Apunyalen a un xic de 15 anys a Villena

 

Un xic de quinze anys va ser ferit aquest dimarts en la localitat alacantina de Villena, després de ser apunyalat, tal com han confirmat fonts de la Guàrdia Civil. Afortunadament, la vida del menor no corre perill. El presumpte autor dels fets, un conegut delinqüent de la zona que compta amb nombrosos antecedents, ja ha sigut detingut, i ara s’investiguen les causes del succés.

 

Fonts de l’Institut Armat han explicat que els fets van ocórrer aquest dimarts sobre les 15 hores prop de la plaça de bous de Villena, quan un menor de 15 anys resultava ferit en rebre una ganivetada en plena via pública. L’acusat va poder ser detingut res més cometre’s l’agressió per agents de la Policia Local en una zona molt pròxima al lloc on havia ocorregut el succés.

 

Els agents es trobaven molt prop del lloc i van poder reaccionar amb rapidesa quan es va donar la veu d’alarma. El presumpte agressor compta amb nombrosos antecedents policials. El sospitós roman des d’aquest dimarts en dependències de la Guàrdia Civil, on s’investiguen les causes de l’agressió.

 

Fins i tot es desconeix el mòbil de l’agressió, ja que la investigació continua encara oberta. Aquest dimecres es prendrà declaració al presumpte agressor, així com a possibles testimonis del succés.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.