11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Dos persones detingudes i una investigada per atemptats als agents de l’autoritat

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones i un home menor d’edat com a presumptes autors dels delictes de desordres públics i atemptat contra agents de l’autoritat, fets ocorreguts en la localitat de Vall D’Uixó. El dia 29 d’abril del present any, una patrulla de la Guàrdia Civil de Vall D’Uixó va rebre un avís on una persona comunicava que hi havia un altercat en la població, concretament en la carretera de Segorbe.

Desplaçats al lloc els agents es van trobar que la via pública estava obstaculitzada per a la circulació amb dos contenidors de fem. Els guàrdies civils van procedir a retirar els recipients, quan es van veure sorpresos per diverses persones que des d’un terrat van començar a agredir-los llançant-los pedres i ous. Després de demanar suport, es van presentar dos patrulles de la Policia Local i una més de la Guàrdia Civil, sent atacades amb taronges, pedres i ous.

Iniciada la corresponent investigació per part de l’Equip Territorial de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Borriana, després d’efectuar nombroses gestions, localització de testimonis, així com altres més tècniques, van donar com a resultat la identificació de dos homes majors d’edat i un menor veïns de Vall D’Uixó com a presumptes autors dels delictes de desordres públics i atemptat contra agents de l’autoritat.

Els fets ocorreguts es van desenvolupar de manera premeditada, una persona va telefonar a Emergències, comunicant que sol·licitava la presència policial per una batussa entre dos persones i un vehicle en flames, perquè acudiren les forces de seguretat al lloc triat i poder atemptar contra estos utilitzant, ous, pedres i taronges.

Les diligències instruïdes juntament amb els detinguts van ser entregades en Jutjat d’Instrucció de Nules i en la Fiscalia de Menors de Castelló L’actuació ha sigut realitzada per efectius de l’Equip Territorial de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Borriana.

Últimes notícies

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.