El missatge de Clara Lago en el pitjor moment de Dani Rovira

 

Clara Lago i Dani Rovira van començar la seua relació en 2013, duent a la realitat la història d’amor que van protagonitzar en ‘Ocho apellidos vascos’. Durant anys van ser molt discrets pel que fa a la seua vida privada en comú, perquè l’humorista no se sentia còmode amb l’interès que despertava en el públic.

 

Però no totes les històries tenen un final feliç i es van separar en 2019. Tot i això la mateixa Clara deia «ens volem molt i ens voreu molt junts», demostrant que encara els unia una gran amistat que encara es refermaria més després dels durs moments que viu l’actor andalús. 

 

Units en la lluita contra el càncer

Dani Rovira va anunciar el passat mes de març que patia càncer i que estava començant la seua lluita per a combatre la malaltia. «Fa una setmana que m’ho han diagnosticat, encara que feia mesos que arrossegava cert cansament i malestar», començava relatant. «Tinc càncer. Ja té nom i cognoms: limfoma de Hodgkin».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hace una semana que me lo han diagnosticado, aunque llevaba ya meses arrastrando cierto cansancio y malestar. Si decido hacer esto público es porque, para lo bueno y para lo malo, soy un personaje público. Y antes de que comience el circo de especulaciones y sensacionalismo en cierta prensa y en redes sociales, prefiero ser yo la fuente principal de información. Tengo cáncer. Ya tiene nombre y apellidos: LINFOMA DE HODGKIN. Hoy es mi primer día de quimio y por delante una larga lucha contra el “bicho”. No tengo miedo. Estoy tranquilo. Llevaré estos meses una mochila, quizá, un poco más pesada en tiempos de incertidumbre, miedos y pandemia. Pero no me faltan fuerzas ni ganas para salir airoso de esta. Tiene buen pronóstico y los doctores me transmiten muy buenas sensaciones. Eso sí, pasaré a formar parte de esa población de alto riesgo cuando las defensas y el sistema inmunitario empiecen a fallarme en unos días, así que tendré que cuidarme, cuidar y dejarme cuidar un poco más. Estaremos peleando y protegiéndonos en casa, con mis tres perretes y con mi compañera de vida, Clara. Cuento con el cariño “telemático” de mi familia y mis amigos. Estoy en manos de unos médicos maravillosos. Confío ciegamente en ellos. Sólo os pido que sigáis como hasta ahora. Cuidándoos los unos de los otros. Sumando solidaridad, humor, humanidad… Por mi parte, seguiremos arrimando el hombro desde casa. El humor y el amor es nuestra mejor receta. Todo esto pasará. Ánimo a todos y todas en estos momentos complicados. Pero para eso están los retos, para superarlos y que lo aprendido nos haga ser mejores personas. Como dijo en su día mi héroe favorito: #SiempreFuerte Os quiero.

A post shared by @ danirovira on

 

Clara Lago ja va voler dedicar un emotiu missatge a qui va ser el seu company en la vida. «Amic, mestre, company de viatge i de l’ànima… no tinc dubte de què si la vida t’ha col·locat este aprenentatge en el camí, és perquè pots amb això, només et farà més gran i més savi del que ja eres», va escriure en les seves xarxes.

 

Per l’aniversari de l’actriu, Dani Rovira també va tindre un record amb ella. «Hui fa 30 anys que es van alinear les galàxies per a donar pas a una de les seues més fascinants creacions», li escrivia. I l’actriu li va contestar: «I als 23 vaig col·lidir amb Urà i va canviar la meua òrbita… però quin tros de viatge interestel·lar».

 

Ara, un volta Rovira ha acabat ja amb les seues sessions de quimioteràpia, Clara Lago ha escrit un missatge molt emotiu que tota apunta va dedicat a ell. «M’encanta la persona en la que em convertisc quan estic amb la persona en la que et convertixes quan estàs amb mi», publicava en Instagram.  

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 #madrid #poesíacallejera

A post shared by claralago1 (@claralago1) on

 

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.