Pradilla, davant una millora del València Basket després de l’oferta del Real Madrid

El València Basket ha sigut informat que el Real Madrid ha presentat una oferta a Jaime Pradilla i ha reaccionat amb una proposta de millora del seu contracte, de manera que ara queda pendent de la decisió final de l’ala-pivot aragonés, segons han confirmat fonts del club.

El mateix club ha assumit ja que el tècnic Pedro Martínez dirigirà el Real Madrid. L’entitat madrilenya té previst pagar la seua clàusula d’eixida, encara que este dimarts de matí encara no s’havia posat formalment en contacte amb el València Basket per a tancar l’operació.

Eixides assumides de Montero i Badio

A més de la situació de Pradilla i de la marxa de Pedro Martínez, en el València Basket donen pràcticament per fetes les eixides del dominicà Jean Montero i del senegalés Papi Badio. Des del club expliquen que, quan van saber que hi havia equips interessats en ells, els van presentar propostes econòmiques molt importants per a intentar retenir-los.

Estes mateixes fonts remarquen que els tres jugadors i el tècnic han renovat durant esta temporada els seus acords amb el València Basket. Malgrat això, després de rebre ofertes d’altres clubs, l’entitat ha tornat a asseure’s amb cadascun i els ha plantejat noves millores per a competir per la seua continuïtat.

En el cas concret de Pedro Martínez, el club assegura que ha igualat la proposta econòmica que li ha arribat del Real Madrid. El tècnic, però, està decidit a acceptar el repte blanc, i en el València Basket ja donen la seua eixida com a assumida a l’espera que el Madrid execute la clàusula.

Respecte a Papi Badio, el València Basket va aconseguir igualar primer la proposta inicial del Panathinaikos, interessat a incorporar el base senegalés. No obstant això, el club grec va pujar posteriorment la seua oferta i la situació ha acabat decantant-se cap a la seua eixida.

En el cas de Jean Montero, el club reconeix que no ha arribat a igualar l’oferta que el dominicà té damunt la taula. Des de l’entitat defenen, això sí, que la proposta presentada era ‘molt suculenta’ i que han fet tot el que estava a la seua mà dins dels seus límits econòmics.

Tant en la decisió de l’entrenador com en la dels jugadors que han optat per canviar d’aires, el València Basket subratlla un factor clau: la lluita per la Eurolliga. Segons expliquen des del club, en tots dos casos ‘ha pesat molt’ la convicció que, en els seus nous destins, tindran moltes més opcions de conquistar la màxima competició europea.

Ara, totes les mirades se centren en Jaime Pradilla. La proposta del Real Madrid i la contraoferta del València Basket situen l’ala-pivot en el centre del mercat ACB, i la seua decisió marcarà en bona mesura el projecte esportiu taronja per a la pròxima temporada.

Últimes notícies

L’Atzeneta empata a la Vall d’Uixó amb un gol en el descompte

Un gol d’Ángel Sánchez en el minut 95 ha permés a l’Atzeneta UE sumar un punt al camp del José Mangriñán davant la UD Vall de Uxó, en un duel intens de Tercera Federació grup VI.

Xavi Albert admet la mala entrada als partits tot i el triomf a Saragossa

L’entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, ha reconegut després de guanyar 82-97 a la pista del Casademont Zaragoza que a l’equip li costa iniciar els partits ben connectat. El tècnic ha destacat els ajustos en atac i defensa a la segona mitat i ha demanat paciència amb jugadors com Mo Gueye.

El tram final del Valencia Basket esclafa el Casademont Zaragoza i estrena el caseller en la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha capgirat el marcador al pavelló Príncipe Felipe amb un parcial demolidor de 15-31 en l’últim quart i ha estrenat el seu caseller de triomfs en la Lliga Endesa 2026-27 davant el Casademont Zaragoza.

Mor ofegada una parella jove en una platja amb forts corrents a Guardamar

Dos jóvens de 25 anys, de nacionalitat ucraïnesa i residents a Polònia, han mort ofegats a la platja natural dels Vivers de Guardamar del Segura, una zona amb forts corrents on este dissabte onejava bandera roja.

Cinc detinguts pels avalots després de la marxa per la vivenda a València, dilluns davant el jutge

Les cinc persones detingudes este dissabte a València pels avalots després de la manifestació pel dret a la vivenda passaran dilluns a disposició judicial. Els incidents han deixat nou agents ferits i llançaments de tanques, adoquins i artefactes pirotècnics contra la policia.

Un jove de 18 anys ferit amb arma blanca en un parc de València per robar-li el patinet

Un jove de 18 anys ha hagut de ser hospitalitzat després de rebre un tall de 20 centímetres al costat durant un robatori violent en un parc del districte de Jesús, a València.

Milers es manifesten a València per exigir trencar relacions amb Israel

Una manifestació ha recorregut el centre de València per reclamar un embargament integral d’armes i la ruptura de totes les relacions amb Israel, així com el final de la criminalització del moviment solidari amb Palestina.

La tortilla de La Teulada d’Elx, escollida millor d’Espanya per un sol vot

La chef Celia Clara Correia, del restaurant La Teulada d’Elx, ha guanyat el XIX Concurs d’Espanya de Tortilla de Creïlles en una final molt renyida, decidida per un únic vot. Altres tres establiments, entre ells Nou Pinet d’Alacant, s’han classificat directament per a l’edició de 2027.