7.6 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Almenys un mort i 51 desapareguts en l’ensulsiada d’apartaments a Miami Beach

Un edifici residencial de 12 plantes s’ha esfondrat parcialment a les dos de la matinada d’aquest dijous en Surfside (Florida), al nord de Miami, segons van informar els serveis de rescat i la policia del comtat de Miami Dade.

Cinquanta-una persones estan desaparegudes després de l’ensulsiada parcial d’un edifici de dotze plantes a Miami Beach, segons va informar este dijous un regidor de la ciutat al canal local de la cadena CBS. El canal va indicar que, segons la seva font, aquestes persones no han aparegut més de deu hores després de l’ensulsiada de l’edifici Champlain Towers.

<

>

Les víctimes de moment

Fins ara només s’ha confirmat una victima mortal i una desena de ferits, a més d’una desena de ferits i 35 persones rescatades amb vida dels seus apartaments
Segons CBS4-Miami, cadena filial de CBS, els equips de bombers tracten de rescatar a alguns veïns que han quedat atrapats als balcons de l’edifici residencial que alberga un centenar d’habitatges i és denominat Champlain Towers, situat en la zona de Surf Side, pròxima a Miami Beach.

<

>

Es busquen possibles víctimes

Unes vuitanta unitats entre vehicles dels serveis de rescat i bombers busquen també possibles víctimes entre els enderrocs del sector de l’edifici que es va esfondrar per causes desconegudes.

Les cadenes locals han mostrat imatges de com els bombers van rescatar a un menor, pel que sembla indemne, mentre les autoritats encara no han confirmat si hi ha víctimes. No obstant això, alguns testimonis van sentir dir als equips de bombers que hi ha diversos atrapats entre les ruïnes de l’edifici.

<

>

De momet s’ignoren les causes

El succés s’ha produït entre els carrers 88 i Collins Avenue i, prop de Miami Beach i, de moment, s’ignoren les causes. Els vehicles dels serveis de rescat i bombers del municipi s’han dirigit a la zona i han desviat el trànsit, segons les fonts. L’edifici consta d’un centenar d’apartaments i l’ensulsiada va ocórrer de matinada.

<

>

<

>

<

>

 

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens després de robar joies i or en un domicili d’Alzira amb impresioning

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 27 i 42 anys per sostraure joies i peces d'or en un domicili d'Alzira mitjançant impresioning. Van ser sorpresos amb 266 euros, joies i ferramentes; els efectes es van retornar i el cas va passar al jutjat de Carlet

Detingut un jove a Dénia per extorquir a un home després de consultar una web de contactes

La Policia Nacional ha detingut a Dénia a un jove de 23 anys per presumpta extorsió després d'amenaçar per missatgeria a un home que va visitar pàgines de contactes. La víctima va pagar 3.500 euros abans de denunciar, i el sospitós va ser localitzat a Alacant i lloc a disposició judicial.

L’allau de dades i la IA acceleraran els avanços mèdics

Experts han defés que aprofitar les dades clíniques digitalitzades amb suport de la IA permetrà un salt en investigació mèdica. Demanen accés amb garanties i més col·laboració públic-privada.

Dissabte poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, temperatures estables i possibles ratxes fortes a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb cels poc nuvolosos i termòmetres sense grans variacions. El nord-oest podrà deixar ratxes molt fortes a l'interior nord de Castelló.

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.

La xilena d’Hugo Duro decidix el derbi per al València

El València va véncer 1-0 al Llevant amb una xilena d'Hugo Duro en el 79 després d'un centre de Gayà. Ryan va sostindre als visitants i el VAR va anul·lar un gol previ.

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.