15.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

13 persones detingudes per la pallissa mortal a Samuel

 

La Policia ha aconseguit identificar a 13 persones per la seua presumpta relació de manera directa o indirecta amb la pallissa que dissabte passat va posar fi a la vida de Samuel en els voltants d’una discoteca de la Corunya.

Samuel tenia 24 anys i un grup de persones li van matar d’una pallissa la matinada del dissabte en els voltants d’una discoteca. La policia ja té identificats als presumptes autors i els col·lectius LGTBI demanen justícia en creure que l’agressió va poder estar relacionada amb l’orientació sexual de Samuel.

Pel que sembla les cambres de diversos locals de l’avinguda de Burgos, lloc on es va produir l’agressió mortal, havien captat els fets, a més que una de les joves que acompanyaven al mort va aconseguir identificar en comissaria alguns dels rostres. Segons EFE, fonts de la investigació afirmen que la violenta pallissa es va poder originar per l’ús d’un telèfon mòbil mentre la víctima realitzava una videotelefonada.

Per a la policia ha sigut més senzill del normal identificar als agressors perquè estos van haver de deixar els seus DNI en la discoteca en la qual van estar abans de la pallissa, ha facilitat la identificació, encara que de moment es desconeix el parador dels presumptes assassins. Segons fonts de la investigació han dit a EFE, se’ls està prenent declaració als 13 detinguts de manera separada per a comprovar si coincideixen les seues versions.

Últimes notícies

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.

Catalá qualifica el franquisme com a etapa negra i demana mirar al futur

L'alcaldessa de València ha afirmat que el franquisme va tindre 'costats positius i negatius', però ha remarcat després que va ser 'una etapa negra' que cal superar. Ha defés el marc democràtic i ha demanat centrar-se en les necessitats actuals de la ciutat.

Juan Roig constreny a prioritzar el Corredor Mediterrani encara que falte el túnel passant

Juan Roig ha reiterat la seua insatisfacció amb el ritme de les obres i ha defés que el Corredor Mediterrani funcione entre Alacant, València i Barcelona encara que el túnel passant no estiga encara. Govern i empresaris han situat 2027 com a horitzó de la primera fase.

El PP ha demanat no accelerar el pacte amb Vox per a investir a Pérez Llorca

El PP ha defés que no hi ha pressa per a tancar amb Vox l'acord que permeta investir a Juanfran Pérez Llorca el 27 de novembre. Vox ha mantingut que continua negociant i que no hi haurà sorpreses, mentres l'oposició ha denunciat opacitat.