El ‘zasca’ de Cristina Pardo després de les Campanades que fa la volta al món

 

Cristina Pardo i Iñaki López han tornat a protagonitzar les Campanades de La Sexta. Per quart any consecutiu, els periodistes han sigut els encarregats d’acomiadar l’any a la cadena, encara que en esta ocasió ho han fet amb molt més entusiasme per deixar enrere un any marcat per la pandèmia del Covid-19

 

«Per fi acomiadem este any nefast i absolutament lamentable, certifiquem el final d’un període que no tornarà. No ens atrevim a demanar-li res al nou any tenint en compte com ha sigut l’anterior», ha assegurat Iñaki López amb to burlesc.

 

Cristina Pardo ha coincidit amb el seu company i ha assegurat que és molt probable que l’any 2021 siga molt millor. «Pitjor és difícil», ha assenyalat la periodista. A demés, ha manifestat que hi ha «moltes expectatives posades en 2021. A vore com es porta».

 

Les Campanades de Cristina Pardo i Iñaki López en La Sexta

Els periodistes de La Sexta no han sigut els més destacats de la nit, però sí que han sigut capaços de complir amb el seu paper i celebrar les Campanades amb naturalitat i sentit de l’humor.

De fet, en cada campanada han deixat anar algun comentari. A la campanada número 5 Cristina Pardo ha assenyalat «que rima amb l’any» i en la número 6 Iñaki López ha demanat «més periodisme».

 

Una volta finalitzades les dotze campanades, el presentador de ‘La Sexta Noche’ ha enviat «a pastar fang» l’any 2020 i s’ha iniciat la pirotècnia que tenia preparada la Comunitat de Madrid per rebre l’any nou.

 

Els presentadors han intentat continuar amb la retransmissió, però el soroll dels focs artificials no ho ha permès. Davant la impossibilitat de parlar, els periodistes han decidit callar durant uns minuts i esperar que finalitzarà l’espectacle.

 

‘Zasca’ a Isabel Díaz Ayuso 

No obstant això, quan Cristina Pardo ha pogut parlar, ha deixat anar un ‘zasca’ per a la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, encarregada d’este espectacle pirotècnic.

 

«Ja veuen que els focs artificials d’enguany de la Comunitat de Madrid són una bogeria. Segons pareix, Díaz Ayuso tenia ganes de posar fi l’any 2020, tot i que és l’any en què s’ha donat a conèixer la presidenta de la Comunitat de Madrid», ha manifestat la presentadora.

 

 

Seguint amb el comentari de Pardo, Iñaki López ha volgut preguntar-se si la intenció de la presidenta hauria sigut fer callar als periodistes de la Puerta del Sol. «Ho haurà fet per nosaltres la presidenta Ayuso?», s’ha preguntat López.

 

No obstant això, els periodistes de La Sexta no han sigut els únics en comentar sobre l’espectacle pirotècnic. Molts usuaris de les xarxes socials han coincidit amb els presentadors i s’han mostrat molestos amb la gran despesa econòmica que haurà comportat este espectacle. 

 

 

«Que gran la presidenta de la Comunitat de Madrid, en comptes de comprar vacunes, es gasta més de 100.000 euros en focs artificials», ha escrit un usuari. «S’han deixat els pressupostos de l’any de Madrid en els focs artificials», ha assenyalat un altre usuari.

 

Tota l’atenció d’este any ha estat centrada a TVE amb la presència d’Ana Obregón, que ha tornat a la televisió després de la mort del seu fill, Álex Lequio. Ara bé, Cristina Pedroche ha tornat a ser notícia pel seu vestit en les Campanades d’Antena 3. No obstant això, Cristina Pardo i Iñaki López han mantingut l’audiència amb l’humor polític.

 

Últimes notícies

La UCI de l’Hospital Sant Joan d’Alacant estrena monitorització avançada per al pacient crític

La UCI de l’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un sistema de monitorització avançada amb 16 punts i alarmes personalitzades que permet detectar abans complicacions en pacients crítics i millorar-ne la seguretat.

Risc extrem d’incendis diumenge a la Comunitat Valenciana i tempestes seques a Alacant

El nivell roig de risc d’incendis forestals s’ha activat per a diumenge a tota la Comunitat Valenciana i es preveuen possibles tempestes seques a la província d’Alacant.

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.
FILMOTECA D'ESTIU