Practiques ‘sexting’? Fes-ho amb seguretat

 

La pandemia ha fet que el ‘sexting’ es fique de moda, ja que era la unica manera de coneixer gent nova i tindre relacions sexuals, amb l’enviament de missatges de text, imatges o vídeos de contingut eròtic. Una fórmula que ni la Covid-19 és capaç de frenar, i que l’any passat ja es va disparar durant el primer confinament domiciliari. Ara, les coses no han canviat molt. Encara que comptem amb majors llibertats, encara hui el sexe virtual triomfa de manera rotunda entre grups de totes les edats. Una conversa que comença tranquil·la, però que ningú sap com pot acabar.

És un fet àmpliament conegut. Hui dia, l’amor passa per la xarxa. El rar és no haver tingut alguna vegada una trobada a través d’apps de cites. Lligar en xarxes socials és ja una manera activa d’obrir-se a l’amor, encara que siga des del teu sofà i en pijama. Just eixe nínxol és el que aprofita el ‘sexting’, una manera de començar a calfar motors abans de la primera cita sense que per a això siga necessari desplaçar-se.

I si abans la tendència eren les cites en terrasses després d’un parell de copes de vi, començar a intimar en l’era Covid-19 passa ja, en moltes ocasions, per la via de les imatges i els textos de caràcter sexual.

Des de la irrupció de l’era tecnològica, milers de parelles i solters practiquen esta fórmula de “sexe en la distància” com una alternativa al plaer físic. De fet, el 70% dels enquestats assegura que no sols coneix el terme perfectament, sinó que, a més, ha sucumbit a la temptació de compartir este tipus de material íntim. 

L’auge del sexting

 

Textos, fotos, vídeos, àudios… o una combinació de tot. En el sexe virtual no hi ha barreres a l’hora d’avivar la flama el desig. Els que ho practiquen ho saben bé. Només fa falta una pantalla i una mica de curiositat.

Tot apunta al fet que les videotelefonades de caràcter sexual són també la millor eina digital per a donar curs al plaer sexual. Va ser just l’octubre de 2020 quan Tinder, una de les apps de cites de referència, va introduir el format de crida en línia. El resultat va ser una gran quantitat de primeres cites via pantalla, amb copa de vi inclosa i molta diversió. Això de “prendre alguna cosa a distància” sembla estar més de moda que mai.

Les últimes dades sobre este tema, segons un informe de l’app Ourtime, revelen que el nombre de trobades en la seua plataforma ha augmentat de manera exponencial des que es va declarar l’estat d’alarma. Entre tots els mitjans possibles, les videotelefonades van ser les més utilitzades amb una mitjana de 39 minuts per conversa.

 

Avivar la crida del desig sexual

 

Amb l’arribada de la Covid-19 tots els nostres hàbits, rutines i altres activitats van canviar de colp. Per sort, sempre vam tindre Internet per a connectar-nos amb els altres. Així i tot, alguns informes apunten cap a una disminució de la vida sexual. Viure en parella no sempre implica tindre relacions sexuals, i menys si per mitjà hi ha una pandèmia que influeix en la nostra salut física i mental. La libido, ja se sap, puja i baixa en funció del nostre estat emocional.

De fet, segons una consulta d’Ipsos a través d’eina What&Why, la lectura general és poc encoratjadora: “practiquem menys sexe i pitjor que abans de la pandèmia”. En este punt, el ‘sexting’ presa la davantera proposant noves maneres de relacionar-nos en parella. Una manera de trencar amb la rutina i introduir aqueixa conversa súbdita de to que pot canviar el rumb de la setmana.

Per exemple, al 70% dels espanyols els resulta bastant “excitant” intercanviar este tipus materials, continguen o no continguen imatges. A vegades, una frase suggeridora és suficient. Altres persones prefereixen afegir-li un plus a la conversa enviant vídeos d’allò més explícit.

 

Protegeix tu intimitat

 

Encara que és cert que el sexe via Internet requereix intimitat, per això guanya tants adeptes entre parelles, hui dia el ‘sexting’ també té cabuda entre persones que simplement fa un parell de dies que van donar match.

Com veiem, per al sexe virtual fa falta perdre la vergonya i llançar-se a la piscina. Així i tot, no podem perdre de vista unes certes “regles” a tindre en compte. No sempre és bona idea manar-li un nude a una persona desconeguda. Només si et dona confiança pots provar, després d’haver intercanviat unes certes impressions. A vegades, l’acció tan innocent d’enviar una imatge o un vídeo pujat de to comporta uns certs riscos.
 

Últimes notícies

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.