Esta nit comença la primera Semifinal del Benidorm Fest

Esta nit a les 22.50 hores comença la tercera edició del Benidorm Fest al Palau d’Esports l’Illa de Benidorm.

La primera semifinal se celebra avui dimarts 30 de gener i la segona serà el dijous 1 de febrer, mentre que la final tindrà lloc dissabte que ve 3 de febrer.

El Festival reuneix 16 artistes que competiran per a ser triats com el pròxim representant d’Espanya en Eurovisió. Enguany la cita serà a la ciutat sueca de Malmö, després de resultar Suècia guanyadora en 2023 amb Loreen i la cançó ‘Tattoo’. Eurovisió es durà a terme del 7 a l’11 de maig al Malmö Sorra.

El Benidorm Fest es podrà gaudir a través de La 1 d’RTVE i les dues semifinals es retransmetran a les 22.50 hores, mentre que la final del dissabte s’emetrà a les 22 hores.

Artistes que competiràn al Benidorm Fest

La primera semifinal del Benidorm Fest gaudirà amb les actuacions de Angy Fernández, Lérica, Mantra, Miss Caffeina, Nebulossa, Noan, Quique Niça i Sofia Coll.

La segona serà el dijous, dia 1 de febrer, en el mateix escenari. En ella competiran Almácor, Dellacruz, Jorge González, María Peláe, MARLENA, Roger Padrós i Yoly Saa.

Els artistes classificats en les semifinals participaran en la Gran Final el dissabte 3 d’on sortirà el tema que representarà a Espanya en Eurovisió 2024. Cal recordar que. El guanyador (guanyadora o guanyadors) del Benidorm Fest 2024 es decidirà mitjançant una votació mixta entre un jurat professional (50%), vot demoscòpic (25%) i públic a través de trucades de telèfon i/o SMS (25%).

Activitats programades a Benidorm

Paral·lelament, els dies en què no hi ha competició oficial, els eurofans podran gaudir del Euroclub que proposa el dimecres 31 de gener una gran festa en la discoteca Ku amb les actuacions de Sofía Martín, Mègara i Meler, a més de les d’Álvaro Montes, Fururachicapop, Jennifer Rojo, JKbello, KUVE, Lucas Bun, Mercedes Ferrer, MONT3RO, Roberto Muriel, Sienna, Sila Lua i Verónica Terres.

Així mateix, el divendres 2 de febrer, la Plaça de la Hispanitat i el Tecnohito acolliran la Gran Festa Euroclub Internacional, amb entrada lliure i que gaudirà amb les actuacions de Blanca Paloma, Gonzalo Hermida, Rosa López, Sharonne i els semifinalistes del Benidorm Fest 2024 no classificats.

La festa de la Gran Final del Benidorm Fest tornarà també a este emblemàtic escenari del Tecnohito l’endemà on es retransmetrà a través de pantalles gegants i que gaudirà amb animació actuacions de DJ.

Últimes notícies

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.