12.9 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Esta nit comença la primera Semifinal del Benidorm Fest

Esta nit a les 22.50 hores comença la tercera edició del Benidorm Fest al Palau d’Esports l’Illa de Benidorm.

La primera semifinal se celebra avui dimarts 30 de gener i la segona serà el dijous 1 de febrer, mentre que la final tindrà lloc dissabte que ve 3 de febrer.

El Festival reuneix 16 artistes que competiran per a ser triats com el pròxim representant d’Espanya en Eurovisió. Enguany la cita serà a la ciutat sueca de Malmö, després de resultar Suècia guanyadora en 2023 amb Loreen i la cançó ‘Tattoo’. Eurovisió es durà a terme del 7 a l’11 de maig al Malmö Sorra.

El Benidorm Fest es podrà gaudir a través de La 1 d’RTVE i les dues semifinals es retransmetran a les 22.50 hores, mentre que la final del dissabte s’emetrà a les 22 hores.

Artistes que competiràn al Benidorm Fest

La primera semifinal del Benidorm Fest gaudirà amb les actuacions de Angy Fernández, Lérica, Mantra, Miss Caffeina, Nebulossa, Noan, Quique Niça i Sofia Coll.

La segona serà el dijous, dia 1 de febrer, en el mateix escenari. En ella competiran Almácor, Dellacruz, Jorge González, María Peláe, MARLENA, Roger Padrós i Yoly Saa.

Els artistes classificats en les semifinals participaran en la Gran Final el dissabte 3 d’on sortirà el tema que representarà a Espanya en Eurovisió 2024. Cal recordar que. El guanyador (guanyadora o guanyadors) del Benidorm Fest 2024 es decidirà mitjançant una votació mixta entre un jurat professional (50%), vot demoscòpic (25%) i públic a través de trucades de telèfon i/o SMS (25%).

Activitats programades a Benidorm

Paral·lelament, els dies en què no hi ha competició oficial, els eurofans podran gaudir del Euroclub que proposa el dimecres 31 de gener una gran festa en la discoteca Ku amb les actuacions de Sofía Martín, Mègara i Meler, a més de les d’Álvaro Montes, Fururachicapop, Jennifer Rojo, JKbello, KUVE, Lucas Bun, Mercedes Ferrer, MONT3RO, Roberto Muriel, Sienna, Sila Lua i Verónica Terres.

Així mateix, el divendres 2 de febrer, la Plaça de la Hispanitat i el Tecnohito acolliran la Gran Festa Euroclub Internacional, amb entrada lliure i que gaudirà amb les actuacions de Blanca Paloma, Gonzalo Hermida, Rosa López, Sharonne i els semifinalistes del Benidorm Fest 2024 no classificats.

La festa de la Gran Final del Benidorm Fest tornarà també a este emblemàtic escenari del Tecnohito l’endemà on es retransmetrà a través de pantalles gegants i que gaudirà amb animació actuacions de DJ.

Últimes notícies

Miranda! i Rosalinda Galán lideren el passe a la final del Benidorm Fest 2026

La segona semifinal ha confirmat a Rosalinda Galán com a candidata amb 'Mataora' i ha segellat la passada de Miranda! i bailamamá, Dani J, Maig, The Quinquis i Asha, que es mesuraran als classificats de la primera ronda.

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.