Concentracions a Castelló, València i Alacant contra la LGTBfobia en memòria de Samuel

La societat valenciana i les associacions LGTBIQ + en tota la Comunitat se sumen hui a la crida per participar esta vesprada a les concentracions de repulsa i condemna per la mort de Samuel.

La matinada del passat dissabte 3 de juliol ha quedat gravada en la memòria de tots. Samuel Luiz, Un jove de la Corunya, era assassinat després d’una brutal pallissa que ha estat denunciada com un acte de violència homofòbica.

La ciutadania, a través de les xarxes socials, s’ha bolcat donant suport als seus familiars i amics, rebutjant este tipus d’actes. Amb el hashtag #JusticiaParaSamuel s’han incendiat les xarxes demanant justícia, castigant esta agressió i difonent el missatge per identificar els agressors. Diversos personatges públics del món de l’esport, la política o l’espectacle s’han sumat a l’ús d’esta etiqueta, donant major visibilitat al missatge.

Fins al moment, la Policia Nacional ha detingut 13 persones per la seua presumpta implicació en esta agressió mortal. Però així i tot la població no abaixa els braços. En diferents ciutats espanyoles s’ha convocat una concentració urgent contra la LGTBIfobia.

Lloc i hora de les concentracions en cadascuna de les províncies

 

Castelló. A les 19.00 a la plaça de la Pescateria

València. A les 20 hores a la plaça de l’Ajuntament.

Alacant. A les 20 hores Enfront de l’Ajuntament.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els 120 decibels d’una mascletà: riscos i per què convé mantindre distància

Les mascletaes poden registrar pics pròxims a 120 dB en el punt de tret. La distància reduïx l'impacte: uns 30 m per a adults i més per a xiquets.

Les víctimes de la DANA demanen al TSJCV ignorar l’aforament de Carlos Mazón i mantindre la investigació a Catarroja

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que permeta investigar-lo en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca reivindica els seus 100 dies amb normalitat i mesures en marxa

El president ha defés que en els seus primers cent dies s'ha recuperat una normalitat necessària i s'ha donat estabilitat al Consell. Ha assegurat que més de la mitat dels seus compromisos d'investidura ja estan en marxa, amb baixada d'impostos, reforç de l'atenció primària, estratègia contra el càncer i suport a la reconstrucció després de la DANA.

Aemet ha establit l’avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 20 l/m² en una hora

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per pluges en punts d'Alacant, Castelló i València, amb llindars de 20 l/m² en una hora i fins a 60 en 12 segons zona i horari.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

Juanfran Pérez Llorca ha instat les forces de la dreta a entendre's a Extremadura i Aragó per a articular govern, en considerar que les urnes van apuntar a eixa majoria. Ha demanat acords ràpids i ha admés que no és el més indicat per a donar consells, malgrat que en la Comunitat Valenciana governa amb suport de Vox.

Les víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja sense aplicar el seu aforament

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la dana 29-O ha sol·licitat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que la investigació seguisca en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’intentar aombrar el Pla Viu i anuncia més control

El president defén que el Pla Viu ja beneficia a desenes de municipis i situa la vivenda com una emergència. Avanza una llei del sòl i més control en adjudicacions.

El Roig Arena complix sis mesos amb 930.000 assistents i 182 esdeveniments

El recinte multiusos de València ha tancat el seu primer mig any amb 182 esdeveniments i 930.000 assistents. El balanç combina esport, concerts i cites corporatives.