Apunyala i furta a dos persones en l’Alcora (l’Alcalatén)

Imagen de archivo de la Guardia Civil.

Imatge d’arxciu de la Guàrdia Civil | València Diari

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un jove de 22 anys com a presumpte autor d’un robatori amb violència a tres veïns de l’Alcora (l’Alcalatén). L’autor, que anava amb passamuntanyes i armat amb dos ganivets ha sigut localitzat per la descripció física que van fer d’ell les víctimes.

 

Els fets van passar quan l’agressor va tocar a la porta armat i amb passamuntanyes i va agredir a les tres persones que es trobaven en la vivenda de la localitat de l’Alcora, tal com informa el diari ‘Mediterráneo’. L’objectiu del lladre era furtar tots els objectes que portaren les víctimes. Per a això, els va agredir: a una li va pegar punyades en la cara i dos dels afectats van ser apunyalats en el braç i el muscle.

 

Després de la baralla, el lladre va robar un mòbil de gamma alta i unes claus i, acte seguit, va pegar a fugir en cotxe. La Guàrdia Civil, després de conéixer els fets, va iniciar una investigació que l’ha duta a detindre a un jove de 22 anys com a autor del robatori amb intimidació i violència. Per a identificar l’agressor van usar la descripció física i de la roba que van fer les víctimes.

Últimes notícies

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.