Renfe programa 231 servicis d’autobús per obres d’Adif entre Castelló i Vinaròs

CASTELLÓ, 24 (EUROPA PRESS)

Renfe establix la circulació de 231 autobusos per a garantir la mobilitat dels viatgers dels trens de llarga i mitja distància afectats per les obres d’adaptació per a l’ample de via internacional en el Corredor Mediterrani que executa Adif en el tram entre Castelló i Vinaròs.

Estes obres tindran lloc durant els caps de setmana del 25 i 26 de gener, 8 i 9, i 22 i 23 de febrer. També es realitzaran el 8 i 9, i el 22 i 23 de març, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Els dissabtes 25 de gener, 8 i 22 de febrer, i 8 i 22 de març, els servicis Euromed circularan per carretera entre Vinaròs i València Joaquín Sorolla. A més, es modifica el servici dels Intercity Barcelona-Cartagena que iniciaran i finalitzaran trajecte a València Nord.

Els diumenges 26 de gener, 9 i 23 de febrer, i 9 i 23 de març es normalitzen les circulacions amb alguna excepció: no es desplaçarà l’Alvia Barcelona Sants-Cadis en tots dos sentits ni l’Euromed Alacant-Barcelona amb eixida a les 6.55 hores d’Alacant. Este pla alternatiu per als servicis de llarga distància (Euromed i Intercity) comptarà amb la circulació de 56 autobusos.

SERVICIS DE MITJANA DISTANCIA

La companyia ha programat un pla de transport alternatiu per carretera entre Vinaròs i Castelló per als trens de mitja distància València-Vinaròs i València-Tortosa, que suposa la circulació de 175 autobusos, 35 cada cap de setmana.

Este pla alternatiu estarà operatiu durant tot el dia els dissabtes 25 de gener; 8 i 22 de febrer; 8 i 22 de març i els diumenges 26 de gener; 9 i 23 de febrer i 9 i 23 de març fins a les 12.00 hores.

Els viatgers podran canviar o anul·lar el seu bitllet sense costos. Si el client opta pel canvi de bitllet i l’import és superior al de la compra inicial per acomodació, producte, opció (excepte premium) o preu dinàmic, el sistema de venda no cobra la diferència de l’import, per la qual cosa es manté el nou bitllet al preu de l’original.

Últimes notícies

Els mitjans aeris es reincorporen al foc de la Vall d’Uixó després d’una nit clau

Els mitjans aeris s'han sumat de nou a l'extinció de l'incendi de la Vall d'Uixó, que continua descontrolat, després d'una nit de treball positiu dels equips terrestres.

CaixaBank guanya 3.203 milions fins a juny per l’impuls del negoci bancari

CaixaBank ha tancat el primer semestre amb un benefici de 3.203 milions d’euros, un 8,5 % més, gràcies al creixement del negoci bancari i dels ingressos per servicis, amb la morositat i la solvència sota control.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua descontrolat però amb menys confinaments

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta este dimecres la cinquena jornada sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades i 10.000 persones desallotjades, encara que s’han alçat alguns confinaments.

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.
FILMOTECA D'ESTIU