8.3 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

El missatge de Clara Lago en el pitjor moment de Dani Rovira

 

Clara Lago i Dani Rovira van començar la seua relació en 2013, duent a la realitat la història d’amor que van protagonitzar en ‘Ocho apellidos vascos’. Durant anys van ser molt discrets pel que fa a la seua vida privada en comú, perquè l’humorista no se sentia còmode amb l’interès que despertava en el públic.

 

Però no totes les històries tenen un final feliç i es van separar en 2019. Tot i això la mateixa Clara deia «ens volem molt i ens voreu molt junts», demostrant que encara els unia una gran amistat que encara es refermaria més després dels durs moments que viu l’actor andalús. 

 

Units en la lluita contra el càncer

Dani Rovira va anunciar el passat mes de març que patia càncer i que estava començant la seua lluita per a combatre la malaltia. «Fa una setmana que m’ho han diagnosticat, encara que feia mesos que arrossegava cert cansament i malestar», començava relatant. «Tinc càncer. Ja té nom i cognoms: limfoma de Hodgkin».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hace una semana que me lo han diagnosticado, aunque llevaba ya meses arrastrando cierto cansancio y malestar. Si decido hacer esto público es porque, para lo bueno y para lo malo, soy un personaje público. Y antes de que comience el circo de especulaciones y sensacionalismo en cierta prensa y en redes sociales, prefiero ser yo la fuente principal de información. Tengo cáncer. Ya tiene nombre y apellidos: LINFOMA DE HODGKIN. Hoy es mi primer día de quimio y por delante una larga lucha contra el “bicho”. No tengo miedo. Estoy tranquilo. Llevaré estos meses una mochila, quizá, un poco más pesada en tiempos de incertidumbre, miedos y pandemia. Pero no me faltan fuerzas ni ganas para salir airoso de esta. Tiene buen pronóstico y los doctores me transmiten muy buenas sensaciones. Eso sí, pasaré a formar parte de esa población de alto riesgo cuando las defensas y el sistema inmunitario empiecen a fallarme en unos días, así que tendré que cuidarme, cuidar y dejarme cuidar un poco más. Estaremos peleando y protegiéndonos en casa, con mis tres perretes y con mi compañera de vida, Clara. Cuento con el cariño “telemático” de mi familia y mis amigos. Estoy en manos de unos médicos maravillosos. Confío ciegamente en ellos. Sólo os pido que sigáis como hasta ahora. Cuidándoos los unos de los otros. Sumando solidaridad, humor, humanidad… Por mi parte, seguiremos arrimando el hombro desde casa. El humor y el amor es nuestra mejor receta. Todo esto pasará. Ánimo a todos y todas en estos momentos complicados. Pero para eso están los retos, para superarlos y que lo aprendido nos haga ser mejores personas. Como dijo en su día mi héroe favorito: #SiempreFuerte Os quiero.

A post shared by @ danirovira on

 

Clara Lago ja va voler dedicar un emotiu missatge a qui va ser el seu company en la vida. «Amic, mestre, company de viatge i de l’ànima… no tinc dubte de què si la vida t’ha col·locat este aprenentatge en el camí, és perquè pots amb això, només et farà més gran i més savi del que ja eres», va escriure en les seves xarxes.

 

Per l’aniversari de l’actriu, Dani Rovira també va tindre un record amb ella. «Hui fa 30 anys que es van alinear les galàxies per a donar pas a una de les seues més fascinants creacions», li escrivia. I l’actriu li va contestar: «I als 23 vaig col·lidir amb Urà i va canviar la meua òrbita… però quin tros de viatge interestel·lar».

 

Ara, un volta Rovira ha acabat ja amb les seues sessions de quimioteràpia, Clara Lago ha escrit un missatge molt emotiu que tota apunta va dedicat a ell. «M’encanta la persona en la que em convertisc quan estic amb la persona en la que et convertixes quan estàs amb mi», publicava en Instagram.  

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 #madrid #poesíacallejera

A post shared by claralago1 (@claralago1) on

 

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.