El missatge de Clara Lago en el pitjor moment de Dani Rovira

 

Clara Lago i Dani Rovira van començar la seua relació en 2013, duent a la realitat la història d’amor que van protagonitzar en ‘Ocho apellidos vascos’. Durant anys van ser molt discrets pel que fa a la seua vida privada en comú, perquè l’humorista no se sentia còmode amb l’interès que despertava en el públic.

 

Però no totes les històries tenen un final feliç i es van separar en 2019. Tot i això la mateixa Clara deia «ens volem molt i ens voreu molt junts», demostrant que encara els unia una gran amistat que encara es refermaria més després dels durs moments que viu l’actor andalús. 

 

Units en la lluita contra el càncer

Dani Rovira va anunciar el passat mes de març que patia càncer i que estava començant la seua lluita per a combatre la malaltia. «Fa una setmana que m’ho han diagnosticat, encara que feia mesos que arrossegava cert cansament i malestar», començava relatant. «Tinc càncer. Ja té nom i cognoms: limfoma de Hodgkin».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hace una semana que me lo han diagnosticado, aunque llevaba ya meses arrastrando cierto cansancio y malestar. Si decido hacer esto público es porque, para lo bueno y para lo malo, soy un personaje público. Y antes de que comience el circo de especulaciones y sensacionalismo en cierta prensa y en redes sociales, prefiero ser yo la fuente principal de información. Tengo cáncer. Ya tiene nombre y apellidos: LINFOMA DE HODGKIN. Hoy es mi primer día de quimio y por delante una larga lucha contra el “bicho”. No tengo miedo. Estoy tranquilo. Llevaré estos meses una mochila, quizá, un poco más pesada en tiempos de incertidumbre, miedos y pandemia. Pero no me faltan fuerzas ni ganas para salir airoso de esta. Tiene buen pronóstico y los doctores me transmiten muy buenas sensaciones. Eso sí, pasaré a formar parte de esa población de alto riesgo cuando las defensas y el sistema inmunitario empiecen a fallarme en unos días, así que tendré que cuidarme, cuidar y dejarme cuidar un poco más. Estaremos peleando y protegiéndonos en casa, con mis tres perretes y con mi compañera de vida, Clara. Cuento con el cariño “telemático” de mi familia y mis amigos. Estoy en manos de unos médicos maravillosos. Confío ciegamente en ellos. Sólo os pido que sigáis como hasta ahora. Cuidándoos los unos de los otros. Sumando solidaridad, humor, humanidad… Por mi parte, seguiremos arrimando el hombro desde casa. El humor y el amor es nuestra mejor receta. Todo esto pasará. Ánimo a todos y todas en estos momentos complicados. Pero para eso están los retos, para superarlos y que lo aprendido nos haga ser mejores personas. Como dijo en su día mi héroe favorito: #SiempreFuerte Os quiero.

A post shared by @ danirovira on

 

Clara Lago ja va voler dedicar un emotiu missatge a qui va ser el seu company en la vida. «Amic, mestre, company de viatge i de l’ànima… no tinc dubte de què si la vida t’ha col·locat este aprenentatge en el camí, és perquè pots amb això, només et farà més gran i més savi del que ja eres», va escriure en les seves xarxes.

 

Per l’aniversari de l’actriu, Dani Rovira també va tindre un record amb ella. «Hui fa 30 anys que es van alinear les galàxies per a donar pas a una de les seues més fascinants creacions», li escrivia. I l’actriu li va contestar: «I als 23 vaig col·lidir amb Urà i va canviar la meua òrbita… però quin tros de viatge interestel·lar».

 

Ara, un volta Rovira ha acabat ja amb les seues sessions de quimioteràpia, Clara Lago ha escrit un missatge molt emotiu que tota apunta va dedicat a ell. «M’encanta la persona en la que em convertisc quan estic amb la persona en la que et convertixes quan estàs amb mi», publicava en Instagram.  

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 #madrid #poesíacallejera

A post shared by claralago1 (@claralago1) on

 

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.