Rocío Flores torna a enviar un missatge a Rocío Carrasco en directe: «Com a mínim…»

 

Com sabem ja, el documental de Rocío Carrasco està generant molt enrenou en les últimes setmanes, no només entre l’audiència que ho estiga veient, sinó també entre companys de televisió, amics i coneguts de la implicada.

Una de les persones que, sense dubte, més ha de dir sobre el tema és Rocío Flores, la filla de Rocío Carrasco, que és protagonista en el seu docusèrie la filla de Rocío Jurado, ja que parla en nombroses ocasions d’ella.

Fins i tot en l’entrevista que se li va realitzar en directe a Telecinco va parlar amb pèls i senyals de la suposada agressió que esta li va clavar quan tenia 15 anys. Des d’aquell moment, mare i filla van deixar de veure’s i parlar-se.

Sembla, però, que una de les coses que pitjor està paint a la filla d’Antonio David és l’actitud que està tenint la seua mare amb el seu fill, David Flores. I és que la jove no entendria el motiu del distanciament de la seua mare amb el seu germà petit.

Este mateix matí ha volgut deixar això clar i enviar un missatge molt directe i clar a Rocío Carrasco. Ho ha fet en la seua intervenció a ‘El Programa de Ana Rosa’. Allà ha parlat de tot el que va explicar la seua mare a l’entrevista que se li va realitzar en directe dimecres passat i ha volgut posar l’accent en el tema del seu germà.

«El seu equip mèdic li recomana que no parle amb mi, però… el meu germà també està ficat al meu ‘pack‘? També li recomanen que no es pose en contacte amb el meu germà?», s’ha preguntat davant de tots els col·laboradors.

Ha estat llavors quan ha revelat la relació real que ara mateix té Rocío Carrasco amb el seu fill David, és a dir, cap. «Ni una trucada en set anys? Per un aniversari? Ni per preocupar-se pel seu estat de salut? No sé, si més no em sembla qüestionable», ha afirmat la jove visiblement dolguda.

I és que sembla que la filla d’Antonio David pateix més pel seu germà que per ella mateixa. Sempre s’ha mostrat com una jove molt responsable amb la seua família, almenys amb els seus germans, i la forma d’actuar de la seua mare en els últims anys no li hauria agradat gens a ella, cosa que ara ha deixat molt clara.

En referència a les paraules de Rociíto en què assegurava que encara no se sentia preparada per a aixecar el telèfon per parlar amb la seua filla, ha deixat un altre contundent missatge. «Quan tu cregues i et sentes preparada ja no em truques a mi, truca el teu fill com a mínim».

Davant de tot això, cal recordar que el distanciament entre mare i filla es va produir a partir del fatídic dia en què es va produir l’agressió de Rocío Flores a la seua mare. Des de llavors sembla que les dos no s’han tornat a posar en contacte, tot i que la jove hauria intentat parlar amb la seua mare en diverses ocasions per telèfon.

Així doncs, segons se sap, entre Rociíto i el seu fill no hi va haver cap conflicte similar que fes que tots dos també es distanciassen, però les paraules de Rocío Flores deixen clar que, de la mateixa manera que no parla amb la seua filla des de fa anys, tampoc ho fa amb el seu fill.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.