Arrestat per intentar violar a una adolescent a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home, d’uns 40 anys i nacionalitat espanyola, per cometre presumptament un delicte d’agressió sexual en grau de temptativa després que intentarà violar a una menor, de 17 anys. Segons pareix, l’home va seguir a la xiqueta pel carrer fins al seu domicili, on es va abalançar sobre ella.

 

Els crits de l’adolescent van alertar al seu pare, qui va baixar ràpidament a veure que succeïa i l’agressor va eixir fugint abans que arribarà a consumar la violació

 

Els fets es van produir el passat 13 de juny quan la menor d’edat anava pel carrer i es va adonar que un desconegut l’estava seguint. La víctima va accelerar el pas, encara que sense arribar a tindre la certesa en aqueix moment que l’home la perseguia. Així, la jove va arribar fins a la seua casa i va obrir el portal, on aquesta persona es va abalançar sobre ella i va tractar de forçar-la sexualment.

 

Altres dos fets similars

Després de dos mesos d’investigació, el sospitós va ser detingut aquest passat cap de setmana i aquest dilluns ha passat a la disposició del jutjat de guàrdia de València. A l’acusat se li imputa un delicte d’agressió sexual en grau de temptativa, ja que no va arribar finalment a forçar a la seua víctima, encara que les seues intencions van ser clarament aqueixes.

 

El jutge ha acordat l’ingrés en provisió provisional, comunicada i sense possibilitat de fiança del sospitós donada la seua reincidència. De fet compta amb antecedents per altres dos fets similars en 2007 i aquest mateix any.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla