Dos persones detingudes i una investigada per atemptats als agents de l’autoritat

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones i un home menor d’edat com a presumptes autors dels delictes de desordres públics i atemptat contra agents de l’autoritat, fets ocorreguts en la localitat de Vall D’Uixó. El dia 29 d’abril del present any, una patrulla de la Guàrdia Civil de Vall D’Uixó va rebre un avís on una persona comunicava que hi havia un altercat en la població, concretament en la carretera de Segorbe.

Desplaçats al lloc els agents es van trobar que la via pública estava obstaculitzada per a la circulació amb dos contenidors de fem. Els guàrdies civils van procedir a retirar els recipients, quan es van veure sorpresos per diverses persones que des d’un terrat van començar a agredir-los llançant-los pedres i ous. Després de demanar suport, es van presentar dos patrulles de la Policia Local i una més de la Guàrdia Civil, sent atacades amb taronges, pedres i ous.

Iniciada la corresponent investigació per part de l’Equip Territorial de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Borriana, després d’efectuar nombroses gestions, localització de testimonis, així com altres més tècniques, van donar com a resultat la identificació de dos homes majors d’edat i un menor veïns de Vall D’Uixó com a presumptes autors dels delictes de desordres públics i atemptat contra agents de l’autoritat.

Els fets ocorreguts es van desenvolupar de manera premeditada, una persona va telefonar a Emergències, comunicant que sol·licitava la presència policial per una batussa entre dos persones i un vehicle en flames, perquè acudiren les forces de seguretat al lloc triat i poder atemptar contra estos utilitzant, ous, pedres i taronges.

Les diligències instruïdes juntament amb els detinguts van ser entregades en Jutjat d’Instrucció de Nules i en la Fiscalia de Menors de Castelló L’actuació ha sigut realitzada per efectius de l’Equip Territorial de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Borriana.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.