El missatge de Clara Lago en el pitjor moment de Dani Rovira

 

Clara Lago i Dani Rovira van començar la seua relació en 2013, duent a la realitat la història d’amor que van protagonitzar en ‘Ocho apellidos vascos’. Durant anys van ser molt discrets pel que fa a la seua vida privada en comú, perquè l’humorista no se sentia còmode amb l’interès que despertava en el públic.

 

Però no totes les històries tenen un final feliç i es van separar en 2019. Tot i això la mateixa Clara deia «ens volem molt i ens voreu molt junts», demostrant que encara els unia una gran amistat que encara es refermaria més després dels durs moments que viu l’actor andalús. 

 

Units en la lluita contra el càncer

Dani Rovira va anunciar el passat mes de març que patia càncer i que estava començant la seua lluita per a combatre la malaltia. «Fa una setmana que m’ho han diagnosticat, encara que feia mesos que arrossegava cert cansament i malestar», començava relatant. «Tinc càncer. Ja té nom i cognoms: limfoma de Hodgkin».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hace una semana que me lo han diagnosticado, aunque llevaba ya meses arrastrando cierto cansancio y malestar. Si decido hacer esto público es porque, para lo bueno y para lo malo, soy un personaje público. Y antes de que comience el circo de especulaciones y sensacionalismo en cierta prensa y en redes sociales, prefiero ser yo la fuente principal de información. Tengo cáncer. Ya tiene nombre y apellidos: LINFOMA DE HODGKIN. Hoy es mi primer día de quimio y por delante una larga lucha contra el “bicho”. No tengo miedo. Estoy tranquilo. Llevaré estos meses una mochila, quizá, un poco más pesada en tiempos de incertidumbre, miedos y pandemia. Pero no me faltan fuerzas ni ganas para salir airoso de esta. Tiene buen pronóstico y los doctores me transmiten muy buenas sensaciones. Eso sí, pasaré a formar parte de esa población de alto riesgo cuando las defensas y el sistema inmunitario empiecen a fallarme en unos días, así que tendré que cuidarme, cuidar y dejarme cuidar un poco más. Estaremos peleando y protegiéndonos en casa, con mis tres perretes y con mi compañera de vida, Clara. Cuento con el cariño “telemático” de mi familia y mis amigos. Estoy en manos de unos médicos maravillosos. Confío ciegamente en ellos. Sólo os pido que sigáis como hasta ahora. Cuidándoos los unos de los otros. Sumando solidaridad, humor, humanidad… Por mi parte, seguiremos arrimando el hombro desde casa. El humor y el amor es nuestra mejor receta. Todo esto pasará. Ánimo a todos y todas en estos momentos complicados. Pero para eso están los retos, para superarlos y que lo aprendido nos haga ser mejores personas. Como dijo en su día mi héroe favorito: #SiempreFuerte Os quiero.

A post shared by @ danirovira on

 

Clara Lago ja va voler dedicar un emotiu missatge a qui va ser el seu company en la vida. «Amic, mestre, company de viatge i de l’ànima… no tinc dubte de què si la vida t’ha col·locat este aprenentatge en el camí, és perquè pots amb això, només et farà més gran i més savi del que ja eres», va escriure en les seves xarxes.

 

Per l’aniversari de l’actriu, Dani Rovira també va tindre un record amb ella. «Hui fa 30 anys que es van alinear les galàxies per a donar pas a una de les seues més fascinants creacions», li escrivia. I l’actriu li va contestar: «I als 23 vaig col·lidir amb Urà i va canviar la meua òrbita… però quin tros de viatge interestel·lar».

 

Ara, un volta Rovira ha acabat ja amb les seues sessions de quimioteràpia, Clara Lago ha escrit un missatge molt emotiu que tota apunta va dedicat a ell. «M’encanta la persona en la que em convertisc quan estic amb la persona en la que et convertixes quan estàs amb mi», publicava en Instagram.  

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 #madrid #poesíacallejera

A post shared by claralago1 (@claralago1) on

 

Últimes notícies

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.