11.2 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Arrestat per intentar violar a una adolescent a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home, d’uns 40 anys i nacionalitat espanyola, per cometre presumptament un delicte d’agressió sexual en grau de temptativa després que intentarà violar a una menor, de 17 anys. Segons pareix, l’home va seguir a la xiqueta pel carrer fins al seu domicili, on es va abalançar sobre ella.

 

Els crits de l’adolescent van alertar al seu pare, qui va baixar ràpidament a veure que succeïa i l’agressor va eixir fugint abans que arribarà a consumar la violació

 

Els fets es van produir el passat 13 de juny quan la menor d’edat anava pel carrer i es va adonar que un desconegut l’estava seguint. La víctima va accelerar el pas, encara que sense arribar a tindre la certesa en aqueix moment que l’home la perseguia. Així, la jove va arribar fins a la seua casa i va obrir el portal, on aquesta persona es va abalançar sobre ella i va tractar de forçar-la sexualment.

 

Altres dos fets similars

Després de dos mesos d’investigació, el sospitós va ser detingut aquest passat cap de setmana i aquest dilluns ha passat a la disposició del jutjat de guàrdia de València. A l’acusat se li imputa un delicte d’agressió sexual en grau de temptativa, ja que no va arribar finalment a forçar a la seua víctima, encara que les seues intencions van ser clarament aqueixes.

 

El jutge ha acordat l’ingrés en provisió provisional, comunicada i sense possibilitat de fiança del sospitós donada la seua reincidència. De fet compta amb antecedents per altres dos fets similars en 2007 i aquest mateix any.

Últimes notícies

Detinguts a València dos jóvens per segrestar un home i demanar 15.000 euros per a alliberar-lo

La Policia Nacional ha detingut a València a dos hòmens de 23 i 25 anys per retindre a un altre en un domicili i exigir-li 15.000 euros per a alliberar-lo. La víctima col·laborava en estafes per 'phishing' i va ser retinguda quan va voler abandonar l'organització.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promocionar la Comunitat Valenciana en mercats exterior i nacional

El president ha anunciat una inversió extraordinària de 10 milions que se suma al pla anual fins a 19 milions per a promocionar la Comunitat a Espanya i fora. Presentat durant el Dia de la Comunitat Valenciana en Fitur, serà la major campanya publicitària de la Generalitat.

Veïns de Sagunt han denunciat abandó institucional després de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha evidenciat un abandó institucional i una erosió imparable. Exigixen defenses reals, un pla tècnic i l'execució urgent del projecte de regeneració.

El Llevant tanca el fitxatge de Tay Abed fins a 2029

El Llevant incorpora a l'extrem esquerrà Tay Abed amb contracte fins a 2029 després d'un xicotet traspàs des del PSV. El jugador, de 21 anys i amb passaport espanyol, ja treballa als ordes de Luís Castro.

Mercadona ha iniciat la selecció de 400 treballadors per al seu nou buc en línia a Madrid

La cadena ha obert el procés per a contractar 400 persones en el seu nou magatzem dedicat al canal en línia en Vila de Vallecas. Les vacants, amb contracte indefinit i salaris des de 975 a 2.346 euros bruts, preveuen incorporació a l'estiu.

Desmantellen una macrofàbrica il·legal de tabac a Muro de Alcoy amb material per més de 3 milions

La Guàrdia Civil ha desmantellat una macrofàbrica il·legal de tabac a Muro de Alcoy amb material valorat en més de tres milions. Hi ha dos detinguts i 300.000 paquets intervinguts.

Pérez Llorca ha encapçalat un minut de silenci per la tragèdia de Adamuz en l’arrancada de Fitur

El president de la Generalitat ha guardat un minut de silenci per l'accident de Adamuz en l'inici de Fitur i ha firmat condols en l'expositor andalús.

Veïns de les platges de Sagunt denuncien abandó després dels danys de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha deixat al descobert l'abandó institucional i l'erosió del nord de Sagunt. Reclamen defenses permanents, la licitació urgent del projecte de regeneració i un pla real de protecció costanera.