13 persones detingudes per la pallissa mortal a Samuel

 

La Policia ha aconseguit identificar a 13 persones per la seua presumpta relació de manera directa o indirecta amb la pallissa que dissabte passat va posar fi a la vida de Samuel en els voltants d’una discoteca de la Corunya.

Samuel tenia 24 anys i un grup de persones li van matar d’una pallissa la matinada del dissabte en els voltants d’una discoteca. La policia ja té identificats als presumptes autors i els col·lectius LGTBI demanen justícia en creure que l’agressió va poder estar relacionada amb l’orientació sexual de Samuel.

Pel que sembla les cambres de diversos locals de l’avinguda de Burgos, lloc on es va produir l’agressió mortal, havien captat els fets, a més que una de les joves que acompanyaven al mort va aconseguir identificar en comissaria alguns dels rostres. Segons EFE, fonts de la investigació afirmen que la violenta pallissa es va poder originar per l’ús d’un telèfon mòbil mentre la víctima realitzava una videotelefonada.

Per a la policia ha sigut més senzill del normal identificar als agressors perquè estos van haver de deixar els seus DNI en la discoteca en la qual van estar abans de la pallissa, ha facilitat la identificació, encara que de moment es desconeix el parador dels presumptes assassins. Segons fonts de la investigació han dit a EFE, se’ls està prenent declaració als 13 detinguts de manera separada per a comprovar si coincideixen les seues versions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.