Un ciclista mor en un accident amb un camió en la V-23 entre Puçol i Sagunt

 

Un ciclista de 74 anys ha mort este dimarts en un accident de trànsit en el qual s’ha vist implicats la bicicleta que conduïa i un camió en la carretera V-23 entre Puçol i Sagunt, segons ha informat el centre d’Informació i Coordinació d’urgències (CICU).                      

  

El CICU ha rebut l’avís del sinistre cap a les 10:17 hores alertant de la col·lisió entre un camió i una bicicleta a l’altura del quilòmetre 2 de la V-23. Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic del qual solament ha pogut confirmar la defunció del ciclista, un home de 74 anys.

 

El darrer cas de mort d’un ciclista

 

El passat mes de juliol es va produir també la mort d’un ciclista de 66 anys d’edat que va patir una caiguda mentre circulava pel Camí Nou de Casinos, en terme municipal de Lliria, a la Comarca del Camp de Túria.

 

L’equip mèdic del SAMU es va desplaçar fins al lloc per a realitzar les maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada al ciclista, ja que es trobava en parada cardiorrespiratòria, i van aconseguir recuperar les seues constants vitals i traslladar-lo a l’Hospital de Llíria. Lamentablement, esta persona va morir en arribar.

                  

Ahir, un altre accident greu a Benidorm

 

El mateix Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va alertar que cap al matí d’ahir dilluns 3 de setembre els va entrar un avís a el CICU mitjançant el qual s’alertava que una furgoneta havia atropellat a un home, al carrer Alfonso Puchades de Benidorm.         

  

Immediatament fins a la zona de l’accident es va desplaçar una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic del qual ha assistit al vianant per  traumatisme cranioencefàlic i una vegada estabilitzat ha estat traslladat  a l’Hospital Marina Baixa de La Vila Joiosa. Es desconeix l’edat del ferit en anar indocumentat.          

 

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.