16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

La dura malaltia de Miquel Ángel Muñoz que li ha provocat un dolor infernal

La dura malaltia de Miquel Ángel Muñoz que li ha provocat un dolor infernal | GTRES

 

Miguel Ángel Muñoz s’ha convertit en una de les cares més conegudes del país gràcies a la seua participació en diferents sèries i pel·lícules i al seu pas per la primera edició de ‘Masterchef Celebrity‘, a on va conseguir alçar-se com el primer famós a guanyar el concurs.

 

No obstant això, ara ha sigut un problema de salut el que l’ha portat a ser notícia. Fa unes setmanes, l’actor utilitzava les seues xarxes socials per explicar el que li passava. «Avui és un gran dia! Fa set mesos una contractura em va començar a fer la vida impossible i a causa del confinament no vaig poder tractar-me com havia de fer-ho».

 

Muñoz també va confessar que va passar el confinament en casa de la seua àvia. «El fet de no poder eixir de casa (de la meua ‘tata’) sumat a l’estrès del confinament, la responsabilitat i la falta de descans van derivar en un diagnòstic el 24 de juny de dos hèrnies discals cervicals entre les vèrtebres C5-C6 i C6-C7».

 

«Una d’estes hèrnies em té pinçat el nervi i a part del dolor més gran que mai havia experimentat, l’hèrnia es va endur tota la força del meu braç esquerre, incloent el tríceps i el pectoral».

 

El tractament conservador de Miguel Ángel Muñoz

Encara que en estos casos, els experts solen optar per passar pel quiròfan per reparar les hèrnies, per a l’actor, tal com ell mateix relata, «potser no era la millor idea», tenint en compte l’«artritis degenerativa i la quantitat de protusions» que patix.

 

Per este motiu, els doctors van optar per seguir un tractament conservador que està basat en punxades per alleujar el dolor i que són acompanyats de sessions intensives de rehabilitació.

 

«Fins que no vaig passar per la unitat de dolor a que em punxaren no vaig començar a vore  la llum i 111 dies després de rehabilitació contínua, 6 dies de natació a la setmana, més entrenament funcional i bicicleta cinc dies més, físic i quiropràctic, torne a vore la llum». «Comence a recuperar la força al braç esquerre i poc a poc vaig estant en forma per recuperar la vida esportiva que em fa tan feliç».

 

A la fotografia que ha acompanyat el text, Miguel Ángel Muñoz apareix fent ‘running‘ i ha assenyalat que estos són els primers quilòmetres que ha pogut fer corrent després d’uns quants mesos, a demés de poder «tornar a practicar el ioga», una altra de les seues passions.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Avui és un altre gran dia! ?? Fa 7 mesos una contractura em va començar a fer la vida impossible i causa de el confinament no vaig poder tractar-me com necessitava. El no poder sortir de casa (de la del meu Tata) sumat a l’estrès de l’confinament, la responsabilitat i la falta de descans, van derivar en un diagnòstic el 24 de Juny de 2 hèrnies discals cervicals entre les vèrtebres “C5-C6″ i ” C6-C7 “. Una d’elles em té pinçat el nervi ia part de el dolor més gran que mai havia experimentat es va endur la força de tot el meu braç esquerre incloent el tríceps i el pectoral. La solució per als neurocirurgians era tan senzilla com operar, treure el disc i posar una altra peça. Però en la meva columna, a causa d’una artritis degenerativa i la quantitat de protusions que tinc potser no era la millor idea. Fins que no vaig passar per la unitat de dolor a que em punxessin no vaig començar a veure la llum i 111 dies després de rehabilitació contínua, 6 dies de natació a la setmana + entrenament funcional i bicicleta altres 5 dies, físio i quiropràctic, torno a veure la llum! ?? Començo a recuperar la força al braç esquerre i poc a poc vaig estant en forma per recuperar la vida esportiva que em fa tan feliç! ? Avui els meus primers 4K i espero que d’aquí a poc pugui tornar a practicar Ioga! ?? #Gracias a tots els professionals que m’heu i esteu ajudant en el camí! @peluchenestor @amaroycastillo_fisioterapia @sergio_pellon & @metropolitangym (Fernando i Àngel) la meva quiropràctica Evelyn #Fisiomadrid (Marc i Míguel Ángel) i tot l’equip de @gofit_es (Josep, Diego i Cia). ??

Una publicació compartida de Miguel Angel Muñoz (@miguelamunoz) el

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell aprova ajudes de 80.000 € per a famílies de víctimes i persones amb incapacitat absoluta per la DANA

El Consell ha aprovat este divendres un decret que concedix una ajuda directa de 80.000 euros a famílies de víctimes de la DANA d'octubre de 2024 i a persones amb incapacitat absoluta i permanent. El termini per a demanar-la serà de tres mesos des de la seua publicació en el DOGV, amb tramitació telemàtica o presencial i possibilitat de fer-ho mitjançant representant.

A disposició judicial el detingut pel doble crim masclista de Xilxes

El detingut pel presumpte doble assassinat de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes va passar a disposició judicial a Vila-real. La causa està sota secret i s'investiguen el trencament de l'orde d'allunyament i els fets.

Mor l’actor Eric Dane als 53 anys després de lluitar contra l’ELA

L’intèrpret, conegut per interpretar Mark Sloan a Anatomia de Grey, havia fet públic el diagnòstic fa menys d’un any

El xofer de Mazón declara que l’És-Alert va sonar quan anaven cap al Cecopi

El conductor del llavors president va afirmar davant la jutgessa que l'alerta va sonar a les 20.11 quan es dirigien a L'Eliana per al Cecopi i encara no havien eixit de València. Va reconstruir la seua ruta i va assegurar que no va percebre senyals previs de gravetat.

Detinguts tres narcos després de la ‘bolcada’ d’un carregament d’haixix a Elx

La Policia Nacional ha detingut en Navalcarnero i Fuenlabrada a tres membres d'una banda de narcos després de l'assalt a la seua partida a Elx. Se sospita simulació de delicte i es van confiscar 34.000 euros, cotxes 'llançadora' i dispositius; la investigació seguix oberta per a detindre als assaltants.

El xofer de Mazón diu que quan va sonar l’És-Alert anaven cap al Cecopi

El conductor de Carlos Mazón ha declarat que el primer És-Alert, a les 20.11, els va sorprendre en ruta cap al Cecopi a l'Eliana i que no va percebre la gravetat fins a ser allí. El seu testimoniatge s'emmarca en la investigació judicial sobre la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024.

Passa a disposició judicial el detingut pel doble crim masclista de Xilxes

El sospitós ha entrat en els jutjats de Vila-real per a declarar pel presumpte assassinat de la seua exmuller i la seua filla. La causa està sota secret i s'investiguen el trencament de l'orde d'allunyament i els fets ocorreguts en la vivenda familiar.

Dones de la Comunitat guanyen quasi 5.000 euros menys a l’any que els hòmens malgrat baixar la bretxa

La bretxa salarial en la Comunitat Valenciana ha descendit al 13,1%, 2,6 punts per davall de la mitjana nacional, però les dones continuen guanyant quasi 5.000 euros menys a l'any. EVAP reclama mesures urgents davant factors estructurals, conciliació i complements que amplien la diferència.