Apunyalen a un xic de 15 anys a Villena

 

Un xic de quinze anys va ser ferit aquest dimarts en la localitat alacantina de Villena, després de ser apunyalat, tal com han confirmat fonts de la Guàrdia Civil. Afortunadament, la vida del menor no corre perill. El presumpte autor dels fets, un conegut delinqüent de la zona que compta amb nombrosos antecedents, ja ha sigut detingut, i ara s’investiguen les causes del succés.

 

Fonts de l’Institut Armat han explicat que els fets van ocórrer aquest dimarts sobre les 15 hores prop de la plaça de bous de Villena, quan un menor de 15 anys resultava ferit en rebre una ganivetada en plena via pública. L’acusat va poder ser detingut res més cometre’s l’agressió per agents de la Policia Local en una zona molt pròxima al lloc on havia ocorregut el succés.

 

Els agents es trobaven molt prop del lloc i van poder reaccionar amb rapidesa quan es va donar la veu d’alarma. El presumpte agressor compta amb nombrosos antecedents policials. El sospitós roman des d’aquest dimarts en dependències de la Guàrdia Civil, on s’investiguen les causes de l’agressió.

 

Fins i tot es desconeix el mòbil de l’agressió, ja que la investigació continua encara oberta. Aquest dimecres es prendrà declaració al presumpte agressor, així com a possibles testimonis del succés.

Últimes notícies

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.

Desallotgen un càmping per un incendi forestal a Rugat ja controlat

Un incendi forestal declarat a Rugat va obligar a desallotjar de manera preventiva un càmping pròxim, encara que el foc va quedar controlat en menys d'una hora i els allotjats van poder preparar el seu retorn.