Rocío Flores torna a enviar un missatge a Rocío Carrasco en directe: «Com a mínim…»

 

Com sabem ja, el documental de Rocío Carrasco està generant molt enrenou en les últimes setmanes, no només entre l’audiència que ho estiga veient, sinó també entre companys de televisió, amics i coneguts de la implicada.

Una de les persones que, sense dubte, més ha de dir sobre el tema és Rocío Flores, la filla de Rocío Carrasco, que és protagonista en el seu docusèrie la filla de Rocío Jurado, ja que parla en nombroses ocasions d’ella.

Fins i tot en l’entrevista que se li va realitzar en directe a Telecinco va parlar amb pèls i senyals de la suposada agressió que esta li va clavar quan tenia 15 anys. Des d’aquell moment, mare i filla van deixar de veure’s i parlar-se.

Sembla, però, que una de les coses que pitjor està paint a la filla d’Antonio David és l’actitud que està tenint la seua mare amb el seu fill, David Flores. I és que la jove no entendria el motiu del distanciament de la seua mare amb el seu germà petit.

Este mateix matí ha volgut deixar això clar i enviar un missatge molt directe i clar a Rocío Carrasco. Ho ha fet en la seua intervenció a ‘El Programa de Ana Rosa’. Allà ha parlat de tot el que va explicar la seua mare a l’entrevista que se li va realitzar en directe dimecres passat i ha volgut posar l’accent en el tema del seu germà.

«El seu equip mèdic li recomana que no parle amb mi, però… el meu germà també està ficat al meu ‘pack‘? També li recomanen que no es pose en contacte amb el meu germà?», s’ha preguntat davant de tots els col·laboradors.

Ha estat llavors quan ha revelat la relació real que ara mateix té Rocío Carrasco amb el seu fill David, és a dir, cap. «Ni una trucada en set anys? Per un aniversari? Ni per preocupar-se pel seu estat de salut? No sé, si més no em sembla qüestionable», ha afirmat la jove visiblement dolguda.

I és que sembla que la filla d’Antonio David pateix més pel seu germà que per ella mateixa. Sempre s’ha mostrat com una jove molt responsable amb la seua família, almenys amb els seus germans, i la forma d’actuar de la seua mare en els últims anys no li hauria agradat gens a ella, cosa que ara ha deixat molt clara.

En referència a les paraules de Rociíto en què assegurava que encara no se sentia preparada per a aixecar el telèfon per parlar amb la seua filla, ha deixat un altre contundent missatge. «Quan tu cregues i et sentes preparada ja no em truques a mi, truca el teu fill com a mínim».

Davant de tot això, cal recordar que el distanciament entre mare i filla es va produir a partir del fatídic dia en què es va produir l’agressió de Rocío Flores a la seua mare. Des de llavors sembla que les dos no s’han tornat a posar en contacte, tot i que la jove hauria intentat parlar amb la seua mare en diverses ocasions per telèfon.

Així doncs, segons se sap, entre Rociíto i el seu fill no hi va haver cap conflicte similar que fes que tots dos també es distanciassen, però les paraules de Rocío Flores deixen clar que, de la mateixa manera que no parla amb la seua filla des de fa anys, tampoc ho fa amb el seu fill.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.