Christian Gálvez es disculpa amb la filla d’un concursant de ‘Pasapalabra’ per «robar-li temps» amb el seu pare

Christian Gálvez y el concursante Antonio en 'Pasapalabra'

Christian Gálvez i Antonio a ‘Pasapalabra’ | Telecinco

 

‘Pasapalabra’ no deixa de sumar més i més moments emocionants. Este dijous, mentre Antonio concursava al programa de Telecinco i estava a punt d’emportar-se el premi final —només li van faltar dos lletres per completar el «rosco»—, el presentador Christian Gálvez va voler dirigir-se a la filla del participant, que en aquell moment lluitava per emportar-se més d’un milió d’euros

 

Així, Gálvez va treure la seua cara més solidària per demanar perdó a la menuda. I és que amb només 2 anys, l’excol·laborador de ‘Caiga quién caiga’ va voler disculpar-se amb la petita, de tres anys, «pel temps que porta nosaltres». Un detall emotiu si tenim en compte que el concursant va assegurar que, si guanya,  invertirà tots els diners amb la petita

 

A prop d’endur-se 1.400.000 euros

«M’agradaria donar-li tot el temps que últimament no li he pogut donar», va assegurar l’Antonio mentre s’ho jugava tot. Així mateix, Christian Gálvez va haver de posar fil a l’agulla per recordar-li que «estàs a només dues lletres de guanyar 1.140.000 euros».

 

Potser fruit dels nervis, però, el concursant va fallar en una de les respostes i va perdre el «pot». Aleshores Gálvez ho va lamentar però va recordar que el premi final anava creixent més i més cada dia. 

 

Llàgrimes d’emoció

Va ser en aquest moment quan el programa va tenir un dels moments més emocionants. I és que Antonio, després de fallar, no va poder evitar posar-se a plorar d’emoció pel temps que havia passat al programa.

 

«Era el meu gran somni», confessava mentre es gratava la cara, en un gest que denotava el nerviosisme que estava passant en aquell precís instant.

 

Amb la idea de tranquil·litzar-lo, Christian va començar a preguntar-li per tot allò que faria si s’endugués el «pot».

 

El concursante, Antonio, visiblemente emocionado

El concursant, Antonio, visiblement emocionat | Telecinco

«Doncs ja he complert el meu somni…. Ara toca complir el de la meua gent. Per exemple, fer que el meu pare conega a l’exfutbolista Guti i que puga visitar El Vaticà, perquè és súper devot. Viatjar a Nova York tampoc estaria gens malament», va intentar explicar entre llàgrimes.

 

«Avui, una vegada més per motius personals, no pot estar amb nosaltres», va assegurar Gálvez l’endemà mentre afegia: «Antonio, una abraçada molt forta company. Tant de bo ens veiem aviat».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PP avala el pla de vivenda de Pérez Llorca i l’oposició el titlla d’ocurrència

El PP ha qualificat de potent i nova la proposta de Pérez Llorca per a permetre vivendes en sòl dotacional sense desenrotllar. PSPV i Compromís l'han titllada d'ocurrència i alerten d'una cessió a privats; Vox ha defés liberalitzar sòl.

El València viu la mascletà al balcó de l’Ajuntament amb la sorpresa dels argentins

La plantilla va acudir al balcó municipal per a presenciar el tret 'Masclethor 5.0' de Pirotècnia Alpujarreña; per a diversos jugadors va ser la primera vegada. Els nous fitxatges, especialment els argentins, es van mostrar els més sorpresos.

Dos detinguts a Torrevieja en un cotxe robat del Regne Unit, un ferit en intentar fugir

Dos hòmens han sigut detinguts a Torrevieja en un vehicle d'alta gamma robat al Regne Unit. Un es va lesionar en tractar d'escapar durant el trasllat.

Pérez Llorca critica que Renfe deixe els Rodalia a Albal en Falles

El president ha rebutjat que, del 13 al 19 de març i entre les 13 i les 15 hores, els trens només arriben fins a Albal. Ha demanat solucions coordinades que prioritzen la seguretat sense allunyar als viatgers de València.

PSPV i Compromís exigixen explicacions per un assessor de Massó que treballaria per a Vox a Múrcia

PSPV i Compromís han demanat a Plans Massó aclarir la contractació d'un assessor que, segons s'ha publicat, realitzaria funcions per a Vox a Múrcia. Presidència sosté que assessora en comunicació.

La Policia Nacional reforça la seguretat de les Falles amb noves mesures i tecnologia

L'operatiu de la Policia Nacional per a les Falles 2026 es reforça amb un VIPA 6x6, sistemes anti-dron i més efectius, amb 6.000 agents coordinats a València.

El PP lamenta la polèmica i el PSPV exigix garanties per l’accés de trens a València en hores de mascletà

El tall de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord en hores de mascletà obri un xoc polític en Les Corts. PP, PSPV, Compromís i Vox discrepen sobre seguretat i solucions.

Bernabé proposa permetre l’arribada de les línies C-1 i C-2 a l’Estació del Nord de València

La delegada del Govern ha plantejat que C-1 i C-2 acaben en l'Estació del Nord durant les Falles, condicionat a l'aval tècnic municipal i a l'organització de l'operatiu.