17.1 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Els Bombers apaguen un incendi en una zona de cultiu a Almenara

Ahir es va produir un incendi en una zona de cultiu abandonada situada en el Camí Molí de Micalet en la partida Pla dels Molins d'Almenara, a Plana Baixa. Els dos focus de l'incendi van ser ràpidament sufocats per una dotació de bombers del parc de la Plana Baixa, junt a efectius de la Guàrdia Civil, Protecció Civil i la Policia Local de la localitat. Segons ha informat la policia, van ser alertats per un gran focus en una zona de cultiu de la zona però en arribar van descobrir un altre focus en una zona propera. La Policia Local d'Almenara va ressaltar la importància que té la col·laboració ciutadana per a donar l'avís d'este tipus d'incidents i així facilitar la ràpida actuació dels efectius d'emergències.

Últimes notícies

Desmantellada la ‘franquícia’ del Càrtel de Jalisco Nova Generació a Espanya amb 20 detinguts

L'operació Oyamel ha clausurat la 'franquícia' del Càrtel de Jalisco Nova Generació a Espanya amb 20 detinguts, quinze ja a la presó. La xarxa usava maquinària industrial i va arribar a moure 1.870 quilos de cocaïna, amb vincles a Itàlia i suports locals.

Tres anys i tres mesos de presó per a un fals psicòleg per agredir sexualment a la seua companya de pis

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home que es va fer passar per psicòleg per agredir sexualment a la seua companya de pis, sedada amb pastilles que ell va recomanar. La pena inclou presó, allunyament i llibertat vigilada.

El Consell destina 7,7 milions per a impulsar la separació de residus i millorar la gestió

El Consell ha aprovat tres convenis amb 7,7 milions per a campanyes i incentius, recollida de bioresidus i inversions en instal·lacions, alineats amb l'economia circular.

Garamendi reclama ajudes postdana, inversió en infraestructures i suport al Corredor Mediterrani

El president de la CEOE ha demanat desbloquejar les ajudes per la dana, més incentius fiscals i inversió en infraestructures, i ha reiterat el seu suport al Corredor Mediterrani. També ha anomenat a la unitat institucional i ha abrigallat la nova etapa de la CEV.

La jutgessa de la dana demana les gravacions de Carlos Mazón en Les Corts i en el Congrés

La instructora ha reclamat a les dos Cambres els vídeos per a incorporar-los a la causa penal i contrastar afirmacions del president sobre crides, informació i morts.

La reserva hídrica del Xúquer es manté en el 49,7% i la del Segura puja al 20,2%

El Xúquer encadena dos setmanes en el 49,7%, mentres el Segura suma mig punt fins al 20,2%. La reserva nacional puja al 53,3% després de noves pluges.

Camarero situa la reconstrucció com a prioritat del pròxim president de la Generalitat

La portaveu del Consell ha assegurat que la prioritat del pròxim president, Juanfran Pérez Llorca, serà continuar la reconstrucció després de la DANA i sostindre l'estabilitat institucional.

Compromís acusa a Mazón de mentir en el Congrés i estudia portar-lo a la Justícia

Compromís ha acusat a Carlos Mazón de mentir en la comissió d'investigació de la DANA en el Congrés i estudia portar-lo als tribunals per fals testimoniatge. PSOE i Sumar han recolzat la necessitat d'esclarir els fets, mentres Podemos remet la decisió a la Mesa de la comissió.