Acusen a Rubiales d’agredir a una dona en València

Luis Rubiales, en una imatge d'arxiu.

Luis Rubiales, en una imatge d’arxiu | Europa Press

 

La fiscalia acusa el president de la Real Federació Espanyola de Futbol, Luis Rubiales, d’un delicte de lesions sobre una dona a qui –segons l’acusació– va agredir en la plaça de l’Ajuntament de València en juliol de 2017.

 

L’enfrontament físic, sempre segons el fiscal, va tindre lloc el 19 de juliol de 2017, quan l’acusat «caminava per la plaça de l’Ajuntament de València i es va trobar amb Yasmina E.S., amb qui havia mantingut una relació professional que va generar entre els dos una sèrie de desacords no resolts».

 

Els dos van mantindre un procés judicial per una denúncia que la dona va presentar contra Rubiales per haver volgut pagar-li obres en sa casa de València amb fons del sindicat Associació de Futbolistes Espanyols (AFE) quan l’ara president de la RFEF estava al capdavant.

 

Tot va derivar en «una breu i tensa conversa que va acabar en discussió i en el que l’acusat, que anava a abandonar el lloc en un taxi que havia parat davant la conducta agressiva de Yasmina, la va espentar violentament en diferents ocasions, la va agarrar del braç i la va sacsejar amb força per a després anar-se’n amb el vehicle».

 

Yasmina va patir una contusió costal dreta i en la monyica dreta contractura cervical i altres danys físics i morals que li van suposar «un perjudici personal bàsic de 262 dies, 244 d’ells amb pèrdua temporal de qualitat de vida moderada, amb dolors posttraumàtics en la columna cervical, síndrome cervical associat i un trastorn per estrés posttraumàtic», segons el fiscal.

 

L’acusació pública demana que Rubiales indemnitze amb 21.000 euros i pague una altra multa de 2.400 euros per sacsejar i espentar a Yasmina E.S. Per al juí, durant el què el tribunal decidirà si existixen proves per a condemnar a l’acusat, el fiscal demana que declaren els implicats i diferents testimonis.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.