Obrin diligències contra els detinguts per la mort d’un home a Xèrica per homicidi imprudent

CASTELLÓ, 13 (EUROPA PRESS)-

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció únic de Sogorb ha obert diligències prèvies contres els dos homes detinguts per la seua presumpta implicació en la mort d’un altre home en les inmedidaciones d’un bar de Xèrica per un delicte d’homicidi per imprudència, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

El jutjat va rebre l’atestat de la Guàrdia Civil i, arran d’ell, va obrir estes diligències prèvies. Està pendent el tràmit de citar a declarar tant als dos investigats com als testimonis dels fets.

La mort es va produir durant la nit del dilluns 12 al dimarts 13 d’agost. Fins al lloc es va desplaçar un equip mèdic del SAMU que va realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada a la víctima, però no va haver-hi resposta i els efectius sanitaris van confirmar la mort, segons va explicar el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

Últimes notícies

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.

Quatre persones ateses a la Tomatina de Bunyol per gas pebre enmig de la festa

Quatre persones han hagut de rebre atenció sanitària lleu després d’un llançament de gas pebre durant la Tomatina de Bunyol. L’incident, que també es va produir l’any passat, no ha provocat ferits greus.

Pérez Llorca resta importància a quan triarà el PP el candidat a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca afirma que no està gens preocupat per quan designarà el PP el candidat a la presidència de la Generalitat i defensa que el que importa és continuar aplicant els pressupostos i les inversions en sanitat i polítiques socials a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca assegura que cap professor serà perseguit a la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca garanteix que cap docent serà perseguit a la Comunitat Valenciana i defensa un model de llibertat educativa i de pensament. El president rebutja les crítiques a la Inspecció educativa i apel·la a millorar el sistema sense generar polèmiques.