11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Letícia obliga a Felip a prendre la decisió que ha canviat la història

La reina Letícia a l’Associació per la Prevenció, Reinserció i Atenció a la Dona Prostituida a Madrid (06-03-2020)

La reina Letícia és el pilar fonamental del seu marit | València Diari

 

L’escriptora Pilar Eyre ha donat la seua opinió en ‘Sálvame‘ sobre la complicada situació de la Família Reial: «Crec que este ha sigut el moment més dramàtic per a esta família», li confessava a la presentadora del programa de ‘Telecinco’, Carlota Corredera.

  

El contundent comunicat del rei Felip VI, en el que rebutjava a l’herència de son pare, va provocar un gran xoc en la Casa Reial, afirmava Eyre: «Felip va relacionar a son pare amb operacions fosques», un fet que posa als reis en una situació molt difícil de cara al futur.

  

A pesar de tot, Eyre exculpa als monarques: «Felip Letícia són dos persones netes. No han estat immersos en cap procés de corrupció. Ells no tenen la culpa però han sigut tacats», afegia.

 

Letícia enfadada amb el seu sogre

La periodista ha assegurat que Felip VI ho ha passat molt malament amb tota esta situació i es troba francament «dolgut» amb el rei emèrit, mentres Letícia es mostra «enfadada i amb raó», afirma Eyre.

 

Pilar Eyre va voler recordar que durant molt de temps no s’ha parlat molt bé de la família de la reina: «Que si el iaio taxista, mofant-nos dels seus orígens», però l’escriptora indica que no se’ls pot tirar res en cara: «La família de Letícia ha tingut un comportament exemplar i, a pesar d’això, en la família de Felip, amb estos gens tan aristocràtics, dos dels seus membres han comés irregularitats», finalitzava Eyre.

  

Esta situació tan escandalosa respecte als negocis sospitosos de Joan Carles ha provocat que Felip VI trenque, no només la connexió amb el rei emèrit, sinó, a demés, amb son pare. La reina Letícia s’ha convertit en estos moments en el suport més gran del seu marit, un moment en el que hauran de traure forces de flaquesa per a retornar la confiança a la població espanyola, que pareix totalment perduda.

 

Últimes notícies

La creació d’empreses creix un 22,9% en la Comunitat Valenciana en el quart trimestre de 2025

La Comunitat Valenciana va registrar 4.514 noves societats en el quart trimestre de 2025, segon major avanç autonòmic i quasi deu punts per damunt de la mitjana nacional.

Sis detinguts a Alzira, Cullera i Nàquera pel cultiu i distribució de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones amb vincles familiars a Alzira, Cullera i Nàquera per la seua relació amb dos plantacions de marihuana i per blanqueig de capitals. L'operació Zander es va iniciar després d'una denúncia per tràfic de drogues en una vivenda d'Alzira.

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.