Christian Gálvez es disculpa amb la filla d’un concursant de ‘Pasapalabra’ per «robar-li temps» amb el seu pare

Christian Gálvez y el concursante Antonio en 'Pasapalabra'

Christian Gálvez i Antonio a ‘Pasapalabra’ | Telecinco

 

‘Pasapalabra’ no deixa de sumar més i més moments emocionants. Este dijous, mentre Antonio concursava al programa de Telecinco i estava a punt d’emportar-se el premi final —només li van faltar dos lletres per completar el «rosco»—, el presentador Christian Gálvez va voler dirigir-se a la filla del participant, que en aquell moment lluitava per emportar-se més d’un milió d’euros

 

Així, Gálvez va treure la seua cara més solidària per demanar perdó a la menuda. I és que amb només 2 anys, l’excol·laborador de ‘Caiga quién caiga’ va voler disculpar-se amb la petita, de tres anys, «pel temps que porta nosaltres». Un detall emotiu si tenim en compte que el concursant va assegurar que, si guanya,  invertirà tots els diners amb la petita

 

A prop d’endur-se 1.400.000 euros

«M’agradaria donar-li tot el temps que últimament no li he pogut donar», va assegurar l’Antonio mentre s’ho jugava tot. Així mateix, Christian Gálvez va haver de posar fil a l’agulla per recordar-li que «estàs a només dues lletres de guanyar 1.140.000 euros».

 

Potser fruit dels nervis, però, el concursant va fallar en una de les respostes i va perdre el «pot». Aleshores Gálvez ho va lamentar però va recordar que el premi final anava creixent més i més cada dia. 

 

Llàgrimes d’emoció

Va ser en aquest moment quan el programa va tenir un dels moments més emocionants. I és que Antonio, després de fallar, no va poder evitar posar-se a plorar d’emoció pel temps que havia passat al programa.

 

«Era el meu gran somni», confessava mentre es gratava la cara, en un gest que denotava el nerviosisme que estava passant en aquell precís instant.

 

Amb la idea de tranquil·litzar-lo, Christian va començar a preguntar-li per tot allò que faria si s’endugués el «pot».

 

El concursante, Antonio, visiblemente emocionado

El concursant, Antonio, visiblement emocionat | Telecinco

«Doncs ja he complert el meu somni…. Ara toca complir el de la meua gent. Per exemple, fer que el meu pare conega a l’exfutbolista Guti i que puga visitar El Vaticà, perquè és súper devot. Viatjar a Nova York tampoc estaria gens malament», va intentar explicar entre llàgrimes.

 

«Avui, una vegada més per motius personals, no pot estar amb nosaltres», va assegurar Gálvez l’endemà mentre afegia: «Antonio, una abraçada molt forta company. Tant de bo ens veiem aviat».

Últimes notícies

El PP veu la imputació de Zapatero com una maçada per al socialisme valencià i per a Morant

Nando Pastor (PP) considera que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero colpeja de ple al socialisme valencià i debilita el lideratge de Diana Morant, mentres Vox parla d'un fet molt greu lligat al rescat de Plus ultra.

Detinguts a València per forçar a diverses dones a prostituir-se amb coaccions i amenaces

La Policia Nacional ha detingut a València a una regent d'una casa de cites i a un home que forçava a la seua esposa a prostituir-se, els dos acusats d'explotar a dones mitjançant coaccions i amenaces.

Baldoví veu punts foscos en la imputació de Zapatero pel cas Plus ultra

Joan Baldoví afirma que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus ultra li sembla lletja, detecta punts foscos en l'acte judicial i reclama explicacions i màxima transparència.

El Llevant es juga la permanència en l’última jornada 21 anys després

El Llevant necessita almenys un punt davant el Betis en La Cartoixa per a assegurar la permanència en Primera i evitar un desenllaç com el descens de 2005.

Ximo Puig recolza l’honradesa de Zapatero i confia que rebuig tots els dubtes

Ximo Puig expressa la seua confiança en l'honradesa de José Luis Rodríguez Zapatero i en l'actuació de la justícia, i dona per segur que l'expresident aclarirà totes les qüestions sobre el cas Plus ultra.

El Roig Arena anuncia per a novembre l’únic concert de Estopa en 2026

El Roig Arena albergarà el 28 de novembre l'únic concert de Estopa en 2026, una cita solidària promoguda per Iberdrola amb motiu del seu 125 aniversari.

Moleiro somia amb el Mundial i reivindica la seua plaça per rendiment i no per lesions

Alberto Moleiro confia a guanyar-se un lloc en la llista definitiva d'Espanya per al Mundial pel seu bon any al Vila-real i no per la lesió d'altres jugadors, i afronta amb ambició el tancament de la temporada davant l'Atlètic i el comiat de Marcelino.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb fins a nou possibles comiats

El València tanca la temporada a Mestalla davant el Barcelona en un dol directe per la Lliga Conferència marcat pel final de contracte o cessió de fins a nou futbolistes.