Anuncios

Acusen a Rubiales d’agredir a una dona en València

Luis Rubiales, en una imatge d'arxiu.

Luis Rubiales, en una imatge d’arxiu | Europa Press

 

La fiscalia acusa el president de la Real Federació Espanyola de Futbol, Luis Rubiales, d’un delicte de lesions sobre una dona a qui –segons l’acusació– va agredir en la plaça de l’Ajuntament de València en juliol de 2017.

 

Anuncios

L’enfrontament físic, sempre segons el fiscal, va tindre lloc el 19 de juliol de 2017, quan l’acusat «caminava per la plaça de l’Ajuntament de València i es va trobar amb Yasmina E.S., amb qui havia mantingut una relació professional que va generar entre els dos una sèrie de desacords no resolts».

 

Els dos van mantindre un procés judicial per una denúncia que la dona va presentar contra Rubiales per haver volgut pagar-li obres en sa casa de València amb fons del sindicat Associació de Futbolistes Espanyols (AFE) quan l’ara president de la RFEF estava al capdavant.

 

Tot va derivar en «una breu i tensa conversa que va acabar en discussió i en el que l’acusat, que anava a abandonar el lloc en un taxi que havia parat davant la conducta agressiva de Yasmina, la va espentar violentament en diferents ocasions, la va agarrar del braç i la va sacsejar amb força per a després anar-se’n amb el vehicle».

 

Yasmina va patir una contusió costal dreta i en la monyica dreta contractura cervical i altres danys físics i morals que li van suposar «un perjudici personal bàsic de 262 dies, 244 d’ells amb pèrdua temporal de qualitat de vida moderada, amb dolors posttraumàtics en la columna cervical, síndrome cervical associat i un trastorn per estrés posttraumàtic», segons el fiscal.

 

L’acusació pública demana que Rubiales indemnitze amb 21.000 euros i pague una altra multa de 2.400 euros per sacsejar i espentar a Yasmina E.S. Per al juí, durant el què el tribunal decidirà si existixen proves per a condemnar a l’acusat, el fiscal demana que declaren els implicats i diferents testimonis.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios