21.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Christian Gálvez es disculpa amb la filla d’un concursant de ‘Pasapalabra’ per «robar-li temps» amb el seu pare

Christian Gálvez y el concursante Antonio en 'Pasapalabra'

Christian Gálvez i Antonio a ‘Pasapalabra’ | Telecinco

 

‘Pasapalabra’ no deixa de sumar més i més moments emocionants. Este dijous, mentre Antonio concursava al programa de Telecinco i estava a punt d’emportar-se el premi final —només li van faltar dos lletres per completar el «rosco»—, el presentador Christian Gálvez va voler dirigir-se a la filla del participant, que en aquell moment lluitava per emportar-se més d’un milió d’euros

 

Així, Gálvez va treure la seua cara més solidària per demanar perdó a la menuda. I és que amb només 2 anys, l’excol·laborador de ‘Caiga quién caiga’ va voler disculpar-se amb la petita, de tres anys, «pel temps que porta nosaltres». Un detall emotiu si tenim en compte que el concursant va assegurar que, si guanya,  invertirà tots els diners amb la petita

 

A prop d’endur-se 1.400.000 euros

«M’agradaria donar-li tot el temps que últimament no li he pogut donar», va assegurar l’Antonio mentre s’ho jugava tot. Així mateix, Christian Gálvez va haver de posar fil a l’agulla per recordar-li que «estàs a només dues lletres de guanyar 1.140.000 euros».

 

Potser fruit dels nervis, però, el concursant va fallar en una de les respostes i va perdre el «pot». Aleshores Gálvez ho va lamentar però va recordar que el premi final anava creixent més i més cada dia. 

 

Llàgrimes d’emoció

Va ser en aquest moment quan el programa va tenir un dels moments més emocionants. I és que Antonio, després de fallar, no va poder evitar posar-se a plorar d’emoció pel temps que havia passat al programa.

 

«Era el meu gran somni», confessava mentre es gratava la cara, en un gest que denotava el nerviosisme que estava passant en aquell precís instant.

 

Amb la idea de tranquil·litzar-lo, Christian va començar a preguntar-li per tot allò que faria si s’endugués el «pot».

 

El concursante, Antonio, visiblemente emocionado

El concursant, Antonio, visiblement emocionat | Telecinco

«Doncs ja he complert el meu somni…. Ara toca complir el de la meua gent. Per exemple, fer que el meu pare conega a l’exfutbolista Guti i que puga visitar El Vaticà, perquè és súper devot. Viatjar a Nova York tampoc estaria gens malament», va intentar explicar entre llàgrimes.

 

«Avui, una vegada més per motius personals, no pot estar amb nosaltres», va assegurar Gálvez l’endemà mentre afegia: «Antonio, una abraçada molt forta company. Tant de bo ens veiem aviat».

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.