La dura malaltia de Miquel Ángel Muñoz que li ha provocat un dolor infernal

La dura malaltia de Miquel Ángel Muñoz que li ha provocat un dolor infernal | GTRES

 

Miguel Ángel Muñoz s’ha convertit en una de les cares més conegudes del país gràcies a la seua participació en diferents sèries i pel·lícules i al seu pas per la primera edició de ‘Masterchef Celebrity‘, a on va conseguir alçar-se com el primer famós a guanyar el concurs.

 

No obstant això, ara ha sigut un problema de salut el que l’ha portat a ser notícia. Fa unes setmanes, l’actor utilitzava les seues xarxes socials per explicar el que li passava. «Avui és un gran dia! Fa set mesos una contractura em va començar a fer la vida impossible i a causa del confinament no vaig poder tractar-me com havia de fer-ho».

 

Muñoz també va confessar que va passar el confinament en casa de la seua àvia. «El fet de no poder eixir de casa (de la meua ‘tata’) sumat a l’estrès del confinament, la responsabilitat i la falta de descans van derivar en un diagnòstic el 24 de juny de dos hèrnies discals cervicals entre les vèrtebres C5-C6 i C6-C7».

 

«Una d’estes hèrnies em té pinçat el nervi i a part del dolor més gran que mai havia experimentat, l’hèrnia es va endur tota la força del meu braç esquerre, incloent el tríceps i el pectoral».

 

El tractament conservador de Miguel Ángel Muñoz

Encara que en estos casos, els experts solen optar per passar pel quiròfan per reparar les hèrnies, per a l’actor, tal com ell mateix relata, «potser no era la millor idea», tenint en compte l’«artritis degenerativa i la quantitat de protusions» que patix.

 

Per este motiu, els doctors van optar per seguir un tractament conservador que està basat en punxades per alleujar el dolor i que són acompanyats de sessions intensives de rehabilitació.

 

«Fins que no vaig passar per la unitat de dolor a que em punxaren no vaig començar a vore  la llum i 111 dies després de rehabilitació contínua, 6 dies de natació a la setmana, més entrenament funcional i bicicleta cinc dies més, físic i quiropràctic, torne a vore la llum». «Comence a recuperar la força al braç esquerre i poc a poc vaig estant en forma per recuperar la vida esportiva que em fa tan feliç».

 

A la fotografia que ha acompanyat el text, Miguel Ángel Muñoz apareix fent ‘running‘ i ha assenyalat que estos són els primers quilòmetres que ha pogut fer corrent després d’uns quants mesos, a demés de poder «tornar a practicar el ioga», una altra de les seues passions.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Avui és un altre gran dia! ?? Fa 7 mesos una contractura em va començar a fer la vida impossible i causa de el confinament no vaig poder tractar-me com necessitava. El no poder sortir de casa (de la del meu Tata) sumat a l’estrès de l’confinament, la responsabilitat i la falta de descans, van derivar en un diagnòstic el 24 de Juny de 2 hèrnies discals cervicals entre les vèrtebres «C5-C6″ i » C6-C7 «. Una d’elles em té pinçat el nervi ia part de el dolor més gran que mai havia experimentat es va endur la força de tot el meu braç esquerre incloent el tríceps i el pectoral. La solució per als neurocirurgians era tan senzilla com operar, treure el disc i posar una altra peça. Però en la meva columna, a causa d’una artritis degenerativa i la quantitat de protusions que tinc potser no era la millor idea. Fins que no vaig passar per la unitat de dolor a que em punxessin no vaig començar a veure la llum i 111 dies després de rehabilitació contínua, 6 dies de natació a la setmana + entrenament funcional i bicicleta altres 5 dies, físio i quiropràctic, torno a veure la llum! ?? Començo a recuperar la força al braç esquerre i poc a poc vaig estant en forma per recuperar la vida esportiva que em fa tan feliç! ? Avui els meus primers 4K i espero que d’aquí a poc pugui tornar a practicar Ioga! ?? #Gracias a tots els professionals que m’heu i esteu ajudant en el camí! @peluchenestor @amaroycastillo_fisioterapia @sergio_pellon & @metropolitangym (Fernando i Àngel) la meva quiropràctica Evelyn #Fisiomadrid (Marc i Míguel Ángel) i tot l’equip de @gofit_es (Josep, Diego i Cia). ??

Una publicació compartida de Miguel Angel Muñoz (@miguelamunoz) el

 

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.