Practiques ‘sexting’? Fes-ho amb seguretat

 

La pandemia ha fet que el ‘sexting’ es fique de moda, ja que era la unica manera de coneixer gent nova i tindre relacions sexuals, amb l’enviament de missatges de text, imatges o vídeos de contingut eròtic. Una fórmula que ni la Covid-19 és capaç de frenar, i que l’any passat ja es va disparar durant el primer confinament domiciliari. Ara, les coses no han canviat molt. Encara que comptem amb majors llibertats, encara hui el sexe virtual triomfa de manera rotunda entre grups de totes les edats. Una conversa que comença tranquil·la, però que ningú sap com pot acabar.

És un fet àmpliament conegut. Hui dia, l’amor passa per la xarxa. El rar és no haver tingut alguna vegada una trobada a través d’apps de cites. Lligar en xarxes socials és ja una manera activa d’obrir-se a l’amor, encara que siga des del teu sofà i en pijama. Just eixe nínxol és el que aprofita el ‘sexting’, una manera de començar a calfar motors abans de la primera cita sense que per a això siga necessari desplaçar-se.

I si abans la tendència eren les cites en terrasses després d’un parell de copes de vi, començar a intimar en l’era Covid-19 passa ja, en moltes ocasions, per la via de les imatges i els textos de caràcter sexual.

Des de la irrupció de l’era tecnològica, milers de parelles i solters practiquen esta fórmula de “sexe en la distància” com una alternativa al plaer físic. De fet, el 70% dels enquestats assegura que no sols coneix el terme perfectament, sinó que, a més, ha sucumbit a la temptació de compartir este tipus de material íntim. 

L’auge del sexting

 

Textos, fotos, vídeos, àudios… o una combinació de tot. En el sexe virtual no hi ha barreres a l’hora d’avivar la flama el desig. Els que ho practiquen ho saben bé. Només fa falta una pantalla i una mica de curiositat.

Tot apunta al fet que les videotelefonades de caràcter sexual són també la millor eina digital per a donar curs al plaer sexual. Va ser just l’octubre de 2020 quan Tinder, una de les apps de cites de referència, va introduir el format de crida en línia. El resultat va ser una gran quantitat de primeres cites via pantalla, amb copa de vi inclosa i molta diversió. Això de “prendre alguna cosa a distància” sembla estar més de moda que mai.

Les últimes dades sobre este tema, segons un informe de l’app Ourtime, revelen que el nombre de trobades en la seua plataforma ha augmentat de manera exponencial des que es va declarar l’estat d’alarma. Entre tots els mitjans possibles, les videotelefonades van ser les més utilitzades amb una mitjana de 39 minuts per conversa.

 

Avivar la crida del desig sexual

 

Amb l’arribada de la Covid-19 tots els nostres hàbits, rutines i altres activitats van canviar de colp. Per sort, sempre vam tindre Internet per a connectar-nos amb els altres. Així i tot, alguns informes apunten cap a una disminució de la vida sexual. Viure en parella no sempre implica tindre relacions sexuals, i menys si per mitjà hi ha una pandèmia que influeix en la nostra salut física i mental. La libido, ja se sap, puja i baixa en funció del nostre estat emocional.

De fet, segons una consulta d’Ipsos a través d’eina What&Why, la lectura general és poc encoratjadora: “practiquem menys sexe i pitjor que abans de la pandèmia”. En este punt, el ‘sexting’ presa la davantera proposant noves maneres de relacionar-nos en parella. Una manera de trencar amb la rutina i introduir aqueixa conversa súbdita de to que pot canviar el rumb de la setmana.

Per exemple, al 70% dels espanyols els resulta bastant “excitant” intercanviar este tipus materials, continguen o no continguen imatges. A vegades, una frase suggeridora és suficient. Altres persones prefereixen afegir-li un plus a la conversa enviant vídeos d’allò més explícit.

 

Protegeix tu intimitat

 

Encara que és cert que el sexe via Internet requereix intimitat, per això guanya tants adeptes entre parelles, hui dia el ‘sexting’ també té cabuda entre persones que simplement fa un parell de dies que van donar match.

Com veiem, per al sexe virtual fa falta perdre la vergonya i llançar-se a la piscina. Així i tot, no podem perdre de vista unes certes “regles” a tindre en compte. No sempre és bona idea manar-li un nude a una persona desconeguda. Només si et dona confiança pots provar, després d’haver intercanviat unes certes impressions. A vegades, l’acció tan innocent d’enviar una imatge o un vídeo pujat de to comporta uns certs riscos.
 

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.