13 persones detingudes per la pallissa mortal a Samuel

 

La Policia ha aconseguit identificar a 13 persones per la seua presumpta relació de manera directa o indirecta amb la pallissa que dissabte passat va posar fi a la vida de Samuel en els voltants d’una discoteca de la Corunya.

Samuel tenia 24 anys i un grup de persones li van matar d’una pallissa la matinada del dissabte en els voltants d’una discoteca. La policia ja té identificats als presumptes autors i els col·lectius LGTBI demanen justícia en creure que l’agressió va poder estar relacionada amb l’orientació sexual de Samuel.

Pel que sembla les cambres de diversos locals de l’avinguda de Burgos, lloc on es va produir l’agressió mortal, havien captat els fets, a més que una de les joves que acompanyaven al mort va aconseguir identificar en comissaria alguns dels rostres. Segons EFE, fonts de la investigació afirmen que la violenta pallissa es va poder originar per l’ús d’un telèfon mòbil mentre la víctima realitzava una videotelefonada.

Per a la policia ha sigut més senzill del normal identificar als agressors perquè estos van haver de deixar els seus DNI en la discoteca en la qual van estar abans de la pallissa, ha facilitat la identificació, encara que de moment es desconeix el parador dels presumptes assassins. Segons fonts de la investigació han dit a EFE, se’ls està prenent declaració als 13 detinguts de manera separada per a comprovar si coincideixen les seues versions.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.