Crema i s’afona un barco a l’est d’Orpesa mentres estava pescant

Incendi barca Peníscola

El barco s’ha incendiat i s’ha afonat en la mar | Salvament Marítim

 

Este dimecres a les 10.00 hores del matí un barco d’arrastrament, el ‘Tio Antonio’, s’ha pegat foc i s’ha afonat en la mar, quan estava a 10 milles a l’est d’Orpesa, en la Plana Alta. Els seus tres tripulants han sigut rescatats en bon estat pel pesquer Blai i a les 12.30 hores has desembarcat en Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat.

 

Segons avança el diari ‘el Mundo’, pareix ser que la causa de l’incendi ha sigut un problema en el motor del barco, cosa que ha provocat el foc i la columna de fum espectacular que s’ha vist a quilòmetres de distància. La barca s’ha afonat del tot, però els treballadors no han tingut problemes gràcies a l’ajuda d’altres 5 embarcacions que treballaven en la zona. De totes maneres, una volta en Peníscola, els treballadors han acudit a reconeixement mèdic.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.

Sis mesos de Pérez Llorca al capdavant del Consell: rebaixa fiscal, vivenda i reforç de servicis públics

Juanfran Pérez Llorca complix sis mesos al capdavant del Consell amb la baixada d'impostos, l'accés a la vivenda i el reforç de sanitat, educació i infraestructures com a eixos de la seua acció de govern.

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.