Condemnat a dos anys de presó per atracar una sucursal bancària de Teulada

 

La Secció Tercera de l’Audiència d’Alacant ha condemnat a dos anys, un mes i 15 dies de presó per un delicte de robatori amb violència a un home que va atracar una sucursal bancària situada en la localitat de Teulada el 4 de juliol de 2011. 

 

La sentència, que és ferma, recull l’acord de conformitat subscrit per la Fiscalia i la defensa de l’acusat durant el judici. Aqueix acord contempla l’apreciació de l’agreujant d’ús de disfressa i de les circumstàncies atenuants de dilacions indegudes i drogoaddicció. 

 

L’ara condemnat va accedir a l’entitat a primera hora del matí en companyia d’altres dos atracadors que no han sigut identificats, després de realitzar un butró en un local contigu. 

 

Una vegada a l’interior de la sucursal, els assaltants van retindre a la directora, a la qual van emmanillar, i a un altre empleat durant uns deu minuts, els van amenaçar de mort amb un ganivet i es van fer amb un botí de 27.050 euros, 1.600 francs suïssos i 460 lliures esterlines

Últimes notícies

Maribel Vilaplana evita aportar més dades en el Congrés i remitent tot a la seua declaració judicial

Maribel Vilaplana ha declarat en el Congrés que ja va explicar tot el que sabia sobre la DANA davant el jutge i que, per responsabilitat i prudència, no afegirà nova informació en la comissió política.

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.