Dos persones detingudes i una investigada per atemptats als agents de l’autoritat

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones i un home menor d’edat com a presumptes autors dels delictes de desordres públics i atemptat contra agents de l’autoritat, fets ocorreguts en la localitat de Vall D’Uixó. El dia 29 d’abril del present any, una patrulla de la Guàrdia Civil de Vall D’Uixó va rebre un avís on una persona comunicava que hi havia un altercat en la població, concretament en la carretera de Segorbe.

Desplaçats al lloc els agents es van trobar que la via pública estava obstaculitzada per a la circulació amb dos contenidors de fem. Els guàrdies civils van procedir a retirar els recipients, quan es van veure sorpresos per diverses persones que des d’un terrat van començar a agredir-los llançant-los pedres i ous. Després de demanar suport, es van presentar dos patrulles de la Policia Local i una més de la Guàrdia Civil, sent atacades amb taronges, pedres i ous.

Iniciada la corresponent investigació per part de l’Equip Territorial de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Borriana, després d’efectuar nombroses gestions, localització de testimonis, així com altres més tècniques, van donar com a resultat la identificació de dos homes majors d’edat i un menor veïns de Vall D’Uixó com a presumptes autors dels delictes de desordres públics i atemptat contra agents de l’autoritat.

Els fets ocorreguts es van desenvolupar de manera premeditada, una persona va telefonar a Emergències, comunicant que sol·licitava la presència policial per una batussa entre dos persones i un vehicle en flames, perquè acudiren les forces de seguretat al lloc triat i poder atemptar contra estos utilitzant, ous, pedres i taronges.

Les diligències instruïdes juntament amb els detinguts van ser entregades en Jutjat d’Instrucció de Nules i en la Fiscalia de Menors de Castelló L’actuació ha sigut realitzada per efectius de l’Equip Territorial de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Borriana.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU