Renfe programa 231 servicis d’autobús per obres d’Adif entre Castelló i Vinaròs

CASTELLÓ, 24 (EUROPA PRESS)

Renfe establix la circulació de 231 autobusos per a garantir la mobilitat dels viatgers dels trens de llarga i mitja distància afectats per les obres d’adaptació per a l’ample de via internacional en el Corredor Mediterrani que executa Adif en el tram entre Castelló i Vinaròs.

Estes obres tindran lloc durant els caps de setmana del 25 i 26 de gener, 8 i 9, i 22 i 23 de febrer. També es realitzaran el 8 i 9, i el 22 i 23 de març, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Els dissabtes 25 de gener, 8 i 22 de febrer, i 8 i 22 de març, els servicis Euromed circularan per carretera entre Vinaròs i València Joaquín Sorolla. A més, es modifica el servici dels Intercity Barcelona-Cartagena que iniciaran i finalitzaran trajecte a València Nord.

Els diumenges 26 de gener, 9 i 23 de febrer, i 9 i 23 de març es normalitzen les circulacions amb alguna excepció: no es desplaçarà l’Alvia Barcelona Sants-Cadis en tots dos sentits ni l’Euromed Alacant-Barcelona amb eixida a les 6.55 hores d’Alacant. Este pla alternatiu per als servicis de llarga distància (Euromed i Intercity) comptarà amb la circulació de 56 autobusos.

SERVICIS DE MITJANA DISTANCIA

La companyia ha programat un pla de transport alternatiu per carretera entre Vinaròs i Castelló per als trens de mitja distància València-Vinaròs i València-Tortosa, que suposa la circulació de 175 autobusos, 35 cada cap de setmana.

Este pla alternatiu estarà operatiu durant tot el dia els dissabtes 25 de gener; 8 i 22 de febrer; 8 i 22 de març i els diumenges 26 de gener; 9 i 23 de febrer i 9 i 23 de març fins a les 12.00 hores.

Els viatgers podran canviar o anul·lar el seu bitllet sense costos. Si el client opta pel canvi de bitllet i l’import és superior al de la compra inicial per acomodació, producte, opció (excepte premium) o preu dinàmic, el sistema de venda no cobra la diferència de l’import, per la qual cosa es manté el nou bitllet al preu de l’original.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.