Sánchez estarà el dijous a València en una interministerial amb alcaldes de municipis afectats per la dana

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

El president del Govern, Pedro Sánchez, estarà dijous que ve a València on presidirà una interministerial sobre la situació de la província després de la dana que ha provocat més de 220 morts i a la qual s’ha convidat als alcaldes de les 28 localitats afectades per la riuada i que es troben en situació d’Emergència 2.

Sánchez tornarà així a València després de la visita que va fer junt amb els Reis i el president de la Generalitat, Carlos Mazón, el passat 3 de novembre, uns dies després de la catàstrofe, que es va saldar amb incidents i amb el cap de l’Executiu abandonant Paiporta protegit pels seus escortes.

Este nou acte –en qualitat de president de l’Executiu i que es desenvoluparà en la seu de la Delegació de Govern a la Comunitat Valenciana– es produirà finalment el dijous, una vegada que Sánchez torne del Fòrum Econòmic Mundial en Davos (Suïssa) on s’ha desplaçat este dimarts.

Referent a això, fonts governamentals assenyalen que l’objectiu d’esta visita és traslladar “afecte” des del Govern a la població de València afectada per la riuada.

L’acte del dijous, per tant, serà previ a la seua presència l’1 de febrer per a intervenir en l’obertura del 15 Congrés del PSPV, que se celebrarà este cap de setmana a la capital del Turia. El també líder del PSOE serà l’encarregat d’obrir el conclave dels socialistes valencians, en el qual serà reelegida la ministra de Ciència, Innovació i Universitats, Diana Morant, com a secretària general del PSPV, tal com havien confirmat ja fonts del partit.

Per la seua banda, la delegada del Govern a la Comunitat Valenciana i secretària d’Igualtat del PSOE, Pilar Bernabé, havia assegurat a primera hora de hui que Sánchez anava a visitar els municipis afectats per la dana “més ràpid que tard”.

Bernabé es pronunciava en estos termes en una entrevista en Onda Cero, recollida per Europa Press, en ser preguntat per si Sánchez tenia previst visitar les localitats afectades per la riuada i si ho va a fer abans que tinga lloc el Congrés del PSPV.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.