Renfe programa 231 servicis d’autobús per obres d’Adif entre Castelló i Vinaròs

CASTELLÓ, 24 (EUROPA PRESS)

Renfe establix la circulació de 231 autobusos per a garantir la mobilitat dels viatgers dels trens de llarga i mitja distància afectats per les obres d’adaptació per a l’ample de via internacional en el Corredor Mediterrani que executa Adif en el tram entre Castelló i Vinaròs.

Estes obres tindran lloc durant els caps de setmana del 25 i 26 de gener, 8 i 9, i 22 i 23 de febrer. També es realitzaran el 8 i 9, i el 22 i 23 de març, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Els dissabtes 25 de gener, 8 i 22 de febrer, i 8 i 22 de març, els servicis Euromed circularan per carretera entre Vinaròs i València Joaquín Sorolla. A més, es modifica el servici dels Intercity Barcelona-Cartagena que iniciaran i finalitzaran trajecte a València Nord.

Els diumenges 26 de gener, 9 i 23 de febrer, i 9 i 23 de març es normalitzen les circulacions amb alguna excepció: no es desplaçarà l’Alvia Barcelona Sants-Cadis en tots dos sentits ni l’Euromed Alacant-Barcelona amb eixida a les 6.55 hores d’Alacant. Este pla alternatiu per als servicis de llarga distància (Euromed i Intercity) comptarà amb la circulació de 56 autobusos.

SERVICIS DE MITJANA DISTANCIA

La companyia ha programat un pla de transport alternatiu per carretera entre Vinaròs i Castelló per als trens de mitja distància València-Vinaròs i València-Tortosa, que suposa la circulació de 175 autobusos, 35 cada cap de setmana.

Este pla alternatiu estarà operatiu durant tot el dia els dissabtes 25 de gener; 8 i 22 de febrer; 8 i 22 de març i els diumenges 26 de gener; 9 i 23 de febrer i 9 i 23 de març fins a les 12.00 hores.

Els viatgers podran canviar o anul·lar el seu bitllet sense costos. Si el client opta pel canvi de bitllet i l’import és superior al de la compra inicial per acomodació, producte, opció (excepte premium) o preu dinàmic, el sistema de venda no cobra la diferència de l’import, per la qual cosa es manté el nou bitllet al preu de l’original.

Últimes notícies

El Villarreal posa a prova la seua nova etapa en un amistós exigent a Eindhoven

El Villarreal visita este dissabte el PSV Eindhoven en el seu segon amistós de pretemporada, amb moltes baixes però amb la vista posada en la millora física i tàctica. Diversos jóvens del planter, com Macià, busquen guanyar-se minuts davant un rival d’alt nivell.

Un tauró gris de l’Oceanogràfic portarà el nom de Ferran Torres

L’Oceanogràfic de València ha posat el nom de Ferran Torres a un tauró gris com a reconeixement al seu compromís amb la conservació marina i la sensibilització sobre la protecció d’estes espècies amenaçades.

Morant nega haver comparat Feijóo amb Hitler i defensa que parlava de polítiques racistes

Diana Morant assegura que no ha comparat Alberto Núñez Feijóo amb Hitler, sinó que ha reflexionat sobre el paral·lelisme entre les polítiques nazis i la 'prioritat nacional' aprovada a la Comunitat Valenciana.

Aemet activa avís groc al litoral per temperatures de fins a 38 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor al litoral de la Comunitat Valenciana, on s’esperen màximes de fins a 38 graus.

Ana Barceló renuncia a repetir com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027

Ana Barceló, portaveu del PSPV-PSOE a l’Ajuntament d’Alacant i exconsellera de Sanitat, ha anunciat que no tornarà a ser candidata a l’alcaldia en 2027. Continuarà com a portaveu fins als pròxims comicis municipals, una decisió que qualifica de personal i que va traslladar al partit en 2025.

València encadena 12 nits tòrrides seguides amb 27,5 graus de mínima

València ha encadenat 12 nits tòrrides consecutives amb una mínima de 27,5 graus i bat rècord al seu aeroport, mentre altres punts de la Comunitat Valenciana també pateixen mínimes sofocants.

El Castelló busca mesurar forces davant el València en un clàssic d’estiu a Paterna

El CD Castelló visita este dissabte la ciutat esportiva de Paterna per enfrontar-se al València CF en el segon amistós de la pretemporada, marcat per la greu lesió del central Fabrizio Brignani i el possible debut de diversos reforços albinegres.

Els hotels valencians superen els 3,2 milions de pernoctacions en juny i augmenten la facturació

Els hotels de la Comunitat Valenciana han sumat 3.247.155 pernoctacions en juny, amb una estada mitjana de 3,25 nits i un augment de la facturació del 3,4 %.