Abandonen a sis cadells de gat amb el morro lligat en Torrent

 

El Servici de Protecció Animal (Seproa) de la Policia Local de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), es troba investigant un greu cas de maltractament i ha sol·licitat la col·laboració de la ciutadania per a trobar als autors i portar-los davant els tribunals.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, este divendres a la vesprada, sis gatets van ser trobats abandonats al jardí de l’Auditori de Torrent amb el morro lligat, de manera que no podien respirar. Això va provocar que quatre cadells moriren abans de ser trobats.

 

El responsable del Seproa, José Luis Fluixà, ha explicat que un veí va vore als gatets i va avisar a la protectora d’animals ADAT cap a les 20.00 hores d’este passat divendres.

 

Salvaren a dos gatets

Immediatament, les voluntàries d’esta associació van dur a terme un rescat d’urgència i van conseguir salvar a dos dels gats, que han quedat en la seua custòdia i, de moment, es troben bé. Els altres quatre van morir asfixiats. Els animals tenen aproximadament un mes d’edat i són de raça comuna.

 

La protectora ADAT va avisar al Seproa, des d’on s’ha obert una investigació. «En estos casos és molt important la col·laboració ciutadana. Algú pot haver vist alguna cosa que ens ajude a arribar fins als autors», explica Fluixà. La protectora ha condemnat els fets, com la resta de col·lectius animalistes de la ciutat de Torrent.

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica a Benidorm el model turístic equilibrat i sostenible de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca defensa a Benidorm que el model turístic de la Comunitat Valenciana és equilibrat i sostenible, anuncia més pressupost per al sector i avança un nou Pla Estratègic de Turisme 2026-2030.

Un nou tractament amb insulina reduïx a la mitat les hipoglucèmies en pacients amb diabetis tipus 2 hospitalitzats

Quasi mil pacients del General Doctor Balmis d'Alacant han sigut tractats amb un model que combina insulina i fàrmacs orals, amb millor control de la glucosa i la mitat d'hipoglucèmies clíniques greus.

El Valencia Basket negocia una rebaixa per a ser propietari de la Eurolliga

El Valencia Basket està en converses amb la Eurolliga per entrar en l’estructura de propietaris i intenta rebaixar una tarifa que pot arribar als 50 milions d’euros.

L’alumnat d’alt rendiment retrocedeix a Espanya i la Comunitat Valenciana se queda lleugerament per davall de la mitjana

Un estudi de l’Ivie revela que només el 10,6 % de l’alumnat de 15 anys a Espanya aconseguix alt rendiment en PISA, tres punts per davall de l’OCDE. La Comunitat Valenciana se situa lleugerament per davall de la mitjana estatal, amb un 10,5 %.

Pradilla estudia una oferta millorada del Valencia Basket davant l’interés del Real Madrid

El Valencia Basket ha millorat el contracte de Jaime Pradilla després de saber que el Real Madrid li ha fet una proposta i queda a l’espera de la decisió de l’ala-pivot, en un context d’eixida quasi segura de Pedro Martínez, Jean Montero i Papi Badio.

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.