Christian Gálvez es disculpa amb la filla d’un concursant de ‘Pasapalabra’ per «robar-li temps» amb el seu pare

Christian Gálvez y el concursante Antonio en 'Pasapalabra'

Christian Gálvez i Antonio a ‘Pasapalabra’ | Telecinco

 

‘Pasapalabra’ no deixa de sumar més i més moments emocionants. Este dijous, mentre Antonio concursava al programa de Telecinco i estava a punt d’emportar-se el premi final —només li van faltar dos lletres per completar el «rosco»—, el presentador Christian Gálvez va voler dirigir-se a la filla del participant, que en aquell moment lluitava per emportar-se més d’un milió d’euros

 

Així, Gálvez va treure la seua cara més solidària per demanar perdó a la menuda. I és que amb només 2 anys, l’excol·laborador de ‘Caiga quién caiga’ va voler disculpar-se amb la petita, de tres anys, «pel temps que porta nosaltres». Un detall emotiu si tenim en compte que el concursant va assegurar que, si guanya,  invertirà tots els diners amb la petita

 

A prop d’endur-se 1.400.000 euros

«M’agradaria donar-li tot el temps que últimament no li he pogut donar», va assegurar l’Antonio mentre s’ho jugava tot. Així mateix, Christian Gálvez va haver de posar fil a l’agulla per recordar-li que «estàs a només dues lletres de guanyar 1.140.000 euros».

 

Potser fruit dels nervis, però, el concursant va fallar en una de les respostes i va perdre el «pot». Aleshores Gálvez ho va lamentar però va recordar que el premi final anava creixent més i més cada dia. 

 

Llàgrimes d’emoció

Va ser en aquest moment quan el programa va tenir un dels moments més emocionants. I és que Antonio, després de fallar, no va poder evitar posar-se a plorar d’emoció pel temps que havia passat al programa.

 

«Era el meu gran somni», confessava mentre es gratava la cara, en un gest que denotava el nerviosisme que estava passant en aquell precís instant.

 

Amb la idea de tranquil·litzar-lo, Christian va començar a preguntar-li per tot allò que faria si s’endugués el «pot».

 

El concursante, Antonio, visiblemente emocionado

El concursant, Antonio, visiblement emocionat | Telecinco

«Doncs ja he complert el meu somni…. Ara toca complir el de la meua gent. Per exemple, fer que el meu pare conega a l’exfutbolista Guti i que puga visitar El Vaticà, perquè és súper devot. Viatjar a Nova York tampoc estaria gens malament», va intentar explicar entre llàgrimes.

 

«Avui, una vegada més per motius personals, no pot estar amb nosaltres», va assegurar Gálvez l’endemà mentre afegia: «Antonio, una abraçada molt forta company. Tant de bo ens veiem aviat».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.