9.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Rocío Carrasco esborraria de la vida de sa mare a Ortega Cano

Rocío Carrasco 'esborraria' de la vida de sa mare a Ortega Cano

Rocío Carrasco “esborraria” de la vida de sa mare a Ortega Cano | Mediaset

Telecinco va emetre aquest divendres l’episodi Montealto: los papeles de Rota, una mena de preàmbul de la segona temporada de la docusèrie sobre la presentadora de televisió En el nombre de Rocío.

En aquest preliminar, Carrasco va parlar dels seus familiars dels ‘clans’ Mohedano i Jurado, però també esmentà el segon marit de sa mare Rocío Jurado, el torero José Ortega Cano.

La filla de ‘La más grande’ repassà el canvi de parer del seu padrastre respecte al tracte que dona a Antonio David Flores. En un principi, Ortega Cano va qualificar-ho com a un maltractador i va narrar alguns episodis de les baralles entre Rocío Carrasco i Antonio David, però en passar el temps s’ha vist com manté una relació cordial amb ell i fins i tot el va invitar a la seua boda.

El matador arribà a dir que Antonio David “no tenia amor ni per la seua esposa, ni pels seus fills, ni pels seus pares”, que l’havien de cridar a ell per saber com es trobava. “El matrimoni que Antonio David havia contret tenia més valor cap a fora, cap al lluïment social. El que pretenia era muntar l’escàndol i viure de l’escàndol. Ha fet fortuna per aquest camí, i el continua fent“, va dir Ortega Cano molts anys arrere d’Antonio David.

Malgrat aquestes paraules, al parlar sobre el contingut de la segona temporada de la docusèrie de Rocío Carrasco, la protagonista revelarà algunes intimitats de la relació amb la seua mare, fins i tot es rumoreja d’una possible acusació de maltractament d’Ortega Cano a Jurado.

Durant el programa, Carrasco va afirmar que si el torero “no hagués estat en la vida de sa mare, hauria estat millor” i el va llençar algun ‘dard’ quan va ser preguntada per les declaracions d’Ortega Cano, quan va dir que des de xicoteta Carrasco tenia un comportament “molt irregular”: “Irregular potser, però ni delictiu ni il·legal, que jo ni bec ni conduïsc“, va afegir la presentadora.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.