Anuncios

El ‘zasca’ de Cristina Pardo després de les Campanades que fa la volta al món

 

Cristina Pardo i Iñaki López han tornat a protagonitzar les Campanades de La Sexta. Per quart any consecutiu, els periodistes han sigut els encarregats d’acomiadar l’any a la cadena, encara que en esta ocasió ho han fet amb molt més entusiasme per deixar enrere un any marcat per la pandèmia del Covid-19

 

«Per fi acomiadem este any nefast i absolutament lamentable, certifiquem el final d’un període que no tornarà. No ens atrevim a demanar-li res al nou any tenint en compte com ha sigut l’anterior», ha assegurat Iñaki López amb to burlesc.

Anuncios

 

Cristina Pardo ha coincidit amb el seu company i ha assegurat que és molt probable que l’any 2021 siga molt millor. «Pitjor és difícil», ha assenyalat la periodista. A demés, ha manifestat que hi ha «moltes expectatives posades en 2021. A vore com es porta».

 

Les Campanades de Cristina Pardo i Iñaki López en La Sexta

Els periodistes de La Sexta no han sigut els més destacats de la nit, però sí que han sigut capaços de complir amb el seu paper i celebrar les Campanades amb naturalitat i sentit de l’humor.

De fet, en cada campanada han deixat anar algun comentari. A la campanada número 5 Cristina Pardo ha assenyalat «que rima amb l’any» i en la número 6 Iñaki López ha demanat «més periodisme».

 

Una volta finalitzades les dotze campanades, el presentador de ‘La Sexta Noche’ ha enviat «a pastar fang» l’any 2020 i s’ha iniciat la pirotècnia que tenia preparada la Comunitat de Madrid per rebre l’any nou.

 

Els presentadors han intentat continuar amb la retransmissió, però el soroll dels focs artificials no ho ha permès. Davant la impossibilitat de parlar, els periodistes han decidit callar durant uns minuts i esperar que finalitzarà l’espectacle.

 

‘Zasca’ a Isabel Díaz Ayuso 

No obstant això, quan Cristina Pardo ha pogut parlar, ha deixat anar un ‘zasca’ per a la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, encarregada d’este espectacle pirotècnic.

 

«Ja veuen que els focs artificials d’enguany de la Comunitat de Madrid són una bogeria. Segons pareix, Díaz Ayuso tenia ganes de posar fi l’any 2020, tot i que és l’any en què s’ha donat a conèixer la presidenta de la Comunitat de Madrid», ha manifestat la presentadora.

 

 

Seguint amb el comentari de Pardo, Iñaki López ha volgut preguntar-se si la intenció de la presidenta hauria sigut fer callar als periodistes de la Puerta del Sol. «Ho haurà fet per nosaltres la presidenta Ayuso?», s’ha preguntat López.

 

No obstant això, els periodistes de La Sexta no han sigut els únics en comentar sobre l’espectacle pirotècnic. Molts usuaris de les xarxes socials han coincidit amb els presentadors i s’han mostrat molestos amb la gran despesa econòmica que haurà comportat este espectacle. 

 

 

«Que gran la presidenta de la Comunitat de Madrid, en comptes de comprar vacunes, es gasta més de 100.000 euros en focs artificials», ha escrit un usuari. «S’han deixat els pressupostos de l’any de Madrid en els focs artificials», ha assenyalat un altre usuari.

 

Tota l’atenció d’este any ha estat centrada a TVE amb la presència d’Ana Obregón, que ha tornat a la televisió després de la mort del seu fill, Álex Lequio. Ara bé, Cristina Pedroche ha tornat a ser notícia pel seu vestit en les Campanades d’Antena 3. No obstant això, Cristina Pardo i Iñaki López han mantingut l’audiència amb l’humor polític.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios