Belén Rueda revela que s’ha operat per augmentar-se els pits

La actriz española Belén Rueda en una imagen de archivo

L’actriu espanyola Belén Rueda en una imatge d’arxiu | CatalunyaDiari.cat
 

Als seus 53 anys, Belén Rueda segueix sent una de les actrius espanyoles més atractives. No obstant això, la seua imatge s’ha vist envoltada de polèmica en més d’una ocasió, afirmant que s’hauria realitzat diferents retocs estètics per seguir tenint un espectacular físic.

 

En el seu moment, es va arribar a dir que l’actriu madrilenya s’hauria injectat Botox a la cara per augmentar i elevar els seus pòmuls. Ara, però, la mateixa Belén Rueda ha desmentit tots aquests rumors sobre el seu aspecte a ‘Planeta Calleja’, encara que ha confessat que si se n’ha fet alguns dels que no se n’havia parlat.

 

Els suposats retocs estètics de Belén Rueda

En un viatge a Guinea Equatorial per submergir-se a les profundes aigües del golf i conèixer a uns simpàtics ximpanzés, Jesús Calleja va entrevistar l’actriu, que no es va tallar a l’hora d’explicar curiositats de la seua vida privada, a més de parlar del seu treball.

 

Les possibles intervencions quirúrgiques de Belén Rueda van despertar una gran curiositat en el presentador, que no va dubtar en preguntar-li directament pel tema: «Et puc preguntar una cosa? Si vols bé o si no, no ho digues. Tu t’has fet la cirurgia estètica o alguna cosa d’aquestes? T’ho dic perquè hi va haver polèmica a les xarxes socials al respecte. La gent deia, Belén s’ha posat pòmuls, s’ha infiltrat Botox … Tu t’has fet alguna cosa d’aquestes?».

 

Desmenteix que s’haja retocat la cara

Belén Rueda va sortir al pas per desmentir aquests rumors i va desmentir que s’haja tocat mai la cara. L’actriu espanyola va explicar que mai s’ha tocat la cara: «A veure, jo crec que per a la nostra feina la cirurgia estètica a la cara és perillosa. Molt perillosa. Perquè és veritat que et canvia el gest… Nosaltres parlem amb els nostres ulls, amb la nostra cara. Mai me la faria allà».

 

No obstant això, sí que ha volgut puntualitzar que malgrat no haver-se fet retocs a la cara, sí que s’ha fet algun tractament estètic de forma continuada: «Vaig al centre d’una amiga meua que em fa contínuament maquinetes».

Confessa que s’ha augmentat el pit

Tanmateix, Calleja seguia tenint curiositat per saber què s’havia retocat i ha volgut saber més: «Segur que no t’has posat cul», li va etzibar davant la sorpresa de l’actriu: «Però com em posaré cul!», va exclamar ella.

 

Finalment, però, l’actriu va acabar confessant que sí que s’havia operat per sotmetre’s a un augment dels pits «en el seu moment», desmentint així rumors sobre els seus retocs estètics i revelant quines són les operacions que s’ha fet realment.

 

Belén Rueda durante unas vacaciones en Ibiza hace unos años

Belén Rueda durant unes vacances a Eivissa fa uns anys | CatalunyaDiari.cat

Últimes notícies

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 a Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous al migdia a la carretera CV-649, al terme de Vallada (València), malgrat la ràpida intervenció dels servicis sanitaris.

Quasi tot l’alumnat valencià supera la PAU de 2026 amb un 95,23 % d’aprovats

Un total de 25.503 estudiants s’han presentat a la convocatòria ordinària de la PAU 2026 a la Comunitat Valenciana i el 95,23 % l’ha superada, amb una nota mitjana de 6,35 en la fase obligatòria.

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2 milions de passatgers en maig i s’acosta als 8 milions en 2025

L’aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández ha superat en maig els 2 milions de passatgers, un 12 % més que en 2025, i ha fregat els 8 milions de viatgers en els cinc primers mesos de l’any.

Compromís exigix la dimissió de Camarero i Martínez Mus pels missatges durant la dana

Compromís ha reclamat la dimissió immediata de Susana Camarero i Vicente Martínez Mus pels seus missatges en el xat del Consell durant la dana, i ha registrat un ple extraordinari en Les Corts. Joan Baldoví també ha carregat contra Juanfran Pérez Llorca per no pronunciar-se sobre els missatges de Carlos Mazón i l'ha acusat de protegir-lo.

Anàlisis biomètrics en l’Operació Pas de l’Estret 2026 als ports de València i Alacant

L’Operació Pas de l’Estret 2026 incorpora anàlisis biomètrics i nous sistemes digitals als ports de València i sobretot d’Alacant per a millorar la seguretat i la fluïdesa del trànsit de passatgers i vehicles.

822 vivendes públiques noves a Torrevieja estaran llestes en 2028 amb el Pla Vive

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha anunciat l’inici de les obres de 822 vivendes de protecció pública a Torrevieja, repartides en quatre solars municipals i emmarcades en el Pla Vive, amb previsió que estiguen acabades en 2028.

Morant reafirma el seu suport a Zapatero i critica el doble raser de la justícia espanyola

Diana Morant manté el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero davant la investigació del cas Plus Ultra i denuncia un doble raser en la justícia espanyola i en les filtracions a la premsa.

Juan Echanove porta a l’escenari ‘La escopeta nacional’ amb una nova mirada musical

Juan Echanove dirigeix al Teatro Español de Madrid una nova versió teatral de ‘La escopeta nacional’, clàssic de Luis García Berlanga i Rafael Azcona, que incorpora moments musicals sense convertir-se en un musical.