14.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Apunyala i furta a dos persones en l’Alcora (l’Alcalatén)

Imagen de archivo de la Guardia Civil.

Imatge d’arxciu de la Guàrdia Civil | València Diari

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un jove de 22 anys com a presumpte autor d’un robatori amb violència a tres veïns de l’Alcora (l’Alcalatén). L’autor, que anava amb passamuntanyes i armat amb dos ganivets ha sigut localitzat per la descripció física que van fer d’ell les víctimes.

 

Els fets van passar quan l’agressor va tocar a la porta armat i amb passamuntanyes i va agredir a les tres persones que es trobaven en la vivenda de la localitat de l’Alcora, tal com informa el diari ‘Mediterráneo’. L’objectiu del lladre era furtar tots els objectes que portaren les víctimes. Per a això, els va agredir: a una li va pegar punyades en la cara i dos dels afectats van ser apunyalats en el braç i el muscle.

 

Després de la baralla, el lladre va robar un mòbil de gamma alta i unes claus i, acte seguit, va pegar a fugir en cotxe. La Guàrdia Civil, després de conéixer els fets, va iniciar una investigació que l’ha duta a detindre a un jove de 22 anys com a autor del robatori amb intimidació i violència. Per a identificar l’agressor van usar la descripció física i de la roba que van fer les víctimes.

Últimes notícies

Detinguts tres sospitosos en ser sorpresos grimpant a un balcó per a robar a València

La Policia Local ha detingut a dos hòmens i una dona sorpresos quan escalaven la façana d'un edifici de Ciutat Vella per a entrar per un balcó. Els agents els atribuïxen un presumpte robatori amb força i ja han passat a disposició judicial.

Català demana a LaLiga canviar l’horari del València-Sevilla per la Marató

L'alcaldessa ha sol·licitat a LaLiga moure el València-Sevilla del diumenge 7 de desembre (16.15) per la seua coincidència amb la Marató de València i els previsibles problemes de mobilitat.

La factura detalla dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la DANA: 165 euros

Una factura incorporada al sumari per la gestió de la DANA arreplega que Carlos Mazón i Maribel Vilaplana van menjar en El Ventorro dos menús per 165 euros. El document consigna com a receptor al PP de la Comunitat Valenciana i s'acompanya de fotos i pla del reservat.

El jutjat certifica que Vilaplana va pagar l’aparcament a les 19.48 el dia de la DANA

Un jutjat ha certificat els horaris d'entrada, pagament i eixida del cotxe de Maribel Vilaplana el 29 d'octubre. L'acusació popular demana tornar a citar-la.

La factura de l’esmorzar de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del 29 d'octubre de 2024, ja en el sumari sobre la gestió de la dana, reflectix dos menús per 165 euros en El Ventorro i figura a nom del PP.

Factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro: 165 euros per dos menús el dia de la dana

La factura del 29 d'octubre de 2024 arreplega 'dos menús concertats' per 165 euros i consigna com a receptor al PP de la Comunitat Valenciana. El document ja figura en el sumari de la causa sobre la gestió de la dana, al costat de fotos i un pla del reservat aportats pel propietari.

La factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del restaurant El Ventorro pel menjar de Carlos Mazón i Maribel Vilaplana el 29 d'octubre ascendix a 165 euros per 'dos menús concertats'. El document s'incorpora al sumari per la gestió de la dana i assenyala al PP de la Comunitat Valenciana com a receptor.

La factura pels dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la DANA ascendix a 165 euros

La causa per la gestió de la DANA incorpora la factura del 29 d'octubre de 2024: 165 euros per dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro. El document figura a nom del PP i el restaurant va aportar fotos i el pla del reservat.