El ‘zasca’ de Cristina Pardo després de les Campanades que fa la volta al món

 

Cristina Pardo i Iñaki López han tornat a protagonitzar les Campanades de La Sexta. Per quart any consecutiu, els periodistes han sigut els encarregats d’acomiadar l’any a la cadena, encara que en esta ocasió ho han fet amb molt més entusiasme per deixar enrere un any marcat per la pandèmia del Covid-19

 

«Per fi acomiadem este any nefast i absolutament lamentable, certifiquem el final d’un període que no tornarà. No ens atrevim a demanar-li res al nou any tenint en compte com ha sigut l’anterior», ha assegurat Iñaki López amb to burlesc.

 

Cristina Pardo ha coincidit amb el seu company i ha assegurat que és molt probable que l’any 2021 siga molt millor. «Pitjor és difícil», ha assenyalat la periodista. A demés, ha manifestat que hi ha «moltes expectatives posades en 2021. A vore com es porta».

 

Les Campanades de Cristina Pardo i Iñaki López en La Sexta

Els periodistes de La Sexta no han sigut els més destacats de la nit, però sí que han sigut capaços de complir amb el seu paper i celebrar les Campanades amb naturalitat i sentit de l’humor.

De fet, en cada campanada han deixat anar algun comentari. A la campanada número 5 Cristina Pardo ha assenyalat «que rima amb l’any» i en la número 6 Iñaki López ha demanat «més periodisme».

 

Una volta finalitzades les dotze campanades, el presentador de ‘La Sexta Noche’ ha enviat «a pastar fang» l’any 2020 i s’ha iniciat la pirotècnia que tenia preparada la Comunitat de Madrid per rebre l’any nou.

 

Els presentadors han intentat continuar amb la retransmissió, però el soroll dels focs artificials no ho ha permès. Davant la impossibilitat de parlar, els periodistes han decidit callar durant uns minuts i esperar que finalitzarà l’espectacle.

 

‘Zasca’ a Isabel Díaz Ayuso 

No obstant això, quan Cristina Pardo ha pogut parlar, ha deixat anar un ‘zasca’ per a la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, encarregada d’este espectacle pirotècnic.

 

«Ja veuen que els focs artificials d’enguany de la Comunitat de Madrid són una bogeria. Segons pareix, Díaz Ayuso tenia ganes de posar fi l’any 2020, tot i que és l’any en què s’ha donat a conèixer la presidenta de la Comunitat de Madrid», ha manifestat la presentadora.

 

 

Seguint amb el comentari de Pardo, Iñaki López ha volgut preguntar-se si la intenció de la presidenta hauria sigut fer callar als periodistes de la Puerta del Sol. «Ho haurà fet per nosaltres la presidenta Ayuso?», s’ha preguntat López.

 

No obstant això, els periodistes de La Sexta no han sigut els únics en comentar sobre l’espectacle pirotècnic. Molts usuaris de les xarxes socials han coincidit amb els presentadors i s’han mostrat molestos amb la gran despesa econòmica que haurà comportat este espectacle. 

 

 

«Que gran la presidenta de la Comunitat de Madrid, en comptes de comprar vacunes, es gasta més de 100.000 euros en focs artificials», ha escrit un usuari. «S’han deixat els pressupostos de l’any de Madrid en els focs artificials», ha assenyalat un altre usuari.

 

Tota l’atenció d’este any ha estat centrada a TVE amb la presència d’Ana Obregón, que ha tornat a la televisió després de la mort del seu fill, Álex Lequio. Ara bé, Cristina Pedroche ha tornat a ser notícia pel seu vestit en les Campanades d’Antena 3. No obstant això, Cristina Pardo i Iñaki López han mantingut l’audiència amb l’humor polític.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell repartix 15.000 detectors de submissió química en les Falles

La Generalitat ha activat el repartiment de 15.000 adhesius amb coixinets per a detectar FLZ, benzodiazepines, ketamina i GHB durant els dies grans de les Falles. El dispositiu s'acompanya d'un bus d'atenció i Punts Violeta amb horaris ampliats i coordinació policial.

El cara a cara de les xarangues a València accelera l’evolució musical de les Falles

El cara a cara entre xarangues guanya terreny a València com a símbol de l'evolució musical de les Falles. Telotocotó i Pintant-la mesuraran forces a L'Eliana i creixen els concursos amb esperit de germanor.

Les falles infantils obrin els dies grans amb esglai pel vent

València ha començat el dia amb 382 monuments infantils plantats que obrin els cinc dies grans de les Falles 2026. El vent ha provocat caigudes de peces i treballs de reforç, encara que s'espera millora al llarg del dia.

Banc mundial de sons d’aus aconseguix 1.192 espècies sota coordinació espanyola

El nou banc acústic global, coordinat per biòlegs espanyols, reunix gravacions anotades de cinc continents per a impulsar la identificació automàtica d'aus.

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantá en diversos municipis

Les ratxes des d'anit han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan retardant la plantá a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió de Oltá espera a l'artista per a reparar mentres l'infantil es va plantar sense problemes.

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantà en diversos municipis

Les ratxes han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan afectant la plantà a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió espera a l'artista per a valorar la reparació mentres l'infantil s'ha plantat sense problemes.

La falla més llarga del món ret homenatge a la Marató de València amb 42,195 metres

La comissió Manuel de Falla Tamarindes firma un monument horitzontal de 42,195 metres que recrea la meta de la Marató de València i aspira a fer història.

El GP de la Comunitat Valenciana es retarda al 29 de novembre per la situació a Orient Mitjà

El tancament de MotoGP 2026 es mou una setmana: València passa del 22 al 29 de novembre després de l'ajornament del GP de Catar al 8 de novembre. Portimão es fixa per al dia 22.