22.5 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Rocío Flores torna a enviar un missatge a Rocío Carrasco en directe: «Com a mínim…»

 

Com sabem ja, el documental de Rocío Carrasco està generant molt enrenou en les últimes setmanes, no només entre l’audiència que ho estiga veient, sinó també entre companys de televisió, amics i coneguts de la implicada.

Una de les persones que, sense dubte, més ha de dir sobre el tema és Rocío Flores, la filla de Rocío Carrasco, que és protagonista en el seu docusèrie la filla de Rocío Jurado, ja que parla en nombroses ocasions d’ella.

Fins i tot en l’entrevista que se li va realitzar en directe a Telecinco va parlar amb pèls i senyals de la suposada agressió que esta li va clavar quan tenia 15 anys. Des d’aquell moment, mare i filla van deixar de veure’s i parlar-se.

Sembla, però, que una de les coses que pitjor està paint a la filla d’Antonio David és l’actitud que està tenint la seua mare amb el seu fill, David Flores. I és que la jove no entendria el motiu del distanciament de la seua mare amb el seu germà petit.

Este mateix matí ha volgut deixar això clar i enviar un missatge molt directe i clar a Rocío Carrasco. Ho ha fet en la seua intervenció a ‘El Programa de Ana Rosa’. Allà ha parlat de tot el que va explicar la seua mare a l’entrevista que se li va realitzar en directe dimecres passat i ha volgut posar l’accent en el tema del seu germà.

«El seu equip mèdic li recomana que no parle amb mi, però… el meu germà també està ficat al meu ‘pack‘? També li recomanen que no es pose en contacte amb el meu germà?», s’ha preguntat davant de tots els col·laboradors.

Ha estat llavors quan ha revelat la relació real que ara mateix té Rocío Carrasco amb el seu fill David, és a dir, cap. «Ni una trucada en set anys? Per un aniversari? Ni per preocupar-se pel seu estat de salut? No sé, si més no em sembla qüestionable», ha afirmat la jove visiblement dolguda.

I és que sembla que la filla d’Antonio David pateix més pel seu germà que per ella mateixa. Sempre s’ha mostrat com una jove molt responsable amb la seua família, almenys amb els seus germans, i la forma d’actuar de la seua mare en els últims anys no li hauria agradat gens a ella, cosa que ara ha deixat molt clara.

En referència a les paraules de Rociíto en què assegurava que encara no se sentia preparada per a aixecar el telèfon per parlar amb la seua filla, ha deixat un altre contundent missatge. «Quan tu cregues i et sentes preparada ja no em truques a mi, truca el teu fill com a mínim».

Davant de tot això, cal recordar que el distanciament entre mare i filla es va produir a partir del fatídic dia en què es va produir l’agressió de Rocío Flores a la seua mare. Des de llavors sembla que les dos no s’han tornat a posar en contacte, tot i que la jove hauria intentat parlar amb la seua mare en diverses ocasions per telèfon.

Així doncs, segons se sap, entre Rociíto i el seu fill no hi va haver cap conflicte similar que fes que tots dos també es distanciassen, però les paraules de Rocío Flores deixen clar que, de la mateixa manera que no parla amb la seua filla des de fa anys, tampoc ho fa amb el seu fill.

Últimes notícies

Espanya remunta a Alemanya amb un triplet d’Álvarez i es va de València amb huit punts

Espanya va véncer 3-1 a Alemanya després d'una remuntada liderada per Patricia Álvarez, que va firmar un triplet. Tanca la parada de València amb huit punts i dos triomfs seguits

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per vents de 90 km/h en el litoral i sud de València i seguirà el dimecres

Aemet activarà des del migdia del dimarts l'avís taronja per vent de 90 km/h en el litoral i sud de València, que seguirà el dimecres. Hi haurà avisos grocs a Castelló i Alacant amb ratxes de 70-90 km/h segons zones.

El Vila-real brinda per la salvació des de llocs de Champions i recorda a Senzillesa

El club va celebrar el seu tradicional brindis per la permanència després d'aconseguir els 42 punts, amb Fernando Roig al capdavant i un record especial per a José Manuel Llaneza. L'acte, el més primerenc, va arribar amb l'equip en zona de Champions i amb la mirada posada a Europa.

Sergio García veu perjudicial a curt termini que només puntuen els 10 primers en LIV Golf

Sergio García va valorar que el OWGR comence a puntuar els tornejos de LIV Golf, però va alertar que limitar els punts als deu primers pot perjudicar a curt termini.

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per vents de 90 km/h a València i ho mantindrà el dimecres

Aemet activa a les 12.00 del dimarts l'avís taronja per vent de l'oest amb ratxes de 90 km/h en el litoral i l'interior sud de València. L'alerta continuarà el dimecres i hi haurà avisos grocs a Castelló i Alacant.

Un estudi del CSIC ha trobat una variant genètica comuna que eleva el risc de covid greu

Un projecte liderat pel CSIC ha identificat un polimorfisme del gen OAS1, present entorn del 20% de la població, associat a major risc de COVID-19 greu. La troballa, publicat en iScience, ajuda a explicar per què algunes persones jóvens i sanes van desenrotllar quadres severs.

Veïns de Benillup demanen a Pérez Llorca frenar l’avanç del Barranc de Caraita

Veïns de Benillup han enviat una carta al president de la Generalitat per a exigir una solució integral a la inestabilitat del Barranc de Caraita, molt pròxim a vivendes.

Espanya cau 2-4 davant Anglaterra i es va de buit de la Pro League de València

Espanya va perdre 2-4 amb Anglaterra en el tancament de la Pro League de València: va igualar un 0-2 amb doblet de Basterra, però va encaixar al final i marxa sense punts.