La dura malaltia de Miquel Ángel Muñoz que li ha provocat un dolor infernal

La dura malaltia de Miquel Ángel Muñoz que li ha provocat un dolor infernal | GTRES

 

Miguel Ángel Muñoz s’ha convertit en una de les cares més conegudes del país gràcies a la seua participació en diferents sèries i pel·lícules i al seu pas per la primera edició de ‘Masterchef Celebrity‘, a on va conseguir alçar-se com el primer famós a guanyar el concurs.

 

No obstant això, ara ha sigut un problema de salut el que l’ha portat a ser notícia. Fa unes setmanes, l’actor utilitzava les seues xarxes socials per explicar el que li passava. «Avui és un gran dia! Fa set mesos una contractura em va començar a fer la vida impossible i a causa del confinament no vaig poder tractar-me com havia de fer-ho».

 

Muñoz també va confessar que va passar el confinament en casa de la seua àvia. «El fet de no poder eixir de casa (de la meua ‘tata’) sumat a l’estrès del confinament, la responsabilitat i la falta de descans van derivar en un diagnòstic el 24 de juny de dos hèrnies discals cervicals entre les vèrtebres C5-C6 i C6-C7».

 

«Una d’estes hèrnies em té pinçat el nervi i a part del dolor més gran que mai havia experimentat, l’hèrnia es va endur tota la força del meu braç esquerre, incloent el tríceps i el pectoral».

 

El tractament conservador de Miguel Ángel Muñoz

Encara que en estos casos, els experts solen optar per passar pel quiròfan per reparar les hèrnies, per a l’actor, tal com ell mateix relata, «potser no era la millor idea», tenint en compte l’«artritis degenerativa i la quantitat de protusions» que patix.

 

Per este motiu, els doctors van optar per seguir un tractament conservador que està basat en punxades per alleujar el dolor i que són acompanyats de sessions intensives de rehabilitació.

 

«Fins que no vaig passar per la unitat de dolor a que em punxaren no vaig començar a vore  la llum i 111 dies després de rehabilitació contínua, 6 dies de natació a la setmana, més entrenament funcional i bicicleta cinc dies més, físic i quiropràctic, torne a vore la llum». «Comence a recuperar la força al braç esquerre i poc a poc vaig estant en forma per recuperar la vida esportiva que em fa tan feliç».

 

A la fotografia que ha acompanyat el text, Miguel Ángel Muñoz apareix fent ‘running‘ i ha assenyalat que estos són els primers quilòmetres que ha pogut fer corrent després d’uns quants mesos, a demés de poder «tornar a practicar el ioga», una altra de les seues passions.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Avui és un altre gran dia! ?? Fa 7 mesos una contractura em va començar a fer la vida impossible i causa de el confinament no vaig poder tractar-me com necessitava. El no poder sortir de casa (de la del meu Tata) sumat a l’estrès de l’confinament, la responsabilitat i la falta de descans, van derivar en un diagnòstic el 24 de Juny de 2 hèrnies discals cervicals entre les vèrtebres «C5-C6″ i » C6-C7 «. Una d’elles em té pinçat el nervi ia part de el dolor més gran que mai havia experimentat es va endur la força de tot el meu braç esquerre incloent el tríceps i el pectoral. La solució per als neurocirurgians era tan senzilla com operar, treure el disc i posar una altra peça. Però en la meva columna, a causa d’una artritis degenerativa i la quantitat de protusions que tinc potser no era la millor idea. Fins que no vaig passar per la unitat de dolor a que em punxessin no vaig començar a veure la llum i 111 dies després de rehabilitació contínua, 6 dies de natació a la setmana + entrenament funcional i bicicleta altres 5 dies, físio i quiropràctic, torno a veure la llum! ?? Començo a recuperar la força al braç esquerre i poc a poc vaig estant en forma per recuperar la vida esportiva que em fa tan feliç! ? Avui els meus primers 4K i espero que d’aquí a poc pugui tornar a practicar Ioga! ?? #Gracias a tots els professionals que m’heu i esteu ajudant en el camí! @peluchenestor @amaroycastillo_fisioterapia @sergio_pellon & @metropolitangym (Fernando i Àngel) la meva quiropràctica Evelyn #Fisiomadrid (Marc i Míguel Ángel) i tot l’equip de @gofit_es (Josep, Diego i Cia). ??

Una publicació compartida de Miguel Angel Muñoz (@miguelamunoz) el

 

Últimes notícies

València proposa Ferran Torres i Grimaldo com a fills adoptius de la ciutat

L’Ajuntament de València ha proposat distingir Ferran Torres i Alejandro Grimaldo com a fills adoptius i Fátima Diame i José Ballester com a fills predilectes en els Honors i Distincions de 2026, que es lliuraran el 6 d’octubre, Dia de la Comunitat Valenciana.

Saint-Supéry tria València Basket per créixer en l’Eurolliga

Mario Saint-Supéry ha explicat que ha triat València Basket per competir en l’Eurolliga, estar prop de casa i seguir creixent com a jugador. El base ha destacat el fitxatge de Mirotic i la confiança en el projecte abans de la Supercopa Endesa.

Alicant tancarà els parcs municipals dijous per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant ha anunciat que clausurarà tots els parcs públics municipals dijous davant l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes decretada per Aemet al litoral sud.

Alerta taronja per fortes pluges en tota la província de València i litoral d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències ha decretat alerta taronja per fortes pluges este dimecres a l'interior i litoral nord de València i al sud de Castelló, i l'avís s'estendrà dijous al litoral d'Alacant i al litoral sud de València.

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.