12 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

La dura malaltia de Miquel Ángel Muñoz que li ha provocat un dolor infernal

La dura malaltia de Miquel Ángel Muñoz que li ha provocat un dolor infernal | GTRES

 

Miguel Ángel Muñoz s’ha convertit en una de les cares més conegudes del país gràcies a la seua participació en diferents sèries i pel·lícules i al seu pas per la primera edició de ‘Masterchef Celebrity‘, a on va conseguir alçar-se com el primer famós a guanyar el concurs.

 

No obstant això, ara ha sigut un problema de salut el que l’ha portat a ser notícia. Fa unes setmanes, l’actor utilitzava les seues xarxes socials per explicar el que li passava. «Avui és un gran dia! Fa set mesos una contractura em va començar a fer la vida impossible i a causa del confinament no vaig poder tractar-me com havia de fer-ho».

 

Muñoz també va confessar que va passar el confinament en casa de la seua àvia. «El fet de no poder eixir de casa (de la meua ‘tata’) sumat a l’estrès del confinament, la responsabilitat i la falta de descans van derivar en un diagnòstic el 24 de juny de dos hèrnies discals cervicals entre les vèrtebres C5-C6 i C6-C7».

 

«Una d’estes hèrnies em té pinçat el nervi i a part del dolor més gran que mai havia experimentat, l’hèrnia es va endur tota la força del meu braç esquerre, incloent el tríceps i el pectoral».

 

El tractament conservador de Miguel Ángel Muñoz

Encara que en estos casos, els experts solen optar per passar pel quiròfan per reparar les hèrnies, per a l’actor, tal com ell mateix relata, «potser no era la millor idea», tenint en compte l’«artritis degenerativa i la quantitat de protusions» que patix.

 

Per este motiu, els doctors van optar per seguir un tractament conservador que està basat en punxades per alleujar el dolor i que són acompanyats de sessions intensives de rehabilitació.

 

«Fins que no vaig passar per la unitat de dolor a que em punxaren no vaig començar a vore  la llum i 111 dies després de rehabilitació contínua, 6 dies de natació a la setmana, més entrenament funcional i bicicleta cinc dies més, físic i quiropràctic, torne a vore la llum». «Comence a recuperar la força al braç esquerre i poc a poc vaig estant en forma per recuperar la vida esportiva que em fa tan feliç».

 

A la fotografia que ha acompanyat el text, Miguel Ángel Muñoz apareix fent ‘running‘ i ha assenyalat que estos són els primers quilòmetres que ha pogut fer corrent després d’uns quants mesos, a demés de poder «tornar a practicar el ioga», una altra de les seues passions.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Avui és un altre gran dia! ?? Fa 7 mesos una contractura em va començar a fer la vida impossible i causa de el confinament no vaig poder tractar-me com necessitava. El no poder sortir de casa (de la del meu Tata) sumat a l’estrès de l’confinament, la responsabilitat i la falta de descans, van derivar en un diagnòstic el 24 de Juny de 2 hèrnies discals cervicals entre les vèrtebres “C5-C6″ i ” C6-C7 “. Una d’elles em té pinçat el nervi ia part de el dolor més gran que mai havia experimentat es va endur la força de tot el meu braç esquerre incloent el tríceps i el pectoral. La solució per als neurocirurgians era tan senzilla com operar, treure el disc i posar una altra peça. Però en la meva columna, a causa d’una artritis degenerativa i la quantitat de protusions que tinc potser no era la millor idea. Fins que no vaig passar per la unitat de dolor a que em punxessin no vaig començar a veure la llum i 111 dies després de rehabilitació contínua, 6 dies de natació a la setmana + entrenament funcional i bicicleta altres 5 dies, físio i quiropràctic, torno a veure la llum! ?? Començo a recuperar la força al braç esquerre i poc a poc vaig estant en forma per recuperar la vida esportiva que em fa tan feliç! ? Avui els meus primers 4K i espero que d’aquí a poc pugui tornar a practicar Ioga! ?? #Gracias a tots els professionals que m’heu i esteu ajudant en el camí! @peluchenestor @amaroycastillo_fisioterapia @sergio_pellon & @metropolitangym (Fernando i Àngel) la meva quiropràctica Evelyn #Fisiomadrid (Marc i Míguel Ángel) i tot l’equip de @gofit_es (Josep, Diego i Cia). ??

Una publicació compartida de Miguel Angel Muñoz (@miguelamunoz) el

 

Últimes notícies

4-0 en Dortmund: el Vila-real es desfigura i queda a la vora del KO europeu

El Vila-real s'ha quedat sense marge d'error després d'un 4-0 en el camp del Borussia Dortmund. Un gol en el descompte i una expulsió amb penal van encadenar la solsida.

90-64: València Basket desarma al Bayern amb un 26-4 i firma la seua octava victòria en Eurolliga

Un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart va encarrilar el 90-64 al Bayern i va assentar al València Basket en la zona alta. Braxton Key va acabar tocat i serà avaluat.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es queda sense marge d’error

El Vila-real ha caigut 4-0 en Dortmund i s'ha quedat sense marge d'error per a barallar la classificació. El partit es va trencar entre el descans i la represa.

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.