Crema una fàbrica en Cocentaina i els treballadors ajuden a contindre el foc

 

Una fàbrica de la localitat de Cocentaina, en la comarca del Comtat (Alacant), s’ha incendiat esta matinada de divendres i els treballadors han ajudat a contindre el foc fins a l’arribada dels bombers, amb la finalitat de què les flames del foc es propagaren més.

 

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant a través del seu perfil en Twitter, el foc s’ha originat cap a les 02.30 hores de la matinada en una indústria ubicada en el carrer de Sant Cristòfol de la localitat.

 

 

L’incendi s’ha originat en el teler de la fresadora de la fàbrica i els empleats han ajudat a contindre el foc fins a l’arribada dels bombers. En el succés ha intervingut una Unitat de Comandament i Prefectura (UMJ), una altra Bomba Urbana Pesada (BUP), un sergent, un cap i quatre bombers.

Últimes notícies

Dos agents de la CHJ confirmen davant la jutgessa que no va haver-hi coordinació amb Emergències durant la dana

Dos treballadors de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer declaren com a testimonis que durant la dana no van mantindre comunicació amb Emergències ni amb bombers forestals i detallen l'abast de les seues funcions.

El Govern impulsa una llei que limita la sanitat privada a supòsits excepcionals

El Consell de Ministres aprova la llei de Gestió Pública i Integritat del Sistema Nacional de Salut, que blinda la sanitat pública i reduïx la gestió privada a situacions estrictament justificades.

El València Basket busca en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga davant el Panathinaikos, en un quint partit carregat de tensió en el Roig Arena, el passe a la seua primera Final a Quatre de l'Eurolliga després de remuntar un 0-2 en la sèrie.

El Barça obri els quarts de la Copa del Rei davant Recol·lectes Valladolid i Enforne-Huesca els tanca

El Barça, dominador del torneig, inaugurarà el 5 de juny els quarts de final de la Copa del Rei d'handbol davant Recol·lectes Atlètic Valladolid, mentres que Enforne Alacant i Bada Huesca tancaran la jornada en el Centre de Tecnificació d'Alacant.

AVA-ASAJA alerta de la sembra d’arròs més cara per l’encariment del gasoil i la urea

AVA-ASAJA calcula que els arrossers de l'Albufera pagaran uns 3 milions d'euros més esta campanya per l'augment del 7% dels costos, especialment en gasoil i urea.

Segona jornada de vaga docent: sindicats eleven el seguiment al 75% enfront del 32% que xifra Educació

La segona jornada de vaga indefinida del professorat en la Comunitat Valenciana registra un seguiment del 32,11% segons la Conselleria d'Educació i del 75% segons els sindicats, que mantenen les protestes i reclamen una negociació real.

Muñoz nega una gran decepció socialista i confia que Compromís reactive a l’electorat d’esquerres

José Muñoz rebutja que hi haja molts socialistes decebuts i veu en Compromís un aliat per a recuperar a l'electorat d'esquerres que es va abstindre en 2023, destacant el lideratge de Pedro Sánchez en l'espai progressista.

Compromís reunix més de 5.000 avisos per possibles pisos turístics il·legals a València

Compromís afirma que la web quenotetiren.com ha rebut més de 5.000 denúncies veïnals sobre possibles pisos turístics il·legals a València i acusa el govern local d'inacció davant la crisi de vivenda.