Condemnat a dos anys de presó per atracar una sucursal bancària de Teulada

 

La Secció Tercera de l’Audiència d’Alacant ha condemnat a dos anys, un mes i 15 dies de presó per un delicte de robatori amb violència a un home que va atracar una sucursal bancària situada en la localitat de Teulada el 4 de juliol de 2011. 

 

La sentència, que és ferma, recull l’acord de conformitat subscrit per la Fiscalia i la defensa de l’acusat durant el judici. Aqueix acord contempla l’apreciació de l’agreujant d’ús de disfressa i de les circumstàncies atenuants de dilacions indegudes i drogoaddicció. 

 

L’ara condemnat va accedir a l’entitat a primera hora del matí en companyia d’altres dos atracadors que no han sigut identificats, després de realitzar un butró en un local contigu. 

 

Una vegada a l’interior de la sucursal, els assaltants van retindre a la directora, a la qual van emmanillar, i a un altre empleat durant uns deu minuts, els van amenaçar de mort amb un ganivet i es van fer amb un botí de 27.050 euros, 1.600 francs suïssos i 460 lliures esterlines

Últimes notícies

Generalitat i Diputació de València destinaran 51 milions a modernitzar 77 depuradores

La Generalitat i la Diputació de València invertiran 51 milions d'euros entre 2026 i 2029 per a modernitzar 62 depuradores i construir 15 noves en 13 comarques de la província.

La Diputació obri la porta a vendre, comprar o compartir l’edifici d’Hisenda a València

La Diputació de València es mostra oberta a vendre, comprar o compartir l'antic edifici d'Hisenda de Guillem de Castro i emplaça a l'Ajuntament a concretar l'ús futur de l'immoble.

Pérez Llorca critica al PSPV per voler portar a la Fiscalia la gestió sanitària de la immigració

Juanfran Pérez Llorca acusa el PSPV de recórrer a la via judicial per no guanyar en les urnes després de la denúncia socialista davant la Fiscalia per la gestió sanitària de persones immigrants.

Muñoz exigix a Pérez Llorca que deixe d’atacar al professorat i s’assega a negociar

El síndic del PSPV en Les Corts reclama a Juanfran Pérez Llorca que abandone la confrontació amb els docents i participe directament en la negociació de la vaga indefinida.

El PSPV porta a la Fiscalia una circular de Sanitat per boicotejar la regularització de migrants

El PSPV presenta una denúncia davant la Fiscalia contra una circular de la Conselleria de Sanitat que, segons el partit, boicoteja el procés de regularització de migrants impulsat pel Govern.

Els taxistes convoquen una altra manifestació el divendres i advertixen de nous escarnis a València

Les set organitzacions del taxi de València convoquen per a este divendres una marxa lenta i una concentració davant la Conselleria d'Infraestructures i anuncien un calendari d'escarnis si no es regula l'activitat dels VTC.

Mompó confia a repetir acords amb l’oposició per a aprovar els pressupostos de 2026

Vicent Mompó assegura que ja ha iniciat contactes amb l'oposició per als pressupostos de 2026 i confia a reeditar el consens aconseguit en els comptes de 2024 i 2025.

Pérez Llorca apel·la al sentit comú en la negociació amb els docents en vaga

Pérez Llorca defén que l'única condició del Consell en la negociació per la vaga indefinida del professorat és aplicar el sentit comú i despolititzar les aules.