8.8 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Condemnat a dos anys de presó per atracar una sucursal bancària de Teulada

 

La Secció Tercera de l’Audiència d’Alacant ha condemnat a dos anys, un mes i 15 dies de presó per un delicte de robatori amb violència a un home que va atracar una sucursal bancària situada en la localitat de Teulada el 4 de juliol de 2011. 

 

La sentència, que és ferma, recull l’acord de conformitat subscrit per la Fiscalia i la defensa de l’acusat durant el judici. Aqueix acord contempla l’apreciació de l’agreujant d’ús de disfressa i de les circumstàncies atenuants de dilacions indegudes i drogoaddicció. 

 

L’ara condemnat va accedir a l’entitat a primera hora del matí en companyia d’altres dos atracadors que no han sigut identificats, després de realitzar un butró en un local contigu. 

 

Una vegada a l’interior de la sucursal, els assaltants van retindre a la directora, a la qual van emmanillar, i a un altre empleat durant uns deu minuts, els van amenaçar de mort amb un ganivet i es van fer amb un botí de 27.050 euros, 1.600 francs suïssos i 460 lliures esterlines

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.