Apunyala i furta a dos persones en l’Alcora (l’Alcalatén)

Imagen de archivo de la Guardia Civil.

Imatge d’arxciu de la Guàrdia Civil | València Diari

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un jove de 22 anys com a presumpte autor d’un robatori amb violència a tres veïns de l’Alcora (l’Alcalatén). L’autor, que anava amb passamuntanyes i armat amb dos ganivets ha sigut localitzat per la descripció física que van fer d’ell les víctimes.

 

Els fets van passar quan l’agressor va tocar a la porta armat i amb passamuntanyes i va agredir a les tres persones que es trobaven en la vivenda de la localitat de l’Alcora, tal com informa el diari ‘Mediterráneo’. L’objectiu del lladre era furtar tots els objectes que portaren les víctimes. Per a això, els va agredir: a una li va pegar punyades en la cara i dos dels afectats van ser apunyalats en el braç i el muscle.

 

Després de la baralla, el lladre va robar un mòbil de gamma alta i unes claus i, acte seguit, va pegar a fugir en cotxe. La Guàrdia Civil, després de conéixer els fets, va iniciar una investigació que l’ha duta a detindre a un jove de 22 anys com a autor del robatori amb intimidació i violència. Per a identificar l’agressor van usar la descripció física i de la roba que van fer les víctimes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València licita una nova rèplica de la Senyera per 185.000 euros

L'Ajuntament de València ha tret a licitació una nova rèplica de la Reial Senyera per 185.000 euros perquè puga desfilar el 9 d’Octubre i reforçar la seua conservació de cara al centenari de 2028.

Un comandament de la UME situa a la consellera al comandament del Cecopi i apunta al fet que Mazón no va prendre decisions el...

El comandant Manuel Párraga ha declarat que en el Cecopi 'manava la consellera' Salomé Pradas i que Mazón no va assumir decisions; va detallar el debat de l'avís a la població.

La CEV demana normalitat a les empreses que comercien amb els EUA davant les amenaces de Trump

La patronal valenciana ha instat a mantindre la calma i seguir amb normalitat les operacions amb els Estats Units. Ha apel·lat al paraigua de la UE i a accelerar un acord comercial.

L’entrenador del València Basket júnior: ‘Escoltàvem explosions però no véiem res’

El València Basket júnior va tornar a Espanya després de quatre dies bloquejat a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El seu tècnic va relatar que van sentir explosions i van seguir protocols.

El Suprem fixa el 7 d’abril el juí a Ábalos i Koldo i cita a més de 75 testimonis

El Tribunal Suprem ha assenyalat el 7 d'abril per a la vista oral contra José Luis Ábalos, Koldo García i Víctor de Aldama pels contractes de màscares. Desestima les qüestions prèvies, admet més de 75 testimonis i rebutja citar a Pedro Sánchez, però sí a Francina Armengol i Ángel Víctor Torres.

Pérez Llorca assegura que la modernització de la depuradora de Pinedo estarà llesta abans de l’estiu

La Generalitat ha assegurat que la modernització de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. El projecte, dotat amb 37 milions, reduïx olors i soroll i millora l'eficiència.

El València Basket júnior va tornar després de quatre dies a Abu Dhabi: van escoltar explosions però no van veure res

L'equip júnior del València Basket va tornar a Espanya després de quatre dies a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El tècnic va explicar que van sentir explosions, no van veure res i van seguir protocols.

El Vila-real va assajar l’evacuació de l’Estadi de la Ceràmica per a validar el seu pla d’autoprotecció

El Vila-real va realitzar un simulacre d'evacuació parcial per un escenari d'incendi en l'Estadi de la Ceràmica per a comprovar el seu Pla d'Autoprotecció. Van participar un centenar de figurants, personal del club i alumnat de l'IES Miralcamp, amb focus en Preferència Baixa i la zona de mobilitat reduïda