17.8 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Paula Vázquez confessa que patix rosàcia, una malaltia crònica de la pell

 

Moltes voltes els famosos només mostren la cara A de la seua vida. Les festes, les bones notícies, els viatges, entre altres beneficis que la resta de mortals no tenen. Ara bé, no és d’estranyar que també tinguen problemes, estrés, males notícies i, fins i tot, malalties.

 

Este és el cas de la presentadora Paula Vázquez, qui s’ha atrevit a compartir amb els seus seguidors d’Instagram la malaltia cutània que patix: la rosàcia. Es tracta d’una malaltia de la pell que, segons els brots, plena la superfície especialment de la cara de granets de color roig que irriten i provoquen dolor.

 

Els seus símptomes

En este sentit, Paula ha explicat que: «La rosàcia és una malaltia crònica de la pell que afecta només al rostre, en especial a les galtes, el front, la barbeta, el nas i els ulls. És com tindre un acne, però a partir dels 40 en el meu cas. Mai abans havia tingut grans». Segons explica la famosa presentadora, a ella li van diagnosticar la rosàcia fa només dos anys, després de patir un greu brot.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@_danimartin_ Se llama #Rosácea lo que tengo en la piel . Sumándome a la iniciativa de Dani Martín. Quizás encontremos un remedio. Para él no es ningún inconveniente. Sin embargo a mí sí que me molesta. Aunque aprendo a vivir con ella. La rosácea es una enfermedad crónica de la piel que afecta solo al rostro, en especial a las mejillas, la frente, la barbilla , la nariz y ojos. Es como tener acné pero a partir de los 40 en mi caso. Nunca antes había tenido granitos. Hace dos años me lo diagnosticaron. Para entonces tenía un brote muy importante. La cara inflamada, roja, dolía, una especie de picazón, y de repente los ojos. Rojos secos, duelen mucho. Hasta marea. Está relacionado con el estrés. Yo solo consigo bajarlo relajándome, baños de espuma, paseos. Música. Y a veces ni eso. Suele comenzar en los mofletes, se quedan rojas como un borrachito. ( por cierto imposible beber alcohol teniendo Rosacea) A mi un tinto de verano, me destroza la cara, o el sol , Los cambios de temperatura, olvídate de entrar en una sauna.?‍♀️ ¿Y tú tienes Rosácea ? Nos aconsejas algún tratamiento si te ha funcionado !? Por cierto, ahora mismo no la tengo. Las fotos son de hace unos meses. Ella es así va y viene.

Una publicación compartida por Paula Vázquez. Presentadora TV (@paulavazqueztv) el

 

Els seus símptomes van ser: «Cara inflamada, roja, feia mal, una espècie de picor i, de repent, els ulls. Rojos, secs, fan molt mal. Fins i tot mareja. Està relacionat amb l’estrés». Davant d’esta situació, Paula ha explicat que la seua única manera de calmar els dolors i la seua aparició són els banys d’escuma, els passejos o escoltar música, en definitiva, relaxar-se. Finalment, assegura que és impossible beure alcohol, ja que «a mi, un ‘tinto de verano’, em destrossa la cara».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Localitzen sense vida a un senderista de 71 anys en la rambla salada d’Albatera

El cos d'un senderista de 71 anys, denunciat com desaparegut per la seua esposa, ha sigut localitzat en la rambla salada d'Albatera després de trobar el seu cotxe. No hi ha signes de violència i es remena una mort accidental

Pérez Llorca defén al Consell per les adjudicacions de vivendes públiques a Alacant i l’oposició demana dimissions

El president ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures com la suspensió del funcionari implicat i l'enviament del cas a Fiscalia. PSPV i Compromís exigixen cessaments i major control, i Vox reclama una comissió d'investigació.

Igualtat estudia si l’assassinat d’una dona i la seua filla a Xilxes és violència masclista

La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere ha anunciat que recapta dades per a determinar si el doble crim de Xilxes és violència masclista. L'exmarit ha sigut detingut per infringir una orde d'allunyament de 300 metres vigent fins a 2027.

Avís taronja este dijous per ratxes de 100 km/h en el nord de Castelló

Aemet ha establit per a este dijous l'avís taronja en el nord de Castelló per vent del nord-oest de fins a 100 km/h. Hi haurà avisos grocs a Alacant i València.

La Guàrdia Civil reclama les càmera de Xilxes per a contrastar la versió de l’exmarit

La Guàrdia Civil ha demanat a l'Ajuntament de Xilxes les gravacions que enfoquen la vivenda on van ser trobades una dona i la seua filla. Busca contrastar la versió de l'exmarit, detingut per infringir l'orde d'allunyament.

Pérez Llorca defén l’actuació del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha defés la resposta del Consell a les irregularitats en adjudicacions de vivendes a Alacant. PSPV i Compromís han demanat dimissions i eleccions.

Esclarixen una estafa de l’amor per 216.839 euros amb quatre detinguts a Alacant

La Policia Nacional ha desarticulat part d'una xarxa que va captar a una dona per Facebook i li va sostraure 216.839 euros. Huit persones han sigut identificades i quatre detingudes a Alacant.

Detingut l’exmarit de la dona assassinada a Xilxes per infringir l’orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha arrestat a l'exmarit de la víctima per incomplir una orde de 300 metres vigent fins a 2027. Els cossos de la dona i la seua filla de 12 anys van ser trobats amb signes de violència.