13 persones detingudes per la pallissa mortal a Samuel

 

La Policia ha aconseguit identificar a 13 persones per la seua presumpta relació de manera directa o indirecta amb la pallissa que dissabte passat va posar fi a la vida de Samuel en els voltants d’una discoteca de la Corunya.

Samuel tenia 24 anys i un grup de persones li van matar d’una pallissa la matinada del dissabte en els voltants d’una discoteca. La policia ja té identificats als presumptes autors i els col·lectius LGTBI demanen justícia en creure que l’agressió va poder estar relacionada amb l’orientació sexual de Samuel.

Pel que sembla les cambres de diversos locals de l’avinguda de Burgos, lloc on es va produir l’agressió mortal, havien captat els fets, a més que una de les joves que acompanyaven al mort va aconseguir identificar en comissaria alguns dels rostres. Segons EFE, fonts de la investigació afirmen que la violenta pallissa es va poder originar per l’ús d’un telèfon mòbil mentre la víctima realitzava una videotelefonada.

Per a la policia ha sigut més senzill del normal identificar als agressors perquè estos van haver de deixar els seus DNI en la discoteca en la qual van estar abans de la pallissa, ha facilitat la identificació, encara que de moment es desconeix el parador dels presumptes assassins. Segons fonts de la investigació han dit a EFE, se’ls està prenent declaració als 13 detinguts de manera separada per a comprovar si coincideixen les seues versions.

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.