Paula Vázquez confessa que patix rosàcia, una malaltia crònica de la pell

 

Moltes voltes els famosos només mostren la cara A de la seua vida. Les festes, les bones notícies, els viatges, entre altres beneficis que la resta de mortals no tenen. Ara bé, no és d’estranyar que també tinguen problemes, estrés, males notícies i, fins i tot, malalties.

 

Este és el cas de la presentadora Paula Vázquez, qui s’ha atrevit a compartir amb els seus seguidors d’Instagram la malaltia cutània que patix: la rosàcia. Es tracta d’una malaltia de la pell que, segons els brots, plena la superfície especialment de la cara de granets de color roig que irriten i provoquen dolor.

 

Els seus símptomes

En este sentit, Paula ha explicat que: «La rosàcia és una malaltia crònica de la pell que afecta només al rostre, en especial a les galtes, el front, la barbeta, el nas i els ulls. És com tindre un acne, però a partir dels 40 en el meu cas. Mai abans havia tingut grans». Segons explica la famosa presentadora, a ella li van diagnosticar la rosàcia fa només dos anys, després de patir un greu brot.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@_danimartin_ Se llama #Rosácea lo que tengo en la piel . Sumándome a la iniciativa de Dani Martín. Quizás encontremos un remedio. Para él no es ningún inconveniente. Sin embargo a mí sí que me molesta. Aunque aprendo a vivir con ella. La rosácea es una enfermedad crónica de la piel que afecta solo al rostro, en especial a las mejillas, la frente, la barbilla , la nariz y ojos. Es como tener acné pero a partir de los 40 en mi caso. Nunca antes había tenido granitos. Hace dos años me lo diagnosticaron. Para entonces tenía un brote muy importante. La cara inflamada, roja, dolía, una especie de picazón, y de repente los ojos. Rojos secos, duelen mucho. Hasta marea. Está relacionado con el estrés. Yo solo consigo bajarlo relajándome, baños de espuma, paseos. Música. Y a veces ni eso. Suele comenzar en los mofletes, se quedan rojas como un borrachito. ( por cierto imposible beber alcohol teniendo Rosacea) A mi un tinto de verano, me destroza la cara, o el sol , Los cambios de temperatura, olvídate de entrar en una sauna.?‍♀️ ¿Y tú tienes Rosácea ? Nos aconsejas algún tratamiento si te ha funcionado !? Por cierto, ahora mismo no la tengo. Las fotos son de hace unos meses. Ella es así va y viene.

Una publicación compartida por Paula Vázquez. Presentadora TV (@paulavazqueztv) el

 

Els seus símptomes van ser: «Cara inflamada, roja, feia mal, una espècie de picor i, de repent, els ulls. Rojos, secs, fan molt mal. Fins i tot mareja. Està relacionat amb l’estrés». Davant d’esta situació, Paula ha explicat que la seua única manera de calmar els dolors i la seua aparició són els banys d’escuma, els passejos o escoltar música, en definitiva, relaxar-se. Finalment, assegura que és impossible beure alcohol, ja que «a mi, un ‘tinto de verano’, em destrossa la cara».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.

El PP qüestiona la celebració del 25 d’abril i reivindica el 9 d’Octubre com a dia dels valencians

Les Corts encara no han decidit si celebraran el 25 d'abril com a dia institucional, mentres el PP sosté que la verdadera festa dels valencians és el 9 d'Octubre i critica l'ús polític d'esta efemèride.

Els embassaments del Xúquer freguen el 70% i el Segura seguix a l’alça fins al 56,6%

La conca del Xúquer aconseguix el 68,1% de la seua capacitat i la del Segura puja al 56,6%, en un context de reserves d'aigua a Espanya en màxims històrics recents.

PSPV i Compromís acusen a Mazón de dificultar la investigació judicial de la dana

PSPV i Compromís critiquen que Carlos Mazón recórrega la seua no personació en la causa sobre la gestió de la dana i l'acusen d'entorpir la instrucció, mentres PP i Vox apel·len al respecte a la justícia.

El PSPV recorrerà a la justícia per la falta de dades sobre derivacions sanitàries a la privada

El PSPV-PSOE presentarà un recurs per vulneració de drets fonamentals contra la Generalitat al no rebre les dades completes sobre derivacions de pacients a concessions sanitàries privatitzades.