Cinc pasteres amb 57 persones a bord arriben durant la matinada a les costes d’Alacant

Efectius de Salvament Marítim i de la Guàrdia Civil han interceptat durant la matinada del diumenge cinc pasteres en aigües de les localitats alacantines de Santa Pola, Benidorm, Pilar de la Horadada i l’Alfàs del Pi, amb 57 migrants a bord en total, segons van informar fonts de la Creu Roja.

La primera de les embarcacions ha estat localitzada en la Cala Ximo de Benidorm a la 1.07 hores, amb 11 persones a bord d’esta, tots ells homes majors d’edat i origen algerià i en aparent bon estat de salut.

Una hora després, a les 2.13 hores, els efectius de rescat han rebut un avís que alertava de l’arribada d’una altra pastera, en este cas a la platja Vistamar de Pilar de la Horadada. La Guàrdia Civil ha localitzat cap a les 3.20 hores als 12 homes que viatjaven en l’embarcació, tots algerians i en bon estat de salut.

A les 4.13 hores, efectius de Salvament Marítim han localitzat una nova pastera en la costa de Santa Pola, amb 14 persones a bord d’origen algerià i una d’elles un menor de 17 anys.

Finalment, a les 7.12 hores ha estat interceptada una altra embarcació en el Racó de l’Albir, a l’Alfàs del Pi, en este cas amb 14 persones a bord.

Creu Roja informa que també ha estat localitzada una cinquena embarcació a la Platja Higuerica, a Pilar de la Horadada, amb 6 persones a bord, encara que no disposa de més dades ja que la informació en este cas «encara és confusa».

Totes les persones arribades en les embarcacions durant la matinada han estat ateses en el port d’Alacant per a avaluar el seu estat de salut i realitzar-los proves PCR per a detectar possibles casos de coronavirus, tal com contempla el protocol sanitari en estos casos.

Últimes notícies

Brugué resta importància a la derrota del Llevant i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha valorat la pretemporada del Levante UD després de la derrota contra el Sheffield United i ha destacat que, per damunt del resultat i del seu gol, el més important són les sensacions de l’equip.

Brugué relativitza la derrota del Levante i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha restat importància a la derrota del Levante UD contra el Sheffield United en pretemporada i ha insistit que el més important són les sensacions positives i la bona dinàmica del grup.

Rescaten amb helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat amb helicòpter després de patir un colp de calor mentre feia senderisme a la Creu de la Muela, en el terme municipal d’Oriola, i ha sigut traslladat a l’Hospital Vega Baja.

Rescaten en helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat en helicòpter a la Creu de la Muela, a Oriola, després de patir un colp de calor mentres feia senderisme.

Dani Requena reforça el mig del camp del Llevant cedit pel Villarreal

El migcampista granadí Dani Requena, de 22 anys, jugarà esta temporada al Llevant UD cedit pel Villarreal CF i s’incorporarà dilluns als entrenaments a les ordres de Luís Castro.

M. Àngels Francés assumirà la presidència de l’AVL amb una nova Junta de Govern renovada

El ple de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua ha elegit M. Àngels Francés com a nova presidenta, al capdavant d’una Junta de Govern renovada amb Rosa Agost, Immaculada Cerdà, Vicenta Tasa i Carles Segura.

Catalá, Barcala i Carrasco repetiran com a caps de cartell del PP en 2027

El PP ha ratificat que María José Catalá, Luis Barcala i Begoña Carrasco tornaran a liderar les candidatures municipals de València, Alacant i Castelló en les eleccions locals de 2027, dins d’un esquema en què el partit manté els seus 30 alcaldes i renova onze caps de llista en capitalitats on encara no governa.

Catalá, Barcala i Carrasco repetiran com a candidats del PP a València, Alacant i Castelló en 2027

El PP ha ratificat que María José Catalá, Luis Barcala i Begoña Carrasco tornaran a encapçalar les llistes municipals de 2027 a València, Alacant i Castelló, en unes eleccions en què el partit canviarà 11 candidats en capitals on ara no governa.