Ortega Cano revela la malaltia de la seua dona: «no es pren les pastilles»

La relació entre Ortega Cano i Ana María Aldón ha estat en boca de tots en els últims mesos. Tot va començar un dissabte qualsevol quan l’encara dona del torero va acudir al seu lloc de treball habitual en el programa ‘Viva la Vida’ de Telecinco.

En un moment determinat la presentadora, Emma García, la va preguntar a la col·laboradora de Mediaset com es trobava. I va anar llavors quan va soltar la bomba. El matrimoni no estava en el seu millor moment. Ana María Aldón venia de passar uns dies complicats i sabia que el seu marit havia dit en televisió davant tota Espanya que Rocío Jurado havia sigut l’amor de la seua vida.

Aldón va voler reclamar el seu espai, però va anar més enllà. Va assegurar que no sabia el que havia estat passant en el seu matrimoni però que no se sentia lliure. Els reporters van començar llavors a seguir a la parella i el serial es va convertir en alguna cosa que estava en boca de tots.

Presentadors de la cadena com Jorge Javier Vázquez van arribar fins i tot a assegurar que el matrimoni estava completament trencat i que era qüestió de temps que anunciaren el divorci.

El nebot d’Ortega Cano va acusar aquesta mateixa vesprada a Aldón d’haver-se guanyat “una assegurança de vida” tenint un fill amb el torero. I sembla que aqueixa va ser la gota que va satisfer el got.

La telefonada d’Ortega Cano

Després dels últims esdeveniments sobre la seua relació amb la seua dona, Ana María Aldón, i la seua família, José Ortega Cano es va afartar i va decidir cridar a ‘Viva la vida’, programa en el qual col·labora l’ex supervivent.

El torero, que va parlar durant més de deu minuts amb Emma García, deixava clar que, encara que vol moltíssim als seus germans, el seu suport li ho dona a Aldón.

«Jo estic molt tocat, molt afectat. Soc fort, intent ser fort, però arriba un moment en el qual ja no tinc força per a lluitar davant tanta història. Jo l’única cosa que he fet en la meua vida és portar-me bé amb tothom, però quan no és una cosa és una altra. Jo quan vaig iniciar la relació amb Ana María vaig decidir que això era per sempre, i damunt amb un xiquet que és clavat a mi dels peus al capdavant, no he dubtat mai que el xiquet poguera no ser meu, des del moment en el qual va nàixer que ho vaig agafar als meus braços i vaig veure que era un Ortega», començava el destre.

Però va anar més enllà. Va assegurar que la seua dona pateix una malaltia (una depressió) i que no s’està prenent les pastilles que deuria.

«Jo estic posicionat al costat d’Ana, perquè és una dona que té uns valors importants, però ella ha de prendre’s uns medicaments que porta temps sense prendre’s. Suport totalment a la meua dona i la vull moltíssim, espere que Déu la mantinga molts anys al nostre costat per a poder gaudir del nostre fill que és meravellós», va dir ferm, buidant una de les incògnites que en els últims dies planejava sobre el matrimoni.

A més, Ortega Cano va carregar contra els mitjans i, més concretament, contra Telecinco, alguna cosa que va provocar una topada entre entrevistat i entrevistadora. «Sembla que a Telecinco li agrada molt crear polèmica, hauríeu de deixar-me una mica tranquil perquè a mi m’agrada el bon rotllo i l’harmonia, però també em puc cansar i no vull arribar a aqueix extrem», va dir el destre.

«Jo t’entenc, Ortega, però aquest tema no l’ha tret Telecinco, en aquesta història tu eres la víctima, però en aquesta història qui ha parlat és la teua dona, ara el teu nebot i l’altre dia la teua germana Conchi», va haver d’intervindre Emma.

Últimes notícies

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.

Luis Barcala tornarà a optar a l’Alcaldia d’Alacant amb el compromís de seguir transformant la ciutat

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha sigut proclamat de nou candidat del PP per a les municipals de 2027 i assegura que es lliurarà ‘a fons’ per a continuar millorant la ciutat. El partit manté tots els alcaldes actuals i renova 11 caps de llista en capitals on no governa.

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.