7.5 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Crema i s’afona un barco a l’est d’Orpesa mentres estava pescant

Incendi barca Peníscola

El barco s’ha incendiat i s’ha afonat en la mar | Salvament Marítim

 

Este dimecres a les 10.00 hores del matí un barco d’arrastrament, el ‘Tio Antonio’, s’ha pegat foc i s’ha afonat en la mar, quan estava a 10 milles a l’est d’Orpesa, en la Plana Alta. Els seus tres tripulants han sigut rescatats en bon estat pel pesquer Blai i a les 12.30 hores has desembarcat en Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat.

 

Segons avança el diari ‘el Mundo’, pareix ser que la causa de l’incendi ha sigut un problema en el motor del barco, cosa que ha provocat el foc i la columna de fum espectacular que s’ha vist a quilòmetres de distància. La barca s’ha afonat del tot, però els treballadors no han tingut problemes gràcies a l’ajuda d’altres 5 embarcacions que treballaven en la zona. De totes maneres, una volta en Peníscola, els treballadors han acudit a reconeixement mèdic.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.