Anuncios

Renfe programa 231 servicis d’autobús per obres d’Adif entre Castelló i Vinaròs

CASTELLÓ, 24 (EUROPA PRESS)

Renfe establix la circulació de 231 autobusos per a garantir la mobilitat dels viatgers dels trens de llarga i mitja distància afectats per les obres d’adaptació per a l’ample de via internacional en el Corredor Mediterrani que executa Adif en el tram entre Castelló i Vinaròs.

Anuncios

Estes obres tindran lloc durant els caps de setmana del 25 i 26 de gener, 8 i 9, i 22 i 23 de febrer. També es realitzaran el 8 i 9, i el 22 i 23 de març, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Els dissabtes 25 de gener, 8 i 22 de febrer, i 8 i 22 de març, els servicis Euromed circularan per carretera entre Vinaròs i València Joaquín Sorolla. A més, es modifica el servici dels Intercity Barcelona-Cartagena que iniciaran i finalitzaran trajecte a València Nord.

Els diumenges 26 de gener, 9 i 23 de febrer, i 9 i 23 de març es normalitzen les circulacions amb alguna excepció: no es desplaçarà l’Alvia Barcelona Sants-Cadis en tots dos sentits ni l’Euromed Alacant-Barcelona amb eixida a les 6.55 hores d’Alacant. Este pla alternatiu per als servicis de llarga distància (Euromed i Intercity) comptarà amb la circulació de 56 autobusos.

SERVICIS DE MITJANA DISTANCIA

La companyia ha programat un pla de transport alternatiu per carretera entre Vinaròs i Castelló per als trens de mitja distància València-Vinaròs i València-Tortosa, que suposa la circulació de 175 autobusos, 35 cada cap de setmana.

Este pla alternatiu estarà operatiu durant tot el dia els dissabtes 25 de gener; 8 i 22 de febrer; 8 i 22 de març i els diumenges 26 de gener; 9 i 23 de febrer i 9 i 23 de març fins a les 12.00 hores.

Els viatgers podran canviar o anul·lar el seu bitllet sense costos. Si el client opta pel canvi de bitllet i l’import és superior al de la compra inicial per acomodació, producte, opció (excepte premium) o preu dinàmic, el sistema de venda no cobra la diferència de l’import, per la qual cosa es manté el nou bitllet al preu de l’original.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios