9 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Esta nit comença la primera Semifinal del Benidorm Fest

Esta nit a les 22.50 hores comença la tercera edició del Benidorm Fest al Palau d’Esports l’Illa de Benidorm.

La primera semifinal se celebra avui dimarts 30 de gener i la segona serà el dijous 1 de febrer, mentre que la final tindrà lloc dissabte que ve 3 de febrer.

El Festival reuneix 16 artistes que competiran per a ser triats com el pròxim representant d’Espanya en Eurovisió. Enguany la cita serà a la ciutat sueca de Malmö, després de resultar Suècia guanyadora en 2023 amb Loreen i la cançó ‘Tattoo’. Eurovisió es durà a terme del 7 a l’11 de maig al Malmö Sorra.

El Benidorm Fest es podrà gaudir a través de La 1 d’RTVE i les dues semifinals es retransmetran a les 22.50 hores, mentre que la final del dissabte s’emetrà a les 22 hores.

Artistes que competiràn al Benidorm Fest

La primera semifinal del Benidorm Fest gaudirà amb les actuacions de Angy Fernández, Lérica, Mantra, Miss Caffeina, Nebulossa, Noan, Quique Niça i Sofia Coll.

La segona serà el dijous, dia 1 de febrer, en el mateix escenari. En ella competiran Almácor, Dellacruz, Jorge González, María Peláe, MARLENA, Roger Padrós i Yoly Saa.

Els artistes classificats en les semifinals participaran en la Gran Final el dissabte 3 d’on sortirà el tema que representarà a Espanya en Eurovisió 2024. Cal recordar que. El guanyador (guanyadora o guanyadors) del Benidorm Fest 2024 es decidirà mitjançant una votació mixta entre un jurat professional (50%), vot demoscòpic (25%) i públic a través de trucades de telèfon i/o SMS (25%).

Activitats programades a Benidorm

Paral·lelament, els dies en què no hi ha competició oficial, els eurofans podran gaudir del Euroclub que proposa el dimecres 31 de gener una gran festa en la discoteca Ku amb les actuacions de Sofía Martín, Mègara i Meler, a més de les d’Álvaro Montes, Fururachicapop, Jennifer Rojo, JKbello, KUVE, Lucas Bun, Mercedes Ferrer, MONT3RO, Roberto Muriel, Sienna, Sila Lua i Verónica Terres.

Així mateix, el divendres 2 de febrer, la Plaça de la Hispanitat i el Tecnohito acolliran la Gran Festa Euroclub Internacional, amb entrada lliure i que gaudirà amb les actuacions de Blanca Paloma, Gonzalo Hermida, Rosa López, Sharonne i els semifinalistes del Benidorm Fest 2024 no classificats.

La festa de la Gran Final del Benidorm Fest tornarà també a este emblemàtic escenari del Tecnohito l’endemà on es retransmetrà a través de pantalles gegants i que gaudirà amb animació actuacions de DJ.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.