Ortega Cano revela la malaltia de la seua dona: «no es pren les pastilles»

La relació entre Ortega Cano i Ana María Aldón ha estat en boca de tots en els últims mesos. Tot va començar un dissabte qualsevol quan l’encara dona del torero va acudir al seu lloc de treball habitual en el programa ‘Viva la Vida’ de Telecinco.

En un moment determinat la presentadora, Emma García, la va preguntar a la col·laboradora de Mediaset com es trobava. I va anar llavors quan va soltar la bomba. El matrimoni no estava en el seu millor moment. Ana María Aldón venia de passar uns dies complicats i sabia que el seu marit havia dit en televisió davant tota Espanya que Rocío Jurado havia sigut l’amor de la seua vida.

Aldón va voler reclamar el seu espai, però va anar més enllà. Va assegurar que no sabia el que havia estat passant en el seu matrimoni però que no se sentia lliure. Els reporters van començar llavors a seguir a la parella i el serial es va convertir en alguna cosa que estava en boca de tots.

Presentadors de la cadena com Jorge Javier Vázquez van arribar fins i tot a assegurar que el matrimoni estava completament trencat i que era qüestió de temps que anunciaren el divorci.

El nebot d’Ortega Cano va acusar aquesta mateixa vesprada a Aldón d’haver-se guanyat “una assegurança de vida” tenint un fill amb el torero. I sembla que aqueixa va ser la gota que va satisfer el got.

La telefonada d’Ortega Cano

Després dels últims esdeveniments sobre la seua relació amb la seua dona, Ana María Aldón, i la seua família, José Ortega Cano es va afartar i va decidir cridar a ‘Viva la vida’, programa en el qual col·labora l’ex supervivent.

El torero, que va parlar durant més de deu minuts amb Emma García, deixava clar que, encara que vol moltíssim als seus germans, el seu suport li ho dona a Aldón.

«Jo estic molt tocat, molt afectat. Soc fort, intent ser fort, però arriba un moment en el qual ja no tinc força per a lluitar davant tanta història. Jo l’única cosa que he fet en la meua vida és portar-me bé amb tothom, però quan no és una cosa és una altra. Jo quan vaig iniciar la relació amb Ana María vaig decidir que això era per sempre, i damunt amb un xiquet que és clavat a mi dels peus al capdavant, no he dubtat mai que el xiquet poguera no ser meu, des del moment en el qual va nàixer que ho vaig agafar als meus braços i vaig veure que era un Ortega», començava el destre.

Però va anar més enllà. Va assegurar que la seua dona pateix una malaltia (una depressió) i que no s’està prenent les pastilles que deuria.

«Jo estic posicionat al costat d’Ana, perquè és una dona que té uns valors importants, però ella ha de prendre’s uns medicaments que porta temps sense prendre’s. Suport totalment a la meua dona i la vull moltíssim, espere que Déu la mantinga molts anys al nostre costat per a poder gaudir del nostre fill que és meravellós», va dir ferm, buidant una de les incògnites que en els últims dies planejava sobre el matrimoni.

A més, Ortega Cano va carregar contra els mitjans i, més concretament, contra Telecinco, alguna cosa que va provocar una topada entre entrevistat i entrevistadora. «Sembla que a Telecinco li agrada molt crear polèmica, hauríeu de deixar-me una mica tranquil perquè a mi m’agrada el bon rotllo i l’harmonia, però també em puc cansar i no vull arribar a aqueix extrem», va dir el destre.

«Jo t’entenc, Ortega, però aquest tema no l’ha tret Telecinco, en aquesta història tu eres la víctima, però en aquesta història qui ha parlat és la teua dona, ara el teu nebot i l’altre dia la teua germana Conchi», va haver d’intervindre Emma.

Últimes notícies

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.