16.4 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Apallissen als amos d’una pizzeria de Borriana per a robar-los la recaptació

Bocateria 'El Rancho'

Els amos de ‘El Rancho’ han patit una greu agressió | Google Maps

Els amos d’un bar-pizzeria de Borriana, en la Plana Baixa (Castelló), han sigut víctimes d’una greu agressió, quan es disposaven a tancar el seu local ‘El Rancho’ a mitjanit. Sense dir cap paraula, van aparéixer dos hòmens encaputxats que començaren a agredir a la parella amb l’objectiu de furtar-los la recaptació del dia, uns 2.500 euros.

 

Segons ha informat la mateixa parella, originària de Bangladesh, a ‘Mediterráneo’, «de repent, la meua dona va vore que dos encaputxats s’arrimaven a nosaltres ràpidament. No ens van dir ni una sola paraula. Directament, van començar a pegar-me puntades en el cap i punyades. A ella també li van pegar. De fet, s’ha trencat el braç», afirmava Azmir Habid.

 

«Un li va dir a l’altre: ‘trau la pistola’»

«En vore que jo no soltava la motxilla amb els diners, a pesar dels colps, un li va dir a l’altre: ‘trau la pistola’. No sé si ho deien perquè anaven armats de veritat o per a provocar-me més por encara», afirma un dels amos del negoci. El que sí que sap Azmir és que els dos agressors «pareixien jóvens» i «parlaven castellà».

 

Finalment, els dos assaltants van conseguir endur-se els diners recaptats després d’una llarga jornada laboral per a la parella, que es va quedar en terra i plena de ferides: «Cridarem, però van conseguir escapar. Jo estava tirat en la vorera, no podia moure’m». Més tard, van acudir al lloc dels fes, a l’avinguda de Pere IV, la Policia i una ambulància, que va traslladar a la parella a l’hospital. Els dos hostalers ja han posat una denúncia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un mariner en el port de València després d’un desplaçament de contenidors

Un mariner ha mort en el port de València després que es desplaçaren contenidors en el vaixell SVS VEGA, atracat en la terminal APM. La Policia Judicial investiga les causes del sinistre.

CaixaBank eleva el seu benefici a 5.891 milions en 2025, un 1,8% més

L'entitat va guanyar 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, recolzada en el creixement del negoci i malgrat la caiguda del marge d'interessos. Proposarà un dividend total de 0,50 € per acció i eleva els seus objectius de rendibilitat per a 2027.

Galícia entra en alerta roja per ones de fins a 9 metres i el temporal activa avisos en 13 comunitats

La Aemet manté a catorze comunitats en avís per vent, neu, pluja i mala mar, amb Galícia en roig per onatge extrem. La cota de neu baixarà al final del dia i el perill d'allaus és limitat en Pics d'Europa.

María León i Julia Medina calfen el Benidorm Fest amb una aliança i un avís: ‘No venim a perdre’

Les dos solistes, adobades en concursos, unixen forces per a competir amb 'Les dames i un rodamon'. Defenen Benidorm Fest com a festival propi i recolzen la decisió d'RTVE sobre Eurovisió 2026.

El coordinador de benestar és obligatori en els col·legis, però la seua regulació canvia per comunitats

La figura, vigent des de fa quatre anys, s'aplica de manera dispar entre autonomies. Eduque reclama una norma bàsica i alerta de l'absència en 0-3 anys.

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.