El ‘zasca’ de Cristina Pardo després de les Campanades que fa la volta al món

 

Cristina Pardo i Iñaki López han tornat a protagonitzar les Campanades de La Sexta. Per quart any consecutiu, els periodistes han sigut els encarregats d’acomiadar l’any a la cadena, encara que en esta ocasió ho han fet amb molt més entusiasme per deixar enrere un any marcat per la pandèmia del Covid-19

 

«Per fi acomiadem este any nefast i absolutament lamentable, certifiquem el final d’un període que no tornarà. No ens atrevim a demanar-li res al nou any tenint en compte com ha sigut l’anterior», ha assegurat Iñaki López amb to burlesc.

 

Cristina Pardo ha coincidit amb el seu company i ha assegurat que és molt probable que l’any 2021 siga molt millor. «Pitjor és difícil», ha assenyalat la periodista. A demés, ha manifestat que hi ha «moltes expectatives posades en 2021. A vore com es porta».

 

Les Campanades de Cristina Pardo i Iñaki López en La Sexta

Els periodistes de La Sexta no han sigut els més destacats de la nit, però sí que han sigut capaços de complir amb el seu paper i celebrar les Campanades amb naturalitat i sentit de l’humor.

De fet, en cada campanada han deixat anar algun comentari. A la campanada número 5 Cristina Pardo ha assenyalat «que rima amb l’any» i en la número 6 Iñaki López ha demanat «més periodisme».

 

Una volta finalitzades les dotze campanades, el presentador de ‘La Sexta Noche’ ha enviat «a pastar fang» l’any 2020 i s’ha iniciat la pirotècnia que tenia preparada la Comunitat de Madrid per rebre l’any nou.

 

Els presentadors han intentat continuar amb la retransmissió, però el soroll dels focs artificials no ho ha permès. Davant la impossibilitat de parlar, els periodistes han decidit callar durant uns minuts i esperar que finalitzarà l’espectacle.

 

‘Zasca’ a Isabel Díaz Ayuso 

No obstant això, quan Cristina Pardo ha pogut parlar, ha deixat anar un ‘zasca’ per a la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, encarregada d’este espectacle pirotècnic.

 

«Ja veuen que els focs artificials d’enguany de la Comunitat de Madrid són una bogeria. Segons pareix, Díaz Ayuso tenia ganes de posar fi l’any 2020, tot i que és l’any en què s’ha donat a conèixer la presidenta de la Comunitat de Madrid», ha manifestat la presentadora.

 

 

Seguint amb el comentari de Pardo, Iñaki López ha volgut preguntar-se si la intenció de la presidenta hauria sigut fer callar als periodistes de la Puerta del Sol. «Ho haurà fet per nosaltres la presidenta Ayuso?», s’ha preguntat López.

 

No obstant això, els periodistes de La Sexta no han sigut els únics en comentar sobre l’espectacle pirotècnic. Molts usuaris de les xarxes socials han coincidit amb els presentadors i s’han mostrat molestos amb la gran despesa econòmica que haurà comportat este espectacle. 

 

 

«Que gran la presidenta de la Comunitat de Madrid, en comptes de comprar vacunes, es gasta més de 100.000 euros en focs artificials», ha escrit un usuari. «S’han deixat els pressupostos de l’any de Madrid en els focs artificials», ha assenyalat un altre usuari.

 

Tota l’atenció d’este any ha estat centrada a TVE amb la presència d’Ana Obregón, que ha tornat a la televisió després de la mort del seu fill, Álex Lequio. Ara bé, Cristina Pedroche ha tornat a ser notícia pel seu vestit en les Campanades d’Antena 3. No obstant això, Cristina Pardo i Iñaki López han mantingut l’audiència amb l’humor polític.

 

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.