, 13 (EUROPA PRESS)-

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció únic de Sogorb ha obert diligències prèvies contres els dos homes detinguts per la seua presumpta implicació en la mort d’un altre home en les inmedidaciones d’un bar de Xèrica per un delicte d’homicidi per imprudència, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

El jutjat va rebre l’atestat de la Guàrdia Civil i, arran d’ell, va obrir estes diligències prèvies. Està pendent el tràmit de citar a declarar tant als dos investigats com als testimonis dels fets.

La mort es va produir durant la nit del dilluns 12 al dimarts 13 d’agost. Fins al lloc es va desplaçar un equip mèdic del SAMU que va realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada a la víctima, però no va haver-hi resposta i els efectius sanitaris van confirmar la mort, segons va explicar el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.