Letícia obliga a Felip a prendre la decisió que ha canviat la història

La reina Letícia a l’Associació per la Prevenció, Reinserció i Atenció a la Dona Prostituida a Madrid (06-03-2020)

La reina Letícia és el pilar fonamental del seu marit | València Diari

 

L’escriptora Pilar Eyre ha donat la seua opinió en ‘Sálvame‘ sobre la complicada situació de la Família Reial: «Crec que este ha sigut el moment més dramàtic per a esta família», li confessava a la presentadora del programa de ‘Telecinco’, Carlota Corredera.

  

El contundent comunicat del rei Felip VI, en el que rebutjava a l’herència de son pare, va provocar un gran xoc en la Casa Reial, afirmava Eyre: «Felip va relacionar a son pare amb operacions fosques», un fet que posa als reis en una situació molt difícil de cara al futur.

  

A pesar de tot, Eyre exculpa als monarques: «Felip Letícia són dos persones netes. No han estat immersos en cap procés de corrupció. Ells no tenen la culpa però han sigut tacats», afegia.

 

Letícia enfadada amb el seu sogre

La periodista ha assegurat que Felip VI ho ha passat molt malament amb tota esta situació i es troba francament «dolgut» amb el rei emèrit, mentres Letícia es mostra «enfadada i amb raó», afirma Eyre.

 

Pilar Eyre va voler recordar que durant molt de temps no s’ha parlat molt bé de la família de la reina: «Que si el iaio taxista, mofant-nos dels seus orígens», però l’escriptora indica que no se’ls pot tirar res en cara: «La família de Letícia ha tingut un comportament exemplar i, a pesar d’això, en la família de Felip, amb estos gens tan aristocràtics, dos dels seus membres han comés irregularitats», finalitzava Eyre.

  

Esta situació tan escandalosa respecte als negocis sospitosos de Joan Carles ha provocat que Felip VI trenque, no només la connexió amb el rei emèrit, sinó, a demés, amb son pare. La reina Letícia s’ha convertit en estos moments en el suport més gran del seu marit, un moment en el que hauran de traure forces de flaquesa per a retornar la confiança a la població espanyola, que pareix totalment perduda.

 

Últimes notícies

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.

L’impacte psicològic i laboral de l’Alzheimer sacseja milers de famílies valencianes

L’Alzheimer obliga molts cuidadors a reduir jornada o deixar la faena, amb un fort cost emocional, econòmic i jurídic per a les famílies.

Una nova nanoteràpia millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Investigadors de l’Incliva i la UPV han desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en reduïx la toxicitat.

Una nova nanoteràpia valenciana millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Un equip d’Incliva i la UPV ha desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en podria reduir la toxicitat.

L’Alzheimer obliga milers de familiars a deixar la faena per una càrrega “devastadora”

Neuròlegs, juristes i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un impacte psicològic, físic i laboral “devastador” en les famílies i reclama més suport institucional i jurídic per als cuidadors.

L’Alzheimer arrasa la vida laboral i emocional de milers de famílies cuidadores

Especialistes en neurologia, dret sanitari i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un efecte psicològic i laboral devastador en les famílies cuidadores i reclamen més suport institucional i un pla integral.

Mor Sam Neill, protagonista de ‘Jurassic Park’, als 78 anys

La família comunica que l'actor ha mort sobtadament a Sydney i recorda que continuava lliure de càncer

Setmana d’oratge estable i calor forta a l’interior de València

La setmana comença amb cels poc nuvolosos o rasos en la Comunitat Valenciana i màximes elevades a l’interior de la província de València, mentre el vent bufarà fluix i de direcció variable.