18.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Pilar Rubio respon a les acusacions sobre el tracte especial dels seus fills

Pilar Rubio nega el tracte especial dels seus fills| Cedida

 

Pilar Rubio ha sigut acusada d’haver tingut un tracte de favor en un hospital amb un dels seus fills. Els fets es van produïr fa unes setmanes, quan un pare va denunciar este tracte especial a les xarxes socials.

  

Un usuari de Twitter va afirmar que un dels fills de Pilar Rubio i Sergio Ramos van ser atesos de manera immediata a l’Hospital Sanitas La Moraleja, a més de tindre un tracte especial respecte la resta de xiquets. El mateix home va assegurar que ell i el seu xiquet van ser expulsats de la consulta d’urgències per a que atengueren al fill de la presentadora i del futbolista del Reial Madrid.

 

Pilar Rubio nega el tracte de favor

Pilar i Sergio tenen tres fills, Sergio Jr, Marco i Alejandro. La parella mai es va manifestar sobre este tema i mai van revelar a quin dels xiquets van portar al metge, però ara, uns dies després, la presentadora ha contestat a estes acusacions. «No parlaré de coses absurdes cada volta que s’inventen alguna cosa», va respondre la col·laboradora de ‘El Hormiguero’ durant un ‘photocall’.

  

Segons la mateixa Pilar, són infinites les voltes que les xarxes «s’inventen alguna cosa». Per a la presentadora tot això són falsos rumors que creen els ‘haters’, gent que s’avorrix i critica per criticar. Tot i això, la dona de Ramos, creu que estes persones han d’existir per a entretindre un poc les xarxes socials.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.

Emergències recorda als ajuntaments la normativa per a les festes de Nadal

La Conselleria d'Emergències i Interior enviarà una circular als municipis per a recordar requisits, autoritzacions i horaris de les celebracions nadalenques. L'objectiu és previndre riscos i unificar criteris davant esdeveniments amb gran afluència.

Chucho Valdés presenta en Els Arts el seu nou disc Cuba & Beyond

Els Arts inaugura este dijous el seu cicle de músiques del món amb Chucho Valdés. El pianista cubà presenta Cuba & Beyond en un recital únic al piano.

Maribel Vilaplana va pagar l’aparcament a les 19.47 després de menjar amb Mazón el dia de la dana

Un registre del pàrquing de Glorieta reflectix un càrrec de 15,10 euros a les 19.47:45 del 29 d'octubre. La jutgessa ordena verificar entrada i eixida i demana gravacions del 112

Rescaten a Benidorm a una dona obligada a prostituir-se i detenen a quatre persones

La Policia Nacional ha rescatat a una dona agredida i explotada sexualment a Benidorm i ha detingut a quatre persones en esta localitat i a L'Alfàs del Pi.

Vox votarà en contra del decret d’ajudes per la DANA 2024

Pepa Millán ha confirmat que Vox rebutjarà en el Congrés el reial decret llei amb mesures enfront dels danys de la DANA d'octubre de 2024, en considerar-ho insuficient.

Maribel Vilaplana va pagar a les 19.47 l’aparcament després de menjar amb Mazón el dia de la DANA

Maribel Vilaplana va pagar a les 19.47 un tiquet de 15,10 euros en un aparcament pròxim al Ventorro el dia de la DANA, després de menjar amb Carlos Mazón. El jutjat de Catarroja ha demanat certificar les hores d'entrada i eixida del vehicle.

Hugo Duro després de la seua xilena en el derbi: treball diari per a eixos moments

El davanter del València va valorar la seua xilena davant el Llevant, va destacar la passada de Gayà i es va afermar com a màxim golejador de l'equip en Lliga amb 4 punts.