Arrestat per intentar violar a una adolescent a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home, d’uns 40 anys i nacionalitat espanyola, per cometre presumptament un delicte d’agressió sexual en grau de temptativa després que intentarà violar a una menor, de 17 anys. Segons pareix, l’home va seguir a la xiqueta pel carrer fins al seu domicili, on es va abalançar sobre ella.

 

Els crits de l’adolescent van alertar al seu pare, qui va baixar ràpidament a veure que succeïa i l’agressor va eixir fugint abans que arribarà a consumar la violació

 

Els fets es van produir el passat 13 de juny quan la menor d’edat anava pel carrer i es va adonar que un desconegut l’estava seguint. La víctima va accelerar el pas, encara que sense arribar a tindre la certesa en aqueix moment que l’home la perseguia. Així, la jove va arribar fins a la seua casa i va obrir el portal, on aquesta persona es va abalançar sobre ella i va tractar de forçar-la sexualment.

 

Altres dos fets similars

Després de dos mesos d’investigació, el sospitós va ser detingut aquest passat cap de setmana i aquest dilluns ha passat a la disposició del jutjat de guàrdia de València. A l’acusat se li imputa un delicte d’agressió sexual en grau de temptativa, ja que no va arribar finalment a forçar a la seua víctima, encara que les seues intencions van ser clarament aqueixes.

 

El jutge ha acordat l’ingrés en provisió provisional, comunicada i sense possibilitat de fiança del sospitós donada la seua reincidència. De fet compta amb antecedents per altres dos fets similars en 2007 i aquest mateix any.

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.