Abandonen a sis cadells de gat amb el morro lligat en Torrent

 

El Servici de Protecció Animal (Seproa) de la Policia Local de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), es troba investigant un greu cas de maltractament i ha sol·licitat la col·laboració de la ciutadania per a trobar als autors i portar-los davant els tribunals.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, este divendres a la vesprada, sis gatets van ser trobats abandonats al jardí de l’Auditori de Torrent amb el morro lligat, de manera que no podien respirar. Això va provocar que quatre cadells moriren abans de ser trobats.

 

El responsable del Seproa, José Luis Fluixà, ha explicat que un veí va vore als gatets i va avisar a la protectora d’animals ADAT cap a les 20.00 hores d’este passat divendres.

 

Salvaren a dos gatets

Immediatament, les voluntàries d’esta associació van dur a terme un rescat d’urgència i van conseguir salvar a dos dels gats, que han quedat en la seua custòdia i, de moment, es troben bé. Els altres quatre van morir asfixiats. Els animals tenen aproximadament un mes d’edat i són de raça comuna.

 

La protectora ADAT va avisar al Seproa, des d’on s’ha obert una investigació. «En estos casos és molt important la col·laboració ciutadana. Algú pot haver vist alguna cosa que ens ajude a arribar fins als autors», explica Fluixà. La protectora ha condemnat els fets, com la resta de col·lectius animalistes de la ciutat de Torrent.

Últimes notícies

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.

Quatre anys de presó per vendre la casa del seu pare malalt i quedar-se amb tots els diners

L'Audiència Provincial d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home que va aprofitar la deterioració cognitiva del seu pare de 78 anys per a buidar els seus comptes i vendre la seua vivenda per 90.000 euros.

Ford Almussafes fixa deu dies d’atur al maig per l’ERTO Xarxa

Ford Almussafes detindrà la producció de vehicles huit dies i la de motors dos dies al maig dins de l'ERTO Xarxa, que afecta de manera rotativa a tota la plantilla.

Alacant reforça els controls per a adjudicar les noves vivendes públiques

L'Ajuntament d'Alacant actualitza per decret els criteris d'adjudicació i control de les vivendes de protecció pública, mentres l'oposició critica el model triat per a la promoció del carrer Ceuta.

Quasi 400.000 escolars valencians celebren el Dia de l’Esport amb jocs tradicionals

Prop de 400.000 alumnes de més de 1.100 centres de la Comunitat Valenciana van participar en el Dia de l’Esport, una jornada que recupera jocs tradicionals i fomenta l'activitat física a l'aire lliure.

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència de Castelló ha condemnat a penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa de Vistabella del Maestrat per la seua implicació en abusos sexuals a menors comesos durant anys.