Apunyalen a un xic de 15 anys a Villena

 

Un xic de quinze anys va ser ferit aquest dimarts en la localitat alacantina de Villena, després de ser apunyalat, tal com han confirmat fonts de la Guàrdia Civil. Afortunadament, la vida del menor no corre perill. El presumpte autor dels fets, un conegut delinqüent de la zona que compta amb nombrosos antecedents, ja ha sigut detingut, i ara s’investiguen les causes del succés.

 

Fonts de l’Institut Armat han explicat que els fets van ocórrer aquest dimarts sobre les 15 hores prop de la plaça de bous de Villena, quan un menor de 15 anys resultava ferit en rebre una ganivetada en plena via pública. L’acusat va poder ser detingut res més cometre’s l’agressió per agents de la Policia Local en una zona molt pròxima al lloc on havia ocorregut el succés.

 

Els agents es trobaven molt prop del lloc i van poder reaccionar amb rapidesa quan es va donar la veu d’alarma. El presumpte agressor compta amb nombrosos antecedents policials. El sospitós roman des d’aquest dimarts en dependències de la Guàrdia Civil, on s’investiguen les causes de l’agressió.

 

Fins i tot es desconeix el mòbil de l’agressió, ja que la investigació continua encara oberta. Aquest dimecres es prendrà declaració al presumpte agressor, així com a possibles testimonis del succés.

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.