Abandonen a sis cadells de gat amb el morro lligat en Torrent

 

El Servici de Protecció Animal (Seproa) de la Policia Local de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), es troba investigant un greu cas de maltractament i ha sol·licitat la col·laboració de la ciutadania per a trobar als autors i portar-los davant els tribunals.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, este divendres a la vesprada, sis gatets van ser trobats abandonats al jardí de l’Auditori de Torrent amb el morro lligat, de manera que no podien respirar. Això va provocar que quatre cadells moriren abans de ser trobats.

 

El responsable del Seproa, José Luis Fluixà, ha explicat que un veí va vore als gatets i va avisar a la protectora d’animals ADAT cap a les 20.00 hores d’este passat divendres.

 

Salvaren a dos gatets

Immediatament, les voluntàries d’esta associació van dur a terme un rescat d’urgència i van conseguir salvar a dos dels gats, que han quedat en la seua custòdia i, de moment, es troben bé. Els altres quatre van morir asfixiats. Els animals tenen aproximadament un mes d’edat i són de raça comuna.

 

La protectora ADAT va avisar al Seproa, des d’on s’ha obert una investigació. «En estos casos és molt important la col·laboració ciutadana. Algú pot haver vist alguna cosa que ens ajude a arribar fins als autors», explica Fluixà. La protectora ha condemnat els fets, com la resta de col·lectius animalistes de la ciutat de Torrent.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.