Un ciclista mor en un accident amb un camió en la V-23 entre Puçol i Sagunt

 

Un ciclista de 74 anys ha mort este dimarts en un accident de trànsit en el qual s’ha vist implicats la bicicleta que conduïa i un camió en la carretera V-23 entre Puçol i Sagunt, segons ha informat el centre d’Informació i Coordinació d’urgències (CICU).                      

  

El CICU ha rebut l’avís del sinistre cap a les 10:17 hores alertant de la col·lisió entre un camió i una bicicleta a l’altura del quilòmetre 2 de la V-23. Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic del qual solament ha pogut confirmar la defunció del ciclista, un home de 74 anys.

 

El darrer cas de mort d’un ciclista

 

El passat mes de juliol es va produir també la mort d’un ciclista de 66 anys d’edat que va patir una caiguda mentre circulava pel Camí Nou de Casinos, en terme municipal de Lliria, a la Comarca del Camp de Túria.

 

L’equip mèdic del SAMU es va desplaçar fins al lloc per a realitzar les maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada al ciclista, ja que es trobava en parada cardiorrespiratòria, i van aconseguir recuperar les seues constants vitals i traslladar-lo a l’Hospital de Llíria. Lamentablement, esta persona va morir en arribar.

                  

Ahir, un altre accident greu a Benidorm

 

El mateix Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va alertar que cap al matí d’ahir dilluns 3 de setembre els va entrar un avís a el CICU mitjançant el qual s’alertava que una furgoneta havia atropellat a un home, al carrer Alfonso Puchades de Benidorm.         

  

Immediatament fins a la zona de l’accident es va desplaçar una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic del qual ha assistit al vianant per  traumatisme cranioencefàlic i una vegada estabilitzat ha estat traslladat  a l’Hospital Marina Baixa de La Vila Joiosa. Es desconeix l’edat del ferit en anar indocumentat.          

 

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.