9.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

El missatge de Clara Lago en el pitjor moment de Dani Rovira

 

Clara Lago i Dani Rovira van començar la seua relació en 2013, duent a la realitat la història d’amor que van protagonitzar en ‘Ocho apellidos vascos’. Durant anys van ser molt discrets pel que fa a la seua vida privada en comú, perquè l’humorista no se sentia còmode amb l’interès que despertava en el públic.

 

Però no totes les històries tenen un final feliç i es van separar en 2019. Tot i això la mateixa Clara deia «ens volem molt i ens voreu molt junts», demostrant que encara els unia una gran amistat que encara es refermaria més després dels durs moments que viu l’actor andalús. 

 

Units en la lluita contra el càncer

Dani Rovira va anunciar el passat mes de març que patia càncer i que estava començant la seua lluita per a combatre la malaltia. «Fa una setmana que m’ho han diagnosticat, encara que feia mesos que arrossegava cert cansament i malestar», començava relatant. «Tinc càncer. Ja té nom i cognoms: limfoma de Hodgkin».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hace una semana que me lo han diagnosticado, aunque llevaba ya meses arrastrando cierto cansancio y malestar. Si decido hacer esto público es porque, para lo bueno y para lo malo, soy un personaje público. Y antes de que comience el circo de especulaciones y sensacionalismo en cierta prensa y en redes sociales, prefiero ser yo la fuente principal de información. Tengo cáncer. Ya tiene nombre y apellidos: LINFOMA DE HODGKIN. Hoy es mi primer día de quimio y por delante una larga lucha contra el “bicho”. No tengo miedo. Estoy tranquilo. Llevaré estos meses una mochila, quizá, un poco más pesada en tiempos de incertidumbre, miedos y pandemia. Pero no me faltan fuerzas ni ganas para salir airoso de esta. Tiene buen pronóstico y los doctores me transmiten muy buenas sensaciones. Eso sí, pasaré a formar parte de esa población de alto riesgo cuando las defensas y el sistema inmunitario empiecen a fallarme en unos días, así que tendré que cuidarme, cuidar y dejarme cuidar un poco más. Estaremos peleando y protegiéndonos en casa, con mis tres perretes y con mi compañera de vida, Clara. Cuento con el cariño “telemático” de mi familia y mis amigos. Estoy en manos de unos médicos maravillosos. Confío ciegamente en ellos. Sólo os pido que sigáis como hasta ahora. Cuidándoos los unos de los otros. Sumando solidaridad, humor, humanidad… Por mi parte, seguiremos arrimando el hombro desde casa. El humor y el amor es nuestra mejor receta. Todo esto pasará. Ánimo a todos y todas en estos momentos complicados. Pero para eso están los retos, para superarlos y que lo aprendido nos haga ser mejores personas. Como dijo en su día mi héroe favorito: #SiempreFuerte Os quiero.

A post shared by @ danirovira on

 

Clara Lago ja va voler dedicar un emotiu missatge a qui va ser el seu company en la vida. «Amic, mestre, company de viatge i de l’ànima… no tinc dubte de què si la vida t’ha col·locat este aprenentatge en el camí, és perquè pots amb això, només et farà més gran i més savi del que ja eres», va escriure en les seves xarxes.

 

Per l’aniversari de l’actriu, Dani Rovira també va tindre un record amb ella. «Hui fa 30 anys que es van alinear les galàxies per a donar pas a una de les seues més fascinants creacions», li escrivia. I l’actriu li va contestar: «I als 23 vaig col·lidir amb Urà i va canviar la meua òrbita… però quin tros de viatge interestel·lar».

 

Ara, un volta Rovira ha acabat ja amb les seues sessions de quimioteràpia, Clara Lago ha escrit un missatge molt emotiu que tota apunta va dedicat a ell. «M’encanta la persona en la que em convertisc quan estic amb la persona en la que et convertixes quan estàs amb mi», publicava en Instagram.  

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 #madrid #poesíacallejera

A post shared by claralago1 (@claralago1) on

 

Últimes notícies

El València arrasa 115-73 al Saragossa després de gestionar el cansament

El València va convertir el desgast en virtut i va agranar al Saragossa amb una tercera habitació demolidora. Montero i De Larrea van liderar un triomf ajornat que va arribar amb autoritat.

115-73: València Basket esclafa a Casademont Zaragoza després de domar el cansament

València Basket, en el seu octau partit en setze dies, va gestionar millor el desgast i va triturar a Casademont Zaragoza 115-73 en el Roig Arena, en un dol ajornat de la jornada 10.

115-73. València Basket va domar el cansament i va arrasar al Saragossa

L'equip de Pedro Martínez va gestionar el seu octau partit en 16 dies amb paciència i ritme per a trencar el dol després del descans i firmar la seua sexta victòria en huit.

Quatre detinguts en caure un grup que proveïa a la menuda a Alacant i Elx

La Policia ha desmantellat a Novelda un grup que subministrava cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la província; hi ha quatre detinguts. L'operació va deixar 5,5 kg de cocaïna i altres útils de distribució confiscats i el conductor d'un Q5 va intentar fugir, causant lesions lleus a un agent.

Quatre detinguts per proveir punts de sovintege a Alacant i Elx

Quatre persones han sigut detingudes a Novelda per proveir de cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la menuda a Alacant i Elx. En l'operació s'han confiscat 5,5 quilos de cocaïna i s'han practicat registres a Novelda i Aspe.

Parella valenciana, espies de Stalin

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmanaanalitza el llibre de Carles Senso com una obra que va més enllà de la crònica històrica: humanitza els personatges, reflexiona sobre les ideologies, la fidelitat, el sacrifici i els grans dilemes morals del segle XX, i ho fa amb una mirada profunda i vigent, combinant Història, Memòria i literatura

Sergio García renova quatre anys amb LIV Golf i es proposa mantindre’s jove

El castellonenc afronta la seua quinta temporada com a capità dels Fireballs després d'ampliar el seu contracte per quatre anys. Aplaudix el salt a 72 clots i confia que compte per al ránking mundial.

L’acusat de matar a la seua exparella s’acull a no declarar i al·lega amnèsia en el juí amb jurat

El juí amb jurat per l'assassinat d'una jove a Alcoi ha arrancat amb l'acusat negant-se a declarar per amnèsia. La Fiscalia manté la seua petició de 23 anys per assassinat i 2 més per amenaces.