Dos persones detingudes i una investigada per atemptats als agents de l’autoritat

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones i un home menor d’edat com a presumptes autors dels delictes de desordres públics i atemptat contra agents de l’autoritat, fets ocorreguts en la localitat de Vall D’Uixó. El dia 29 d’abril del present any, una patrulla de la Guàrdia Civil de Vall D’Uixó va rebre un avís on una persona comunicava que hi havia un altercat en la població, concretament en la carretera de Segorbe.

Desplaçats al lloc els agents es van trobar que la via pública estava obstaculitzada per a la circulació amb dos contenidors de fem. Els guàrdies civils van procedir a retirar els recipients, quan es van veure sorpresos per diverses persones que des d’un terrat van començar a agredir-los llançant-los pedres i ous. Després de demanar suport, es van presentar dos patrulles de la Policia Local i una més de la Guàrdia Civil, sent atacades amb taronges, pedres i ous.

Iniciada la corresponent investigació per part de l’Equip Territorial de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Borriana, després d’efectuar nombroses gestions, localització de testimonis, així com altres més tècniques, van donar com a resultat la identificació de dos homes majors d’edat i un menor veïns de Vall D’Uixó com a presumptes autors dels delictes de desordres públics i atemptat contra agents de l’autoritat.

Els fets ocorreguts es van desenvolupar de manera premeditada, una persona va telefonar a Emergències, comunicant que sol·licitava la presència policial per una batussa entre dos persones i un vehicle en flames, perquè acudiren les forces de seguretat al lloc triat i poder atemptar contra estos utilitzant, ous, pedres i taronges.

Les diligències instruïdes juntament amb els detinguts van ser entregades en Jutjat d’Instrucció de Nules i en la Fiscalia de Menors de Castelló L’actuació ha sigut realitzada per efectius de l’Equip Territorial de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Borriana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.