11.7 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Condemnat a dos anys de presó per atracar una sucursal bancària de Teulada

 

La Secció Tercera de l’Audiència d’Alacant ha condemnat a dos anys, un mes i 15 dies de presó per un delicte de robatori amb violència a un home que va atracar una sucursal bancària situada en la localitat de Teulada el 4 de juliol de 2011. 

 

La sentència, que és ferma, recull l’acord de conformitat subscrit per la Fiscalia i la defensa de l’acusat durant el judici. Aqueix acord contempla l’apreciació de l’agreujant d’ús de disfressa i de les circumstàncies atenuants de dilacions indegudes i drogoaddicció. 

 

L’ara condemnat va accedir a l’entitat a primera hora del matí en companyia d’altres dos atracadors que no han sigut identificats, després de realitzar un butró en un local contigu. 

 

Una vegada a l’interior de la sucursal, els assaltants van retindre a la directora, a la qual van emmanillar, i a un altre empleat durant uns deu minuts, els van amenaçar de mort amb un ganivet i es van fer amb un botí de 27.050 euros, 1.600 francs suïssos i 460 lliures esterlines

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.