20.8 C
València
Divendres, 7 novembre, 2025

Les correccions de Letícia a les seues filles durant el posat de Palma

Los reyes Felipe VI y Letizia junto a sus hijas la princesa Leonor y la infanta Sofía en La Almudaina

Els reis junt amb les seues filles a La Almudaina | Gtres.
 

 

La família reial seguix sent el centre de tots els objectius, que sempre intenten anar més enllà de les aparences i trobar alguna cosa que trenque amb la imatge de perfecció i control absolut que s’esforcen per mostrar contínuament. Encara més després dels últims escàndols que han esguitat el sí de la monarquia, i que han provocat que estiga en la corda fluixa com mai abans.

 

Per este motiu, volien que el típic posat que sempre duen a terme durant l’inici de les seues vacances fora, si més no, tranquil i controlat. I, en un principi, semblava que tot anava rodat, ja que els monarques espanyols es mostraven distesos i relaxats, i fins i tot van permetre que les seues filles respongueren a diverses preguntes de la premsa sobre la seua recent estada als Estats Units.

 

Però les aparences, a vegades, enganyen, i encara que la família va posar tot de la seua part perquè res els afonara el moment, hi va haver una sèrie de detalls que irremeiablement van cridar l’atenció dels mitjans allí presents. 

 

La família reial, envoltada d’escàndols i polèmiques

El que en un primer moment va cridar molt l’atenció va ser el canvi d’ubicació del posat, que normalment es portava a terme al palau de Marivent. Esta vegada, però, van decidir canviar-lo pel de l’Almudaina, i a pesar de què hi ha diverses teories sobre el motiu d’esta elecció, el cert és que no n’hi ha cap confirmada.

 

En segon lloc, cobra força importància l’absència del rei emèrit, encara que després de l’escàndol destapat per Corinna, era una de les coses que es podia esperar. I, evidentment, va ser una pregunta formulada pels fotògrafs a Felip VI, que va intentar eixir del pas explicant que el seu pare estava «fotut, perquè tenia moltes ganes de vindre», i enterrant el tema.

 

Una altre assumpte que resultava una novetat durant el posat, era la roba que duien tant Letícia com les seues filles. I és que, si bé és veritat que un dels aspectes que més es comenta sempre de la monarca és el seu estilisme, esta vegada les seues filles li van furtar protagonisme en vestir dissenys procedents d’Inditex.

La reina Letizia junto a sus hijas la princesa Leonor y la infanta Sofía en La Almudaina

La reina Letícia junt amb les seues filles a La Almudaina | València Diari
 

 

Letícia corregia contínuament qualsevol detall incorrecte de les seues filles

Però el que més va cridar l’atenció, sens dubte, va ser l’actitud de Letícia amb Elionor i Sofia, de qui estava tota l’estona pendent per tal de corregir qualsevol detall que es situara fora de la imatge que pretenien donar. En este aspecte, destaquen moments com quan la reina d’Espanya, veient que les seues filles cada vegada estaven més serioses, s’acostava discretament i els hi deia: «Somrigueu».

 

Però no és l’única correcció que la monarca va dur a terme. Tan sols uns instants més tard, la dona de Felip VI veu a la infanta Sofia ficant-se els cabells per darrere de l’orella. Esta vegada, un poc més distreta, li fa un toc al braç que dóna per explicat el que no li va caldre dir amb paraules. I el mateix passava quan les xiquetes es tapaven per evitar quedar encegades pel Sol, Letícia crida l’atenció de les dos filles.

 

Evidentment, esta actitud ja s’ha fet pública a diversos mitjans, i un altra vegada posa en dubte la veracitat de l’actitud dels reis d’Espanya i família, i ens fa preguntar fins a quin punt arriben els seus desitjos d’intentar aparentar una cosa que no és. 

 

Los reyes Felipe VI y Letizia junto a sus hijas la princesa Leonor y la infanta Sofía en La Almudaina

Els reis junt amb les seues filles a La Almudaina | València Diari
 

 

Últimes notícies

Els ajuntaments afectats per la DANA podran comprar sòl en zones inundables per a usos no residencials

Un nou reial decret llei obri la possibilitat d'adquirir parcel·les en risc d'inundació amb fons estatals i destinar-les a parcs, aparcaments o altres usos. La mesura amplia l'objecte subvencionable dins dels 1.745 milions ja consignats i permet actuar en el domini públic hidràulic amb la Confederació Hidrogràfica.

PP i Vox pacten el pressupost de València per a 2026 i Catalá el desvincula del relleu en la Generalitat

PP i Vox han aprovat el projecte de pressupostos de València per a 2026, xifrat en 1.250,9 milions. Catalá ho ha desvinculat de la negociació del relleu de Mazón.

Detingut a Requena per la mort a tirs d’un home a Xirivella al setembre

La Policia Nacional ha detingut a Requena al presumpte autor dels trets que van posar fi a la vida d'un home de 35 anys a Xirivella el 4 de setembre. L'arrest culmina la busca oberta des d'eixe dia mentres s'investiguen les circumstàncies i el mòbil.

Arón Canet domina a Portimão i firma el rècord absolut de Moto2

Arón Canet va liderar les dos tandes de Moto2 a Portimão i va rebaixar dos vegades el rècord de la categoria. Jake Dixon i Albert Arenas van tancar el top-3.

El Metropolità invicte, sota avís per les dos últimes victòries del Llevant

L'Atlètic encadena set triomfs a casa, però el Llevant va véncer en les seues dos últimes visites al Metropolità. Dol clau per a sostindre la persecució de lliga.

Low Festival deixa Benidorm després de 15 anys i buscarà nova seu al costat de la mar en 2026

L'organització ha decidit traslladar l'edició de 2026 a una altra ciutat costanera després de 15 anys a Benidorm per condicions que considera inassumibles. L'ajuntament lamenta la ruptura i apunta a canvis en la gestió d'esdeveniments.

Una acusació demana incorporar un vídeo en el qual Pradas parla d’explosió a tot arreu

Acció Cultural ha demanat a la jutgessa afegir al procediment un pla seqüència amb àudio emés per rTVE en el qual s'escolta a Salomé Pradas parlar d'una 'explosió meteorològica' i de problemes d'accés a Utiel.

Vicente Barrera (Vox) afirma que si hi haguera eleccions valencianes anticipades estarien preparats

El president provincial de Vox a València ha assegurat que el seu partit està llest si es convoquen eleccions després de la dimissió de Carlos Mazón. Ha recalcat que el seu paper és orgànic i que no intervindrà en la negociació amb el PP per al relleu.