Rocío Carrasco esborraria de la vida de sa mare a Ortega Cano

Rocío Carrasco 'esborraria' de la vida de sa mare a Ortega Cano

Rocío Carrasco «esborraria» de la vida de sa mare a Ortega Cano | Mediaset

Telecinco va emetre aquest divendres l’episodi Montealto: los papeles de Rota, una mena de preàmbul de la segona temporada de la docusèrie sobre la presentadora de televisió En el nombre de Rocío.

En aquest preliminar, Carrasco va parlar dels seus familiars dels ‘clans’ Mohedano i Jurado, però també esmentà el segon marit de sa mare Rocío Jurado, el torero José Ortega Cano.

La filla de ‘La más grande’ repassà el canvi de parer del seu padrastre respecte al tracte que dona a Antonio David Flores. En un principi, Ortega Cano va qualificar-ho com a un maltractador i va narrar alguns episodis de les baralles entre Rocío Carrasco i Antonio David, però en passar el temps s’ha vist com manté una relació cordial amb ell i fins i tot el va invitar a la seua boda.

El matador arribà a dir que Antonio David «no tenia amor ni per la seua esposa, ni pels seus fills, ni pels seus pares», que l’havien de cridar a ell per saber com es trobava. «El matrimoni que Antonio David havia contret tenia més valor cap a fora, cap al lluïment social. El que pretenia era muntar l’escàndol i viure de l’escàndol. Ha fet fortuna per aquest camí, i el continua fent«, va dir Ortega Cano molts anys arrere d’Antonio David.

Malgrat aquestes paraules, al parlar sobre el contingut de la segona temporada de la docusèrie de Rocío Carrasco, la protagonista revelarà algunes intimitats de la relació amb la seua mare, fins i tot es rumoreja d’una possible acusació de maltractament d’Ortega Cano a Jurado.

Durant el programa, Carrasco va afirmar que si el torero «no hagués estat en la vida de sa mare, hauria estat millor» i el va llençar algun ‘dard’ quan va ser preguntada per les declaracions d’Ortega Cano, quan va dir que des de xicoteta Carrasco tenia un comportament «molt irregular»: «Irregular potser, però ni delictiu ni il·legal, que jo ni bec ni conduïsc«, va afegir la presentadora.

Últimes notícies

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.