Un ciclista mor en un accident amb un camió en la V-23 entre Puçol i Sagunt

 

Un ciclista de 74 anys ha mort este dimarts en un accident de trànsit en el qual s’ha vist implicats la bicicleta que conduïa i un camió en la carretera V-23 entre Puçol i Sagunt, segons ha informat el centre d’Informació i Coordinació d’urgències (CICU).                      

  

El CICU ha rebut l’avís del sinistre cap a les 10:17 hores alertant de la col·lisió entre un camió i una bicicleta a l’altura del quilòmetre 2 de la V-23. Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic del qual solament ha pogut confirmar la defunció del ciclista, un home de 74 anys.

 

El darrer cas de mort d’un ciclista

 

El passat mes de juliol es va produir també la mort d’un ciclista de 66 anys d’edat que va patir una caiguda mentre circulava pel Camí Nou de Casinos, en terme municipal de Lliria, a la Comarca del Camp de Túria.

 

L’equip mèdic del SAMU es va desplaçar fins al lloc per a realitzar les maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada al ciclista, ja que es trobava en parada cardiorrespiratòria, i van aconseguir recuperar les seues constants vitals i traslladar-lo a l’Hospital de Llíria. Lamentablement, esta persona va morir en arribar.

                  

Ahir, un altre accident greu a Benidorm

 

El mateix Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va alertar que cap al matí d’ahir dilluns 3 de setembre els va entrar un avís a el CICU mitjançant el qual s’alertava que una furgoneta havia atropellat a un home, al carrer Alfonso Puchades de Benidorm.         

  

Immediatament fins a la zona de l’accident es va desplaçar una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic del qual ha assistit al vianant per  traumatisme cranioencefàlic i una vegada estabilitzat ha estat traslladat  a l’Hospital Marina Baixa de La Vila Joiosa. Es desconeix l’edat del ferit en anar indocumentat.          

 

Últimes notícies

Camarero nega qualsevol contacte amb Mazón el dia de la DANA

Susana Camarero, vicepresidenta primera i consellera d’Habitatge i Igualtat, ha assegurat davant la jutgessa que no va tindre cap contacte amb Carlos Mazón ni amb el seu entorn el dia de la DANA i que va entendre que l’emergència la gestionava Salomé Pradas.

La història de Mawj, la xiqueta de Bagdad que ha convertit la guerra en poesia gràcies a la seua mà salvada

El llibre Huella, amb portada de Nacho Duato i impulsat per la Fundació Fernando Fonseca, arreplega 20 poemes amb què l’iraquiana Mawj Majid Al-Obaidi convertix el trauma d’un bombardeig a Bagdad en un relat d’amor, dolor i superació.

El professorat valencià decideix hui si manté la vaga indefinida amb la nova oferta d’Educació

El professorat de l’escola pública valenciana vota hui la proposta d’Educació per posar fi a la vaga indefinida, mentres la concertada viu el seu segon dia de paros.

Les víctimes de la DANA es concentren davant el jutjat de Catarroja durant la declaració de Susana Camarero

Representants de les principals associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja mentres declara com a testimoni la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, en una causa per homicidi imprudent de 230 persones.

Cauen tres membres d’un grup de robatoris i estafes al Baix Maestrat

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup criminal amb base al Baix Maestrat i ha detingut tres persones acusades de nombrosos robatoris, estafes i delictes d’usurpació d’identitat al nord de Castelló.

Maig de 2026 va ser el segon més càlid registrat al món, segons Copernicus

El mes de maig de 2026 ha sigut el segon més càlid al planeta des que hi ha registres, amb temperatures rècord a l’atmosfera i als oceans, segons el servei europeu Copernicus.

El professorat valencià decidirà en 24 hores si manté la vaga indefinida amb l’última proposta de la Generalitat

Els sindicats docents han rebut l’últim document d’Educació i el sotmetran a consulta urgent abans de la Mesa sectorial de dijous, on decidiran si continuen amb la vaga indefinida.

La Universitat de València se situa al costat del professorat i dona suport unànime a les seues reivindicacions

El Consell de Govern de la Universitat de València ha aprovat per unanimitat una declaració institucional que dona suport a les reivindicacions de la comunitat educativa, defensa l’educació pública i insta a accelerar les negociacions per resoldre el conflicte.