9.5 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Stephane Soriano destaca els programes en matèria de diversitat ètnica i cultural impulsats per la Vicepresidència Segona

El director general de Diversitat, Stephane Soriano, ha destacat els programes en matèria de diversitat ètnica i cultural impulsats per la Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge.

Així ho ha assenyalat en la seua visita al Col·legi Diocesà Santiago Apòstol del Cabanyal de València, per a conéixer els programes ‘Inclou-me’ i ‘Re-força’m’, subvencionats per la Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge amb un total de 73.732,59 euros.

Stephane Soriano ha destacat la labor que està realitzant el Col·legi Diocesà Santiago Apòstol, promovent una educació inclusiva a través d’activitats de reforç escolar en la qual estan participant més de 200 alumnes.

Les activitats formen part dels programes ‘Re-força’m’ (programa educatiu en temps lectiu destinat a 63 alumnes) i ‘Inclou-me’, que inclou la participació de les famílies dins de l’horari lectiu a les aules d’Infantil, Primària i ESO. En estos programes s’oferix suport psicosocial a 106 famílies i reforç d’estimulació del llenguatge i del moviment a 43 xiquets i xiquetes d’edats compreses entre 3, 4 i 5 anys.

El director general ha visitat les instal·lacions del centre, acompanyat pel seu director, Jordi Bosch.

Últimes notícies

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.