L’alcalde de Massamagrell, Paco Gómez, dona positiu en coronavirus

 

L’alcalde de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord (València), Paco Gómez, ha donat positiu per coronavirus. El contagi es va produir en una reunió celebrada este dilluns, en detectar-se que una treballadora de l’Ajuntament que havia estat present era positiva.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, «en eixos moments es va posar en marxa el protocol i ens vam fer la prova tots els que estàvem en la reunió», ha explicat el propi alcalde de Massamagrell.

 

Des del dilluns, l’alcalde es troba aïllat en sa casa, a on ha transformat la seua habitació en el seu despatx per seguir atenent els assumptes municipals. «Em porten documents per a signar a la meua casa. Els deixen a la porta i jo els recull», ha comentat Gómez al citat mitjà.

 

Paco Gómez assegura trobar-se be, encara que «tinc mal de cap des del dilluns i hui sent la gola irritada», comenta. La família de Gómez també es troba aïllada fins a conèixer els resultats de les seues proves.

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.