Arrestat per intentar violar a una adolescent a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home, d’uns 40 anys i nacionalitat espanyola, per cometre presumptament un delicte d’agressió sexual en grau de temptativa després que intentarà violar a una menor, de 17 anys. Segons pareix, l’home va seguir a la xiqueta pel carrer fins al seu domicili, on es va abalançar sobre ella.

 

Els crits de l’adolescent van alertar al seu pare, qui va baixar ràpidament a veure que succeïa i l’agressor va eixir fugint abans que arribarà a consumar la violació

 

Els fets es van produir el passat 13 de juny quan la menor d’edat anava pel carrer i es va adonar que un desconegut l’estava seguint. La víctima va accelerar el pas, encara que sense arribar a tindre la certesa en aqueix moment que l’home la perseguia. Així, la jove va arribar fins a la seua casa i va obrir el portal, on aquesta persona es va abalançar sobre ella i va tractar de forçar-la sexualment.

 

Altres dos fets similars

Després de dos mesos d’investigació, el sospitós va ser detingut aquest passat cap de setmana i aquest dilluns ha passat a la disposició del jutjat de guàrdia de València. A l’acusat se li imputa un delicte d’agressió sexual en grau de temptativa, ja que no va arribar finalment a forçar a la seua víctima, encara que les seues intencions van ser clarament aqueixes.

 

El jutge ha acordat l’ingrés en provisió provisional, comunicada i sense possibilitat de fiança del sospitós donada la seua reincidència. De fet compta amb antecedents per altres dos fets similars en 2007 i aquest mateix any.

Últimes notícies

La Banda Indefinida posa banda sonora i suport terapèutic a la vaga docent a València

La Banda Indefinida, nascuda de forma improvisada entre docents valencians, reunix ja més de 500 músics i s'ha convertit en el motor anímic i reivindicatiu de la vaga indefinida del professorat.

La Generalitat anul·la la condecoració a un policia local per falsejar el seu paper en un part a casa

La Generalitat ha revocat la felicitació pública concedida a un policia local per un suposat auxili en un part domiciliari, després de constatar que no va ser present en l'enllumenament i que l'informe policial no s'ajustava a l'ocorregut.

L’alcaldessa de València declararà com a testimoni per la gestió de la DANA el 8 de juliol

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA de 2024 a València ha fixat un calendari de quinze declaracions testificals entre el 29 de juny i el 31 de juliol, que inclou a l'alcaldessa María José Catalá i a la exconsellera Ruth Merino.

Detectors de mòbils vigilaran les PAU valencianes per a evitar còpies

Els tribunals de les PAU de la Comunitat Valenciana podran usar detectors de freqüència per a localitzar mòbils i dispositius electrònics no autoritzats i frenar els fraus en els exàmens.

València Basket es juga el factor pista i Gran Canària la salvació en el Roig Arena

València Basket rep a Dreamland Gran Canària en un dol decisiu: els locals apuren les seues opcions de ser segons i els canaris es juguen la permanència en la acb.

Les famílies demanen a Educació negociar per a frenar la vaga indefinida del professorat

Representants de les famílies valencianes traslladen a la Conselleria la seua preocupacion per la vaga indefinida del professorat i reclamen acords que prioritzen a l'alumnat i milloren les infraestructures educatives.

Desallotgen del ple d’Alacant a tres persones que protestaven per la vaga de professors

Tres persones han sigut desallotjades del ple de l'Ajuntament d'Alacant després de protestar a favor de la vaga del professorat de l'ensenyança pública no universitària durant un debat sobre infraestructures educatives.

L’ONU posa en marxa un laboratori per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial

El nou Laboratori de Governança de la IA per a la Humanitat de l'ONU, amb seu a Quart de Poblet, naix per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial i contribuir a fixar regles i marcs reguladors a nivell internacional.