Stephane Soriano destaca els programes en matèria de diversitat ètnica i cultural impulsats per la Vicepresidència Segona

El director general de Diversitat, Stephane Soriano, ha destacat els programes en matèria de diversitat ètnica i cultural impulsats per la Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge.

Així ho ha assenyalat en la seua visita al Col·legi Diocesà Santiago Apòstol del Cabanyal de València, per a conéixer els programes ‘Inclou-me’ i ‘Re-força’m’, subvencionats per la Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge amb un total de 73.732,59 euros.

Stephane Soriano ha destacat la labor que està realitzant el Col·legi Diocesà Santiago Apòstol, promovent una educació inclusiva a través d’activitats de reforç escolar en la qual estan participant més de 200 alumnes.

Les activitats formen part dels programes ‘Re-força’m’ (programa educatiu en temps lectiu destinat a 63 alumnes) i ‘Inclou-me’, que inclou la participació de les famílies dins de l’horari lectiu a les aules d’Infantil, Primària i ESO. En estos programes s’oferix suport psicosocial a 106 famílies i reforç d’estimulació del llenguatge i del moviment a 43 xiquets i xiquetes d’edats compreses entre 3, 4 i 5 anys.

El director general ha visitat les instal·lacions del centre, acompanyat pel seu director, Jordi Bosch.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.