Belén Rueda revela que s’ha operat per augmentar-se els pits

La actriz española Belén Rueda en una imagen de archivo

L’actriu espanyola Belén Rueda en una imatge d’arxiu | CatalunyaDiari.cat
 

Als seus 53 anys, Belén Rueda segueix sent una de les actrius espanyoles més atractives. No obstant això, la seua imatge s’ha vist envoltada de polèmica en més d’una ocasió, afirmant que s’hauria realitzat diferents retocs estètics per seguir tenint un espectacular físic.

 

En el seu moment, es va arribar a dir que l’actriu madrilenya s’hauria injectat Botox a la cara per augmentar i elevar els seus pòmuls. Ara, però, la mateixa Belén Rueda ha desmentit tots aquests rumors sobre el seu aspecte a ‘Planeta Calleja’, encara que ha confessat que si se n’ha fet alguns dels que no se n’havia parlat.

 

Els suposats retocs estètics de Belén Rueda

En un viatge a Guinea Equatorial per submergir-se a les profundes aigües del golf i conèixer a uns simpàtics ximpanzés, Jesús Calleja va entrevistar l’actriu, que no es va tallar a l’hora d’explicar curiositats de la seua vida privada, a més de parlar del seu treball.

 

Les possibles intervencions quirúrgiques de Belén Rueda van despertar una gran curiositat en el presentador, que no va dubtar en preguntar-li directament pel tema: «Et puc preguntar una cosa? Si vols bé o si no, no ho digues. Tu t’has fet la cirurgia estètica o alguna cosa d’aquestes? T’ho dic perquè hi va haver polèmica a les xarxes socials al respecte. La gent deia, Belén s’ha posat pòmuls, s’ha infiltrat Botox … Tu t’has fet alguna cosa d’aquestes?».

 

Desmenteix que s’haja retocat la cara

Belén Rueda va sortir al pas per desmentir aquests rumors i va desmentir que s’haja tocat mai la cara. L’actriu espanyola va explicar que mai s’ha tocat la cara: «A veure, jo crec que per a la nostra feina la cirurgia estètica a la cara és perillosa. Molt perillosa. Perquè és veritat que et canvia el gest… Nosaltres parlem amb els nostres ulls, amb la nostra cara. Mai me la faria allà».

 

No obstant això, sí que ha volgut puntualitzar que malgrat no haver-se fet retocs a la cara, sí que s’ha fet algun tractament estètic de forma continuada: «Vaig al centre d’una amiga meua que em fa contínuament maquinetes».

Confessa que s’ha augmentat el pit

Tanmateix, Calleja seguia tenint curiositat per saber què s’havia retocat i ha volgut saber més: «Segur que no t’has posat cul», li va etzibar davant la sorpresa de l’actriu: «Però com em posaré cul!», va exclamar ella.

 

Finalment, però, l’actriu va acabar confessant que sí que s’havia operat per sotmetre’s a un augment dels pits «en el seu moment», desmentint així rumors sobre els seus retocs estètics i revelant quines són les operacions que s’ha fet realment.

 

Belén Rueda durante unas vacaciones en Ibiza hace unos años

Belén Rueda durant unes vacances a Eivissa fa uns anys | CatalunyaDiari.cat

Últimes notícies

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.