Christian Gálvez es disculpa amb la filla d’un concursant de ‘Pasapalabra’ per «robar-li temps» amb el seu pare

Christian Gálvez y el concursante Antonio en 'Pasapalabra'

Christian Gálvez i Antonio a ‘Pasapalabra’ | Telecinco

 

‘Pasapalabra’ no deixa de sumar més i més moments emocionants. Este dijous, mentre Antonio concursava al programa de Telecinco i estava a punt d’emportar-se el premi final —només li van faltar dos lletres per completar el «rosco»—, el presentador Christian Gálvez va voler dirigir-se a la filla del participant, que en aquell moment lluitava per emportar-se més d’un milió d’euros

 

Així, Gálvez va treure la seua cara més solidària per demanar perdó a la menuda. I és que amb només 2 anys, l’excol·laborador de ‘Caiga quién caiga’ va voler disculpar-se amb la petita, de tres anys, «pel temps que porta nosaltres». Un detall emotiu si tenim en compte que el concursant va assegurar que, si guanya,  invertirà tots els diners amb la petita

 

A prop d’endur-se 1.400.000 euros

«M’agradaria donar-li tot el temps que últimament no li he pogut donar», va assegurar l’Antonio mentre s’ho jugava tot. Així mateix, Christian Gálvez va haver de posar fil a l’agulla per recordar-li que «estàs a només dues lletres de guanyar 1.140.000 euros».

 

Potser fruit dels nervis, però, el concursant va fallar en una de les respostes i va perdre el «pot». Aleshores Gálvez ho va lamentar però va recordar que el premi final anava creixent més i més cada dia. 

 

Llàgrimes d’emoció

Va ser en aquest moment quan el programa va tenir un dels moments més emocionants. I és que Antonio, després de fallar, no va poder evitar posar-se a plorar d’emoció pel temps que havia passat al programa.

 

«Era el meu gran somni», confessava mentre es gratava la cara, en un gest que denotava el nerviosisme que estava passant en aquell precís instant.

 

Amb la idea de tranquil·litzar-lo, Christian va començar a preguntar-li per tot allò que faria si s’endugués el «pot».

 

El concursante, Antonio, visiblemente emocionado

El concursant, Antonio, visiblement emocionat | Telecinco

«Doncs ja he complert el meu somni…. Ara toca complir el de la meua gent. Per exemple, fer que el meu pare conega a l’exfutbolista Guti i que puga visitar El Vaticà, perquè és súper devot. Viatjar a Nova York tampoc estaria gens malament», va intentar explicar entre llàgrimes.

 

«Avui, una vegada més per motius personals, no pot estar amb nosaltres», va assegurar Gálvez l’endemà mentre afegia: «Antonio, una abraçada molt forta company. Tant de bo ens veiem aviat».

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.