Apunyalen a un xic de 15 anys a Villena

 

Un xic de quinze anys va ser ferit aquest dimarts en la localitat alacantina de Villena, després de ser apunyalat, tal com han confirmat fonts de la Guàrdia Civil. Afortunadament, la vida del menor no corre perill. El presumpte autor dels fets, un conegut delinqüent de la zona que compta amb nombrosos antecedents, ja ha sigut detingut, i ara s’investiguen les causes del succés.

 

Fonts de l’Institut Armat han explicat que els fets van ocórrer aquest dimarts sobre les 15 hores prop de la plaça de bous de Villena, quan un menor de 15 anys resultava ferit en rebre una ganivetada en plena via pública. L’acusat va poder ser detingut res més cometre’s l’agressió per agents de la Policia Local en una zona molt pròxima al lloc on havia ocorregut el succés.

 

Els agents es trobaven molt prop del lloc i van poder reaccionar amb rapidesa quan es va donar la veu d’alarma. El presumpte agressor compta amb nombrosos antecedents policials. El sospitós roman des d’aquest dimarts en dependències de la Guàrdia Civil, on s’investiguen les causes de l’agressió.

 

Fins i tot es desconeix el mòbil de l’agressió, ja que la investigació continua encara oberta. Aquest dimecres es prendrà declaració al presumpte agressor, així com a possibles testimonis del succés.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.