Paula Vázquez confessa que patix rosàcia, una malaltia crònica de la pell

 

Moltes voltes els famosos només mostren la cara A de la seua vida. Les festes, les bones notícies, els viatges, entre altres beneficis que la resta de mortals no tenen. Ara bé, no és d’estranyar que també tinguen problemes, estrés, males notícies i, fins i tot, malalties.

 

Este és el cas de la presentadora Paula Vázquez, qui s’ha atrevit a compartir amb els seus seguidors d’Instagram la malaltia cutània que patix: la rosàcia. Es tracta d’una malaltia de la pell que, segons els brots, plena la superfície especialment de la cara de granets de color roig que irriten i provoquen dolor.

 

Els seus símptomes

En este sentit, Paula ha explicat que: «La rosàcia és una malaltia crònica de la pell que afecta només al rostre, en especial a les galtes, el front, la barbeta, el nas i els ulls. És com tindre un acne, però a partir dels 40 en el meu cas. Mai abans havia tingut grans». Segons explica la famosa presentadora, a ella li van diagnosticar la rosàcia fa només dos anys, després de patir un greu brot.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@_danimartin_ Se llama #Rosácea lo que tengo en la piel . Sumándome a la iniciativa de Dani Martín. Quizás encontremos un remedio. Para él no es ningún inconveniente. Sin embargo a mí sí que me molesta. Aunque aprendo a vivir con ella. La rosácea es una enfermedad crónica de la piel que afecta solo al rostro, en especial a las mejillas, la frente, la barbilla , la nariz y ojos. Es como tener acné pero a partir de los 40 en mi caso. Nunca antes había tenido granitos. Hace dos años me lo diagnosticaron. Para entonces tenía un brote muy importante. La cara inflamada, roja, dolía, una especie de picazón, y de repente los ojos. Rojos secos, duelen mucho. Hasta marea. Está relacionado con el estrés. Yo solo consigo bajarlo relajándome, baños de espuma, paseos. Música. Y a veces ni eso. Suele comenzar en los mofletes, se quedan rojas como un borrachito. ( por cierto imposible beber alcohol teniendo Rosacea) A mi un tinto de verano, me destroza la cara, o el sol , Los cambios de temperatura, olvídate de entrar en una sauna.?‍♀️ ¿Y tú tienes Rosácea ? Nos aconsejas algún tratamiento si te ha funcionado !? Por cierto, ahora mismo no la tengo. Las fotos son de hace unos meses. Ella es así va y viene.

Una publicación compartida por Paula Vázquez. Presentadora TV (@paulavazqueztv) el

 

Els seus símptomes van ser: «Cara inflamada, roja, feia mal, una espècie de picor i, de repent, els ulls. Rojos, secs, fan molt mal. Fins i tot mareja. Està relacionat amb l’estrés». Davant d’esta situació, Paula ha explicat que la seua única manera de calmar els dolors i la seua aparició són els banys d’escuma, els passejos o escoltar música, en definitiva, relaxar-se. Finalment, assegura que és impossible beure alcohol, ja que «a mi, un ‘tinto de verano’, em destrossa la cara».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Oratge estable este dissabte a la Comunitat Valenciana amb més calor i vent fluix

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures, especialment en l’interior de València, i vent fluix variable que girarà a est i sud-est.

Demanen 13 anys de presó per a dos músics acusats de violar una jove després d’un concert a València

Dos músics s’enfronten a 13 anys de presó per una presumpta violació a una jove en un hotel després d’un concert de rap a Mislata. La setmana també concentra diversos judicis a València per delictes d’odi, agressions, estafes massives i apropiació indeguda.

Els bombers continuen treballant per extingir l’incendi forestal de Serra, ja estabilitzat

Els bombers mantenen hui els treballs d’extinció de l’incendi forestal declarat divendres a Serra, estabilitzat des de les 20.00 hores i sense mitjans aeris del MITECO operatius des d’última hora de la vesprada.

Comprar vivenda en la Comunitat Valenciana és més car que mai en el primer trimestre

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana ha arribat als 1.898 euros per metre quadrat en el primer trimestre de 2026, un 17,2 % més que un any abans i per damunt dels valors de la bambolla immobiliària.

Un virus obliga a arrancar milers de llimoners després d’una campanya de preus rècord

El virus de la clorosi nervial groga s’ha detectat en joves llimoners d’Alacant i Múrcia després d’una campanya catalogada d’històrica per preus i qualitat, i el sector dona per fet que caldrà arrancar milers d’arbres.

Macrooperació antidroga al Llevant: 28 detinguts i 30 quilos de cocaïna confiscats

La Policia Nacional ha desmantellat una xarxa de narcotràfic amb ramificacions a València, Alacant i Múrcia, amb 28 detinguts i un important arsenal de droga, diners i armes confiscats.

Uns 30.000 metges valencians afronten una cinquena setmana de vaga des d’este dilluns

Prop de 30.000 metges valencians estan cridats a una nova setmana de vaga entre el 15 i el 19 de juny per reclamar millores laborals, més personal i una atenció sanitària de qualitat.

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.