El pont més gran de Baltimore s’enfonsa per la col·lisió d’un vaixell contra un dels seus pilars

El pont Francis Scott Key de la ciutat estatunidenca de Baltimore, situada a l’estat de Maryland (nord-est), s’ha esfonsat este dimarts a causa de la col·lisió d’un vaixell de càrrega contra l’estructura, provocant la caiguda de diversos vehicles al riu Patapsco.

L’Autoritat de Transport de Baltimore ha confirmat en un breu missatge al seu compte a la xarxa social ‘X’ que part del pont, el més gran de la ciutat, “va col·lapsar després de ser colpejat per un vaixell”. “Zona activa”, ha manifestat, abans d’emetre una “gran alerta de trànsit a Baltimore”.

En este sentit, l’alcalde de Baltimore, Brandon Scott, ha dit al seu compte en esta mateixa xarxa social que es dirigeix al lloc del succés i ha confirmat que “hi ha personal dels serveis d’emergència al lloc”. “Els esforços (de rescat) estan en marxa”, ha afirmat.

Així mateix, el cap del comtat de Baltimore, Johnny Olszewski, ha apuntat a ‘X’ que té constància del succés al pont i que està en contacte amb l’alcalde i amb els serveis d’emergència. “Els esforços de rescat estan en marxa. Preguen pels afectats”, ha afegit.

Fonts del Departament de Bombers de Baltimore han detallat en declaracions concedides a la cadena de televisió CBS que ara com ara no està clar quants vehicles han caigut al riu, si bé han confirmat que “hi ha almenys set persones” a les aigües del Patapsco.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.