Concentracions a Castelló, València i Alacant contra la LGTBfobia en memòria de Samuel

La societat valenciana i les associacions LGTBIQ + en tota la Comunitat se sumen hui a la crida per participar esta vesprada a les concentracions de repulsa i condemna per la mort de Samuel.

La matinada del passat dissabte 3 de juliol ha quedat gravada en la memòria de tots. Samuel Luiz, Un jove de la Corunya, era assassinat després d’una brutal pallissa que ha estat denunciada com un acte de violència homofòbica.

La ciutadania, a través de les xarxes socials, s’ha bolcat donant suport als seus familiars i amics, rebutjant este tipus d’actes. Amb el hashtag #JusticiaParaSamuel s’han incendiat les xarxes demanant justícia, castigant esta agressió i difonent el missatge per identificar els agressors. Diversos personatges públics del món de l’esport, la política o l’espectacle s’han sumat a l’ús d’esta etiqueta, donant major visibilitat al missatge.

Fins al moment, la Policia Nacional ha detingut 13 persones per la seua presumpta implicació en esta agressió mortal. Però així i tot la població no abaixa els braços. En diferents ciutats espanyoles s’ha convocat una concentració urgent contra la LGTBIfobia.

Lloc i hora de les concentracions en cadascuna de les províncies

 

Castelló. A les 19.00 a la plaça de la Pescateria

València. A les 20 hores a la plaça de l’Ajuntament.

Alacant. A les 20 hores Enfront de l’Ajuntament.

Últimes notícies

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

El PSPV-PSOE demana la dimissió immediata de Marciano Gómez per derivar 25 milions a un grup sanitari vinculat a la seua família

El PSPV-PSOE reclama el cessament immediat del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, després de conéixer-se que el seu departament va derivar més de 25 milions d'euros públics a un grup hospitalari gestionat pel seu germà entre 2024 i 2025.