Pilar Rubio respon a les acusacions sobre el tracte especial dels seus fills

Pilar Rubio nega el tracte especial dels seus fills| Cedida

 

Pilar Rubio ha sigut acusada d’haver tingut un tracte de favor en un hospital amb un dels seus fills. Els fets es van produïr fa unes setmanes, quan un pare va denunciar este tracte especial a les xarxes socials.

  

Un usuari de Twitter va afirmar que un dels fills de Pilar Rubio i Sergio Ramos van ser atesos de manera immediata a l’Hospital Sanitas La Moraleja, a més de tindre un tracte especial respecte la resta de xiquets. El mateix home va assegurar que ell i el seu xiquet van ser expulsats de la consulta d’urgències per a que atengueren al fill de la presentadora i del futbolista del Reial Madrid.

 

Pilar Rubio nega el tracte de favor

Pilar i Sergio tenen tres fills, Sergio Jr, Marco i Alejandro. La parella mai es va manifestar sobre este tema i mai van revelar a quin dels xiquets van portar al metge, però ara, uns dies després, la presentadora ha contestat a estes acusacions. «No parlaré de coses absurdes cada volta que s’inventen alguna cosa», va respondre la col·laboradora de ‘El Hormiguero’ durant un ‘photocall’.

  

Segons la mateixa Pilar, són infinites les voltes que les xarxes «s’inventen alguna cosa». Per a la presentadora tot això són falsos rumors que creen els ‘haters’, gent que s’avorrix i critica per criticar. Tot i això, la dona de Ramos, creu que estes persones han d’existir per a entretindre un poc les xarxes socials.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.