23.5 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Belén Rueda revela que s’ha operat per augmentar-se els pits

La actriz española Belén Rueda en una imagen de archivo

L’actriu espanyola Belén Rueda en una imatge d’arxiu | CatalunyaDiari.cat
 

Als seus 53 anys, Belén Rueda segueix sent una de les actrius espanyoles més atractives. No obstant això, la seua imatge s’ha vist envoltada de polèmica en més d’una ocasió, afirmant que s’hauria realitzat diferents retocs estètics per seguir tenint un espectacular físic.

 

En el seu moment, es va arribar a dir que l’actriu madrilenya s’hauria injectat Botox a la cara per augmentar i elevar els seus pòmuls. Ara, però, la mateixa Belén Rueda ha desmentit tots aquests rumors sobre el seu aspecte a ‘Planeta Calleja’, encara que ha confessat que si se n’ha fet alguns dels que no se n’havia parlat.

 

Els suposats retocs estètics de Belén Rueda

En un viatge a Guinea Equatorial per submergir-se a les profundes aigües del golf i conèixer a uns simpàtics ximpanzés, Jesús Calleja va entrevistar l’actriu, que no es va tallar a l’hora d’explicar curiositats de la seua vida privada, a més de parlar del seu treball.

 

Les possibles intervencions quirúrgiques de Belén Rueda van despertar una gran curiositat en el presentador, que no va dubtar en preguntar-li directament pel tema: «Et puc preguntar una cosa? Si vols bé o si no, no ho digues. Tu t’has fet la cirurgia estètica o alguna cosa d’aquestes? T’ho dic perquè hi va haver polèmica a les xarxes socials al respecte. La gent deia, Belén s’ha posat pòmuls, s’ha infiltrat Botox … Tu t’has fet alguna cosa d’aquestes?».

 

Desmenteix que s’haja retocat la cara

Belén Rueda va sortir al pas per desmentir aquests rumors i va desmentir que s’haja tocat mai la cara. L’actriu espanyola va explicar que mai s’ha tocat la cara: «A veure, jo crec que per a la nostra feina la cirurgia estètica a la cara és perillosa. Molt perillosa. Perquè és veritat que et canvia el gest… Nosaltres parlem amb els nostres ulls, amb la nostra cara. Mai me la faria allà».

 

No obstant això, sí que ha volgut puntualitzar que malgrat no haver-se fet retocs a la cara, sí que s’ha fet algun tractament estètic de forma continuada: «Vaig al centre d’una amiga meua que em fa contínuament maquinetes».

Confessa que s’ha augmentat el pit

Tanmateix, Calleja seguia tenint curiositat per saber què s’havia retocat i ha volgut saber més: «Segur que no t’has posat cul», li va etzibar davant la sorpresa de l’actriu: «Però com em posaré cul!», va exclamar ella.

 

Finalment, però, l’actriu va acabar confessant que sí que s’havia operat per sotmetre’s a un augment dels pits «en el seu moment», desmentint així rumors sobre els seus retocs estètics i revelant quines són les operacions que s’ha fet realment.

 

Belén Rueda durante unas vacaciones en Ibiza hace unos años

Belén Rueda durant unes vacances a Eivissa fa uns anys | CatalunyaDiari.cat
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València adopta Cap i Casal com a nou lema institucional

L'Ajuntament emprarà el lema al costat de l'escut per a identificar la ciutat i reforçar la seua imatge. L'anunci arriba amb crítiques pel cost de 10.000 euros.

Pérez Llorca acudirà a la Comissió Mixta de la dana amb tarannà constructiu

El president ha assegurat que anirà a la Comissió Mixta Generalitat-Govern amb ànim de col·laborar. Lamenta que arribe molt tard i valora la rectificació de l'Executiu.

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

València activarà un dispositiu amb més de 6.000 efectius per a les Falles 2026. El pla reforça el control en mascletaes, estacions i accessos per a evitar embuts.

Pérez Llorca defén que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats a Alacant

Pérez Llorca ha afirmat que la Generalitat és ara una administració 'seriosa' que 'controla' i reforça la inspecció en l'adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats detectades a Alacant. Ha garantit més controls i ha subratllat que la investigació judicial se centra en un funcionari ja apartat.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera Comissió Mixta per la dana en Riba-roja

Pérez Llorca i el ministre Torres copresidirán el dimecres a Riba-roja de Túria la primera reunió de la Comissió Mixta per la dana. La cita serà a les 12.30 i el ministre visitarà abans les obres del canal Xúquer-Túria a Torrent.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere i evita la confrontació ideològica

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha demanat unitat i comprensió davant la violència de gènere i ha refusat entrar en dogmes ideològics. La seua crida s'ha produït després del crim masclista de Benicàssim i enmig del debat polític sobre esta qüestió.

Catalá veu tardana la Comissió Mixta de la dana i Bernabé confia en una coordinació efectiva

Catalá ha criticat que l'òrgan s'active 16 mesos després de la dana, mentres Bernabé ha defés la seua utilitat per a reforçar la coordinació entre administracions.

Miquel Alberola retrata a Raimon en ‘Aquest jo que soc jo’

El llibre 'Aquest jo que soc jo' es presenta com la biografia més completa de Raimon, amb una mirada omnicomprensiva a la seua trajectòria, el seu llenguatge artístic i el seu impacte cívic. L'obra repassa del primer a l'últim recital i explica com el context polític va marcar el seu camí.