La dura malaltia de Miquel Ángel Muñoz que li ha provocat un dolor infernal

La dura malaltia de Miquel Ángel Muñoz que li ha provocat un dolor infernal | GTRES

 

Miguel Ángel Muñoz s’ha convertit en una de les cares més conegudes del país gràcies a la seua participació en diferents sèries i pel·lícules i al seu pas per la primera edició de ‘Masterchef Celebrity‘, a on va conseguir alçar-se com el primer famós a guanyar el concurs.

 

No obstant això, ara ha sigut un problema de salut el que l’ha portat a ser notícia. Fa unes setmanes, l’actor utilitzava les seues xarxes socials per explicar el que li passava. «Avui és un gran dia! Fa set mesos una contractura em va començar a fer la vida impossible i a causa del confinament no vaig poder tractar-me com havia de fer-ho».

 

Muñoz també va confessar que va passar el confinament en casa de la seua àvia. «El fet de no poder eixir de casa (de la meua ‘tata’) sumat a l’estrès del confinament, la responsabilitat i la falta de descans van derivar en un diagnòstic el 24 de juny de dos hèrnies discals cervicals entre les vèrtebres C5-C6 i C6-C7».

 

«Una d’estes hèrnies em té pinçat el nervi i a part del dolor més gran que mai havia experimentat, l’hèrnia es va endur tota la força del meu braç esquerre, incloent el tríceps i el pectoral».

 

El tractament conservador de Miguel Ángel Muñoz

Encara que en estos casos, els experts solen optar per passar pel quiròfan per reparar les hèrnies, per a l’actor, tal com ell mateix relata, «potser no era la millor idea», tenint en compte l’«artritis degenerativa i la quantitat de protusions» que patix.

 

Per este motiu, els doctors van optar per seguir un tractament conservador que està basat en punxades per alleujar el dolor i que són acompanyats de sessions intensives de rehabilitació.

 

«Fins que no vaig passar per la unitat de dolor a que em punxaren no vaig començar a vore  la llum i 111 dies després de rehabilitació contínua, 6 dies de natació a la setmana, més entrenament funcional i bicicleta cinc dies més, físic i quiropràctic, torne a vore la llum». «Comence a recuperar la força al braç esquerre i poc a poc vaig estant en forma per recuperar la vida esportiva que em fa tan feliç».

 

A la fotografia que ha acompanyat el text, Miguel Ángel Muñoz apareix fent ‘running‘ i ha assenyalat que estos són els primers quilòmetres que ha pogut fer corrent després d’uns quants mesos, a demés de poder «tornar a practicar el ioga», una altra de les seues passions.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Avui és un altre gran dia! ?? Fa 7 mesos una contractura em va començar a fer la vida impossible i causa de el confinament no vaig poder tractar-me com necessitava. El no poder sortir de casa (de la del meu Tata) sumat a l’estrès de l’confinament, la responsabilitat i la falta de descans, van derivar en un diagnòstic el 24 de Juny de 2 hèrnies discals cervicals entre les vèrtebres «C5-C6″ i » C6-C7 «. Una d’elles em té pinçat el nervi ia part de el dolor més gran que mai havia experimentat es va endur la força de tot el meu braç esquerre incloent el tríceps i el pectoral. La solució per als neurocirurgians era tan senzilla com operar, treure el disc i posar una altra peça. Però en la meva columna, a causa d’una artritis degenerativa i la quantitat de protusions que tinc potser no era la millor idea. Fins que no vaig passar per la unitat de dolor a que em punxessin no vaig començar a veure la llum i 111 dies després de rehabilitació contínua, 6 dies de natació a la setmana + entrenament funcional i bicicleta altres 5 dies, físio i quiropràctic, torno a veure la llum! ?? Començo a recuperar la força al braç esquerre i poc a poc vaig estant en forma per recuperar la vida esportiva que em fa tan feliç! ? Avui els meus primers 4K i espero que d’aquí a poc pugui tornar a practicar Ioga! ?? #Gracias a tots els professionals que m’heu i esteu ajudant en el camí! @peluchenestor @amaroycastillo_fisioterapia @sergio_pellon & @metropolitangym (Fernando i Àngel) la meva quiropràctica Evelyn #Fisiomadrid (Marc i Míguel Ángel) i tot l’equip de @gofit_es (Josep, Diego i Cia). ??

Una publicació compartida de Miguel Angel Muñoz (@miguelamunoz) el

 

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.