81 persones detingudes en un «dur colp» contra la màfia xinesa en el territori valencià

Ejemplo de shortcode con estilo
La Policia Nacional ha detingut a 81 persones i ha alliberat a algunes víctimes d’explotació laboral i sexual en un «dur colp» a la màfia xinesa en el territori valencià, segons han informat este dijous fonts policials.   L’Operació Delikao ha permés desmantellar una organització formada per ciutadans d’origen xinés dedicada a la producció de marihuana, […]

La Policia Nacional ha detingut a 81 persones i ha alliberat a algunes víctimes d’explotació laboral i sexual en un «dur colp» a la màfia xinesa en el territori valencià, segons han informat este dijous fonts policials.

 

L’Operació Delikao ha permés desmantellar una organització formada per ciutadans d’origen xinés dedicada a la producció de marihuana, en la que, a més, s’han confiscat 22.463 plantes de marihuana, desmantellat vora 20 naus industrials i intervingut 61.000 euros.

 

Està previst que a les onze d’este matí oferisquen detalls de l’operació en la Prefectura superior de Policia de València el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, i el comissari provincial de la Policia Nacional a València, Ignacio de l’Olmo.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detenen a Alcoi un camioner begut, sense permís de conduir i buscat per la justícia

Un camioner de 53 anys ha sigut detingut a l’A-7, a Alcoi, per conduir begut i sense permís. També tenia una ordre d’ingrés en presó, que un jutge ha decretat.

Descobrixen a El Campello una nova medusa de fins a set mil·límetres

La nova espècie, inofensiva per a les persones i d’entre un i set mil·límetres, s’ha identificat en aigües d’El Campello.

Nacho Ferri, el davanter valencià que lidera el Feyenoord davant de l’Inter

El davanter de Montaverner s’ha convertit en una peça clau del Feyenoord, que s’enfronta este dimarts a l’Inter en la Liga de Campeones.

La Mostra obri amb ‘El mal padre’ i una programació fins al 15 de novembre

La 41a Mostra de València comença dimarts amb ‘El mal padre’, fora de concurs, i oferirà projeccions, tallers i trobades fins al 15 de novembre.

El PP reclama alternatives de transport després de l’accident d’Urda

Després de l’accident ferroviari d’Urda, que ha causat 69 morts, el PP demana alternatives de transport i critica la gestió del Govern.

Roger Llanes oferix diàleg i coordinació institucional «sense trinxeres»

El nou delegat del Govern a la Comunitat Valenciana, Roger Llanes, s’ha compromés a escoltar la Generalitat i les administracions locals. També ha fixat com a prioritats la reconstrucció després de la dana i les eleccions generals del 29 de novembre.

Un sistema de la UPV anticipa desbordaments amb dades de pluja en temps real

La UPV i ValgrAI han presentat una ferramenta que preveu crescudes i possibles inundacions amb fins a 48 hores d’antelació.

Elx identifica 15 persones en un dispositiu preventiu per la convocatòria de Blocus

La Policía Nacional i la Policía Local han identificat 15 persones en un dispositiu preventiu a Elx, sense incidents destacables.