Apunyalen a un xic de 15 anys a Villena

 

Un xic de quinze anys va ser ferit aquest dimarts en la localitat alacantina de Villena, després de ser apunyalat, tal com han confirmat fonts de la Guàrdia Civil. Afortunadament, la vida del menor no corre perill. El presumpte autor dels fets, un conegut delinqüent de la zona que compta amb nombrosos antecedents, ja ha sigut detingut, i ara s’investiguen les causes del succés.

 

Fonts de l’Institut Armat han explicat que els fets van ocórrer aquest dimarts sobre les 15 hores prop de la plaça de bous de Villena, quan un menor de 15 anys resultava ferit en rebre una ganivetada en plena via pública. L’acusat va poder ser detingut res més cometre’s l’agressió per agents de la Policia Local en una zona molt pròxima al lloc on havia ocorregut el succés.

 

Els agents es trobaven molt prop del lloc i van poder reaccionar amb rapidesa quan es va donar la veu d’alarma. El presumpte agressor compta amb nombrosos antecedents policials. El sospitós roman des d’aquest dimarts en dependències de la Guàrdia Civil, on s’investiguen les causes de l’agressió.

 

Fins i tot es desconeix el mòbil de l’agressió, ja que la investigació continua encara oberta. Aquest dimecres es prendrà declaració al presumpte agressor, així com a possibles testimonis del succés.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.