Acusen a Rubiales d’agredir a una dona en València

Luis Rubiales, en una imatge d'arxiu.

Luis Rubiales, en una imatge d’arxiu | Europa Press

 

La fiscalia acusa el president de la Real Federació Espanyola de Futbol, Luis Rubiales, d’un delicte de lesions sobre una dona a qui –segons l’acusació– va agredir en la plaça de l’Ajuntament de València en juliol de 2017.

 

L’enfrontament físic, sempre segons el fiscal, va tindre lloc el 19 de juliol de 2017, quan l’acusat «caminava per la plaça de l’Ajuntament de València i es va trobar amb Yasmina E.S., amb qui havia mantingut una relació professional que va generar entre els dos una sèrie de desacords no resolts».

 

Els dos van mantindre un procés judicial per una denúncia que la dona va presentar contra Rubiales per haver volgut pagar-li obres en sa casa de València amb fons del sindicat Associació de Futbolistes Espanyols (AFE) quan l’ara president de la RFEF estava al capdavant.

 

Tot va derivar en «una breu i tensa conversa que va acabar en discussió i en el que l’acusat, que anava a abandonar el lloc en un taxi que havia parat davant la conducta agressiva de Yasmina, la va espentar violentament en diferents ocasions, la va agarrar del braç i la va sacsejar amb força per a després anar-se’n amb el vehicle».

 

Yasmina va patir una contusió costal dreta i en la monyica dreta contractura cervical i altres danys físics i morals que li van suposar «un perjudici personal bàsic de 262 dies, 244 d’ells amb pèrdua temporal de qualitat de vida moderada, amb dolors posttraumàtics en la columna cervical, síndrome cervical associat i un trastorn per estrés posttraumàtic», segons el fiscal.

 

L’acusació pública demana que Rubiales indemnitze amb 21.000 euros i pague una altra multa de 2.400 euros per sacsejar i espentar a Yasmina E.S. Per al juí, durant el què el tribunal decidirà si existixen proves per a condemnar a l’acusat, el fiscal demana que declaren els implicats i diferents testimonis.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.