2.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Dos persones detingudes i una investigada per atemptats als agents de l’autoritat

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones i un home menor d’edat com a presumptes autors dels delictes de desordres públics i atemptat contra agents de l’autoritat, fets ocorreguts en la localitat de Vall D’Uixó. El dia 29 d’abril del present any, una patrulla de la Guàrdia Civil de Vall D’Uixó va rebre un avís on una persona comunicava que hi havia un altercat en la població, concretament en la carretera de Segorbe.

Desplaçats al lloc els agents es van trobar que la via pública estava obstaculitzada per a la circulació amb dos contenidors de fem. Els guàrdies civils van procedir a retirar els recipients, quan es van veure sorpresos per diverses persones que des d’un terrat van començar a agredir-los llançant-los pedres i ous. Després de demanar suport, es van presentar dos patrulles de la Policia Local i una més de la Guàrdia Civil, sent atacades amb taronges, pedres i ous.

Iniciada la corresponent investigació per part de l’Equip Territorial de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Borriana, després d’efectuar nombroses gestions, localització de testimonis, així com altres més tècniques, van donar com a resultat la identificació de dos homes majors d’edat i un menor veïns de Vall D’Uixó com a presumptes autors dels delictes de desordres públics i atemptat contra agents de l’autoritat.

Els fets ocorreguts es van desenvolupar de manera premeditada, una persona va telefonar a Emergències, comunicant que sol·licitava la presència policial per una batussa entre dos persones i un vehicle en flames, perquè acudiren les forces de seguretat al lloc triat i poder atemptar contra estos utilitzant, ous, pedres i taronges.

Les diligències instruïdes juntament amb els detinguts van ser entregades en Jutjat d’Instrucció de Nules i en la Fiscalia de Menors de Castelló L’actuació ha sigut realitzada per efectius de l’Equip Territorial de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Borriana.

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.