Un ciclista mor en un accident amb un camió en la V-23 entre Puçol i Sagunt

 

Un ciclista de 74 anys ha mort este dimarts en un accident de trànsit en el qual s’ha vist implicats la bicicleta que conduïa i un camió en la carretera V-23 entre Puçol i Sagunt, segons ha informat el centre d’Informació i Coordinació d’urgències (CICU).                      

  

El CICU ha rebut l’avís del sinistre cap a les 10:17 hores alertant de la col·lisió entre un camió i una bicicleta a l’altura del quilòmetre 2 de la V-23. Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic del qual solament ha pogut confirmar la defunció del ciclista, un home de 74 anys.

 

El darrer cas de mort d’un ciclista

 

El passat mes de juliol es va produir també la mort d’un ciclista de 66 anys d’edat que va patir una caiguda mentre circulava pel Camí Nou de Casinos, en terme municipal de Lliria, a la Comarca del Camp de Túria.

 

L’equip mèdic del SAMU es va desplaçar fins al lloc per a realitzar les maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada al ciclista, ja que es trobava en parada cardiorrespiratòria, i van aconseguir recuperar les seues constants vitals i traslladar-lo a l’Hospital de Llíria. Lamentablement, esta persona va morir en arribar.

                  

Ahir, un altre accident greu a Benidorm

 

El mateix Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va alertar que cap al matí d’ahir dilluns 3 de setembre els va entrar un avís a el CICU mitjançant el qual s’alertava que una furgoneta havia atropellat a un home, al carrer Alfonso Puchades de Benidorm.         

  

Immediatament fins a la zona de l’accident es va desplaçar una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic del qual ha assistit al vianant per  traumatisme cranioencefàlic i una vegada estabilitzat ha estat traslladat  a l’Hospital Marina Baixa de La Vila Joiosa. Es desconeix l’edat del ferit en anar indocumentat.          

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.

Ratxes de vent molt fort a Castelló i pujada de temperatures este dimecres en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dimecres intervals de núvols alts, pujada generalitzada de les temperatures i vent molt intens a Castelló, que podria registrar ratxes molt fortes durant la segona mitat del dia.

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.