20.2 C
València
Dijous, 6 novembre, 2025

Dos persones detingudes i una investigada per atemptats als agents de l’autoritat

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones i un home menor d’edat com a presumptes autors dels delictes de desordres públics i atemptat contra agents de l’autoritat, fets ocorreguts en la localitat de Vall D’Uixó. El dia 29 d’abril del present any, una patrulla de la Guàrdia Civil de Vall D’Uixó va rebre un avís on una persona comunicava que hi havia un altercat en la població, concretament en la carretera de Segorbe.

Desplaçats al lloc els agents es van trobar que la via pública estava obstaculitzada per a la circulació amb dos contenidors de fem. Els guàrdies civils van procedir a retirar els recipients, quan es van veure sorpresos per diverses persones que des d’un terrat van començar a agredir-los llançant-los pedres i ous. Després de demanar suport, es van presentar dos patrulles de la Policia Local i una més de la Guàrdia Civil, sent atacades amb taronges, pedres i ous.

Iniciada la corresponent investigació per part de l’Equip Territorial de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Borriana, després d’efectuar nombroses gestions, localització de testimonis, així com altres més tècniques, van donar com a resultat la identificació de dos homes majors d’edat i un menor veïns de Vall D’Uixó com a presumptes autors dels delictes de desordres públics i atemptat contra agents de l’autoritat.

Els fets ocorreguts es van desenvolupar de manera premeditada, una persona va telefonar a Emergències, comunicant que sol·licitava la presència policial per una batussa entre dos persones i un vehicle en flames, perquè acudiren les forces de seguretat al lloc triat i poder atemptar contra estos utilitzant, ous, pedres i taronges.

Les diligències instruïdes juntament amb els detinguts van ser entregades en Jutjat d’Instrucció de Nules i en la Fiscalia de Menors de Castelló L’actuació ha sigut realitzada per efectius de l’Equip Territorial de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Borriana.

Últimes notícies

Elx busca tallar la seua mala ratxa davant una Reial Societat en auge

Elx i Reial Societat arriben amb dinàmiques oposades: quatre jornades sense guanyar per als il·licitans i tres victòries seguides per als txuri urdin, encara sense triomfs fora en set mesos.

El PPCV assegura que el relleu de Mazón no es decidirà només a Madrid

El PPCV ha subratllat que el relleu de Carlos Mazón no es decidirà només des de Madrid i que es negociarà a València amb Vox amb discreció. La prioritat, afirma, és mantindre l'estabilitat i la recuperació després de la dana.

Picabaralla entre Vox i Sumar pels aplaudiments a les víctimes de la DANA en el Congrés

Sumar i Vox han creuat retrets en la comissió d'investigació de la DANA pel gest d'aplaudir a les víctimes. El compareixent Josep Ignasi Carpio ha denunciat falta d'escolta a València i ha assenyalat a Vox, mentres el partit ha reivindicat el seu suport amb fets.

Vox exigix al PP a València un rebuig total a les polítiques migratòries i verdes

Vox condicionarà la negociació amb el PP per al Govern valencià a un rebuig total de les polítiques migratòries i verds de la UE. La formació avisa que no es conformarà amb cessions puntuals.

Vicente Lafuente, nou president de la CEV, apel·la a estabilitat política i pressupostos

Triat per aclamació per a un mandat de quatre anys, Lafuente ha reclamat estabilitat política i comptes aprovats per a donar certitud a empreses i societat.

La jutgessa de la DANA requerix el tiquet de l’aparcament de Maribel Vilaplana

La magistrada que instruïx la causa per la DANA del 29 d'octubre ha demanat a l'empresa del pàrquing de la plaça de Tetuan el tiquet o un informe d'entrada i eixida. La petició arriba després de la declaració de la periodista, que no conservava el justificant i va facilitar la seua matrícula.

El Consell replica al Govern i afirma que només 1.123 milions han arribat després de la DANA

El Consell ha qüestionat les xifres del Govern sobre la reconstrucció després de la DANA i ha xifrat en 1.123 milions les ajudes efectivament rebudes. També ha denunciat 565 milions pendents i 34.000 famílies sense cobrar.

Transports reobrirà 10 km més de la C-3 entre València i Cheste pel GP de MotoGP

Transports reobrirà 10 km de la C-3 entre Aldaia i el baixador del Circuit de Cheste els dies 14, 15 i 16 de novembre. Renfe operarà 118 trens llançadora per al GP de MotoGP i des del dia 17 es recuperarà el servici fins a Loriguilla.