Paula Vázquez confessa que patix rosàcia, una malaltia crònica de la pell

 

Moltes voltes els famosos només mostren la cara A de la seua vida. Les festes, les bones notícies, els viatges, entre altres beneficis que la resta de mortals no tenen. Ara bé, no és d’estranyar que també tinguen problemes, estrés, males notícies i, fins i tot, malalties.

 

Este és el cas de la presentadora Paula Vázquez, qui s’ha atrevit a compartir amb els seus seguidors d’Instagram la malaltia cutània que patix: la rosàcia. Es tracta d’una malaltia de la pell que, segons els brots, plena la superfície especialment de la cara de granets de color roig que irriten i provoquen dolor.

 

Els seus símptomes

En este sentit, Paula ha explicat que: «La rosàcia és una malaltia crònica de la pell que afecta només al rostre, en especial a les galtes, el front, la barbeta, el nas i els ulls. És com tindre un acne, però a partir dels 40 en el meu cas. Mai abans havia tingut grans». Segons explica la famosa presentadora, a ella li van diagnosticar la rosàcia fa només dos anys, després de patir un greu brot.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@_danimartin_ Se llama #Rosácea lo que tengo en la piel . Sumándome a la iniciativa de Dani Martín. Quizás encontremos un remedio. Para él no es ningún inconveniente. Sin embargo a mí sí que me molesta. Aunque aprendo a vivir con ella. La rosácea es una enfermedad crónica de la piel que afecta solo al rostro, en especial a las mejillas, la frente, la barbilla , la nariz y ojos. Es como tener acné pero a partir de los 40 en mi caso. Nunca antes había tenido granitos. Hace dos años me lo diagnosticaron. Para entonces tenía un brote muy importante. La cara inflamada, roja, dolía, una especie de picazón, y de repente los ojos. Rojos secos, duelen mucho. Hasta marea. Está relacionado con el estrés. Yo solo consigo bajarlo relajándome, baños de espuma, paseos. Música. Y a veces ni eso. Suele comenzar en los mofletes, se quedan rojas como un borrachito. ( por cierto imposible beber alcohol teniendo Rosacea) A mi un tinto de verano, me destroza la cara, o el sol , Los cambios de temperatura, olvídate de entrar en una sauna.?‍♀️ ¿Y tú tienes Rosácea ? Nos aconsejas algún tratamiento si te ha funcionado !? Por cierto, ahora mismo no la tengo. Las fotos son de hace unos meses. Ella es así va y viene.

Una publicación compartida por Paula Vázquez. Presentadora TV (@paulavazqueztv) el

 

Els seus símptomes van ser: «Cara inflamada, roja, feia mal, una espècie de picor i, de repent, els ulls. Rojos, secs, fan molt mal. Fins i tot mareja. Està relacionat amb l’estrés». Davant d’esta situació, Paula ha explicat que la seua única manera de calmar els dolors i la seua aparició són els banys d’escuma, els passejos o escoltar música, en definitiva, relaxar-se. Finalment, assegura que és impossible beure alcohol, ja que «a mi, un ‘tinto de verano’, em destrossa la cara».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ferran Torres dedica el gol del Mundial a tot Espanya: “Ha sigut de 47 milions de persones”

El valencià Ferran Torres ha assegurat després de marcar en la final del Mundial 2026 que el gol és de tota Espanya i ha recordat les crítiques patides durant el torneig, destacant que el destí estava escrit.

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.