Rocío Flores torna a enviar un missatge a Rocío Carrasco en directe: «Com a mínim…»

 

Com sabem ja, el documental de Rocío Carrasco està generant molt enrenou en les últimes setmanes, no només entre l’audiència que ho estiga veient, sinó també entre companys de televisió, amics i coneguts de la implicada.

Una de les persones que, sense dubte, més ha de dir sobre el tema és Rocío Flores, la filla de Rocío Carrasco, que és protagonista en el seu docusèrie la filla de Rocío Jurado, ja que parla en nombroses ocasions d’ella.

Fins i tot en l’entrevista que se li va realitzar en directe a Telecinco va parlar amb pèls i senyals de la suposada agressió que esta li va clavar quan tenia 15 anys. Des d’aquell moment, mare i filla van deixar de veure’s i parlar-se.

Sembla, però, que una de les coses que pitjor està paint a la filla d’Antonio David és l’actitud que està tenint la seua mare amb el seu fill, David Flores. I és que la jove no entendria el motiu del distanciament de la seua mare amb el seu germà petit.

Este mateix matí ha volgut deixar això clar i enviar un missatge molt directe i clar a Rocío Carrasco. Ho ha fet en la seua intervenció a ‘El Programa de Ana Rosa’. Allà ha parlat de tot el que va explicar la seua mare a l’entrevista que se li va realitzar en directe dimecres passat i ha volgut posar l’accent en el tema del seu germà.

«El seu equip mèdic li recomana que no parle amb mi, però… el meu germà també està ficat al meu ‘pack‘? També li recomanen que no es pose en contacte amb el meu germà?», s’ha preguntat davant de tots els col·laboradors.

Ha estat llavors quan ha revelat la relació real que ara mateix té Rocío Carrasco amb el seu fill David, és a dir, cap. «Ni una trucada en set anys? Per un aniversari? Ni per preocupar-se pel seu estat de salut? No sé, si més no em sembla qüestionable», ha afirmat la jove visiblement dolguda.

I és que sembla que la filla d’Antonio David pateix més pel seu germà que per ella mateixa. Sempre s’ha mostrat com una jove molt responsable amb la seua família, almenys amb els seus germans, i la forma d’actuar de la seua mare en els últims anys no li hauria agradat gens a ella, cosa que ara ha deixat molt clara.

En referència a les paraules de Rociíto en què assegurava que encara no se sentia preparada per a aixecar el telèfon per parlar amb la seua filla, ha deixat un altre contundent missatge. «Quan tu cregues i et sentes preparada ja no em truques a mi, truca el teu fill com a mínim».

Davant de tot això, cal recordar que el distanciament entre mare i filla es va produir a partir del fatídic dia en què es va produir l’agressió de Rocío Flores a la seua mare. Des de llavors sembla que les dos no s’han tornat a posar en contacte, tot i que la jove hauria intentat parlar amb la seua mare en diverses ocasions per telèfon.

Així doncs, segons se sap, entre Rociíto i el seu fill no hi va haver cap conflicte similar que fes que tots dos també es distanciassen, però les paraules de Rocío Flores deixen clar que, de la mateixa manera que no parla amb la seua filla des de fa anys, tampoc ho fa amb el seu fill.

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.