Letícia obliga a Felip a prendre la decisió que ha canviat la història

La reina Letícia a l’Associació per la Prevenció, Reinserció i Atenció a la Dona Prostituida a Madrid (06-03-2020)

La reina Letícia és el pilar fonamental del seu marit | València Diari

 

L’escriptora Pilar Eyre ha donat la seua opinió en ‘Sálvame‘ sobre la complicada situació de la Família Reial: «Crec que este ha sigut el moment més dramàtic per a esta família», li confessava a la presentadora del programa de ‘Telecinco’, Carlota Corredera.

  

El contundent comunicat del rei Felip VI, en el que rebutjava a l’herència de son pare, va provocar un gran xoc en la Casa Reial, afirmava Eyre: «Felip va relacionar a son pare amb operacions fosques», un fet que posa als reis en una situació molt difícil de cara al futur.

  

A pesar de tot, Eyre exculpa als monarques: «Felip Letícia són dos persones netes. No han estat immersos en cap procés de corrupció. Ells no tenen la culpa però han sigut tacats», afegia.

 

Letícia enfadada amb el seu sogre

La periodista ha assegurat que Felip VI ho ha passat molt malament amb tota esta situació i es troba francament «dolgut» amb el rei emèrit, mentres Letícia es mostra «enfadada i amb raó», afirma Eyre.

 

Pilar Eyre va voler recordar que durant molt de temps no s’ha parlat molt bé de la família de la reina: «Que si el iaio taxista, mofant-nos dels seus orígens», però l’escriptora indica que no se’ls pot tirar res en cara: «La família de Letícia ha tingut un comportament exemplar i, a pesar d’això, en la família de Felip, amb estos gens tan aristocràtics, dos dels seus membres han comés irregularitats», finalitzava Eyre.

  

Esta situació tan escandalosa respecte als negocis sospitosos de Joan Carles ha provocat que Felip VI trenque, no només la connexió amb el rei emèrit, sinó, a demés, amb son pare. La reina Letícia s’ha convertit en estos moments en el suport més gran del seu marit, un moment en el que hauran de traure forces de flaquesa per a retornar la confiança a la població espanyola, que pareix totalment perduda.

 

Últimes notícies

El dia que Ferran Torres va pensar a deixar el futbol: la lluita oculta darrere del Mundial

Ferran Torres ha explicat que fa pocs anys va arribar a plantejar-se deixar el futbol per la pressió i les crítiques, i que el treball amb un psicòleg ha sigut clau per a recuperar la il·lusió.

Dos detinguts per llançar adoquins a la Policia Local durant les celebracions del Mundial a València

Dos jóvens han sigut detinguts a València per llançar adoquins contra agents de la Policia Local durant les celebracions pel Mundial, en una nit que en general ha sigut tranquil·la a la ciutat.

Els hotels de la Comunitat Valenciana freguen el 87 % d’ocupació en l’inici de juliol

Els hotels de la Comunitat Valenciana associats a Hosbec han assolit un 86,8 % d’ocupació en la primera quinzena de juliol, per damunt de 2025. València lidera amb un 90,8 %, amb Gandia i la ciutat de València entre els destins amb millors resultats.

Les màximes freguen els 37 °C a Orihuela la vigília de l’ona de calor

Les temperatures han superat este dilluns els 35 graus en nombrosos municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,8 °C a Orihuela, en la jornada prèvia a l’ona de calor.

La espera per a operar pacients amb risc vital cau de 61 a 17 dies a la Comunitat

Sanitat ha reduït a 17 dies la demora mitjana per a operar pacients amb risc vital (prioritat 1), molt per davall del límit clínic de 30 dies, i ha retallat a la mitat el nombre d’afectats en esta categoria.

Detinguts 17 joves per assaltar dones majors i robar-los les joies a la Marina Baixa

La Guàrdia Civil ha detingut 17 persones, d’entre 17 i 31 anys, acusades de 18 robatoris amb violència i 3 furts a dones majors a Altea, l’Alfàs del Pi i altres municipis de la Marina Baixa. La banda presumptament les seguia fins al portal de casa per arrancar-los les joies, sovint amb lesions.

Mor un home de 76 anys després d’una parada cardiorespiratòria a la platja de Ponent-Los Náufragos de Torrevella

Un home de 76 anys ha mort a primera hora del matí a la platja de Ponent-Los Náufragos de Torrevella després de patir una parada cardiorespiratòria, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari.

Anselmi explica quin Elx vol: agressiu, valent i sempre mirant la porteria rival

L argentí Martín Anselmi definix el seu model per a l Elx: un equip agressiu, solidari, dinàmic i molt connectat en atac i pressió.