El ‘zasca’ de Cristina Pardo després de les Campanades que fa la volta al món

 

Cristina Pardo i Iñaki López han tornat a protagonitzar les Campanades de La Sexta. Per quart any consecutiu, els periodistes han sigut els encarregats d’acomiadar l’any a la cadena, encara que en esta ocasió ho han fet amb molt més entusiasme per deixar enrere un any marcat per la pandèmia del Covid-19

 

«Per fi acomiadem este any nefast i absolutament lamentable, certifiquem el final d’un període que no tornarà. No ens atrevim a demanar-li res al nou any tenint en compte com ha sigut l’anterior», ha assegurat Iñaki López amb to burlesc.

 

Cristina Pardo ha coincidit amb el seu company i ha assegurat que és molt probable que l’any 2021 siga molt millor. «Pitjor és difícil», ha assenyalat la periodista. A demés, ha manifestat que hi ha «moltes expectatives posades en 2021. A vore com es porta».

 

Les Campanades de Cristina Pardo i Iñaki López en La Sexta

Els periodistes de La Sexta no han sigut els més destacats de la nit, però sí que han sigut capaços de complir amb el seu paper i celebrar les Campanades amb naturalitat i sentit de l’humor.

De fet, en cada campanada han deixat anar algun comentari. A la campanada número 5 Cristina Pardo ha assenyalat «que rima amb l’any» i en la número 6 Iñaki López ha demanat «més periodisme».

 

Una volta finalitzades les dotze campanades, el presentador de ‘La Sexta Noche’ ha enviat «a pastar fang» l’any 2020 i s’ha iniciat la pirotècnia que tenia preparada la Comunitat de Madrid per rebre l’any nou.

 

Els presentadors han intentat continuar amb la retransmissió, però el soroll dels focs artificials no ho ha permès. Davant la impossibilitat de parlar, els periodistes han decidit callar durant uns minuts i esperar que finalitzarà l’espectacle.

 

‘Zasca’ a Isabel Díaz Ayuso 

No obstant això, quan Cristina Pardo ha pogut parlar, ha deixat anar un ‘zasca’ per a la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, encarregada d’este espectacle pirotècnic.

 

«Ja veuen que els focs artificials d’enguany de la Comunitat de Madrid són una bogeria. Segons pareix, Díaz Ayuso tenia ganes de posar fi l’any 2020, tot i que és l’any en què s’ha donat a conèixer la presidenta de la Comunitat de Madrid», ha manifestat la presentadora.

 

 

Seguint amb el comentari de Pardo, Iñaki López ha volgut preguntar-se si la intenció de la presidenta hauria sigut fer callar als periodistes de la Puerta del Sol. «Ho haurà fet per nosaltres la presidenta Ayuso?», s’ha preguntat López.

 

No obstant això, els periodistes de La Sexta no han sigut els únics en comentar sobre l’espectacle pirotècnic. Molts usuaris de les xarxes socials han coincidit amb els presentadors i s’han mostrat molestos amb la gran despesa econòmica que haurà comportat este espectacle. 

 

 

«Que gran la presidenta de la Comunitat de Madrid, en comptes de comprar vacunes, es gasta més de 100.000 euros en focs artificials», ha escrit un usuari. «S’han deixat els pressupostos de l’any de Madrid en els focs artificials», ha assenyalat un altre usuari.

 

Tota l’atenció d’este any ha estat centrada a TVE amb la presència d’Ana Obregón, que ha tornat a la televisió després de la mort del seu fill, Álex Lequio. Ara bé, Cristina Pedroche ha tornat a ser notícia pel seu vestit en les Campanades d’Antena 3. No obstant això, Cristina Pardo i Iñaki López han mantingut l’audiència amb l’humor polític.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El SIP i l’app GVA+Salut quedaran fora de servici la matinada del dissabte per una actualització tècnica

La Conselleria de Sanitat detindrà entre les 00.00 i les 08.30 hores del dissabte el SIP i l'app GVA+Salut per a una actualització que reforce estabilitat, seguretat i rendiment, sense afectar l'atenció sanitària.

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.

Trenta protestes en la Comunitat Valenciana este cap de setmana contra la guerra a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra crida a participar en una trentena de concentracions en la Comunitat Valenciana i en mobilitzacions en 200 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment a la seua inquilina a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home de 59 anys per agredir sexualment a una inquilina en una vivenda de la seua propietat a Villena i li imposa una indemnització de 20.000 euros.

Ford Europa reafirma el paper clau de la planta de València en la seua transformació de negoci

La presidència de Ford Europa destaca la factoria d'Almussafes com a peça central en la transformació del negoci en el continent, mentres UGT vincula este paper al futur llançament d'un nou model multienergia i a la progressiva eixida de l'ERTO Xarxa.

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.