Renfe programa 231 servicis d’autobús per obres d’Adif entre Castelló i Vinaròs

CASTELLÓ, 24 (EUROPA PRESS)

Renfe establix la circulació de 231 autobusos per a garantir la mobilitat dels viatgers dels trens de llarga i mitja distància afectats per les obres d’adaptació per a l’ample de via internacional en el Corredor Mediterrani que executa Adif en el tram entre Castelló i Vinaròs.

Estes obres tindran lloc durant els caps de setmana del 25 i 26 de gener, 8 i 9, i 22 i 23 de febrer. També es realitzaran el 8 i 9, i el 22 i 23 de març, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Els dissabtes 25 de gener, 8 i 22 de febrer, i 8 i 22 de març, els servicis Euromed circularan per carretera entre Vinaròs i València Joaquín Sorolla. A més, es modifica el servici dels Intercity Barcelona-Cartagena que iniciaran i finalitzaran trajecte a València Nord.

Els diumenges 26 de gener, 9 i 23 de febrer, i 9 i 23 de març es normalitzen les circulacions amb alguna excepció: no es desplaçarà l’Alvia Barcelona Sants-Cadis en tots dos sentits ni l’Euromed Alacant-Barcelona amb eixida a les 6.55 hores d’Alacant. Este pla alternatiu per als servicis de llarga distància (Euromed i Intercity) comptarà amb la circulació de 56 autobusos.

SERVICIS DE MITJANA DISTANCIA

La companyia ha programat un pla de transport alternatiu per carretera entre Vinaròs i Castelló per als trens de mitja distància València-Vinaròs i València-Tortosa, que suposa la circulació de 175 autobusos, 35 cada cap de setmana.

Este pla alternatiu estarà operatiu durant tot el dia els dissabtes 25 de gener; 8 i 22 de febrer; 8 i 22 de març i els diumenges 26 de gener; 9 i 23 de febrer i 9 i 23 de març fins a les 12.00 hores.

Els viatgers podran canviar o anul·lar el seu bitllet sense costos. Si el client opta pel canvi de bitllet i l’import és superior al de la compra inicial per acomodació, producte, opció (excepte premium) o preu dinàmic, el sistema de venda no cobra la diferència de l’import, per la qual cosa es manté el nou bitllet al preu de l’original.

Últimes notícies

Educació fixa un topall de 200 euros de pujada al professorat i la rebaixa de ràtios seguix sense acord

Educació manté una oferta de pujada progressiva de fins a 200 euros mensuals al professorat i retarda la rebaixa de ràtios al curs 2027-2028, mentres la taula sectorial seguix sense acord.

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.

La Comunitat Valenciana reforça el seu lideratge en gestió de l’aigua amb més de 10 milions per a infraestructures hídriques

La Generalitat impulsa els plans integrals de sanejament urbà amb més de 10 milions d'euros per a modernitzar depuradores, reforçar infraestructures hídriques i preparar-se davant pluges extremes.