Letícia obliga a Felip a prendre la decisió que ha canviat la història

La reina Letícia a l’Associació per la Prevenció, Reinserció i Atenció a la Dona Prostituida a Madrid (06-03-2020)

La reina Letícia és el pilar fonamental del seu marit | València Diari

 

L’escriptora Pilar Eyre ha donat la seua opinió en ‘Sálvame‘ sobre la complicada situació de la Família Reial: «Crec que este ha sigut el moment més dramàtic per a esta família», li confessava a la presentadora del programa de ‘Telecinco’, Carlota Corredera.

  

El contundent comunicat del rei Felip VI, en el que rebutjava a l’herència de son pare, va provocar un gran xoc en la Casa Reial, afirmava Eyre: «Felip va relacionar a son pare amb operacions fosques», un fet que posa als reis en una situació molt difícil de cara al futur.

  

A pesar de tot, Eyre exculpa als monarques: «Felip Letícia són dos persones netes. No han estat immersos en cap procés de corrupció. Ells no tenen la culpa però han sigut tacats», afegia.

 

Letícia enfadada amb el seu sogre

La periodista ha assegurat que Felip VI ho ha passat molt malament amb tota esta situació i es troba francament «dolgut» amb el rei emèrit, mentres Letícia es mostra «enfadada i amb raó», afirma Eyre.

 

Pilar Eyre va voler recordar que durant molt de temps no s’ha parlat molt bé de la família de la reina: «Que si el iaio taxista, mofant-nos dels seus orígens», però l’escriptora indica que no se’ls pot tirar res en cara: «La família de Letícia ha tingut un comportament exemplar i, a pesar d’això, en la família de Felip, amb estos gens tan aristocràtics, dos dels seus membres han comés irregularitats», finalitzava Eyre.

  

Esta situació tan escandalosa respecte als negocis sospitosos de Joan Carles ha provocat que Felip VI trenque, no només la connexió amb el rei emèrit, sinó, a demés, amb son pare. La reina Letícia s’ha convertit en estos moments en el suport més gran del seu marit, un moment en el que hauran de traure forces de flaquesa per a retornar la confiança a la població espanyola, que pareix totalment perduda.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.