Stephane Soriano destaca els programes en matèria de diversitat ètnica i cultural impulsats per la Vicepresidència Segona

El director general de Diversitat, Stephane Soriano, ha destacat els programes en matèria de diversitat ètnica i cultural impulsats per la Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge.

Així ho ha assenyalat en la seua visita al Col·legi Diocesà Santiago Apòstol del Cabanyal de València, per a conéixer els programes ‘Inclou-me’ i ‘Re-força’m’, subvencionats per la Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge amb un total de 73.732,59 euros.

Stephane Soriano ha destacat la labor que està realitzant el Col·legi Diocesà Santiago Apòstol, promovent una educació inclusiva a través d’activitats de reforç escolar en la qual estan participant més de 200 alumnes.

Les activitats formen part dels programes ‘Re-força’m’ (programa educatiu en temps lectiu destinat a 63 alumnes) i ‘Inclou-me’, que inclou la participació de les famílies dins de l’horari lectiu a les aules d’Infantil, Primària i ESO. En estos programes s’oferix suport psicosocial a 106 famílies i reforç d’estimulació del llenguatge i del moviment a 43 xiquets i xiquetes d’edats compreses entre 3, 4 i 5 anys.

El director general ha visitat les instal·lacions del centre, acompanyat pel seu director, Jordi Bosch.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.