Arrestat per intentar violar a una adolescent a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home, d’uns 40 anys i nacionalitat espanyola, per cometre presumptament un delicte d’agressió sexual en grau de temptativa després que intentarà violar a una menor, de 17 anys. Segons pareix, l’home va seguir a la xiqueta pel carrer fins al seu domicili, on es va abalançar sobre ella.

 

Els crits de l’adolescent van alertar al seu pare, qui va baixar ràpidament a veure que succeïa i l’agressor va eixir fugint abans que arribarà a consumar la violació

 

Els fets es van produir el passat 13 de juny quan la menor d’edat anava pel carrer i es va adonar que un desconegut l’estava seguint. La víctima va accelerar el pas, encara que sense arribar a tindre la certesa en aqueix moment que l’home la perseguia. Així, la jove va arribar fins a la seua casa i va obrir el portal, on aquesta persona es va abalançar sobre ella i va tractar de forçar-la sexualment.

 

Altres dos fets similars

Després de dos mesos d’investigació, el sospitós va ser detingut aquest passat cap de setmana i aquest dilluns ha passat a la disposició del jutjat de guàrdia de València. A l’acusat se li imputa un delicte d’agressió sexual en grau de temptativa, ja que no va arribar finalment a forçar a la seua víctima, encara que les seues intencions van ser clarament aqueixes.

 

El jutge ha acordat l’ingrés en provisió provisional, comunicada i sense possibilitat de fiança del sospitós donada la seua reincidència. De fet compta amb antecedents per altres dos fets similars en 2007 i aquest mateix any.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.