Acusen a Rubiales d’agredir a una dona en València

Luis Rubiales, en una imatge d'arxiu.

Luis Rubiales, en una imatge d’arxiu | Europa Press

 

La fiscalia acusa el president de la Real Federació Espanyola de Futbol, Luis Rubiales, d’un delicte de lesions sobre una dona a qui –segons l’acusació– va agredir en la plaça de l’Ajuntament de València en juliol de 2017.

 

L’enfrontament físic, sempre segons el fiscal, va tindre lloc el 19 de juliol de 2017, quan l’acusat «caminava per la plaça de l’Ajuntament de València i es va trobar amb Yasmina E.S., amb qui havia mantingut una relació professional que va generar entre els dos una sèrie de desacords no resolts».

 

Els dos van mantindre un procés judicial per una denúncia que la dona va presentar contra Rubiales per haver volgut pagar-li obres en sa casa de València amb fons del sindicat Associació de Futbolistes Espanyols (AFE) quan l’ara president de la RFEF estava al capdavant.

 

Tot va derivar en «una breu i tensa conversa que va acabar en discussió i en el que l’acusat, que anava a abandonar el lloc en un taxi que havia parat davant la conducta agressiva de Yasmina, la va espentar violentament en diferents ocasions, la va agarrar del braç i la va sacsejar amb força per a després anar-se’n amb el vehicle».

 

Yasmina va patir una contusió costal dreta i en la monyica dreta contractura cervical i altres danys físics i morals que li van suposar «un perjudici personal bàsic de 262 dies, 244 d’ells amb pèrdua temporal de qualitat de vida moderada, amb dolors posttraumàtics en la columna cervical, síndrome cervical associat i un trastorn per estrés posttraumàtic», segons el fiscal.

 

L’acusació pública demana que Rubiales indemnitze amb 21.000 euros i pague una altra multa de 2.400 euros per sacsejar i espentar a Yasmina E.S. Per al juí, durant el què el tribunal decidirà si existixen proves per a condemnar a l’acusat, el fiscal demana que declaren els implicats i diferents testimonis.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.