Crema i s’afona un barco a l’est d’Orpesa mentres estava pescant

Incendi barca Peníscola

El barco s’ha incendiat i s’ha afonat en la mar | Salvament Marítim

 

Este dimecres a les 10.00 hores del matí un barco d’arrastrament, el ‘Tio Antonio’, s’ha pegat foc i s’ha afonat en la mar, quan estava a 10 milles a l’est d’Orpesa, en la Plana Alta. Els seus tres tripulants han sigut rescatats en bon estat pel pesquer Blai i a les 12.30 hores has desembarcat en Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat.

 

Segons avança el diari ‘el Mundo’, pareix ser que la causa de l’incendi ha sigut un problema en el motor del barco, cosa que ha provocat el foc i la columna de fum espectacular que s’ha vist a quilòmetres de distància. La barca s’ha afonat del tot, però els treballadors no han tingut problemes gràcies a l’ajuda d’altres 5 embarcacions que treballaven en la zona. De totes maneres, una volta en Peníscola, els treballadors han acudit a reconeixement mèdic.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre María Jesús Montero

Diana Morant afirma que el comentari de Jorge Azcón sobre el físic de Pilar Alegría i María Jesús Montero reflectix el masclisme encara present en el PP i el vincula amb el qüestionament de la violència de gènere.