10 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Un ciclista mor en un accident amb un camió en la V-23 entre Puçol i Sagunt

 

Un ciclista de 74 anys ha mort este dimarts en un accident de trànsit en el qual s’ha vist implicats la bicicleta que conduïa i un camió en la carretera V-23 entre Puçol i Sagunt, segons ha informat el centre d’Informació i Coordinació d’urgències (CICU).                      

  

El CICU ha rebut l’avís del sinistre cap a les 10:17 hores alertant de la col·lisió entre un camió i una bicicleta a l’altura del quilòmetre 2 de la V-23. Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic del qual solament ha pogut confirmar la defunció del ciclista, un home de 74 anys.

 

El darrer cas de mort d’un ciclista

 

El passat mes de juliol es va produir també la mort d’un ciclista de 66 anys d’edat que va patir una caiguda mentre circulava pel Camí Nou de Casinos, en terme municipal de Lliria, a la Comarca del Camp de Túria.

 

L’equip mèdic del SAMU es va desplaçar fins al lloc per a realitzar les maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada al ciclista, ja que es trobava en parada cardiorrespiratòria, i van aconseguir recuperar les seues constants vitals i traslladar-lo a l’Hospital de Llíria. Lamentablement, esta persona va morir en arribar.

                  

Ahir, un altre accident greu a Benidorm

 

El mateix Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va alertar que cap al matí d’ahir dilluns 3 de setembre els va entrar un avís a el CICU mitjançant el qual s’alertava que una furgoneta havia atropellat a un home, al carrer Alfonso Puchades de Benidorm.         

  

Immediatament fins a la zona de l’accident es va desplaçar una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic del qual ha assistit al vianant per  traumatisme cranioencefàlic i una vegada estabilitzat ha estat traslladat  a l’Hospital Marina Baixa de La Vila Joiosa. Es desconeix l’edat del ferit en anar indocumentat.          

 

Últimes notícies

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.