13 persones detingudes per la pallissa mortal a Samuel

 

La Policia ha aconseguit identificar a 13 persones per la seua presumpta relació de manera directa o indirecta amb la pallissa que dissabte passat va posar fi a la vida de Samuel en els voltants d’una discoteca de la Corunya.

Samuel tenia 24 anys i un grup de persones li van matar d’una pallissa la matinada del dissabte en els voltants d’una discoteca. La policia ja té identificats als presumptes autors i els col·lectius LGTBI demanen justícia en creure que l’agressió va poder estar relacionada amb l’orientació sexual de Samuel.

Pel que sembla les cambres de diversos locals de l’avinguda de Burgos, lloc on es va produir l’agressió mortal, havien captat els fets, a més que una de les joves que acompanyaven al mort va aconseguir identificar en comissaria alguns dels rostres. Segons EFE, fonts de la investigació afirmen que la violenta pallissa es va poder originar per l’ús d’un telèfon mòbil mentre la víctima realitzava una videotelefonada.

Per a la policia ha sigut més senzill del normal identificar als agressors perquè estos van haver de deixar els seus DNI en la discoteca en la qual van estar abans de la pallissa, ha facilitat la identificació, encara que de moment es desconeix el parador dels presumptes assassins. Segons fonts de la investigació han dit a EFE, se’ls està prenent declaració als 13 detinguts de manera separada per a comprovar si coincideixen les seues versions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles convertiran Logronyo en capital valenciana durant tres dies de festa

Les Falles aterren a Logronyo els dies 10, 11 i 12 d'abril amb un programa que replica un cap de setmana faller, la participació de 3.500 valencians i un impacte econòmic previst de 1,5 milions d'euros.

La XIV edició de La Lluna porta la seua essència mediterrània al Roig Arena i a la Marina de València

El Festival La Lluna celebra la seua XIV edició el 12 de juny en el Roig Arena i culmina enfront de la mar en Ves-los e Vents, reforçant la seua essència mediterrània i el seu caràcter innovador.

Pradas reclama la transcripció íntegra de la seua declaració per la dana i de l’acarament amb Conca

La exconsellera de Justícia Salomé Pradas sol·licita al jutjat de Catarroja la transcripció literal de la seua declaració per la dana de 2024 i de l'acarament amb José Manuel Cuenca per a garantir el seu dret de defensa.

AVA-Asaja alerta de preus ruïnosos per a les hortalisses valencianes enfront d’un supermercat car

AVA-Asaja denuncia que les hortalisses valencianes es paguen per davall de la rendibilitat en el camp mentres el consumidor afronta preus alts en el supermercat i reclama controls i investigació en la cadena alimentària.

Nando De Colo anuncia la seua retirada després d’una lesió a Turquia

Nando De Colo, exjugador de la NBA i del València Basket, confirma que es retirarà al final de la temporada amb Fenerbahce Beko després de lesionar-se un tendó.

Sergio García encara el seu Masters 27 amb dubtes i es marca com a objectiu passar el tall

Sergio García afronta el seu Masters número 27 en Augusta amb poca confiança en el seu joc recent i es conforma amb superar el tall en el primer major de la temporada.

Les gelades de finals de març provoquen 4 milions en pèrdues en caquis i fruiters valencians

Les baixes temperatures registrades entre el 28 i el 30 de març han danyat sobretot caquis i fruiters d'estiu en unes 1.200 hectàrees de la Comunitat Valenciana, amb pèrdues estimades en quatre milions d'euros.

Baptista es retira lesionat davant Berrettini i diu adeu al Masters 1000 de Montecarlo

Roberto Bautista s'ha retirat en el seu debut en el Masters 1000 de Montecarlo davant Matteo Berrettini després de tot just 23 minuts de joc, deixant a Carlos Alcaraz com a únic espanyol en el quadre.