Diverses ambaixades d’Ucraïna a Europa reben ‘paquets sagnants’ amb ulls d’animals

Diferents ambaixades d’Ucraïna en diversos països d’Europa han rebut «paquets sagnants» amb ulls d’animals a l’interior com un acte de «terror i intimidació».

Segons avança Europa Press, les ambaixades d’Ucraïna en almenys cinc països europeus han rebut aquests paquets que contenien parts del cos d’alguns animals, principalment ulls.

Segons ha informat el Ministeri d’Exteriors d’Ucraïna, durant els últims dies, les institucions diplomàtiques ucraïneses a tot el món han sigut objecte d’actes de «terror i intimidació».

Pel que sembla, aquests «paquets sagnants» han arribat a les ambaixades d’Hongria, Països Baixos, Polònia, Croàcia i Itàlia, encara que també s’han registrat enviaments sospitosos en consolats de Polònia, República Txeca i Itàlia.

«Els paquets en si mateixos estaven banyats amb un líquid d’olor característica i tenien una certa pudor. Estem estudiant el significat d’aquests missatges», ha indicat el portaveu del Ministeri.

A Espanya, també s’han succeït aquests atacs amb «cartes bomba» i amenaces com la trobada en l’Ambaixada d’Ucraïna, on un treballador va resultar ferit lleu.

«Tenim motius per a pensar que s’ha iniciat una campanya ben planejada de terror i intimidació contra les ambaixades i consolats d’Ucraïna. Incapaç de detindre a Ucraïna en el front diplomàtic estan tractant d’intimidar-nos. Tanmateix, puc dir que això no donarà resultat. Continuarem treballant de manera efectiva per a aconseguir la victòria a Ucraïna», ha assenyalat el ministre d’Exteriors d’Ucraïna.

«Demanem a tots els governs estrangers que garantisquen la màxima protecció de les institucions diplomàtiques ucraïneses seguint la Convenció de Viena sobre Relacions Diplomàtiques».

Les forces ucraïneses estan cooperant amb les autoritats de tots aquests països per a investigar cada cas i analitzar les amenaces rebudes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig