Apunyala i furta a dos persones en l’Alcora (l’Alcalatén)

Imagen de archivo de la Guardia Civil.

Imatge d’arxciu de la Guàrdia Civil | València Diari

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un jove de 22 anys com a presumpte autor d’un robatori amb violència a tres veïns de l’Alcora (l’Alcalatén). L’autor, que anava amb passamuntanyes i armat amb dos ganivets ha sigut localitzat per la descripció física que van fer d’ell les víctimes.

 

Els fets van passar quan l’agressor va tocar a la porta armat i amb passamuntanyes i va agredir a les tres persones que es trobaven en la vivenda de la localitat de l’Alcora, tal com informa el diari ‘Mediterráneo’. L’objectiu del lladre era furtar tots els objectes que portaren les víctimes. Per a això, els va agredir: a una li va pegar punyades en la cara i dos dels afectats van ser apunyalats en el braç i el muscle.

 

Després de la baralla, el lladre va robar un mòbil de gamma alta i unes claus i, acte seguit, va pegar a fugir en cotxe. La Guàrdia Civil, després de conéixer els fets, va iniciar una investigació que l’ha duta a detindre a un jove de 22 anys com a autor del robatori amb intimidació i violència. Per a identificar l’agressor van usar la descripció física i de la roba que van fer les víctimes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PP avala el pla de vivenda de Pérez Llorca i l’oposició el titlla d’ocurrència

El PP ha qualificat de potent i nova la proposta de Pérez Llorca per a permetre vivendes en sòl dotacional sense desenrotllar. PSPV i Compromís l'han titllada d'ocurrència i alerten d'una cessió a privats; Vox ha defés liberalitzar sòl.

El València viu la mascletà al balcó de l’Ajuntament amb la sorpresa dels argentins

La plantilla va acudir al balcó municipal per a presenciar el tret 'Masclethor 5.0' de Pirotècnia Alpujarreña; per a diversos jugadors va ser la primera vegada. Els nous fitxatges, especialment els argentins, es van mostrar els més sorpresos.

Dos detinguts a Torrevieja en un cotxe robat del Regne Unit, un ferit en intentar fugir

Dos hòmens han sigut detinguts a Torrevieja en un vehicle d'alta gamma robat al Regne Unit. Un es va lesionar en tractar d'escapar durant el trasllat.

Pérez Llorca critica que Renfe deixe els Rodalia a Albal en Falles

El president ha rebutjat que, del 13 al 19 de març i entre les 13 i les 15 hores, els trens només arriben fins a Albal. Ha demanat solucions coordinades que prioritzen la seguretat sense allunyar als viatgers de València.

PSPV i Compromís exigixen explicacions per un assessor de Massó que treballaria per a Vox a Múrcia

PSPV i Compromís han demanat a Plans Massó aclarir la contractació d'un assessor que, segons s'ha publicat, realitzaria funcions per a Vox a Múrcia. Presidència sosté que assessora en comunicació.

La Policia Nacional reforça la seguretat de les Falles amb noves mesures i tecnologia

L'operatiu de la Policia Nacional per a les Falles 2026 es reforça amb un VIPA 6x6, sistemes anti-dron i més efectius, amb 6.000 agents coordinats a València.

El PP lamenta la polèmica i el PSPV exigix garanties per l’accés de trens a València en hores de mascletà

El tall de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord en hores de mascletà obri un xoc polític en Les Corts. PP, PSPV, Compromís i Vox discrepen sobre seguretat i solucions.

Bernabé proposa permetre l’arribada de les línies C-1 i C-2 a l’Estació del Nord de València

La delegada del Govern ha plantejat que C-1 i C-2 acaben en l'Estació del Nord durant les Falles, condicionat a l'aval tècnic municipal i a l'organització de l'operatiu.