Belén Rueda revela que s’ha operat per augmentar-se els pits

La actriz española Belén Rueda en una imagen de archivo

L’actriu espanyola Belén Rueda en una imatge d’arxiu | CatalunyaDiari.cat
 

Als seus 53 anys, Belén Rueda segueix sent una de les actrius espanyoles més atractives. No obstant això, la seua imatge s’ha vist envoltada de polèmica en més d’una ocasió, afirmant que s’hauria realitzat diferents retocs estètics per seguir tenint un espectacular físic.

 

En el seu moment, es va arribar a dir que l’actriu madrilenya s’hauria injectat Botox a la cara per augmentar i elevar els seus pòmuls. Ara, però, la mateixa Belén Rueda ha desmentit tots aquests rumors sobre el seu aspecte a ‘Planeta Calleja’, encara que ha confessat que si se n’ha fet alguns dels que no se n’havia parlat.

 

Els suposats retocs estètics de Belén Rueda

En un viatge a Guinea Equatorial per submergir-se a les profundes aigües del golf i conèixer a uns simpàtics ximpanzés, Jesús Calleja va entrevistar l’actriu, que no es va tallar a l’hora d’explicar curiositats de la seua vida privada, a més de parlar del seu treball.

 

Les possibles intervencions quirúrgiques de Belén Rueda van despertar una gran curiositat en el presentador, que no va dubtar en preguntar-li directament pel tema: «Et puc preguntar una cosa? Si vols bé o si no, no ho digues. Tu t’has fet la cirurgia estètica o alguna cosa d’aquestes? T’ho dic perquè hi va haver polèmica a les xarxes socials al respecte. La gent deia, Belén s’ha posat pòmuls, s’ha infiltrat Botox … Tu t’has fet alguna cosa d’aquestes?».

 

Desmenteix que s’haja retocat la cara

Belén Rueda va sortir al pas per desmentir aquests rumors i va desmentir que s’haja tocat mai la cara. L’actriu espanyola va explicar que mai s’ha tocat la cara: «A veure, jo crec que per a la nostra feina la cirurgia estètica a la cara és perillosa. Molt perillosa. Perquè és veritat que et canvia el gest… Nosaltres parlem amb els nostres ulls, amb la nostra cara. Mai me la faria allà».

 

No obstant això, sí que ha volgut puntualitzar que malgrat no haver-se fet retocs a la cara, sí que s’ha fet algun tractament estètic de forma continuada: «Vaig al centre d’una amiga meua que em fa contínuament maquinetes».

Confessa que s’ha augmentat el pit

Tanmateix, Calleja seguia tenint curiositat per saber què s’havia retocat i ha volgut saber més: «Segur que no t’has posat cul», li va etzibar davant la sorpresa de l’actriu: «Però com em posaré cul!», va exclamar ella.

 

Finalment, però, l’actriu va acabar confessant que sí que s’havia operat per sotmetre’s a un augment dels pits «en el seu moment», desmentint així rumors sobre els seus retocs estètics i revelant quines són les operacions que s’ha fet realment.

 

Belén Rueda durante unas vacaciones en Ibiza hace unos años

Belén Rueda durant unes vacances a Eivissa fa uns anys | CatalunyaDiari.cat

Últimes notícies

Els voluntaris valencians d’IAE localitzen víctimes mortals del terratrémol en 10 zones de La Guaira

Els onze voluntaris de l’ONG IAE, amb seu a Algemesí, han localitzat i marcat cossos sense vida en deu zones de La Guaira després del terratrémol de Veneçuela, sense rastre encara de supervivents.

Ibáñez (Compromís) exigix més explicacions a Sánchez per les causes judicials del seu entorn

El diputat de Compromís Alberto Ibáñez, integrat en el grup Sumar, ha reclamat a Pedro Sánchez més explicacions al Congrés sobre les causes judicials que afecten el seu entorn i ha instat el PSOE a fer una reflexió profunda i a escoltar el seu electorat.

Les constructores calculen quasi 29.000 milions en obres clau a la Comunitat Valenciana per als pròxims 10 anys

SEOPAN ha quantificat en 28.749 milions d'euros la inversió necessària en infraestructures prioritàries i conservació viària i hidràulica a la Comunitat Valenciana en la pròxima dècada, amb el gruix destinat a aigua i transport.

Colom estrena voreres de granit mentre avancen les obres al cor comercial de València

Les obres de remodelació del carrer Colom de València compleixen dues setmanes, ja mostren les primeres baldoses de granit i mantenen el trànsit i l’accés als comerços.

Les denúncies per violència de gènere creixen un 5,8 % fins a 7.080 casos en tres mesos

Els jutjats de la Comunitat Valenciana han registrat 7.080 denúncies per violència de gènere en el primer trimestre, un 5,8 % més, amb 6.327 víctimes i un descens de les ordres de protecció i de les persones enjuiciades.

Rufus Wainwright porta el seu concert més íntim a Les Arts el 2 de juliol

L’Auditori del Palau de les Arts Reina Sofía acollirà dijous 2 de juliol, a les 19.30 hores, un concert acústic i íntim de Rufus Wainwright, dins de la gira 'Goint to a Town Solo'. El cantant alternarà guitarra i piano per a repassar la seua trajectòria, de l’àlbum debut de 1998 fins a 'Folkocracy' (2023).

Tres trens cancel·lats en la C2 per la vaga en Renfe però la resta de serveis funcionen amb normalitat

La vaga convocada pel Sindicato Ferroviario este dilluns ha provocat la cancel·lació de tres servicis de Rodalia en la línia C2 a Valencia, mentres que l’Alta Velocitat i la Llarga i Mitja Distància circulen amb normalitat en la Comunitat Valenciana.

Detingut el conductor d’un dels vehicles en l’accident mortal de la N-340 amb quatre víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut el conductor d’un dels cotxes implicats en l’accident d’esta matinada a la N-340 a Benicàssim, on han mort quatre persones i sis hòmens han resultat ferits greus.