Ortega Cano revela la malaltia de la seua dona: “no es pren les pastilles”

La relació entre Ortega Cano i Ana María Aldón ha estat en boca de tots en els últims mesos. Tot va començar un dissabte qualsevol quan l’encara dona del torero va acudir al seu lloc de treball habitual en el programa ‘Viva la Vida’ de Telecinco.

En un moment determinat la presentadora, Emma García, la va preguntar a la col·laboradora de Mediaset com es trobava. I va anar llavors quan va soltar la bomba. El matrimoni no estava en el seu millor moment. Ana María Aldón venia de passar uns dies complicats i sabia que el seu marit havia dit en televisió davant tota Espanya que Rocío Jurado havia sigut l’amor de la seua vida.

Aldón va voler reclamar el seu espai, però va anar més enllà. Va assegurar que no sabia el que havia estat passant en el seu matrimoni però que no se sentia lliure. Els reporters van començar llavors a seguir a la parella i el serial es va convertir en alguna cosa que estava en boca de tots.

Presentadors de la cadena com Jorge Javier Vázquez van arribar fins i tot a assegurar que el matrimoni estava completament trencat i que era qüestió de temps que anunciaren el divorci.

El nebot d’Ortega Cano va acusar aquesta mateixa vesprada a Aldón d’haver-se guanyat “una assegurança de vida” tenint un fill amb el torero. I sembla que aqueixa va ser la gota que va satisfer el got.

La telefonada d’Ortega Cano

Després dels últims esdeveniments sobre la seua relació amb la seua dona, Ana María Aldón, i la seua família, José Ortega Cano es va afartar i va decidir cridar a ‘Viva la vida’, programa en el qual col·labora l’ex supervivent.

El torero, que va parlar durant més de deu minuts amb Emma García, deixava clar que, encara que vol moltíssim als seus germans, el seu suport li ho dona a Aldón.

Jo estic molt tocat, molt afectat. Soc fort, intent ser fort, però arriba un moment en el qual ja no tinc força per a lluitar davant tanta història. Jo l’única cosa que he fet en la meua vida és portar-me bé amb tothom, però quan no és una cosa és una altra. Jo quan vaig iniciar la relació amb Ana María vaig decidir que això era per sempre, i damunt amb un xiquet que és clavat a mi dels peus al capdavant, no he dubtat mai que el xiquet poguera no ser meu, des del moment en el qual va nàixer que ho vaig agafar als meus braços i vaig veure que era un Ortega”, començava el destre.

Però va anar més enllà. Va assegurar que la seua dona pateix una malaltia (una depressió) i que no s’està prenent les pastilles que deuria.

Jo estic posicionat al costat d’Ana, perquè és una dona que té uns valors importants, però ella ha de prendre’s uns medicaments que porta temps sense prendre’s. Suport totalment a la meua dona i la vull moltíssim, espere que Déu la mantinga molts anys al nostre costat per a poder gaudir del nostre fill que és meravellós”, va dir ferm, buidant una de les incògnites que en els últims dies planejava sobre el matrimoni.

A més, Ortega Cano va carregar contra els mitjans i, més concretament, contra Telecinco, alguna cosa que va provocar una topada entre entrevistat i entrevistadora. “Sembla que a Telecinco li agrada molt crear polèmica, hauríeu de deixar-me una mica tranquil perquè a mi m’agrada el bon rotllo i l’harmonia, però també em puc cansar i no vull arribar a aqueix extrem”, va dir el destre.

“Jo t’entenc, Ortega, però aquest tema no l’ha tret Telecinco, en aquesta història tu eres la víctima, però en aquesta història qui ha parlat és la teua dona, ara el teu nebot i l’altre dia la teua germana Conchi”, va haver d’intervindre Emma.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.