Letícia obliga a Felip a prendre la decisió que ha canviat la història

La reina Letícia a l’Associació per la Prevenció, Reinserció i Atenció a la Dona Prostituida a Madrid (06-03-2020)

La reina Letícia és el pilar fonamental del seu marit | València Diari

 

L’escriptora Pilar Eyre ha donat la seua opinió en ‘Sálvame‘ sobre la complicada situació de la Família Reial: «Crec que este ha sigut el moment més dramàtic per a esta família», li confessava a la presentadora del programa de ‘Telecinco’, Carlota Corredera.

  

El contundent comunicat del rei Felip VI, en el que rebutjava a l’herència de son pare, va provocar un gran xoc en la Casa Reial, afirmava Eyre: «Felip va relacionar a son pare amb operacions fosques», un fet que posa als reis en una situació molt difícil de cara al futur.

  

A pesar de tot, Eyre exculpa als monarques: «Felip Letícia són dos persones netes. No han estat immersos en cap procés de corrupció. Ells no tenen la culpa però han sigut tacats», afegia.

 

Letícia enfadada amb el seu sogre

La periodista ha assegurat que Felip VI ho ha passat molt malament amb tota esta situació i es troba francament «dolgut» amb el rei emèrit, mentres Letícia es mostra «enfadada i amb raó», afirma Eyre.

 

Pilar Eyre va voler recordar que durant molt de temps no s’ha parlat molt bé de la família de la reina: «Que si el iaio taxista, mofant-nos dels seus orígens», però l’escriptora indica que no se’ls pot tirar res en cara: «La família de Letícia ha tingut un comportament exemplar i, a pesar d’això, en la família de Felip, amb estos gens tan aristocràtics, dos dels seus membres han comés irregularitats», finalitzava Eyre.

  

Esta situació tan escandalosa respecte als negocis sospitosos de Joan Carles ha provocat que Felip VI trenque, no només la connexió amb el rei emèrit, sinó, a demés, amb son pare. La reina Letícia s’ha convertit en estos moments en el suport més gran del seu marit, un moment en el que hauran de traure forces de flaquesa per a retornar la confiança a la població espanyola, que pareix totalment perduda.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.

El Síndic de Greuges rebutja l’informe de vulnerabilitat per a la regularització extraordinària

El Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana qüestiona l'exigència d'un informe de vulnerabilitat per a accedir a la regularització extraordinària d'immigrants i alerta que esta mesura agreuja el col·lapse dels servicis socials municipals.

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, demana a les Corts que respecten la independència de la institució i alerta de greus fallades en servicis socials, vivenda i transparència en l'administració valenciana.

Morant critica que el PP assumisca el discurs de l’extrema dreta sobre migració

Diana Morant acusa el PP d'assumir el marc ideològic de l'extrema dreta en els seus pactes amb Vox i defén la regularització i aportació de les persones migrants.

Inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores del Ministeri de Transports defenen davant el Suprem la independència de l'auditoria interna sobre contractes de màscares vinculats al cas Koldo i que afecten a José Luis Ábalos.

Morant insistix que el PSPV continuarà exigint transparència sobre els diners a la sanitat privada

Diana Morant afirma que el PSPV-PSOE mantindrà la pressió al Consell per a conéixer amb detall quants diners públics es destina a la sanitat privada i en quines condicions.