Concentracions a Castelló, València i Alacant contra la LGTBfobia en memòria de Samuel

La societat valenciana i les associacions LGTBIQ + en tota la Comunitat se sumen hui a la crida per participar esta vesprada a les concentracions de repulsa i condemna per la mort de Samuel.

La matinada del passat dissabte 3 de juliol ha quedat gravada en la memòria de tots. Samuel Luiz, Un jove de la Corunya, era assassinat després d’una brutal pallissa que ha estat denunciada com un acte de violència homofòbica.

La ciutadania, a través de les xarxes socials, s’ha bolcat donant suport als seus familiars i amics, rebutjant este tipus d’actes. Amb el hashtag #JusticiaParaSamuel s’han incendiat les xarxes demanant justícia, castigant esta agressió i difonent el missatge per identificar els agressors. Diversos personatges públics del món de l’esport, la política o l’espectacle s’han sumat a l’ús d’esta etiqueta, donant major visibilitat al missatge.

Fins al moment, la Policia Nacional ha detingut 13 persones per la seua presumpta implicació en esta agressió mortal. Però així i tot la població no abaixa els braços. En diferents ciutats espanyoles s’ha convocat una concentració urgent contra la LGTBIfobia.

Lloc i hora de les concentracions en cadascuna de les províncies

 

Castelló. A les 19.00 a la plaça de la Pescateria

València. A les 20 hores a la plaça de l’Ajuntament.

Alacant. A les 20 hores Enfront de l’Ajuntament.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.