Anuncios

El principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo desinfectà sa casa i s’esfumà

Marta Calvo porta desapareguda des del passat 7 de novembre, després de quedar en la localitat valenciana de Manuel, en la Ribera Alta, amb un xic que acabava de conéixer, ara desaparegut i considerat el primer sospitós de la desaparició de la xica de 25 anys.

 

Les últimes informacions al voltant de la investigació, avançades pel programa ‘Espejo Público’ d’Atena 3, afirmen que el principal sospitós del cas va netejar sa casa amb desinfectant i s’esfumà, trobant-se ara en parador desconegut. La vivenda del xic, d’uns 35 anys i nacionalitat colombiana, està precintada per la Guàrdia Civil des de fa uns dies.

Anuncios

 

Criminalística busca pistes en el cotxe del principal sospitós de la desaparició

D’altra banda, els investigadors també fa dies que han localitzat el cotxe del principal sospitós, que té antecedents policials, en un municipi costaner de la província de València. Els agents esperen poder trobar qualsevol rastre o pista que els puga portar fins al parador de Marta. 

 

La jove, que ara duria el monyo castany, segons la informació publicada per l’Associació SOS Desapareguts, vivia en Albalat dels Tarongers, en el Camp de Morvedre (València), i desaparegué fa pràcticament tres setmanes en la xicoteta localitat de Manuel, a 100 quilòmetres de distància. 

 

En la investigació en la que estan treballant el grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València i de la Unitat Central Operativa (UCO), estos últims desplaçats des de Madrid, s’ha unit ara l’Equip Central d’Inspeccions Oculars (ECIO) del Servici Central de Criminalística de la Guàrdia Civil, també de Madrid. L’ECIO és el que s’està encarregant ara, principalment, d’inspeccionar el vehicle del principal sospitós. 

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios