Practiques ‘sexting’? Fes-ho amb seguretat

 

La pandemia ha fet que el ‘sexting’ es fique de moda, ja que era la unica manera de coneixer gent nova i tindre relacions sexuals, amb l’enviament de missatges de text, imatges o vídeos de contingut eròtic. Una fórmula que ni la Covid-19 és capaç de frenar, i que l’any passat ja es va disparar durant el primer confinament domiciliari. Ara, les coses no han canviat molt. Encara que comptem amb majors llibertats, encara hui el sexe virtual triomfa de manera rotunda entre grups de totes les edats. Una conversa que comença tranquil·la, però que ningú sap com pot acabar.

És un fet àmpliament conegut. Hui dia, l’amor passa per la xarxa. El rar és no haver tingut alguna vegada una trobada a través d’apps de cites. Lligar en xarxes socials és ja una manera activa d’obrir-se a l’amor, encara que siga des del teu sofà i en pijama. Just eixe nínxol és el que aprofita el ‘sexting’, una manera de començar a calfar motors abans de la primera cita sense que per a això siga necessari desplaçar-se.

I si abans la tendència eren les cites en terrasses després d’un parell de copes de vi, començar a intimar en l’era Covid-19 passa ja, en moltes ocasions, per la via de les imatges i els textos de caràcter sexual.

Des de la irrupció de l’era tecnològica, milers de parelles i solters practiquen esta fórmula de “sexe en la distància” com una alternativa al plaer físic. De fet, el 70% dels enquestats assegura que no sols coneix el terme perfectament, sinó que, a més, ha sucumbit a la temptació de compartir este tipus de material íntim. 

L’auge del sexting

 

Textos, fotos, vídeos, àudios… o una combinació de tot. En el sexe virtual no hi ha barreres a l’hora d’avivar la flama el desig. Els que ho practiquen ho saben bé. Només fa falta una pantalla i una mica de curiositat.

Tot apunta al fet que les videotelefonades de caràcter sexual són també la millor eina digital per a donar curs al plaer sexual. Va ser just l’octubre de 2020 quan Tinder, una de les apps de cites de referència, va introduir el format de crida en línia. El resultat va ser una gran quantitat de primeres cites via pantalla, amb copa de vi inclosa i molta diversió. Això de “prendre alguna cosa a distància” sembla estar més de moda que mai.

Les últimes dades sobre este tema, segons un informe de l’app Ourtime, revelen que el nombre de trobades en la seua plataforma ha augmentat de manera exponencial des que es va declarar l’estat d’alarma. Entre tots els mitjans possibles, les videotelefonades van ser les més utilitzades amb una mitjana de 39 minuts per conversa.

 

Avivar la crida del desig sexual

 

Amb l’arribada de la Covid-19 tots els nostres hàbits, rutines i altres activitats van canviar de colp. Per sort, sempre vam tindre Internet per a connectar-nos amb els altres. Així i tot, alguns informes apunten cap a una disminució de la vida sexual. Viure en parella no sempre implica tindre relacions sexuals, i menys si per mitjà hi ha una pandèmia que influeix en la nostra salut física i mental. La libido, ja se sap, puja i baixa en funció del nostre estat emocional.

De fet, segons una consulta d’Ipsos a través d’eina What&Why, la lectura general és poc encoratjadora: “practiquem menys sexe i pitjor que abans de la pandèmia”. En este punt, el ‘sexting’ presa la davantera proposant noves maneres de relacionar-nos en parella. Una manera de trencar amb la rutina i introduir aqueixa conversa súbdita de to que pot canviar el rumb de la setmana.

Per exemple, al 70% dels espanyols els resulta bastant “excitant” intercanviar este tipus materials, continguen o no continguen imatges. A vegades, una frase suggeridora és suficient. Altres persones prefereixen afegir-li un plus a la conversa enviant vídeos d’allò més explícit.

 

Protegeix tu intimitat

 

Encara que és cert que el sexe via Internet requereix intimitat, per això guanya tants adeptes entre parelles, hui dia el ‘sexting’ també té cabuda entre persones que simplement fa un parell de dies que van donar match.

Com veiem, per al sexe virtual fa falta perdre la vergonya i llançar-se a la piscina. Així i tot, no podem perdre de vista unes certes “regles” a tindre en compte. No sempre és bona idea manar-li un nude a una persona desconeguda. Només si et dona confiança pots provar, després d’haver intercanviat unes certes impressions. A vegades, l’acció tan innocent d’enviar una imatge o un vídeo pujat de to comporta uns certs riscos.
 

Últimes notícies

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.

La hostaleria d’El Saler exigix ajudes per les pèrdues de l’incendi

SOS Hostelería ha reclamat a l’Ajuntament de València i a l’Agència Tributària mesures fiscals urgents per a més de vint locals d’El Saler afectats per l’incendi i els talls d’accessos en plena fi de vacacions.

Detinguda una parella a Alacant amb 400 grams de marihuana en patinet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona que circulaven en patinet amb 400 grams de marihuana i que, segons la investigació, regentaven una associació cannàbica amb més droga emmagatzemada al seu domicili.