Paula Vázquez confessa que patix rosàcia, una malaltia crònica de la pell

 

Moltes voltes els famosos només mostren la cara A de la seua vida. Les festes, les bones notícies, els viatges, entre altres beneficis que la resta de mortals no tenen. Ara bé, no és d’estranyar que també tinguen problemes, estrés, males notícies i, fins i tot, malalties.

 

Este és el cas de la presentadora Paula Vázquez, qui s’ha atrevit a compartir amb els seus seguidors d’Instagram la malaltia cutània que patix: la rosàcia. Es tracta d’una malaltia de la pell que, segons els brots, plena la superfície especialment de la cara de granets de color roig que irriten i provoquen dolor.

 

Els seus símptomes

En este sentit, Paula ha explicat que: «La rosàcia és una malaltia crònica de la pell que afecta només al rostre, en especial a les galtes, el front, la barbeta, el nas i els ulls. És com tindre un acne, però a partir dels 40 en el meu cas. Mai abans havia tingut grans». Segons explica la famosa presentadora, a ella li van diagnosticar la rosàcia fa només dos anys, després de patir un greu brot.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@_danimartin_ Se llama #Rosácea lo que tengo en la piel . Sumándome a la iniciativa de Dani Martín. Quizás encontremos un remedio. Para él no es ningún inconveniente. Sin embargo a mí sí que me molesta. Aunque aprendo a vivir con ella. La rosácea es una enfermedad crónica de la piel que afecta solo al rostro, en especial a las mejillas, la frente, la barbilla , la nariz y ojos. Es como tener acné pero a partir de los 40 en mi caso. Nunca antes había tenido granitos. Hace dos años me lo diagnosticaron. Para entonces tenía un brote muy importante. La cara inflamada, roja, dolía, una especie de picazón, y de repente los ojos. Rojos secos, duelen mucho. Hasta marea. Está relacionado con el estrés. Yo solo consigo bajarlo relajándome, baños de espuma, paseos. Música. Y a veces ni eso. Suele comenzar en los mofletes, se quedan rojas como un borrachito. ( por cierto imposible beber alcohol teniendo Rosacea) A mi un tinto de verano, me destroza la cara, o el sol , Los cambios de temperatura, olvídate de entrar en una sauna.?‍♀️ ¿Y tú tienes Rosácea ? Nos aconsejas algún tratamiento si te ha funcionado !? Por cierto, ahora mismo no la tengo. Las fotos son de hace unos meses. Ella es así va y viene.

Una publicación compartida por Paula Vázquez. Presentadora TV (@paulavazqueztv) el

 

Els seus símptomes van ser: «Cara inflamada, roja, feia mal, una espècie de picor i, de repent, els ulls. Rojos, secs, fan molt mal. Fins i tot mareja. Està relacionat amb l’estrés». Davant d’esta situació, Paula ha explicat que la seua única manera de calmar els dolors i la seua aparició són els banys d’escuma, els passejos o escoltar música, en definitiva, relaxar-se. Finalment, assegura que és impossible beure alcohol, ja que «a mi, un ‘tinto de verano’, em destrossa la cara».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.